نوشته شده توسط : rondbaz

اینترنت وسیله ایی که این روز ها بسیار سبب شده است که مردم به هم دیگر نزدیک شوند و بسیاری از آموزش های دانشگاه ها و مدارس در زمان کرونا به وسیله اینترنت توانسته اند که کلاس های درس را برگزار کنند.این روز ها کشتی اینترنت بعد از گذراندن روز های تلخ به ساحل آرامش رسیده است. این روزها اپراتور ها در تلاش هستند که  با دادن سرویس های بسیار مناسب اینترنت بتوانند که نظر مردم را به خود جلب کنند. این روز ها بعد از اتفاقاتی که اپراتور های در ان باعث ناراحتی و تعجب مردم شده اند با حذف بسته های پرطرفدار و مقرون به صرفه. این روزها مردم در تلاش هستند که کدهای دستوری اینترنت نامحدود را بدست آورند. تا بتوانند تا اندازه ای هزینه های مربوط به استفاده از اینترنت را مدیریت کرده و در ساعات افت مصرف و خلوت اینترنت، اقدام به دانلود اطلاعات با حداکثر سرعت کنند.

گرانی اینترنت برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول نیز، کم دردسر ساز نبود زیرا با توجه به این که استفاده از اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی های مدرن امروزی تبدیل شده و اعضای مختلف خانواده، هر کدام به نحوی از این تکنولوژی برای انجام امور متفاوت استفاده می کنند، هزینه های این قسمت از زندگی برای همه کاربران همراه اول روز به روز در حال افزایش می باشد.

 

در حالت کلی اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور فعال در کشور، از پوشش شبکه و وضعیت آنتن دهی مطلوب تری نسبت به سایر اپراتورها برخوردار می باشد که در نتیجه اینترنت پرسرعت تر و با کیفیت تری را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد، ولی با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای جامعه، تعرفه های مربوط به این بخش نیز نقش اساسی در انتخاب یک اینترنت خوب و مناسب خواهد داشت. حذف بسته های اقتصادی و جایگزینی آنها با بسته هایی با حجم کمتر و قیمت بیشتر سبب نارضایتی مشترکین، خصوصا کاربران پر مصرف همراه اول گردید، زیرا سبد خرید افراد را به چند مورد خاص، محدود کرد و کوچک ساخت.

 

ولی به تازگی این اپراتور بسته اینترنت نامحدود خود را که به عنوان یک گزینه مطلوب و اقتصادی خصوصا برای کاربران پر مصرف می باشد، ارائه نموده است که می تواند برای تماشای آنلاین فیلم، دانلود فیلم و عکس، بازی های آنلاین، اینستا گردی و .... مناسب باشد. بسته های اینترنت نامحدود شبانه همراه اول با ویژگی های منحصر بفرد شان یکی از محبوب ترین خدمات همراه اول است که نسبت به بسته های معمولی از قابلیت های بیشتری مانند سرعت، ترافیک بیشتر یا پهنای باند برخوردارند.

 

در حال حاضر  قیمت بسته اینترنت نامحدود همراه اول تنها 19 هزار و 900 تومان بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد که در فروشگاه های آنلاین همراه اول به فروش نخواهد رسید و متقاضیان باید با شماره گیری کد دستوری نسبت به خرید آن اقدام نمایند. این بسته نامحدود 30 روزه با حجم مصرف منصفانه تا 100 گیگابایت اینترنت در اختیار مشترکین قرار می گیرد که این بدان معناست که مشترکین در طول ماه و در زمان مشخص شده، می توانند با نهایت سرعت دانلود و آپلود از این حجم مشخص استفاده نموده و اگر در مدت یک ماه حجمی بیشتر از این رقم مصرف کنند، بسته به اتمام خواهد رسید.

 

بسته اینترنت نامحدود همراه اول قابل استفاده از ساعت یک بامداد تا 11 ظهر بوده و با شماره گیری کد دستوری # 33232 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 33232 مربع )  قابل خریداری می باشد.

