نوشته شده توسط : rondbaz

اینترنت سیم کارت ها ازبالاترین سرعت نسبت به سایر روش های اتصال ب اینترنت کشور برخوردار است اما این سرعت نسبی بالا هزینه های خاص خودش را نیز در بر دارد هزینه ای که میتوان گفت برای قشر زیادی از جامعه سنگین است و مانع این میشود که این افراد با خیال راحت به کارهایی همچون وبگردی مشغول شوند و تنها می توانند و تنها می توانند کارهای ضروری آن را با اینترنت استفاده کنند و این قیمت بالا شامل حال تمامی اپراتورهای کشور یعنی همراه اول رایتل و ایرانسل میشود اما  اپراتور ها پاره اندیشی ممکن را کردند و اینترنت هایی تحت عنوان اینترنت ساعات خاص به کاربران خود معرفی کرده اند که این اینترنت همانطور که از نامش پیداست در بازه ی زمانی مشخصی فعال است و از نظر اقتصادی مقرون بصرفه میباشد ما در این مقاله به معرفی بسته های ساعات خاص اولین اپراتور تلفن همراه کشور یعنی همراه اول می پردازیم که برای فعال سازی آن نیازمند به سیم کارت همراه اول میباشد

 

 

 

بسته های اینترنت روزانه به صورت کوتاه مدت، بلند مدت و یک ماهه طراحی شده است تا بتواند پاسخگوی طیف وسیع مشترکین و تنوع سلیقه ها باشد.

بسته های شبانه نیز که معمولا محدودیت زمانی دارند، در یک بازه زمانی تعریف شده قابل دسترسی هستند و از قیمت پایین تری نسبت به بسته های روزانه برخوردارند.

بسته های صبحانت نیز با طراحی خلاقانه و قیمت مناسب دارای حجم های متنوعی می باشد که مشترکین می توانند بسته به نیاز خود از آن بهره مند شوند.

در طرح های پیشنهادی همراه اول بسته پیشنهادی ویژه مشترکین جدید نیز وجود دارد که از خدمات خاص این اپراتور برای کاربران جدید الورود می باشد.

 

هزینه خرید بسته

 

هزینه خرید بسته های همراه اول برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول بر روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول مبلغ بسته و 9%مالیات ارزش افزوده در زمان فعال سازی سرویس از شارژ کسر خواهد شد.

 

نحوه خرید بسته

 

روش های خرید بسته های اینترنتی بدین صورت است که کاربران بعد از انتخاب بسته مورد نظر می توانند با انتخاب یکی از دو روش ذیل نسبت به فعال سازی آن اقدام می کنند

·        خرید بسته اینترنت با استفاده از کد دستوری

·        خرید بسته اینترنت از طریق وب سایت همراه اول

 

اتمام بسته

 

بسته های خریداری شده به دو علت پایان مدت اعتبار و یا پایان حجم بسته به اتمام میرسند که با پایان یافتن بسته قابلیت تمدید خودکار برای برخی بسته ها ( ماهانه،سه ماهه، شش ماهه،و یک ساله آلفا+) فعال خواهد شد. ولی این قابلیت برای برخی بسته های کوتاه مدت مانند یک روزه و هفت روزه وجود نداشته و کاربر در صورت تمایل می تواند بسته جدید خریداری کند. در صورت عدم خرید بسته جدید اینترنت مشترک با تعرفه عادی که طبیعتا گران تر می باشد، محاسبه می گردد.

در خصوص بسته هایی که قابلیت تمدید خودکار دارند؛ کاربران می توانند با ارسال کد دستوری #8*100* این دستور را لغو کنند.

 

رزرو بسته

 

همراه اول این امکان را به مشترکین خود می دهد که حتی در صورت داشتن بسته فعال آلفا+، می توانند بسته جدیدی را نیز رزرو نمایند تا بعد از پایان یافتن بسته فعلی، بسته رزرو به صورت خودکار فعال گردد. در این طرح امکان تغییر ( با کد دستوری #100*) و حتی حذف بسته رزرو ( با کد دستوری#8*100*) نیز همیشه برای مشترک وجود خواهد داشت. مبلغ بسته رزرو در زمان فعال سازی به حساب مشترکین دائمی منظور شده و یا از میزان اعتبار مشترکین اعتباری کسر می گردد.

مشترکین برای آگاهی از وضعیت بسته خود ( باقیمانده، مهلت اعتبار و بسته رزرو ) می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

·        از طریق سامانه جامع #10* با شماره گیری کد دستوری #320*10*

·        از طریق سامانه #100* با شماره گیری کد دستوری #0*100*

·        ارسال عدد 320 لاتین به سامانه جامع پیامکی 10

·        ارسال عدد 0 لاتین به سامانه پیامکی 8080

·        مراجعه به حساب کاربری همراه من و قسمت گزارش مصرف

 

بسته های اینترنت ساعات مشخص

 

این بسته شامل گروهی از بسته های پرسرعت نوترینو می شود که مختص بازه مشخصی از ساعات شبانه روز می باشد، مانند بسته های اینترنت صبحانت ( 6 صبح تا 12 ظهر) و بسته های شبانت (2 تا 7 صبح). با توجه به این که امکان فعال سازی این بسته ها با سایر بسته های همراه اول وجود دارد، به راحتی کاربران می توانند از شرایط ویژه این بسته ها در زمان نیاز خود استفاده نمایند. فقط لازم است که کاربران توجه داشته باشند در صورت فعالسازی همزمان این بسته ها با سایر بسته ها، اولویت مصرف با بسته های ساعات مشخص می باشد.

 

بسته های صبحانت همراه اول

 

بسته صبحانت از بسته های ساعات مشخص است که همه مشترکین دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول می توانند از آن استفاده کنند. این بسته ها که در بازه زمانی مشخصی از شبانه روز قابل مصرف میباشد، فاقد تمدید خودکار حجمی و زمانی هستند. البته مشترکین در یک زمان فقط می توانند یک بسته ساعات مشخص را فعال نمایند و در صورت فعال سازی این بسته با سایر بسته های اینترنت، اولویت مصرف با بسته ساعات مشخص می باشد.

 

نام بسته

مدت زمان اعتبار

قیمت (ریال)

مدت زمان مصرف

کد دستوری

8 گیگابایت

سی روز

80000

6 صبح تا 12 ظهر

# 33123*100*

12 گیگابایت

سی روز

100000

6 صبح تا 12 ظهر

# 33124*100*

 

با توجه به محدودیت زمانی مصرف بسته های صبحانت ( 6 صبح تا 12 ظهر)، همراه اول در کنار برخی از بسته های روزانه خود ( قابل مصرف در طول شبانه روز)، صبحانت هدیه ( قابل مصرف در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر ) را به به مشترکین پیشنهاد می دهد که این بسته ها می تواند بسیار مفید و مناسب باشد.

 

بسته های روزانه با هدیه صبحانت

 

 

نام بسته

هدیه همراه

مدت زمان اعتبار

قیمت ( ریال)

نوع بسته

کد دستوری

1 گیگا بایت

به همراه 100 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

104000

یک ماهه

# 264*100*

2 گیگا بایت

به همراه 200 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

139000

یک ماهه

# 263*100*

10 گیگابایت

به همراه 1 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

294000

یک ماهه

# 262*100*

15 گیگابایت

به همراه 1.5 مگابایت هدیه صبحانت

سی روز

369000

یک ماهه

# 261*100*

 

بسته های شبانت

 

بسته های اینترنت شبانه که از بسته های ساعات مشخص می باشد و شرایط فعال سازی آن با بسته های صبحانت کاملا برابر است، با توجه به حجم و مدت زمان اعتبار معمولا قیمت های متفاوتی دارند و در بازه های مختلفی از شب ارائه می شوند. این بسته ها به خاطر سرعت و پهنای باند اینترنت شبانه ؛ از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردارند.

بسته های نامحدود اینترنت شبانه که معمولا به صورت یک روزه، یک هفته و یک ماهه با سرعت بدون مرز و حجم نامحدود ارائه می شوند جزء بسته های نوترینو با سقف منصفانه مصرف هستند.

مشترک در یک زمان تنها می تواند یکی از بسته نامحدود شبانه را فعال کرده و در صورت فعال سازی همزمان آن با بسته های آلفا+، در ساعات شبانه اولویت مصرف با بسته نامحدود می باشد.

 

 

نام بسته

مدت زمان اعتبار

قیمت ( ریال)

مدت زمان مصرف

کد دستوری

سقف منصفانه 450 گیگابایت

سی روز

199000

1 بامداد تا 11 صبح

# 33232*100*

 



:: برچسب‌ها: همراه اول , اینترنت شبانه همراه اول , سیم کارت همراه اول , رندباز , اینترنت صبحانت ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همیشه کار برای لباس و دنیای مد سخت است و شرایط خاص خودش را دارد و باید سعی کنیم که ایده های ناب را برای این شغل در نظر بگیریم. کار های فشن و مد و طراحی لباس جز سخت ترین کارها است ولی باید دانست که لذتی هایی وجود وقتی برای برند خاصی طراحی می کنی یا آن را به روی صحنه می آوری.

در بردگیم Pret A Porter شما در نقش شرکت های فشن تلاش میکنند تا از کارها و کلکسیون جدید خود در جشنواره های مختلف رونمایی کنین و شهرت و درآمد کسب کنین.

در طول بازی هر یک از بازیکن ها برندش به یک نوع لباس شهرت دارد و زمانی که بتونه از اون مدل لباس در هر کدام از جشنواره ها رونمایی کنه امتیاز ترند (مد) رو میگیره.

در این بازی بازیکنان شعبه ها و فروشگاه های جدید باز میکنن، نیروهای جدید استخدام می کند و سعی میکنن تا توانایی های جدیدی به دست بیارن. بازی در چند راند انجام میشه و در طول هر راند بازیکنان با استخدام نیروهای متخصص، گسترش اتاق ها و امکانات شرکت خود، بستن قراردادهای همکاری و تهیه الیاف درجه 1 و درجه 2 خودشون رو برای جشنواره های آخر ماه آماده میکنن که در این جشنواره ها بازیکنان بر اساس تنوع لباس های رونمایی شده، کیفیت اونا، محبوبیت مردمی برندشون و ترند بودن مدل لباس هاشون پول بدست میارن.

بازی به همین منوال ادامه پیدا میکنه و در نهایت در انتهای بازی بازیکنی که بیشترین پول رو داشته باشه برنده بازی میشه.

Pret a porter یه بازی 2-4 نفره و ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی اقتصاد عمیق و تعامل مستقیمه که توی اون در هر دور بازی با استخدام کارکنان مختلف، ساختمانها و بستن قراردادهای مختلف میتونین هر بار شرکت منحصر به فرد خودتون رو بسازین.

جوایز و افتخارات:

  • 2020 Origins Awards Best Board Game Nominee

  • 2012 International Gamers Award – General Strategy: Multi-player Nominee

  • 2011 Gra Roku Game of the Year Nominee



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

درست است که سیم کارت های همراه اول و به خصوص سیم کارت های دائمی همراه اول با پیش شماره ی 0912 محبوبیت و معروفیت بیشتری دارند همچنین سیم کارت های رند آن از قیمت بالایی برخوردارند اما سیم کارت های اعتباری ایرانسل به دلیلی قیمت مناسبی که داشتند و دارند همیشه با استقبال خوبی مواجه شده اند به طوری که خیلی از افراد چندین سیم کارت اعتباری ایرانسل را دارا هستند به همین دلیل این اپراتور تمامی تلاش خود را کرده که راه های خرید سیم کارت ایرانسل را تسهیل ببخشید و این بار اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی سیم کارت ایرانسل زده است هرچند که فروشگاه هایی از قبیل رندباز نیز پیش از آن فروش اینترنتی سیم کارت ایرانسل را میسر کرده بودند

ایرانسل به عنوان اولین و معتبرترین اپراتور دیجیتال در کشور که همواره در ارائه طرح های متنوع پیشتاز بوده است، تلاش کرده است تا در این دوران مشترکین خود را تنها نگذاشته و با فراهم کردن زمینه های یک خرید آسان و ارزان، آسودگی خاطر کاربران را فراهم آورد.