 

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول برای خرید این بسته لازم است ابتدا کد دستوری  اعلام شده را در تلفن همراه خود شماره گیری نموده و سپس به سوالی که مطرح می گردد که آیا قصد خرید بسته برای خود یا شماره دیگر را دارند، پاسخ دهند. در انتها نیز قیمت بسته به نمایش در خواهد آمد که با تایید و ارسال عدد یک مراحل خرید نهایی می شود و متنی تحت این عنوان " مشترک گرامی نتیجه فعال سازی بسته از طریق پیامک ارسال خواهد شد " برای مشترک به نمایش در خواهد آمد. در هنگام خرید این بسته اگر مشترک اعتباری همراه اول می باشید، لازم است ابتدا از میزان اعتبار شارژ ریالی خود مطمئن باشید، زیرا هزینه این بسته از اعتبار شما کسر می گردد.

بسته نامحدود همراه اول در حال حاضر تنها بسته نامحدود این اپراتورها با محدودیت زمان مصرف در تایم شبانه می باشد که از قیمت اقتصادی و حجم بسیار خوبی برخوردار است، به همین خاطر این بسته بهترین و اقتصادی ترین پیشنهاد برای افرادی است که از مصرف اینترنت بالایی برخوردار می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در بین مردم همیشه استفاده از اینترنت و تماس با همدیگر بسیار زیاد بوده است به طوری که هر از گاهی برای مردم قبض هایشان زیاد می اید.اما برای کسانی که سیم کارت اعتباری دارند بعد از هر مکالمه هزینه مانده از اعتبار هایشان را نشان می دهد. برای کسانی که سیم کارت اعتباری دارند هزینه مدیریت بسیار عالی است و می توانند که به راحتی از همه چیز لذت ببرند. اما در مواقع ضروری ممکن است که اعتبارشان تمام شده باشد.رایتل برای کسانی که سیم کارت های اعتباری رایتل را دارند کاری کرده که بسیار جذاب و جالب بوده است و آن هم سرویسی است که به مخاطبانش اجازه می دهد که بتوانند از دوستان و آشنایان برای تماس های ضروری در خوات کنند که هزینه تماس را پرداخت کنند.برای این که رایتلی بتوانند این سرویس را فعال کنند باید پیش کد 44 را بگیرند

در چنین شرایطی امکان رد یا قبول تماس سرویس" به جای من" برای مشترک مقصد وجود دارد که در صورت عدم پذیرش، تماس برقرار نخواهد شد. ولی در صورت پذیرش سرویس، مخاطب تماس هزینه مکالمه را متقبل می شود که در صورت، هزینه تماس از شارژ ریالی مشترکین اعتباری مقصد کسر می گردد و یا به قبض پایان دوره مشترکین دائمی اضافه خواهد شد.

 

نکات و شرایط سرویس به جای من:

·        این سرویس به صورت پیش فرض برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری رایتل فعال می باشد.

·        استفاده از این سرویس برای همه کاربران اپراتور رایتل رایگان بوده و هیچ گونه هزینه اضافی برای مشترکین نخواهد داشت.

·        در صورتی که مشترک مقصد، سرویس "به جای من" را بپذیرد، کارکرد بر حسب تعرفه یک تماس درون شبکه رایتلی یعنی معادل 70 ریال و از شارژ ریالی ایشان محاسبه می شود.

 

"سرویس به جای من " می تواند یک سرویس کاربردی و راهگشا برای همه کاربران در شرایط اضطراری باشد، ولی اصلی ترین مشتریان این سرویس خانواده ها هستند تا در مواقعی که فرزندانشان شارژ کافی برای برقراری تماس ندارند، بدون نگرانی و به راحتی امکان برقراری ارتباط با آنها را داشته باشند.

 

مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل و سیم کارت دائمی رایتل می توانند با استفاده از روش های زیر از این سرویس استفاده نمایند:

·        شماره گیری کد دستوری # شماره رایتلی مقصد *444 *

·        شماره گیری شماره رایتلی مقصد بعد از پیش کد 444

 

در این سرویس امکان انتخاب زبان و مدیریت شماره های مجاز و غیرمجاز در برقراری ارتباط وجود دارد که برای استفاده از این قابلیت؛ مشترکین باید کد دستوری # 444 * را شماره گیری نمایند.

مشترکین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir مراجعه نموده و یا با مرکز خدمات مشتریان ( به شماره رایگان 200 از سیم کارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط ) تماس برقرار کنند. سامانه پاسخگویی آنلاین رایتل نیز جهت گفتگوی آنلاین با کارشناسان مرکز خدمات مشتریان در خدمت علاقمندان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها سیم کارت وسیله بسیار مهمی در جامعه شده است و بسیاری از مردم به خرید و فروش سیم کارت می پردازند . از این بین سیم کارت های شاتل هم بسیار محبوب شده اند و بسیاری از مردم به خرید سیم کارت های شاتل می پردازند.شاتل در این روز ها دارد کار های بسیار زیرساختی و جذابی را برای کسانی که سیم کارت های شاتل را دارند می کند . اما شاتل این روز ها از سیم کارت جدیدی رونمایی کرده که در بازار میتواند تفاوت هایی با سیم کارت های دیگر اپراتور ها داشته باشد و باعث محبوبیت این اپراتور در بازار سیم کارت شود. رونمایی از سیم کارت استاتیک IP است. استاتیک IP مخفف کلمهInternet Protocolاست که باعث این میشود که عدد چند رقمی است که با هر آدرس به دستگاه ها متصل به اینترنت را درون شبکه نشان می دهد . برای خرید این سیم کارت می توان به صورت آنلاین از طریق اینترنتی شاتل اقدام کرد

شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید تلفن همراه، اولین و تنها اپراتور ارائه دهنده سیم کارت هوشمند در کشور است که تجربه ای متفاوت را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد. سیم کارت های هوشمند این اپراتور با قابلیت اتصال خودکار به هر سه شبکه رادیویی اصلی کشور، به صورت مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل کرده و با انتخاب با کیفیت ترین پوشش شبکه، تجربه ای متمایز را برای مشترک رقم می زند.

 

به طور کلی راهکار سیم کارت هوشمند با IP استاتیک به سازمان ها، شرکت ها، صاحبان کسب و کارها و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی این فرصت را می دهد تا یک شناسه منحصر بفرد، معتبر و دائمی در دنیای اینترنت را بر روی گوشی تلفن همراه یا مودم اینترنت 3G/4G داشته باشند. IP مخفف عبارت " Internet Protocol " در واقع یک عدد چند رقمی است که آدرس هر دستگاه متصل به اینترنت را درون شبکه نشان می دهد. به عبارت دیگر IP نشانی یک کاربر خاص به هنگام ارسال یا دریافت داده درون شبکه می باشد.

 

به طور معمول هر دستگاهی که به اینترنت متصل می شود از طریق یک شناسه چند رقمی در فضای نامحدود اینترنت شناسایی می شود. این آدرس در هر بار اتصال متغیر است و به صورت رندوم انتخاب می شود. در برخی از شبکه ها نیاز است، تنها افراد مشخصی امکان دسترسی به اطلاعات را داشته باشند و از طریق محدود سازی دسترسی کاربران، امنیت شبکه را بالا ببرند. به طور مثال در نظر بگیرید محل کارتان را به دوربین های مدار بسته مجهز کرده اید و قصد دارید تنها به افراد مشخصی امکان رویت دوربین ها را بدهید. در این مواقع می توانید با معرفی IP های کاربران مجاز، دسترسی به اطلاعات دوربین ها را مشخص نموده و اجازه اتصال سایرین به شبکه دوربین های مداربسته محل کارتان را محدود نمایید. برای رسیدن به چنین هدفی، داشتن IP ثابت می تواند کارآمدترین و مفیدترین روش مورد نظر باشد.

 

البته پیاده سازی سیاست دسترسی پذیری بر مبنای IP ثابت و ارائه شناسه منحصر بفرد و معتبر به سازمان ها، اشخاص و صاحبان کسب و کار تنها ویژگی سیم کارت هوشمند شاتل موبایل نبوده و این اپراتور راهکار IP استاتیک مبتنی بر شبکه تلفن همراه را با امکانات بی نظیری دیگری ارائه نموده است که مهمترین آن ایجاد محدودیت دسترسی به حساب ها و خدمات حساس و مدیریت دسترسی و ایمنی اطلاعات، توسط IP بر اساس سیاست امنیتی مشتریان و سازمان ها و افزایش ایمنی سیم کارت های سازمانی به منظور مدیریت دقیق برای دسترسی به شبکه داخلی به تمامی متقاضیان و بدون محدودیت می باشد.

 

علاوه بر این سیم کارت با IP استاتیک شاتل موبایل خدماتی مانند انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته ( CCTV ) را آسانتر کرده و ارتباط سیستم های مبتنی بر VoIP را قابل اعتمادتر ساخته و بازی های آنلاین را تسریع و تسهیل می بخشد.