در طرح فروش ویژه سیم کارت های ایرانسل، این اپراتور امکان خرید و ارسال رایگان سیم کارت اعتباری، دائمی با پیش شماره 0900، سیم کارت حرفه ای، سیم کارت دانش آموزی کوشا، و سیم کارت ویژه مودم اینترنت پرسرعت ( TD-LTE) را به صورت آنلاین فراهم کرده است. البته در فروشگاه های آنلاین ایرانسل همیشه امکان خرید آنلاین سیم کارت با هزینه ارسال 295 هزار ریال وجود داشته است، ولی این بار ایرانسل با حذف هزینه ارسال، خدمت ویژه ای را به مشترکین خود ارائه داده و سیم کارت های خریداری شده در این طرح را به صورت صددرصد رایگان با پست به آدرس خریدار ارسال می نماید.

علاقمندان به این طرح می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایرانسل ، در بخش خرید سیم کارت، ابتدا نوع سیم کارت مورد نظر خود را به همراه بسته اولیه مربوطه انتخاب و سپس با پرداخت هزینه سیم کارت، آن را خریداری نمایند.

ایرانسل به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران، در طول سالها تلاش نموده است که تمامی خدمات خود مانند خرید بسته های اینترنت ثابت و همراه، خرید شارژ، پرداخت قبض، مودم اینترنت ثابت و همراه، شرکت در حراج شماره های رند، تجهیزات خانه هوشمند و .... را در فروشگاه های خود به صورت آنلاین ارائه دهد که این امر در شرایط پاندمی نقش موثری در حفظ فاصله اجتماعی ایفا کرده است.

 



:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت ایرانسل , خرید اینترنتی سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با دوستان یا خانواده تانم بخواهید یک عکس دسته جمعی سلفی بگیرید اما تا همگی در یک قاب جمع میشوید میبینید برای زدن دکمه ثبت نهایی عکس مجبورید کل قاب را بهم بریزید و یا دوربین را در یک جایی کاشته اید و دستتان نمیرسد که دکمه ثبت را بزنید یا حتی زوم را کم و زیاد کنید و اگر ریموت کنترل از راه دور نداشته باشید عکاسی کنسل میشود

برند هواوی فکری برای چنین شرایطی کرده که شما با حرکات دستتان می توانید دوربین را کنترل کنید و دیگر نیازی به وصل ریموت نمیباشد

بدون شک شرکت هواوی که از دیر باز به عنوان یکی از پیشتازان حوزه عکاسی با موبایل شناخته می شود، از بزرگترین و مهمترین رقبای فعال در این عرصه به شمار می آید.

شرکت هواوی با تجربه طولانی و موفق خود در تولید دوربین گوشی های هوشمند، این بار با توسعه یک فناوری کاملا جدید توانسته است به سطح تازه ای از این تکنولوژی دست پیدا کرده و کیفیت عکاسی با موبایل را به صورت قابل ملاحظه ای ارتقا دهد. این نوآوری هواوی که اخیرا توسط سازمان ثبت مالکیت چین به رسمیت شناخته شده است، قادر به تشخیص ژست های حرکتی و تنظیم خودکار Viewfinder بر اساس حرکات کاربر است. فناوری ای که می تواند جذابیت عکاسی با گوشی های هوشمند را دو چندان کرده و برای کاربران حرفه ای و بلاگرها بسیار سودمند باشد.

استفاده از این فناوری جدید در گوشی های هوشمند، امکان تشخیص Gesture را به دوربین های گوشی اضافه می کند، یعنی این که دوربین گوشی Gesture دست کاربر را تشخیص داده و کاربر می تواند با دور یا نزدیک تر کردن انگشتان خود از هم، میزان زوم دوربین موبایل را تنظیم کند. این تکنیک بسیار راحت، گرفتن عکس های سلفی و دسته جمعی را بسیار آسان تر و لذت بخش تر می کند.

تنظیم Viewfinder دوربین های جدید نیز به کاربران این اجازه را می دهد تا بدون جدا کردن مونوپاد و برهم زدن صحنه، تصاویر را مرور کنند. به نظر می رسد به لطف این تکنولوژی در آینده ای نه چندان دور کاربران گوشی هوشمند هواوی، عکاسی های حیرت انگیز و فوق العاده ای را تجربه خواهند کرد.

هرچند که پیشینه هواوی نشان می دهد که کاربران این برند در حال حاضر نیز از بهترین دوربین موبایل در جهان استفاده می کنند. گوشی هوشمند P50 Pro هواوی به لنزهای رده حرفه ای HUAWEI XD Optic، پردازش کننده پیشرفته تصویر HUAWEI XD Fusion Pro و تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز می باشد که ترکیب آنها با هم توانسته است امتیاز 143 را در تستهای تخصصی DXOMARK کسب کند. این امتیاز که گوشی هوشمند P50 Pro را در صدر جدول رده بندی و چهار پله بالاتر پرچمدار از iphone 13 Promax قرار می دهد، نشان می دهد که دوربین این گوشی هوشمند از بهترین و به روز ترین دوربین حال حاضر دنیای عکاسی با موبایل می باشد.

دوربین های فوق پیشرفته هواوی فقط محدود به مدل های پرچم دار این شرکت نمی باشد و تقریبا همه گوشی های این شرکت از میان رده تا اقتصادی از فناوری جدید هوش مصنوعی بهره مندند. بنابراین با وجود آن که زمان استفاده از این فناوری جدید دوربین در گوشی های هواوی، هنوز مشخص نیست، ولی کارنامه درخشان این شرکت نشان می دهد که به زودی باید شاهد به کارگیری این فناوری در همه گوشی های هوشمند جدید هواوی باشیم.

 





:: برچسب‌ها: هواوی , گوشی هوشمند , گوشی موبایل , رندباز , هارمونی , تبلت هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

سیم کارت های اعتباری از مزایای بسیار بالایی برخوردارند مانند اینکه شما میتوانید به راحتی هزینه های سیم کارت خود را کنترل کنید اما در مورد سیم کارت های دائمی چنین چیزی ممکن نیست برای مثال شما با توجه به شرایط اقتصادیتون تصمیم میگیرید که در ماه جاری تنها یک بسته ی اینترنتی مصرف کنید و با مدیریتش تا آخر ماه اینترنت داشته باشید حال اگر در اواسط ماه این بسته تمام شد دیگر اقدام به تمدید آن نکنید اما در مورد سیم کارت ها دائمی این کار بسیار سخت است چرا که بسته ها تمدید خودکار میشود و جون سیم کارت دائمی میباشد اعتبار شما قطعا به اندازه ی آن بسته مافی است همچنین اگر تمدید خودکار را لغو کرده باشید بازهم به مشکل برمیخورید چراکه اینترنت با تعرفه ی آزاد حساب میشود که هزینه ای سنگین را به همراه دارد 

درست است که موارد ذکر شده مزایای سیم کارت های اعتباری بود اما این سیم کارت ها معایبی را هم دارا هستند برای مثا شما در زمانی نیاز به برقراری تماسی فوری دارید اما شارژ اعتباری نداشته باشید 

اپراتور ایرانسل در این مورد برای کاربران خود شرایط را در نظر گرفته کهه به آن میپردازیم

 

خدمات اضطراری اپراتور ایرانسل

 

اپراتورهای مختلف فعال در کشور برای شرایط اضطراری خدماتی به نام "شارژ اضطراری"و "اینترنت اضطراری" رافراهم نموده اند که کاربران می توانند با گرفتن یک کد دستوری خاص و یا با ورود به اپلیکیشن مدیریت سیم کارت آن را فعال سازند. در این سرویس نیاز به پرداخت آنی هزینه نبوده کاربران می توانند به سرعت از سرویس اضطراری استفاده کنند.

نحوه فعال سازی این خدمات برای اپراتورهای مختلف، متفاوت می باشد.

 

سرویس امداد رسان ایرانسل

مشترکین اعتباری سیم کارت ایرانسل برای بهره مندی از"شارژ اضطراری" و"اینترنت اضطراری" سرویس امداد رسان در اپلیکیشن ایرانسل من، صفحه اصلی ، اینترنت اضطراری و یا شارژ اضطراری را انتخاب نمایند.

 

سرویس میزبان تماس و میزبان پیامک ایرانسل

این سرویس برای تماس های اضطراری مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل با دوستان و آشنایان طراحی شده است و افراد می توانند در مواقعی که امکان پرداخت هزینه تماس را ندارند، از این سرویس استفاده کنند. این سرویس که برای پیامک هم فعال میباشد، فردی که با او تماس گرفته می شود، هزینه برقراری ارتباط را تقبل می نماید. در این سرویس مخاطب تماس ابتدا به یک سیستم گویا وصل شده و در صورت قبول هزینه تماس، ارتباط شما با او برقرار می شود.

 

سرویس با من تماس بگیرید ایرانسل

این سرویس هم یکی دیگر از خدمات ایرانسل برای مشترکینی است که به خاطر عدم موجودی در کارت بانکی و یا همراه نداشتن پول نمی توانند سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنند. این مشترکین می توانند با ارسال پیامکی رایگان به هر مشترک ایرانسلی از او درخواست تماس نمایند.

سرویس " لطفا با من تماس بگیرید" فقط مختص به مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل می باشد و سایر اپراتورها این خدمت را ارائه نمی دهند.

 

سیستم گفتگوی ناهمگام یا سیستم Poc

سیستم گفتگوی ناهمگام یا PoC (Push to talk over cellular) امکانی است که مشترکین می توانند با فشار دادن و نگه داشتن یک دکمه، مستقیم با هم مکالمه صوتی و حتی چند رسانه ای (عکس، پیام و ویدئو) برقرار نمایند. این سیستم در مواقع اضطراری که اطلاع رسانی و مدیریت تماس حیاتی است، با دکمه ( Push to talk) برقراری تماس را امکان پذیر می سازد. گیرنده تماس نیز بدون نیاز به پاسخگویی ارتباط فعال و مستمری را خواهد داشت.

استفاده از این سرویس برای تماس های فرد به فرد و گروه به گروه امکان پذیر بوده و در مراکزی مانند بیمارستان ها، آتش نشانی، مراکز مدیریت بحران و ... پرکاربرد است. این سیستم که با استفاده از تجهیزات اختصاصی (دستگاههای بی سیم) و اپلیکیشن موبایل برقرار می گردد، از امنیت و سرعت بالایی برخوردار بوده و کاملا برای ارتباطات حساس سازمانی مناسب می باشد.

 

سرویس تماس اضطراری

 

به دلیل سهولت حفظ کردن شماره های کوتاه و رند، شماره تماس های امدادی در سراسر دنیا معمولا سه رقمی انتخاب می شوند تا افراد در شرایط بحرانی نیز به آسانی با آنها تماس بگیرند. ولی با وجود همه تمهیدات در نظر گرفته، میتوان شرایطی را در نظر گرفت که فرد حادثه دیده بنا به هر دلیلی به گوشی خود دسترسی نداشته باشد و یا توانایی تماس گرفتن برایش مقدور نباشد، در این شرایط خاص لازم است که راهکارهای پیشرفته تری در اختیار کاربران قرار گیرد. 