به طور کلی مهمترین کاربردهای IP استاتیک به شرح ذیل می باشد:

·        دوربین های مدار بسته تحت وب

·        اتصال به ویدئو کنفرانس خارج از شبکه داخلی

·        امکان محدود کردن دسترسی به اکانت ها و داده های حساس

·        امکان پیاده سازی سیاست های مدیریت دسترسی پذیری بر مبنای IP ثابت

·        دسترسی آسان از راه دور

·        انتقال آسان فایل ها

·        استفاده از رایانه به عنوان وب سرور و گیم سرور

·        ارتباط قابل اعتماد برای سیستم های مبتنی بر VOIP

·        افزایش ایمنی سیم کارت های سازمانی به منظور مدیریت دقیق دسترسی به شبکه داخلی

 

بنا به اعلام شاتل موبایل، سیم کارت با IP استاتیک این اپراتور در قالب بسته های یک ساله و دوساله در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و متقاضیان می توانند تا تاریخ 20 مهر 1401 نسبت به خرید آن با قیمت تخفیفی اقدام نمایند. در همین راستا اشخاص حقیقی برای سفارش و خرید سیم کارت هوشمند می توانند به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل مراجعه نموده و یا از طریق تماس با شماره 09981000000 درخواست خود را ثبت نمایند. متقاضیان حقوقی نیز با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سازمانی شاتل موبایل و یا ارسال ایمیل به آدرس b2b@shatelmobile.ir نسبت به خرید سیم کارت های هوشمند اقدام نمایند.

ویژگی های بسته IP استاتیک شاتل موبایل به شرح ذیل می باشد:

 

بسته IP استاتیک یک ساله

بسته IP استاتیک دوساله

سیم کارت هوشمند 3G و 4G

سیم کارت هوشمند 3G و 4G

تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت

تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت

20 درصد تخفیف ویژه

25 درصد تخفیف ویژه

با قیمت تخفیفی 166،000 تومان

با قیمت تخفیفی 272،500 تومان

 

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، می توانند به وب سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه نموده و یا با نشانی پست الکترونیک b2b@shatelmobile.ir مکاتبه کنند. کارشناسان فروش شاتل موبایل نیز به صورت 24 ساعته پاسخگوی کلیه سوالات متقاضیان بوده و افراد می توانند با شماره گیری 09981000000 با آنها در تماس باشند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

گوشی های هوشمند این روز ها وسیله کاربردی که در جهان بسیار آدم ها را از اینترنت به همدیگر  وصل می کنند و به طوری که زمین را به دهکده جهانی تبدیل می کند . این روز ها گوشی های هوشمند بسیار وسیله مهمی در ارتباط آدم ها هستند. این روز ها اپراتور ها کار بسیار جالبی کرده اند که تماس برای مردم بسیار راحت تر شود و راحت تر بتوانند به هم دیگر زنگ بزنند و آن هم سرویس  اوای انتظار است .بسیاری از مردم این روز ها از این اوا ها برای گوشی هایشان استفاده می کنند و بسیاری دیگر از شر بوق ها مزاحم راحت شده اند و به راحتی می تواند که از این اوا های مردم استفاده کنند . از این رو مردم می توانند از آوا هایی که دوست دارند و برای شان خاطره انگیز هستند استفاده کنند تا مردم  بتوانند این نوع آوا ها را جایگزین بوق های متعدد بکنند و بتوانند که گوش های مردم کمتر اذیت شود.

در همین راستا، همراه اول به عنوان اولین اپراتور فعال در کشور این بار با ارائه طیف گسترده ای از آواهای انتظار، به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود این فرصت را می دهد تا با هر نوع سلیقه و انتظاری، به هنگام انتظار آهنگ دلخواه خود را جایگزین صدای تکراری و خسته کننده بوق انتظار نمایند.

سرویس آوای انتظار همراه اول از تنوع بالایی برخوردار بوده و نیازی به تنظیمات گوشی هوشمند نداشته و با هر نوع گوشی قابل اجرا می باشد. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می توانند با استفاده از روش هایی که در ذیل آمده، نسبت به فعال سازی، تغییر آهنگ و یا غیر فعال سازی این سرویس اقدام نمایند:

 

1.     روش اول: ارسال پیامک یا SMS

دستورهای مختلف و متنوع اجرا سازی سرویس آوای انتظار با استفاده از پیامک، به عنوان یکی از راحت ترین و ابتدایی ترین روش های مورد استفاده، به صورتی که در زیر آمده قابل اجرا می باشد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای فعال سازی این سرویس، لازم است مشترک کد آوای مورد نظر خود را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

اگر مشترک تمایل به تغییر اهنگ سرویس آوای انتظار دارد، تنها کافی است تا کد آوای جدید را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس:

در صورت تمایل مشترک به غیر فعال سازی سرویس، مشترک باید عدد 5 را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

 

2.     روش دوم: استفاده از تلفن گویا یا IVR

یکی دیگر از روش های مورد استفاده مشترکین برای ثبت درخواست های مختلف سرویس آوای انتظار، استفاده از تلفن گویا می باشد که به روش های ذیل قابل اجراست:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

در این روش مشترک لازم است؛ ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهد: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2، بعد 2، سپس 1 و در انتها کد آوای مورد نظر و کلید مربع را فشار دهد. ( 2،2،1،2،2،1، کد آوا، مربع )

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

در این روش نیز مشترک  باید با استفاده از تلفن همراه خود، ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهد: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1،سپس 2و بعد 1 و در انتها کد آوای جدید مورد نظر و کلید مربع را فشار دهد. (2،2،1،2،1، کد آوای جدید، مربع)

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای این کار نیز مشترک باید از طریق گوشی همراه خود با شماره 9990 را تماس گرفته و ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 2 و سپس 2 را شماره گیری نماید.

 

3.     روش سوم: با استفاده از کدهای دستوری یا USSD

 استفاده از کدهای دستوری یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین روش اجرای درخواست های مختلف می باشد که برای سرویس انتظار به روش زیر اجرایی می گردد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول برای اجرای این درخواست تنها کافی است؛ کد دستوری # کد آهنگ * 221 * 10 * را شماره گیری نمایند.

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

در صورت تمایل مشترک به تغییر آهنگ، کاربر باید، درخواست خود را این گونه ارسال نماید: # کد آهنگ جدید * 222 * 10 *

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای غیر فعال سازی این سرویس نیز، مشترکین باید کد دستوری مقابل را شماره گیری نمایند: # 223 * 10 *

 

البته علاوه بر روش های ذکر شده، در سامانه پرکاربرد همراه من، امکان جستجو، انتخاب و فعال سازی آوای انتظار برای کلیه مشترکین فراهم شده و آنها می توانند در صورت تمایل نسبت به مشاهده آوای انتظار فعال، حذف آوا، دسترسی به آخرین آواها و نواهای برتر اقدام نمایند.

هزینه فعال سازی این سرویس برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول برای مدت 30 روز، برابر با 3،000 ریال که این مبلغ بدون احتساب 9% مالیات ارزش افزوده می باشد. در صورت تغییر آوای انتظار نیز تا 15 روز پس از فعال سازی این سرویس رایگان می باشد و در صورت تغییر آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حساب مشترک مبلغ 3،000 ریال کسر می گردد.

 

علاوه بر خدمات ارائه شده، یکی از کاربردی ترین خدمات اپراتور همراه اول تنوع آهنگ و گستردگی بی نظیر این سرویس می باشد که به راحتی می تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیازی باشد. در حال حاضر نیز به مناسبت ایام عزاداری سید سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام آهنگ ها و آواهای انتظار مناسبتی در این سرویس قرار می دهد که مشترکین می توانند در صورت تمایل با استفاده از روش هایی که در بالا ذکر شده نسبت به فعال سازی آنها اقدام نمایند:

 

نام آوا

خواننده

کد آوا

شب اربعین

حاج مهدی رسولی

88906

میام سمت حرم

حسین سیب سرخی

19639

خبر داری

میثم مطیعی

19972

بگو دلتنگم

مجتبی رمضانی

17903

دوری و دوستی سرم نمیشه

محمد حسین پویانفر

14582

بسه دوری از حرم

محمد حسین حدادیان

10072

کربلات درد و درمونه

رضا نریمانی

32095

شرمندتم

رضا هلالی

19396

زندگی حکمت داره

حسین سیب سرخی

21132

عاشقان حرم

مهدی رسولی

95572

خیال کن الان کربلایی

امیر کرمانشاهی

16643

برم حرم

مجتبی رمضانی

73016

میشه به من اجازه بدی بازم بیام

حسین سیب سرخی

17123

باید خوند

مهدی رسولی

11326

میایم پای پیاده

میثم مطیعی

70333

زیارتنامه می خونم

حسین خلجی

2649



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()