در حال حاضر اتحادیه اروپا با همکاری اپراتورهای مخابراتی و مراکز امدادی در تلاش است تا سامانه ای به نام تماس اضطراری و یا (e-call) را راه اندازی نماید. در این سیستم خودروها به سنسورهایی مجهز می شوند که در زمان بروز حادثه به سامانه تماس اضطراری متصل شده و به مراکز اورژانس و دیگر مراکز امداد اطلاع رسانی می کند. این سامانه با ارسال مختصات محل تصادف به تیم های امدادی نزدیک محل حادثه، زمان و مکان دقیق حادثه را اطلاع رسانی می کند. این سرویس که با استفاده از اینترنت چیزها ( IOT ) کار می کند، در آینده می تواند در کاهش خسارت های مالی و جانی تصادفات جاده ای نقش اساسی ایفا کند. 

حساسیت شرایط اضطراری برای حوادث پیش بینی نشده ای مانند سیل، زلزله، طوفان و... بر کسی پوشیده نیست. سرعت اطلاع رسانی در این شرایط برای کم کردن صدمات و خسارات احتمالی قبل از وقوع حادثه می تواند بسیار کارگشا باشد. اپراتورهای مخابراتی در چنین شرایطی با رایگان کردن هزینه مکالمه و دیتا، می توانند کمک بسیار زیادی به نیروها و سازمان های امدادی داشته باشند. واکنش سریع و گسترده امدادرسانان در کنار اطلاع رسانی تخلیه، آموزش های پزشکی، اعلام هشدار اپراتورهای مخابراتی راهکاری مناسب برای کم کردن صدمات ناشی از اینگونه حوادث خواهد بود. 

 

 



:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت , اپراتور دیجیتال , سیم کارت ایرانسل , رندباز , شارژ اضطراری ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همیشه آدم ها می توانند کار هایی بکنند و باعث شگفت انگیز شدن دور و اطرافیان خود باشند و باعث این باشند که مردم انها را تحسین کنند. در اروپا روز مجرد وجود دارد که به خرید و فروش وسایل برای شخص مجرد با خودش می پردازد و باعث خوشحال کردن خود می شود

امسال نیز این رویداد با فروش خیره کننده فروشگاه های آنلاین خبر ساز شد. به نقل از JD.com ، بزرگترین خرده فروش آنلاین چینی، روز 11 نوامبر روز خوش شانسی برخی کسب و کارها بوده است. بر اساس آمار منتشر شده این خرده فروش، شیائومی در این روز بی رقیب بوده و گوشی هوشمند رد می k40 در صدر جدول پرفروش های این روز قرار گرفته است. البته موفقیت برندهایی مانند اپل و آنر نیز در این روز قابل توجه بوده و آیفون 13 در رتبه دوم پرفروش ها و رد می 9A در جایگاه سوم قرار گرفته است.

 

پرفروش های روز مجردها

 

 

نام برند

نوع مدل

جایگاه

شیائومی

Redmi K40

1

اپل

Iphone 13

2

آنر

Redmi 9A

3

ریلمی

Iphone 12

4

اوپو

Play5T

5

 

نکته جالب توجه در این جدول عملکرد بسیار عالی شیائومی است وکه از بین 20 محصول پرفروش 9 مورد مربوط به این شرکت است. به طور کلی هر دو برند شیائومی و ردمی در تمام بازه قیمتی موفق عمل کرده اند و استقبال مردم نشان می دهد که سه نسل اخیر این گوشی های هوشمند این برندها توانسته اند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند.

آنچه در رویداد روز مجردها تامل برانگیز بود، پیشی گرفتن برندهای زیر مجموعه از سری اصلی برندها می باشد. مثلا فروش بیشتر ردمی از شیائومی. هرچند که این پیشی گرفتن در مورد ریلمی از اوپو، برند آیکو از ویوو، و حتی آنر از هواوی نیز صدق می کند و همه آنها نشان از عملکرد و وضعیت خوب این اسپین آف ها خواهد بود.

بر اساس آمار تفکیکی دقیقی که JD.com ارائه کرده است آنچه در جدول خودنمایی می کند، در بازه قیمت بین 5000 تا 10000 یوان، جایگاه فروش در اختیار برند گران و خاص اپل می باشد و عنوان های اول تا سوم به ترتیب مربوط به آیفون 13، آیفون 12 و آیفون 13 پرومکس می باشد. برند چینی شیائومی در میان پرچمداران کمتر از 5000 یوان ( متوسط ) برنده شده است و در بازه قیمتی کمتر از 1000 یوان نیز ( ارزان قیمت ها ) ردمی 9A و ردمی 9 می درخشند.

در بخش گران قیمت ها نیز میت x2 تاشو و میت RS40 و گلکسی زد فیلیپ 3 قرار دارند و ایسوس راگ فون 5 جلوتر از بلک شارک 4 و بلک شارک 4 اس قرار دارند.

فروش بالای برندهای مختلف در روز مجردها می تواند فرصتی باشد برای برندهای مطرح جهانی که در رقابتی تنگاتنگ از میزان محبوبیت خود را در بین جوانان آگاهی پیدا کنند وبا سازماندهی و برنامه ریزی در این روز خوش بدرخشند.

 کردن خودش می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

تمدن هایی که توسط پادشاه ها ساخته می شوند  تا قدرت خود را به تاریخ نشان دهند .ممکن است در هر جای دنیا تمدن هایی باشد که در زمان یکی بودند و هر کدام سعی می کردند که باعث پیشرفت تمدن های خود شوند و از منابعی که در دست دارند به بهترین نظر استفاده کنند.

شما به عنوان حاکمین این سرزمین ها وظیفه ی توسعه اونها رو دارید.

هفت حاکم فعال، در دنیای بردگیم عجایب هفت گانه با هم رقابتی دارند که باعث میشه همه اونها برای توسعه و پیشرفت با هم مبارزه داشته باشن.

این مبارزه هم میتونه جنگی نرم باشه و هم مبارزه ای تن به تن بین سپاهیان شما.

در بردگیم  7WONDERS با توسعه‌ی منابع و مصرف آنها در راستای ارتقای قدرت نظامی، علم و توان تولیدی به سمت موفقیت در بازی بتازید.

عجایب هفتگانه توی این بازی نقشی اساسی برای پیشرفت شما و سرزمینتون ایفا میکنن پس برای ساخت اون ها برنامه بریزید.

بردگیم سون واندرز، جزو پرفروشترین بازی های تاریخ بازی های رومیزی است که طرفداران زیادی در تمام دنیا بصورت جدی دارد.

برای اونایی که بازی استراتژیک کامپیوتری مثل rise of nation رو انجام دادن، میدونن ساختن عجایب هفتگانه میتونه چه کمک بزرگی به درآمد و قدرت سرزمین شما بکنه…

آموزش بازی بازی رومیزی عجایب هفتگانه (بردگیم Seven Wonders)

بازی فکری seven wonders توی سه راند اجرا میشه که هر کدوم از این سه راند بازه‌ی تاریخی متفاوتی رو شامل میشه.

از بین دسته کارتی که توی دست شماست، باید یکی از کارت ها رو بر اساس اولویت ها و استراتژی‌ ای که می چینید انتخاب کنید و بقیه کارت ها رو به نفر بعدی تحویل بدید و در ادامه از بازیکن قبلی خودتون دسته کارتی رو تحویل بگیرید،

این چرخه رو ادامه میدید تا کارت ها تموم بشن. در واقع یه چیزی مثل بازی blood rage …

حالا وقتشه از این کارت ها برای توسعه‌ی سرزمینتون استفاده کنید.

کارت ها دسته بندی متفاوتی دارن. یک سری از اونها به شما منابع میدن، یک سری برای خرید و فروش به کار میرن، بعضی از اونا علم شما رو افزایش میدن و یا قدرت نظامی‌تون رو بیشتر میکنن.

این استراتژی شماست که چه کارت هایی رو انتخاب کنید؛ میخواید به جنگ برید یا اول منابعتون رو گسترش بدید؟

برد گیم شگفتی های هفتگانه در سال 2010 وارد بازار شد و از بازی هایی‌ست که در دنیا جایگاه خوبی کسب کرد و بعد از چندین سال از ارائه‌ی این بازی هنوز هم محبوبیت قابل توجهی بین دوست داران بورد گیم داره. تا جاییکه بزرگان بردگیم در دنیا این بازی رو به عنوان یکی از محبوب ترین و استراتژیک ترین بازی های خودشون معرفی میکنن.

این بازی رومیزی پر افتخار جهانی، برای 3 تا 7 نفر طراحی شده و افراد زیر 10 سال شامل محدودیت سنی این بازی میشن چون نیاز به تفکر زیاد داره.

البته که نسخه دو نفره این بازی هم تحت عنوان بازی seven wonders duel برای فقط دو نفر وجود دارد.

بازی عجایب هفتگانه یا همون 7 wonders میتونه ذهن شما رو کامل باز کنه و به اوج لذت بازی برسین…

 

 



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

با گشت و گذاری در اینترنت و شبکه های اجتماعی متوجه میشویم که این فضا بستر مناسبی برای کودکان و حتی نوجوانان نیست اما راه حل چیست ؟ آیا محروم کردن فرزندانمان از فضای مجازی در عصری که که به عصر تکنولوژی معروف است کار درستی می باشد ؟ قطعا نه چراکه این ممنوعیت از طرف خانواده باعث میشود فرزندانمان در جاهای دیگری از این فضا به شکل نامناسبی استفاده کنند پس کنترل فرزندانمان در این بستر راه حل بسیار بهتری میباشد و ما با استفاده از ابزارهای موجود میتوانیم فضایی امن را برای فرزندانمان مهیا کنیم

جعفر زیاری مدیر پروژه سیم‌ کارت انارستان نگرانی‌های پدران و مادران در زمینه‌ی استفاده بی‌رویه و مدیریت نشده کودکان از اینترنت را درست دانست و در این باره گفت: دسترسی کودکان و نوجوانان به اینترنت آزاد و فضای مجازی بزرگسالان، آسیب‌های تربیتی و اجتماعی مختلفی را دارد، اما این یک چالش فراگیر در سطح دنیا است و صرفا برای ایران نیست در دنیا هم راهکارهای گوناگونی برای آن ارائه شده است.

وی افزود: برخی پدران و مادران راهکار را دور نگهداشتن فرزندان از فضای مجازی می‌دانند، این راهکارها در بلند مدت شکست می‌خورد چون بالاخره فرزندان دور از چشم ما به اینترنت دست پیدا می‌کنند. از طرفی اگر هم امکان اجرایی داشته باشد، با این کار ما فرزند خودمان را از تمام امکانات و مزیت‌های اینترنت بی‌بهره می‌کنیم.

زیاری ادامه داد: اما این یک چالش فراگیر در دنیا است و خیلی از کشورها با بکارگیری ابزارهای مختلف، اینترنت کودک و نوجوان را از اینترنت بزرگسالان جدا کرده‌اند، سیم‌‌کارت‌های کودک و نوجوان یکی از ابزارهای مناسب برای این کار است. اینترنت سیم‌کارت‌های کودک بر اساس فهرست سپید است یعنی کاربر فقط امکان دسترسی به سایت‌های مناسب کودکان و نوجوان را دارد.

زیاری گفت: یک امتیاز سیم کارت انارستان ایمنی است که پاسخگوی دغدغه والدین است اما امتیاز دیگر آن تامین محتوای مورد نیاز کودکان است، ما محتواهای متنوعی را همراه تخفیف‌های ویژه در حوزه سرگرمی و آموزش کودکان و نوجوانان برای کاربران سیم کارت انارستان تامین کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: برای تهیه سیم کارت کودک و نوجوان انارستان لازم نیست مبلغی پرداخت بشود، فقط با پیامک کردن ۲۲۰ به ۳۰۰۰۶۸۶۰ والدین گام به گام برای دریافت سیم کارت انارستان راهنمایی می‌شوند. همچنین امکان سفارش آنلاین سیم کارت‌ انارستان هم روی سایت فروشگاه همراه اول وجود دارد.

مدیر پروژه سیم کارت انارستان ابراز داشت:موضوع دیگر بحث هزینه‌های مصرف اینترنت برای برخی از خانواده‌ها است که خوشبختانه شبکه شاد رایگان شده و بسته‌های مکالمه و اینترنت سیم کارت انارستان تا ۳۵ درصد ارزان‌تر از تعرفه عادی است.

زیاری در پایان تصریح کرد: زیست بوم دوستدار کودک انارستان برای پاسخگویی به دغدغه تربیتی والدین و نیازهای فرزندان در فضای مجازی راه‌اندازی شده است که سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی انارستان یکی از محصولات آن است. به جز سیم کارت، تبلت کودک و نوجوان نارتب با امکان مدیریت تبلت توسط والدین، سامانه تحلیل و دسته‌بندی محتوای انارستان به‌نام چی‌خوبه، استدیو بازی‌سازی شاه‌غول که بازی‌موبایلی تولید می‌کند و استودیو تولید پویانمایی انارستان همگی در زمره محصولات و خدمات زیست بوم انارستان هستند.

از مزایای سیم کارت های انارستان می توان به عرضه یکسری خدمات ارزشمندی در قالب سیستم های نوین دارای ارزش افزوده مانند اینترنت و پیامک و ایجاد الگو های ارتباطی میان معلمان و دانش آموزان به وسیله پیام رسان های بومی شده برای داشتن ارتباطات قوی درون مدرسه ای اشاره نمود.





:: برچسب‌ها: سیم کارت دا ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

امیدوارم که تا کنون هیچ یک از اموال شما ربوده نشده باشد چراکه اتفاق بسیار ناگواری ست. ما در طول روز و زندگی به اندازه ی خود تلاش میکنیم تا بتوانیم نیز های روزمره ی خود و حداقلات زندگی را فراهم کنیم اما افراد بی وجدانی که سارقان باشند خیلی از این وسایل را بی هیچ زحمتی از ما می ربایند وسایلی که به خاطرشان تلاش کرده ایم و با دزدیده شدنش ممکن است از لحاظ مالی نتوانیم جایگزینی برایش تهیه کنیم و توان مالی آن را نداشته باشیم دوعامل بزرگ دزدی به خصوص دزدی های تلفن همراه این است که در مرحله ی اول فقر در جامعه بسیار زیاد است و افزایش فقر و دزدی رابطه ی مستقیمی با یکدیگر دارند و دلیل دومش این است که قوانین محکمی برای مجازات سارقان در نظر نگرفته شده و آنها به راحتی پس از دستگیری میتوانند به زندگی عادی خود بازگردند فارغ از تمامی این موارد ما چون نمی توانیم تاثیری در کاهش دزدی مخصوصا دزدی های تلفن همراه داشته باشیم بهتر است در مرحله ی اول مراقب تلفن همراه خود در کوچه و خیابان ها باشیم و در مرحله ی دوم بدانیم خدایی نگرده اگر تلفن همراه ما ربوده شد چه اقداماتی را لازم است پس از آن انجام دهیم ما در این محتوا این موارد را در اختیار شما خواهیم گذاشت

اگر بعد از تماس های مکرر مطمئن شدید که گوشی هوشمندتان به سرقت رفته است، در اسرع وقت به صورت حضوری به یکی از نمایندگی های اپراتور سیم کارت خود مراجعه و آن را از دسترس خارج کنید. البته این کار از طریق وب سایت همراه اول و ایرانسل نیز امکان پذیر است. سوزاندن سیم کارت کمک می کند که مسئولیت حقوقی در قبال جرمهای احتمالی سارقان، نداشته باشید و اعمال مجرمانه آنها گریبان گیر شما نشود.

در قدم بعدی لازم است که به مراجع قانونی؛ سرقت گوشی هوشمندتان را اعلام کرده و شکایت نمایید. به همین منظور با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی، فاکتور خرید گوشی هوشمند مسروقه و شماره سریال پشت جعبه به نزدیک ترین کلانتری یا دادسرا مراجعه کرده و تقاضای کتبی خود را ارائه دهید.

بعد از مراجعه حضوری و تکمیل فرایند اداری، ماموران کلانتری یا دادسرا موظف به پیگیری های لازم هستند و با صدور درخواستی به اپراتور، ردیابی گوشی هوشمند شما را از آنها می خواهند. در حال حاضر تقریبا در همه گوشی های هوشمند سرویس پیش فرض ردیابی وجود دارد که در صورت روشن بودن دستگاه و GPS و اتصال اینترنت، مکان دستگاه را نشان می دهد. در این مرحله، به محض پیدا شدن موقعیت گوشی، موضوع به اطلاعتان خواهد رسید.

در غیر این صورت بعد از انجام تحقیقات مقدماتی و صدور کیفر خواست، پرونده شکایت به دادگاه ارسال می گردد که در این مرحله، دادگاه دستور ردیابی گوشی هوشمند را از طریق مخابرات صادر خواهد کرد. در صورتی که گوشی هوشمند شما پیدا شود، فرد متهم به دادگاه احضار شده و دادگاه به پرونده سرقت رسیدگی کرده و در نهایت رای صادر می کند.

آنچه که دراین فرآیند بسیار ناخوشایند به نظر می رسد، صرف انرژی، وقت، پول و اعتبار اشخاص می باشد که گاها بسیار طولانی و خسته کننده است. بدیهی است سرقت گوشی های هوشمند پیامدهای ناگواری را با خود به همراه خواهد داشت و افراد علاوه بر ازدست دادن بسیاری از اطلاعات شخصی و با ارزش، استرس و فشار زیادی را نیز تحمل می کنند. بنابراین آنچه که مهم به نظر می رسد؛ اقدامات پیشگیرانه ای است که هر فرد باید انجام دهد تا در این شرایط قرار نگیرد.

 



:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , گوشی مسروقه , تلفن همراه هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

به احتمال زیاد برای شما پیش آمده که بخواهید از یکی از خدمات اپراتور همراه اول استفاده کنید اما سوال و شبهه ای برایتان پیش بیاید ریا مثلا هنگام استفاده از یکی از خدمات اپراتور به مشکل بر بخورید و یا جدا از این ها بخواهید یک استعلام از بسته های مکالمه ای اینترنتی خود داشته باشید و یا به هر دلیل دیگری نیاز به برقراری ارتباط با اپراتور خود کنید به همین منظور اپراتور همراه اول روش های مختلفی را برای برقراری این ارتباط میسر کرده که معروف ترین و البته پرکاربرد ترین آن سامانه ی رایگان 9990 است که علاوه بر رایگان بودن مکالمات (البته در صورت تماس با خط ثابت یا سیم کارت همراه اول) 24 ساعته نیز میباشد

 

شماره تماس 9990

 

این سامانه تماس دوسویه که برای برطرف کردن کلیه مشکلات فنی و غیر فنی طرح ریزی شده به عنوان اولین و راحت ترین راهکار ممکن در اختیار کلیه مشترکین اپراتور همراه اول قرار دارد تا به صورت 24 ساعته و هفت روزه هفته، از خدمات آن استفاده نمایند.

برقراری تماس از طریق سیم کارت همراه اول با شماره 9990 کاملا رایگان بوده و مشترکان می توانند با سیم کارت خود به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان بهره مند گردند. شماره تماس 09129990 نیز برای برقراری ارتباط از طریق شماره ثابت می باشد.

لازم به ذکر است که تماس با این شماره از طریق سیم کارت ایرانسل و سایر اپراتورها مانند رایتل رایگان نیست و شما باید از طریق سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول و یا تلفن ثابت اقدام به برقراری تماس رایگان کنید.

 

خدمات 9990

 

راهنمایی مشترکین ( تعویض سیم کارت سوخته، ثبت نام، تغییر مالکیت، ثبت سریال گوشی و...)

فروش انواع Device اینترنت همراه

قطع و وصل پیامک های تبلیغاتی و مبتنی بر محتوا

بررسی مشکلات پیام کوتاه ( SMS)، پیام چند رسانه ای ( MMs) و اینترنت ( GPRS)

راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه

اطلاعات مربوط به سرویس ها، خدمات و صورتحساب مشتریان

اعلام وضعیت سیم کارت و علت قطع تلفن همراه

راهنمایی در خصوص نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه

راهنمایی در خصوص رومینگ بین الملل، تعرفه های جاری و کشورهای طرف قرارداد

پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم

اطلاع از مدت و مبلغ سیم کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن

اعلام نشانی و شماره تلفن ادارات و مراکز ارائه خدمات تلفن ثابت، دفاتر ارتباطی و ICT کل کشور

دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل

 

خدمات IVR دو زبانه ( فارسی و انگلیسی )

 

اطلاع از اینترنت همراه ( نوترینو) خرید بسته و اعلام مشکلات

امکان شارژ مستقیم ( TOP UP) به صورت دلخواه

دریافت خدمات غیر حضوری ( دریافت PIN و PUK) دریافت ریز مکالمات، تغییر رمز عبور، وصل تلفن همراه قطع شده)

دریافت اطلاعات ، فعال سازی و غیر فعال سازی سرویس های ویژه مانند آوای انتظار،تماس بان، اینترنت همراه، همراهان اول و ...

کلیه خدمات مالی ( قبض میان دوره و پایان دوره، اطلاع از تعرفه ها و...)

خروج از لیست سیاه ( ویژه مشترکین اعتباری)

شرکت در نظر سنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادات

 

پست الکترونیک

 

پست الکترونیک خدمات همراه اول به آدرس 9990@mci.ir نیز آماده پاسخگویی به سوالات ، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات مشترکین از طریق ایمیل می باشد. در این سامانه بعد از دریافت ایمیل کاربر، کارشناسان همراه اول تلاش می کنند تا در سریعترین زمان ممکن ایمیل را بررسی و پاسخ مناسب را ارسال نمایند. در صورتی که درخواست کاربر نیازمند پیگیری بیشتر باشد، کارشناسان با کاربر تماس تلفنی برقرار می کنند.

 

دورنگار ( فکس)

 

مشترکین می توانند در صورت تمایل سوالات ، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را به دورنگار مرکز خدمات همراه اول به شماره 09129999900 ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

 

چت آنلاین (از من بپرس)

 

چت آنلاین که قطعا مخاطبان خاص خود را خواهد داشت، یکی دیگر از راه های ارتباطی با کارشناسان همراه اول می باشد. مشترکان متقاضی باید ابتدا به سامانه همراه من به آدرس my.mci.ir مراجعه نموده و به صورت آنلاین با پشتیبان در ارتباط باشند.

در حال حاضر امکان نصب این برنامه برای دو سیستم عامل اندروید و ios وجود داشته و کاربران می توانند درخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را در این اپلیکیشن ثبت نمایند. در این سامانه امکان ثبت درخواست " تماس با من " نیز وجود داشته که در صورت فعال سازی، کارشناسان همراه اول از طریق سامانه 9990 در اسرع وقت با مشترک تماس می گیرند.

همراه اول روش های دیگری مانند سامانه 195 ( رگولاتوری) را نیز برای رفع مشکلات کاربران راه اندازی کرده است که این سامانه نیز در نهایت به شماره تماس 9990 منتهی می شود، بنابراین ابتدایی ترین و سریع ترین روش برای برقراری ارتباط با کارشناسان همراه اول همان 9990 می باشد.

کاملا مبرهن است که همراه اول برای حفظ جایگاه تجاری خود در دنیای رقابت تلاش نموده است تا با فراهم کردن راه های گوناگون ارتباطی، خدمات خود را به بهترین نحو ممکن در اختیار کاربران قرار دهد. پاسخگویی 24 ساعته و در دسترس بودن همیشگی کارشناسان قطعا از مهمترین گام های این اپراتور برای جذب مشتری بوده است که به بهترین نحو ممکن اثر بخش بوده است.

 



:: برچسب‌ها: همراه اول , اینترنت شبانه همراه اول , سیم کارت همراه اول , رندباز , کلید همراه , همراه من , 9990 ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاتل این روز ها  روی سیم کارت های خود کار می کند تا بتواند خدمات خوب و جالبی را به آنهایی که سیم کارت شاتل را دارند بدهد.و بتواند که رضایت مندی مشتری های خود را کسب کند . شاتل بسیار خوب توانسته زیرساخت های اینترنت  های گوشی اش را تداوم ببخشد .

سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل همواره با انتخاب و اتصال به بهترین شبکه و فناوری، خدمتی منحصر بفرد را به مشترکین خود ارائه می دهند که نه تنها از هزینه های کاربران می کاهد بلکه تجربه بهتری از سرعت و سرویس را نیز برای آنها رقم می زند. در همین راستا این بار شاتل موبایل علاوه بر پیاده سازی فاز جدید هوشمند سازی سیم کارت های خود، امکان استعلام و مشاهده شبکه رادیویی که کاربر در آن لحظه به آن متصل است را نیز فراهم نموده است.

بنابراین برای اولین بار مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل می توانند هر زمان که تمایل دارند با شماره گیری کد دستوری #8*1* بدون نیاز به نصب اپلیکیشن یا تنظیمات خاصی ، نسبت به استعلام وضعیت اتصال، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود و یا بازگشت به حالت هوشمندانه اقدام کنند. اگرچه در حال حاضر دسترسی به این قابلیت، فقط در استان خوزستان امکان پذیر است ولی این امر آزمایشی بوده و در آینده ای نزدیک این خدمت را برای کلیه مشترکین شاتل موبایل در سراسر کشور فراهم خواهد شد.

هم اکنون مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل در استان خوزستان می توانند با شماره گیری کد دستوری #1*8*1* شبکه رادیویی که در آن لحظه به آن متصل هستند را مشاهده کنند. این مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #2*8*1* نسبت به تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان بین سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور اقدام کرده و یا با انتخاب کد #3*8*1* به حالت هوشمند و انتخاب خودکار شبکه رادیویی خود بازگردند.

در حال حاضر با توجه به محدود بودن حوزه جغرافیایی این سرویس، در صورت خروج مشترک از منطقه تحت پوشش و افت فناوری، به صورت خودکار قابلیت انتخاب هوشمند شبکه فعال شده و مشترک را برای استفاده از بهترین پوشش و فناوری شبکه یاری می نماید.

علاقمندان به این سرویس می توانند با مراجعه به وب سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir اطلاعات مورد نیاز خود در این خصوص را کسب کرده و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره، با شماره 09981000000 تماس حاصل کرده و از مشاوره 24 ساعته مشاوران شاتل موبایل برخوردار گردند.



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

خیلی هایی که در موسیقی کار می کنند یا ساز می زنند دوست دارن که در یک بند  حضور داشته باشند تا بتوانند که در کنسرت های مختلف یا تور های مختلف هنری حضور داشته باشند تا بتوانند برای خود موفقیتی داشته باشند و گاهی باعث  چالش هم می تواند باشد.

تویبازی آن تور on tour توی هر دور تاریخ تور هاتون توی دوتا از ایالت ها مشخص میشه.

بعدش بین ایالت های مجاور باید سفر کنید که با استفاده از ماژیک این مسیرها رو رسم میکنید

تا ببینید تور موسیقی تون رو داخل چنتا از ایالت های مختلف میخواید اجرا کنید.

شاید اول فکر کنید که برد گیم  On Tour یه بازی ساده باشه ولی خیالتون راحت باشه؛

زمانی که تاس 10 وجهی این بازی اذیتت تون کنه  قطعا برنا مه ریزی هاتون هم به مشکل میخوره.

حالا وقت اینه که با یه برنامه ریزی سر تایم خودتون رو  به کنسرتا تون برسونید.

در هر دور بوردگیم On Tour یا همون بازی تور موسیقی ، دو تاس ده وجهی چرخونده میشه تا دو عدد دو رقمی ایجاد بشه.

مثلا  یک رول ۳ و ۷ اعداد ۳۷ و ۷۳ را بوجود میاره. همه بازیکنان هر کدوم از این اعداد رو به صورت حالت خاصی روی نقشه خود می نویسند.

مناطقی که می تونند توی اون بنویسند توسط سه کارت که در وسط جدول قرار دارند محدود میشند.

پایان بازی ، هر بازیکن مسیری را بر روی نقشه خود ترسیم می کنه که با تعداد کم شروع می شه و از کشورهای مجاور با تعداد بالاتر و بالاتر بازدید می کنه.

امتیاز گیری توی بازی رومیزی به این شکله که بازیکنا برای هر بازدیدی که از هر ایالت دارند ۱ امتیاز میگیرند.

بازی ترکیبی از فکر، شانس و مدیریته که بخصوص برای اونایی که به موسیقی و گشت‌وگذار علاقه دارن، کاملا پیشنهاد میشه.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در سال های اخیر شیائومی توانسته خود را به بازار تحمیل کند و باعث شود که اکثر مردم از این برند خرید کنند . در سال های اخیر شیائومی با کیفیتی که داشته و حتی از اپل و سامسونگ بهتر بوده است و توانسته که نظر منتقدان هم به خود جلب کند.

گوشی هوشمند شیائومی به نام mi one در بازار چین عرضه گردید. قطعا کمتر کسی در آن زمان فکر می کرد که این شرکت بتواند در بازار پرفراز و نشیب گوشی های هوشمند دوام بیاورد. چرا که این بازار با همه جذابیت هایش می تواند پر از چالش های بزرگ و کوچکی باشد که در صورت کمترین غفلت کمپانی ها را ورشکست خواهد کرد.

شیائومی با ارائه محصولاتی ارزان با کیفیت، خیلی زود توانست به یک برند محبوب در جهان بدل گشته و طرفداران فراوانی را برای خود دست و پا کند. کسب رکورد گینس در سال 2015 به خاطر فروش بی سابقه گوشی هوشمند در 24 ساعت از اولین رکوردهای جالب این برند نوپا بود که در سال 2018 با فروش بی سابقه گوشی هوشمند Redmi S2 تکرار گردید و عنوان پرفروش ترین گوشی هوشمند سال را از آن این شرکت کرد.

از آن پس شیائومی به عنوان یک رقیب سرسخت در کنار برندها ی مطرح جهانی مانند هواوی، سامسونگ و اپل می درخشید و برای کسب عنوان های رقیبان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کرد. هرچند که هواوی بعد از اعمال تحریم ها از میدان رقابت سامسونگ و اپل خارج شده بود ولی شیائومی با ارائه محصولات قابل رقابت با کمپانی های مطرح نه تنها توانسته بود خود را به یک کالای محبوب و پرطرفدار در بین مشتریان تبدیل کند بلکه به یک رقیب خطرناک در بین شرکت ها نیز بدل گشت.

در سال های اخیر با توجه به فعالیتهای نرم افزاری شیائومی و بروز رسانی مداوم محصولات این شرکت، کاربران گوشی های هوشمند شیائومی علاوه بر برخورداری از محصول باکیفیت ارزان ، امکاناتی مشابه برندهای مطرح در اختیار خواهند داشت که این امر عرصه رقابت را برای برندهای دیگر بسیار سخت خواهد کرد.

پیشینه شرکت شیائومی نشان می دهد که سهامداران این شرکت به دنبال یکه تازی در بازارهای آسیایی، اروپایی و حتی آمریکایی بوده و برای رسیدن به این هدف تلاش های فراوانی خواهند کرد. شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد تا سه سال آینده یعنی سال 2024 از همه رقیبان پیشی گرفته و با حذف سامسونگ و اپل، صدرنشینی جدول فروش جهانی را برای همیشه از آن خود کند. هرچند که این جایگاه در اوایل سال جاری میلادی برای یک ماه متعلق به این شرکت بود و با پیشتازی دوباره سامسونگ خیلی زود به پایان رسید، ولی قطعا این غول چینی دست از کار نمی کشد و با برنامه ریزیهای کوتاه مدت و بلند مدت زیادی مانند ایجاد شبکه گسترده از 30 هزار فروشگاه غیر آنلاین این عنوان را از آن خود خواهد کرد. چشم اندازی که با طراحی های خلاقانه و زیبای این برند بسیار دور از دسترس نخواهد بود.

  





:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از زمانی که پاندمی کرونا ایجاد شده است  مردم از طریق اینترنت  کار های خود را انجام می دهند . در این مدت  اینترنت باعث راحت تر شدن کار ها و باعث کم تر شدن رفت و آمد هاشده است که خیلی خوب بوده است.

در هر فصل سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی کشور شاخص های آماری بخش ارتباطات و فناوری با ارائه یک گزارش کامل منتشر می کند که در تازه ترین گزارش خود مانند قبل به وضعیت نفوذ اینترنت و تلفن همراه پرداخته است. همچنین در این گزارش به آخرین تغییرات اعمال شده در توسعه ارتباطی کشور نیز اشاره شده است.

براساس آخرین فصلنامه ای که سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر کرده وضعیت حوزه فناوری در سه ماهه دوم سال نیز ذکر شده است.

 

ضریب نفوذ ۱۲.۵۵ درصدی اینترنت پهن باند

 

مطابق گزارشات وضعیتی که توسعه ارتباطات پهن باند در کشور دارد نشان می دهد که تا به امروز 10 میلیون و 661 هزار و 248 اشتراک پهن باند به صورت xDSL، FTTX، WiFi و TD-LTE فعال هستند که ضریب نفوذ را به 12.55 درصد رسانده اند.

گزارش ها خبر از این می دهند که این میزان از اشتراک قابل قبول نبوده و نتوانسته ایم به درستی با توسعه مناسب، کاربران بیشتری را به استفاده از آن مشتاق کنیم.

 

ضریب نفوذ ۱۰۶.۳۴ درصدی اینترنت پهن سیار

 

برخلاف پهن باند ثابت در پهن باند سیار اوضاع به نسبت بهتر شده و وضعیت خوبی را دارد.میزان اشتراکی که در این پهن باند فعال هستند اکنون به 90 میلیون و 354 هزار و چهار اشتراک اینترنت سیار رسیده و ضریب نفوذ را به 106.34 درصد رسانده است.

 

ضریب نفوذ تلفن ثابت ۳۴ درصد

 

مطابق آماری که سازمان تنظیم مقررات ارائه داده، تا پایان سه ماهه دوم 1400 تعداد اشتراک های تلفن ثابت به 38 میلیون و 714 هزار و 343 خط رسیده که حدود 29 میلیون و 250 هزار و 181 خط آن به صورت فعال وجود دارن و ضریب نفوذ تلفن ثابت را در کشور به 34 درصد رسانده اند که این آمار ممکن است در سه ماهه سوم نیز دستخوش تغییراتی شود.

 

۵۱ هزار روستا دارای ارتباط

 

طبق آخرین آمار ارائه شده توسط سازمان مقررات تعداد روستاهایی که دارای ارتباط هستند به 51 هزار و 400 روستا رسیده اند که از میان این روستا ها 47 هزار و 272 روستا دارای تلفن خانگی،92 هزار و 276 روستا دارای تلفن همگانی و هزار و 996 روستا دارای تلفن همگانی واقع در جاده ها هستند.

 

۱۳۳ میلیون سیم‌کارت فعال در کشور

 

براساس این گزارش ها سازمان مقررات توسعه تلفن همراه را نیز بررسی کرده که طبق آمار منتشره کل خطوط همراه اول واگذار شده حدود 103 میلیون و 708 هزار و 63 خط می باشد که از این میان تنها 71 میلیون و 260 هزار و 507 خط فعال هستند.

بعد از همراه اول ایرانسل در رتبه دوم این فهرست با واگذاری 95 میلیون و 355 هزار و 203 خط قرار داشته که از این میان 56 میلیون و 688 هزار و 516 خط فعال هستند.

براساس این گزارش رایتل با واگذاری 8 میلیون و 689 هزار و 658 خط در رتبه سوم این اپراتور ها قرار گرفته است.از میان تعداد خطوطی که رایتل واگذاری کرده حدود 5 میلیون و 149 هزار و 145 خط فعال هستند.

در نتیجه تعداد خطوط فعال تلفن همراه کشور تا به امروز عدد 133 میلیون را رد کرده و ضریب نفوذ را به 156 درصد رسانده است.

ترافیک مرسولات پستی به ۱۱۲ میلیون رسید

مطابق گزارش ارائه شده توسط سازمان شاخص های آماری منتشر شده توسط رگولاتوری در بخش مرسولات پستی در 6 ماهه نخست سال به عدد 111 میلیون و 999 هزار و 732 مرسوله دریافتی و توزیع شده رسیده که هم اکنون 2 هزار و 539 واحد آن در داخل کشور فعال هستند و در حال خدمت رسانی به مشتریان می باشند.

 

 



:: برچسب‌ها: اینترنت , ضریب نفوذ اینترنت , اینترنت نسل جدید , اینترنت پر سرعت , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اختلاف قیمت گوشی هوشمند در بازار ایران نسبت به بازار جهانی

 

گوشی های هوشمند دیگر به یکی از وسایل روزمره ی ما تبدیل شده است و پیشرفت در این زمینه مانند پیشرفت و گسترش در زمینه ی مسکن و ماشین شده اما نکته ای که در این میان بسیار عجیب و قابل تامل است این است که ما داریم بهایی بالاتر از قیمت حقیقی گوشی می پردازیم !! یعنی برای مثال با تبدیل قیمت حقیقی گوشی هوشمند آیفون 13 به ریال متوجه میشویم ما داریم چندین میلیون بیشتر بابت این گوشی هوشمند میپردازم اما به چه دلیل؟ آیا همین کم ارزش بودن پول کشور و چندین برابر شدن قیمت گوشی های هوشمند کافی نبود؟ قطعا این گرانی بیش از حد گوشی های هوشمند دلیل دارد که ما در این محتوا به بررسی این دلیل می پردازیم که ببینیم آیا این گرانی قیمت منطقی دارد یا خیر

 

قیمت های واقعی یا فضایی؟

 

با یک حساب سرانگشتی و اضافه کردن هزینه سرباری حدود 17 درصدی بر مبنای قیمت روز ارز ( حتی دلار 28 هزار تومانی )، می توان دریافت که تقریبا همه گوشی های پرچمدار در ایران، با قیمتی به مراتب بالاتر از بازارهای جهانی به فروش می رسد. با توجه به خرید عمده و منطقا ارزان تر گوشی های هوشمند ( حدود 50 تا 60 دلار ) و فروش نقدی این کالا، قطعا سود کاملا محسوس و قابل توجهی برای وارد کنندگان عام این محصول وجود خواهد داشت. البته واردکنندگان می توانند مزیت های دیگری نیز برای خود ایجاد کنند مانند خرید اقساطی به جای خرید نقدی که با فروش نقدی کالا در بازار داخلی، آنها می توانند چند بار دیگر اقدام به وارد کردن محصول نمایند.

قیمت گوشیهای هوشمند در ایران بر اساس قیمت روز ارز و هزینه های خاص گذر از مرز و گمرک محاسبه می شود، که کاملا منطقی می باشد. "رضا خوش مرام " از فعالان وارد کنندگان موبایل در مصاحبه با دنیای اقتصاد می گوید: ماکزیمم هزینه سرباری که به وارد کننده گوشی هوشمند تحمیل می شود 17 درصد است که در این 17 درصد کلیه هزینه های مربوط به مالیات، هزینه صراف، هزینه پرفورما، جابه جایی در دبی تا هزینه های عوارض گمرکی و ارزش افزوده و ... در نظر گرفته شده است.

مقایسه قیمت چند مدل از گوشی های پرچمدار پرفروش ( با احتساب نرخ دلار 28 هزار تومانی )

 

مدل

برند

قیمت جهانی( دلار )

قیمت فروش در بازار ( تومان )

قیمت واقعی ( تومان )

اختلاف با قیمت واقعی ( درصد )

Galaxy Z Fold 3

سامسونگ

1799

58400000

43500000

26-

S21 ULTRA 5G

سامسونگ

1199

38900000

30000000

23-

IPhone 13/128G

اپل

849

27500000

31500000

15

IPhone 13/256G

اپل

949

30800000

32900000

7

IPhone 13/Pro/128G

اپل

999

32500000

38200000

18

IPhone13 Pro/256G

اپل

1099

35700000

42500000

19

IPhone13 Promax/128G

اپل

1099

35700000

42900000

20

IPhone 13Promax/256G

اپل

1199

38900000

46200000

19

IPhone13 Promax/1T

اپل

1599

52000000

71000000

37

Mi 111 Ultra 512G

شیائومی

1099

35700000

43000000

21

XiaomiPoco F3/RAM6

شیائومی

356

11800000

8500000

30-

 

"رئیس کمیسیون ساماندهی و تنظیم بازار انجمن وارد کنندگان موبایل"، آقای رضا قربانی به دنیای اقتصاد گفته است : قیمت برخی مدل های خاص نه تنها بالاتر از قیمت واقعی نیست، بلکه تمام مدل های موجود در بازار زیر قیمتی که باید، در حال فروش هستند. ایشان در خصوص اختلاف قیمتی که در جدول بالا دیده می شود، بیان داشتند که نه تنها هزینه سرباری بیش از 16 درصد است، بلکه قیمت جهانی گوشی را نیز نباید بر اساس قیمت اعلام شده در سایت محاسبه کرد. ایشان معتقد هستند که در حال حاضر فروشندگان موبایل در عمل این کالاها را به ضرر می فروشند.!در محاسبه تعرفه واردات گوشی های هوشمند،4 درصد قیمت ثبت شده گوشی در سامانه گمرک به عنوان عوارض و یک درصد حق هلال احمر در نظر گرفته می شود. برای وارد کنندگان تازه کار نیز 2 تا 4 درصد دیگر بابت مالیات کارت بازرگانی لحاظ می شود ( بازرگانان باسابقه معاف از این مالیات ) که با در نظر گرفتن کلیه هزینه ها، این عدد به 16 تا 17 درصد بر مبنای ارز 4200 تومانی می باشد، پس این اختلاف قیمت محسوس بین قیمت های واقعی و قیمت فروش در بازار از کجاست؟

مثلا قیمت آیفون 13 پرومکس که در سایت اپل 1599 دلار است، از نظر ایشان با قیمت 1795 به دست وارد کننده می رسد. ادعایی که با توجه به سخنان آقای خوش مرام مبنی بر این که قیمت گوشی های هوشمند در خرید عمده حدود 50 تا 60 دلار زیر قیمت اعلام شده در سایت می باشد، کاملا متفاوت است. حال این سوال پیش می آید که آیا قیمت ها واقعی هستند؟

 

افول قیمت گوشی های قدیمی

 

آن چه که در بازار داخلی ایران بسیار تعجب برانگیز می باشد این است که برخی از مدل های قدیمی گوشی های هوشمند بعد از معرفی سری جدید افت قیمت شدیدی را تجربه می کنند که این عدد حتی بسیار پایین تر از قیمت درج شده در سایت شرکت تولید کننده می باشد. مثلا قیمت گوشی Galaxy S21 ULTRA در سایت سامسونگ 1200 دلار قیمت گذاری شده است که با توجه به احتساب مالیات و ... باید 39 میلیون تومان قیمت گذاری شود ولی اکنون با قیمت حدود 30 میلیون تومانی به فروش می رسد. این افت قیمت شدید در بازار داخلی به چه علت است؟ چرا با عرضه مدل جدیدتر، افت قیمت گوشی های قدیمی تر در بازار داخلی آنقدر قابل توجه است که مثلا با رونمایی از آیفون 13 بعضی از فروشندگان قصد مرجوع کردن آیفون 12 را دارند.

 

پرفروش های بازار ایران

 

در حال حاضر گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ گوی رقابت را از بقیه رقبا ربوده و در بازار ایران اقبال بهتری نسبت به سایر برندها دارد. بر اساس آمارهای انجمن وارد کنندگان موبایل، حدود نیمی از گوشی های هوشمندی که در بازار ایران به فروش میرسند، سامسونگ هستند، هرچند که در سال های اخیر گوشی های چینی شیائومی با امکانات مشابه و قیمت پایین تر توانسته اند سهم خود را از این بازار بیشتر کنند و آن را به 30 درصد برسانند.

پیشرفت قابل توجه گوشی هوشمند شیائومی مختص بازار ایران نبوده و ابن برند در حال حاضر از پرفروش های بازار جهانی نیز می باشد. بعد از آن که گوشی های هوشمند سری Mi 10 این شرکت با استقبال بسیار خوبی در جهان روبرو شد و فروش بسیار بالایی داشت، این برند توانست جدول پرفروش های جهان را جابجا کند و جایگاه اپل را خود اختصاص دهد. درست که شرکت اپل جایگاه خود را به شرکت شیائومی واگذار کرد ولی با توجه به قیمت بالای گوشی های این برند، ارزش ریالی میزان فروش این برند همواره قابل توجه خواهد بود. تعصب و وفاداری کاربران اپل، کمتر از 10 درصد بازار ایران را به این برند اختصاص داده است که از نظر ارزش ریالی هم چنان رقم قابل توجهی است. 

 

 

 

بیشترین اختلاف قیمت

 

اختلاف قیمت گوشی های هوشمند در ایران برای گوشی های به روز و پرچمدار بیشتر است و در این بین گوشی های هوشمند برندهای مطرح و شاخص جهانی مانند اپل، گاها اختلاف قیمت نامتعارفی دارند. این اختلاف ها که بسته به نوع مدل گوشی بین 2 تا 19 میلیون در نوسان است، تعجب بسیار زیاد مصرف کنندگان را به همراه داشته است. مثلا آیفون 13 با حافظه 128 گیگابایتی

849 دلار در سایت اپل قیمت گذاری شده است که با اضافه کردن 16 درصد هزینه سربار و ارز 28 هزار تومانی، این گوشی باید 27 میلیون و پانصد هزار تومان در بازار داخلی به فروش برسد که عملا قیمت آن 31 میلیون و پانصد هزار تومان؛ یعنی چهار میلیون اختلاف قیمت برای هر عدد گوشی هوشمند!

 

 

 

خرید بدون پشتوانه

 

عموما در کلیه کشورها، گوشی های هوشمند به صورت اقساطی به فروش می رسند و خریدار مجبور به پرداخت چنین هزینه هنگفتی به صورت یکجا و نقد نمی باشد. در این کشورها با وجود نمایندگی های رسمی برندهای تولید کننده، نه تنها خریدار از خدمات بعد از فروش برخوردار است بلکه ، همواره آفرهای فروش بسیار خوبی وجود دارند که بسیار به نفع خریدار می باشد. علاوه بر این وارد کنندگان خارجی به علت عدم پرداخت هزینه های سربار حین تامین کالا، قطعا گوشی هوشمند را بسیار ارزانتر از وارد کننده ایرانی خریداری و به فروش می رسانند.

در ایران خریدار نه تنها باید تمام هزینه را به صورت نقد و یکجا بپردازد بلکه از هیچ تسهیلات خاصی به خاطر پرداخت نقدی برخوردار نخواهد شد. به این مورد باید نبود خدمات بعد از فروش را هم افزود که عملا بعد از تحریم ها هیچ شرکت تولید کننده ای در ایران خدمات پس از فروش ندارد.

با وجود این که خرید گوشی هوشمند در ایران با ریسک عدم ارائه خدمات توسط شرکت سازنده مواجه است، هنوز این کالا در صدر کالاهای وارداتی کشور بوده و در شش ماهه نخست سال 1400 بیش از 4/1 میلیارد دلار ارزش گوشی های هوشمند وارد شده به کشور می باشد. رقمی که بسیار قابل توجه بوده و نسبت به سال قبل در همین بازه زمانی رشد 102 درصدی را تجربه کرده است.

با توجه به رقم قابل توجه واردات و گستردگی فروشگاه های فروش موبایل در کشور، ادعای آقای قربانی مبنی بر ضرر فروش گوشی هوشمند برای فروشندگان موبایل تا چه حد واقعی می باشد؟!

 

 



:: برچسب‌ها: گوشی تلفن همراه , گوشی موبایل , موبایل , تلفن همراه , رندباز , گوشی هوشمند , گوشی اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

حتما تا به امروز از بسته های تشویقی اپراتور خود استفاده کرده اید چرا که این بسته ها از نظر اقتصادی به شدت مقرون به صرفه می باشند و مخصوصا در حال حاضر به دلیل تعرفه های بالای اینترنت فعالسازی چنین بسته هایی واقعا ضروری میباشد از معروف ترین این بسته های بسته های مکالمه رایگانی ست که اپراتورها در هنگام عید نوروز برای تبریک عید و صحبت ها به مخاطبین خود هدیه میدهند فعالسازی این بسته ها به اینگونه است که شما به وارد کردن کد دستوری مربوطه این بسته را برای خود فعال می کنید البته خیلی ازین بسته ها به منظور خوشامدگویی و تشکر برخی اقدامات کاربران است ماند خرید سیم کارت جدید تبدیل سیم کارت از اعتباری به دائمی و… سایر این اقدامات که در این محتوا به آنها خواهیم پرداخت

 

سیم کارت دائمی جوانان

 

جوانان 18 تا 30 ساله ای که تا کنون سیم کارت دائمی همراه اول به نام انها نبوده است نیز می توانند با مراجعه به مراکز خدمات همراه اول و یا فروشگاه های آنلاین همراه اول سیم کارت دائمی جوانان را با 60 درصد تخفیف به قیمت 60 هزار تومان تهیه کنند. این سیم کارت شامل بسته های خوش آمد به شرح ذیل می باشد:

 

10 گیگابایت اینترنت سی روزه

 

این بسته که همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد، مهلت سی روزه استفاده داشته و امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اینترنت، مکالمه ترکیبی با آن به صورت همزمان وجود دارد.

استعلام این بسته با کد دستوری # 10*100* و #30*1000* و #0*100* و اپلیکیشن همراه من مقدور می باشد.

 

 تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

 

همراه اول برای مشترکینی که تمایل دارند سیم کارت اعتباری خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کنند، راه حل کم هزینه ای معرفی کرده است. در این طرح دارندگان سیم کارت های اعتباری می توانند بدون خرید سیم کارت دائمی، سیم کارت اعتباری خود را به راحتی به سیم کارت دائمی تبدیل کنند.

 

نحوه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی:

 

مراجعه حضوری به مراکز فروش و خدمات حضوری

دقت نمایید در زمان مراجعه مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و سیم کارت فعال اعتباری خود را به همراه داشته باشید.

 

 

هدیه نسخه جدید همراه من

 

همراه اول برای کاربرانی که نسخه جدید اپلیکیشن همراه من را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند، یک بسته اینترنت 10 گیگابایتی به عنوان هدیه در نظر گرفته است. مشترکین می توانند برای نصب نسخه جدید، به صفحه اختصاصی اپلیکیشن همراه من مراجعه کنند و یا کد دستوری #111* را شماره گیری نمایند.

البته اگر این مشترکین نسخه جدید را تا تاریخ 31 تیر 1400 نصب کرده باشند در قرعه کشی 10 جایزه 50 میلیون ریالی هم شرکت داده خواهند شد.

برای دریافت هدیه نیز لازم است کاربران پس از ورود به حالت پیشرفته اپلیکیشن، در صفحه اصلی گزینه" طرح تشویقی " را انتخاب نمایند. در تب " هدیه همراهی " که برای کاربر نمایش داده می شود ، امکان فعال سازی طرح وجود دارد. البته اگر قصد معرفی این طرح را به دوستان خود دارید، می توانید با انتخاب گزینه " اشتراک گذاری " نسبت به آن اقدام کنید.

تمام مشترکین شماره دائمی و اعتباری همراه اول یک مرتبه می توانند از این هدیه 10 گیگابایتی برخوردار گردیده و همزمان با فعالسازی این طرح از بسته های دیگر همراه اول اعم از اینترنت ، مکالمه و ترکیبی استفاده کنند.

این بسته هدیه از زمان فعال سازی به مدت 72 ساعت قابل استفاده می باشد و با شماره گیری کد دستوری #10*100* امکان استعلام بسته وجود دارد.

 

طرح مکالمه و اینترنت همراهی

 

همراه اول به پاس قدردانی از مشترکین دائمی و اعتباری خود ( به غیر از مشترکین انارستان )، طرح همراهی را پیشنهاد می دهد که در این طرح بسته های اینترنت مختص هر کاربر ( متناسب با الگوی مصرف مشترک ) به او پیشنهاد می شود که قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد داشت.

در این طرح که محدودیتی برای کاربران در تعداد دفعات خرید مجدد بسته در یک ماه وجود ندارد، مشترکین می توانند پیش از اتمام بسته اینترنت همراهی نیز، بسته بعدی را سفارش دهد.

قیمت بسته های اینترنت متناسب با حجم بسته متفاوت بوده و بسته پیشنهادی بنا به الگوی مصرف به صورت ماهانه به روز می گردد.

مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #62*100* بسته اینترنت همراهی خود را رویت و در صورت تمایل فعال نمایند.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و راهنمایی کاربران می توانند کد راهنما #9*1000* و برای استعلام کد دستوری #10*100* را شماره گیری نمایند.

 

قرعه کشی بزرگ همراه اول

 

بزرگترین قرعه کشی همراه اول که قرار است در روز پانزدهم آذر ماه برگزار شود، آن چنان هیجانی در بین مشترکان ثابت، دائمی و اعتباری این اپراتور ایجاد کرده است که تقریبا همه به دنبال کسب امتیاز بیشتر در این جشنواره هستند. در این کمپین ماهانه به 20 نفر از مشترکینی که در ماه قبل سیم کارت دائمی یا اعتباری خود را فعال کرده و یا از بسته های اینترنت و مکالمه این اپراتور استفاده کرده اند، مبلغ 50 میلیون تومان هدیه داده خواهد شد.

این کمپین که در بازه زمانی ابتدای مهر ماه 1400 تا انتهای آذر ماه برگزار می شود، شامل همه مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور می شود. کاربران می توانند به صورت رایگان در این طرح ثبت نام کرده و با فعال کردن سیم کارت جدید و یا خرید بسته های مکالمه و یا اینترنت، شانس خود را در این قرعه کشی امتحان نمایند.

 

نحوه ثبت نام

 

مشترکین می توانند به صورت رایگان با شماره گیری کد دستوری # 35*10* در این طرح ثبت نام نمایند .

امتیاز مشترکین از روز ثبت نام به بعد محاسبه می گردد و برای استعلام وضعیت نیز کاربران می توانند از کد دستوری #350*10* استفاده کنند. کد دستوری #359*10* نیز راهنمایی های لازم را در اختیار مشترکین قرار می دهد.

 

قوانین مهم طرح

 

با توجه به این که قرعه کشی این جشنواره بر اساس امتیاز دهی می باشد، لازم است که مشترکین برای کسب امتیاز بیشتر تلاش کنند تا شانس بیشتری در زمان قرعه کشی داشته باشند.

فعال سازی سیم کارت دائمی 100 امتیاز

فعال سازی سیم کارت اعتباری 10 امتیاز

خریداری بسته های مکالمه و اینترنت در هر روز یک امتیاز ( هر 10 هزار تومان)

 

 

 

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من

در نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، ابتدا وارد قسمت " خدمات " شده و سپس بخش " تبدیل سیم کارت "را انتخاب نموده و با طی کردن مراحل تبدیل به راحتی صاحب یک سیم کارت دائمی شوید.

 

فروشگاه آنلاین همراه اول :

 ابتدا لازم است به فروشگاه آنلاین همراه اول وارد شده و در قسمت " سیم کارت "، منوی" تبدیل اعتباری به دائمی " را انتخاب کنند و بعد از وارد کردن شماره تلفن اعتباری خود منتظر ارسال رمز یکبار مصرف باشید. سپس بعد از مطالعه قوانین وشرایط، کسر هزینه تبدیل از مبلغ اعتبار را تایید نمایند.

هزینه تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی 100 هزار تومان می باشد که 36000 تومان از این مبلغ به عنوان تضمین پرداخت دریافت می گردد. همراه اول یک بسته اینترنت 30 گیگابایتی با مدت زمان استفاده یک ماهه از زمان فعال سازی سیم کارت دائمی را به عنوان هدیه این طرح در نظر گرفته است.

 

 

 

100 گیگابایت اینترنت به مدت 4 ماه

 

این بسته به صورت خودکار در 4 ماه متوالی ( هر ماه 5/2 گیگابایت ) از ماه دوم فعال سازی سیم کارت ، فعال می گردد.

 امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اینترنت، مکالمه و ترکیبی با این هدیه به طور همزمان وجود دارد.

کد دستوری #10*100* و #30*1000* و #0*100* و اپلیکیشن همراه من برای استعلام می باشد.

 

200 دقیقه مکالمه درون شبکه

 

این بسته با مهلت استفاده 30 روزه، 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت را از زمان فعال سازی سیم کارت برای مشترک مقدور می سازد.

امکان فعال سازی این طرح با بسته های مکالمه مدار فیروزه ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

استعلام این طرح نیز با کد دستوری # 30*1000* و اپلیکیشن همراه من مقدور است.

 

200 دقیقه مکالمه خارج شبکه

 

این بسته هم با مهلت 30 روزه از زمان فعال سازی سیم کارت، امکان تماس 200 دقیقه مکالمه رایگان خارج از شبکه را به کاربر می دهد. امکان فعال سازی این طرح با بسته های مکالمه دار فیروزه ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود داشته و با شماره گیری کد دستوری #30*1000* و اپلیکیشن همراه من استعلام این طرح امکان پذیر است.

 

 هدیه شارژ وفاداری

 

از تاریخ 5 مهر ماه 1400، اپراتور همراه اول برای مشترکین اعتباری که یک سال یا بیشتر از فعال سازی یا تغییر نام سیم کارتشان می گذرد، طرح وفاداری را معرفی نموده است. در این طرح مشترک علاوه بر دریافت شارژ مربوط به مبلغ پین، به ازای هر سال وفاداری یک درصد شارژ بیشتر دریافت می کند که عدد مربوط به سال رو به پایین گرد می شود.( مثلا برای 8 سال و 10 ماه ، 8 درصد شارژ بیشتر) و حداکثر تخفیف قابل ارائه هم 10 درصد می باشد.( بالاتر از 10 سال هم 10 درصد در نظر گرفته می شود.)

در این طرح اولویت مصرف با شارژ هدیه وفاداری بوده و در صورت دارا بودن بسته های هدیه دیگر، کارکرد مشترک ابتدا از اعتبار بسته های هدیه کسر خواهد شد و سپس از شارژ وفاداری مصرف می شود. مشترکان می توانند از این شارژ اضافه برای مکالمات، پیامک و اینترنت درون شبکه استفاده کنند و امکان خرید بسته و یا انتقال اعتبار با آن وجود ندارد.

مدت زمان اعتبار هدیه شارژ وفاداری فارغ از مبلغ شارژ 6 ماه می باشد که امکان فعال سازی دو یا چند هدیه شارژ وفاداری به طور همزمان وجود دارد.

کد دستوری #1291*10* امکان بررسی مشمولیت در طرح هدیه شارژهمراهی و مقدار درصد هدیه را مشخص خواهد کرد که در صورت تمایل با شماره گیری کد دستوری # پین*122*10* می توانید این طرح را فعال سازید.

 

هدیه تولد

 

هدیه تولد شامل کلیه مشترکین حقیقی ( نه حقوقی ) سیم کارت های دائمی ( به جز مشترکین شرایط خاص و بدهکار ) و اعتباری ( به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه، دو طرفه و سلب امتیاز ) خواهد بود. مالکین این سیم کارت ها می توانند در روز تولد خود یکی از هدایای زیر را انتخاب و فعال نمایند.

24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه با شماره گیری کد دستوری #411*10*411 ( تا 24 ساعت بعد از فعال سازی معتبر می باشد)

2 گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان با شماره گیری کد دستوری #4121*10*4121( دارای اولویت مصرف نسبت به سایر بسته ها)

120 امتیاز باشگاه فیروزه ای با شماره گیری کد دستوری #419*10*419 ( امتیاز کسب شده تا پایان سال بعد فعال می باشد.)

120 امتیاز باشگاه فیروزه ای معادل 24 ساعت مکالمه درون شبکه و 200 مگابایت اینترنت می باشد . البته کاربران می توانند از تمامی بسته های موجود در باشگاه هم استفاده کنند. در صورت نیاز به راهنمایی مشترکان می توانند کد دستوری #419*10*419 را شماره گیری نمایند.

 

 هدیه شارژ بانوان

 

این هدیه هیجان انگیز هم مختص بانوانی است از سیم کارت های اعتباری همراه اول استفاده می کنند. در این طرح بانوان علاوه بر مبلغ شارژ از سی درصد شارژ بیشتر برخوردار می شوند و می توانند از آن برای مکالمه و پیامک درون شبکه و یا اپراتورهای دیگر داخل کشور استفاده کنند. البته مدت زمان استفاده از این هدیه محدود می باشد و قابل انتقال به سایر خطوط اعتباری نمی باشد.

 

 نحوه ثبت درخواست:

 

شماره گیری کد دستوری #14*1* (با استفاده از کارت بانکی )

ارسال پین شارژ و شماره گیری کد دستوری #پین*123*10*

فروشگاه های آنلاین همراه اول

 

هدیه شارژ جوانان

 

این طرح که شامل مشترکین اعتباری زیر 25 سال می شود در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده می باشد و امکان فعال سازی همزمان آن با سایر بسته های اینترنت وجود دارد.

این بسته که نسبت به سایر بسته ها در اولویت مصرف وجود دارد ، از حجم و مهلت استفاده متفاوتی برخوردار است.

مبلغ شارژ (ریال)

حجم بسته های اینترنت

مدت اعتبار

زمان استفاده از بسته

۵۰,۰۰۰

۳۰۰ مگابایت

یک روزه

۶ صبح تا ۱۲ ظهر

۱۰۰,۰۰۰

۱ گیگابایت

سه روزه

۶ صبح تا ۱۲ ظهر

۲۰۰,۰۰۰

3 گیگابایت

سه روزه

۶ صبح تا ۱۲ ظهر

۵۰۰,۰۰۰

8 گیگابایت

هفت روزه

۶ صبح تا ۱۲ ظهر

۱,۰۰۰,۰۰۰

20 گیگابایت

هفت روزه

۶ صبح تا ۱۲ ظهر

 

جوانان زیر 25 سال می توانند برای فعال سازی این طرح کد دستوری #15*1* و #124*10* را شماره گیری نمایند و یا با مراجعه به سایت فروشگاه آنلاین همراه اول برای دریافت شارژ اقدام نمایند.

کد های دستوری #0*100* برای استعلام و #159 *1* نیز برای راهنمایی مورد استفاده قرا می گیرند.

 

هدیه شتاب در پرداخت

 

این طرح شامل مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می باشد که قبض پایان دوره خود را حداکثر تا 6 هر ماه به صورت غیر حضوری پرداخت نمایند. این کاربران می توانند بنا به انتخاب خود از یک روز مکالمه رایگان درون شبکه، 2 گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان و یا 75 امتیاز باشگاه فیروزه ای برخوردار گردند. فقط مشترکین باید توجه داشته باشند که از زمان پرداخت تا پایان همان ماه امکان فعال سازی و برخورداری از هدیه را خواهند داشت.

با توجه به این که این هدیه به صورت خودکار فعال نمی گردد، مشترکین مشمول این طرح لازم است حداکثر تا پایان ماه با شماره گیری کد های دستوری ذیل نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند:

24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه #1151*10*

2 گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه #11521*10*

75 امتیاز باشگاه فیروزه ای #1153*10*

کد دستوری راهنما #1159*10*

با توجه به این که همراه اول طرح های دیگری مانند دوشنبه سوری مهر ماه نیز داشته است که مدت زمان استفاده از آن به پایان رسیده است، توصیه می شود مشترکین به طور منظم به سایت این اپراتور مراجعه کرده تا در زمان مقتضی از خدمات آن استفاده کنند.

 



:: برچسب‌ها: همراه اول , اینترنت رایگان , سیم کارت همراه اول , رندباز , طرح های تشویقی ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اوضاع کشور در بحران است پایتخت دچار هرج و مرج شده است خیانت ملکه به امپراتور باعث شده است که ملکه مارینا در زندان باشد تا تکلیف او مشخص شود . شاهدخت انب خود را در اتاقش حبس کرده تا باعث آزادی مادرش شود. در همین  لحظات سخت  شاهدخت خواستگارانی دارد که سعی می کنند که قلب او را تسخیر کنند تا بتوانند باعث از بین بردن ناراحتی او شوند.

شما در نقش یکی از این خواستگاران، در تلاشید تا با نامه های عاشقانه، شاهدخت رو جذب خودتون کنید و خودتون رو به دربار نزدیک تر کنید. اما متاسفانه دسترسی به شاهدخت کار راحتی نیست و این نامه عاشقانه قرار نیست به سادگی به دست او برسن. شما باید از چند واسط عبور کنید و به این معتمدین دربار، اطمینان کنید. البته لزوما این اطمینان کار درستی نیست…!

تا انتهای بازی، یک کارت شخصیت مخفی در دستان شماست که تعیین میکنه نامه ی شما توسط چه کسی به دست شاهدخت میرسه. شما در طول این بردگیم باید تلاش کنید که این شخصیت، نزدیکترین فرد به شاه دخت باشه تا نامه ی عاشقانه شما، زودتر از نامه های دیگران به دست او برسه.

بازی رومیزی نامه های عاشقانه یا همون Love Letter یه بردگیم بسیار پرافتخار و تحسین شده است که جوایز فراوانی رو برده. اگر ترکیب احساس و عاطفه رو با بازی های فکری دوست دارید، اگر به داستان های عاشقانه مثل رومئو ژولیت علاقه دارید و اگر یه شخص احساسی با ذهنی خلاق و هوش بالا هستید، بازی نامه عاشقانه رو از دست ندید… عشقتون منتظر شماست!



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

سامسونگ پس از معرفی اولین گوشی تاشوی هوشمند و به عبارتی لمسی برای باری دیگر بر سر زبانها افتاد و بازار گوشی های هوشمند ا به دست گرفت مخاطبان گوشی های هوشمند و آنانی که با اپدیت شدن این بازار سریع اقدام به تعویض گوشی موبایل خود می کنند قطعا از شکل و فرم مستطیل شکل همیشگی این گوشی ه به ستوه آمدند و به دنبال یک تغییر شکل در این فرم هستند پس گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ گرچه یک تابوشکنی بزرگ در این صنعت بود و با ریسک زیادی وارد بازار شد اما با استقبال بسیار خوبی مواجه شد پس به همین مناسبت ما در این محتوا تابو شکنی های سامسونگ را از همان اول کارش بررسی میکنیم

برند سامسونگ که تاثیر بسزایی در رشد توسعه اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی کره جنوبی داشته است، فعالیت خود در بخش لوازم الکترونیک را در سال 1969 آغاز کرد و بعد از گذشت تقریبا 20 سال توانست اولین گوشی موبایل خود به نام SH-100 را در بازار کره جنوبی عرضه کند. تولید این محصول را می توان نقطه آغاز پیشرفت های چشمگیر این شرکت در صنعت تولید گوشی های هوشمند محسوب کرد.

شرکت سامسونگ که در عمل ثابت کرده است همواره نگاه جهانی داشته و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، در سپتامبر 1998 با گوشی موبایل SGH-600 قدم به بازار های اروپا گذاشت. در گام اول سامسونگ با هدف جذب مشتریان سطح بالا، گوشی SGH-600 را بسیار ساده و تمیز طراحی کرد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه گردید و فروش بسیار بالایی داشت.

 از آنجا که دورنمای اهداف این شرکت فقط کسب بازارهای اروپا نبوده و قطعا سامسونگ برای حضور در بازارهای جهانی برنامه های بلند مدت و ویژه خواهد داشت، در ژوئن 2010 با حضور پر رنگ در عرصه رقابت جهانی تغییرات شگرفی را رقم زد. Samsung galaxy S اولین گوشی اندرویدی این برند می باشد که در آن زمان با اقبال عمومی مواجه شد و سبب شکسته شدن قیمت ها در سراسر جهان گردید.

قطعا روند صعودی و سیر تکاملی گوشی های هوشمند سامسونگ، در پیشی گرفتن محصولات این برند در بازارهای جهانی بی تاثیر نبوده است. به طوری که این شرکت، در سال 2018 با عرضه گوشی های هوشمند گلکسی S9 و GALAXY S9 Plus توانست جهان را غرق در شگفتی سازد و به عنوان سردمدار تولید گوشی های هوشمند اندرویدی پرچم را به دست گیرد. این دو گوشی هوشمند با نمایشگر های جدید infinity و اسپیکر های استریو توانستند رویای کاربران اندرویدی را به واقعیت تبدیل کنند. البته فقط صفحه نمایش این گوشی ها نبودند که در آن زمان جلب توجه می کردند ، بلکه دوربین فوق العاده ای که در این گوشی ها جلوه گری می کرد، آنها را به یک محصول خاص و دوست داشتنی تبدیل کرد. لنز dual-aperture که مانند چشم انسان عمل می کرد و می توانست میزان نور ورودی را تنظیم کند، توانست امتیاز 99 را از DXOMARK بگیرد که تا آن زمان به هیچ برند دیگری تعلق نگرفته بود.

در تولد ده سالگی گوشی های هوشمند سری S، بار دیگر این شرکت سنگ تمام گذاشت و با معرفی سه عضو جدید به نام های Galaxy S10 Plus Galaxy S10e Galaxy S10 جهان را شگفت زده کرد.

 

Galaxy S10 به عنوان پرچمدار این گروه با تعداد زیادی فناوری جدید و منحصر بفرد مانند پردازنده سریع، دوربین فوق العاده، شارژ بی سیم و .... تجربه ای بی نظیر برای کاربرانش ایجاد کرد. این گوشی هوشمند با ظاهر جدیدش در حالی که مجهز به فناوری 5G بود، توانست بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

 Galaxy S10 Plus که به نوعی کامل کننده تجربه فوق العاده گوشی های هوشمند S10 می باشد، با نمایشگر بزرگتر و دوربین های بیشتر که در هر شرایطی عالی ترین عکس ها را ارائه می داد، توانست در ثبت خاطرات کاربران به زیبایی بدرخشد.

 

Galaxy S10e یک گوشی هوشمند کوچک و جمع و جور بود که این شرکت آن را برای کاربرانی طراحی کرده بود که علاقه ای به صفحه نمایش بزرگ ندارند. البته این گوشی بسیار زیبا با نمایشگر HD+Infinity-O ثابت کرد که در عین کوچکی بسیار کارایی داشته و می تواند پاسخگوی کلیه نیازهای کاربرانش باشد.

دهه جدید را نیز این برند با سه عضو جدید از خانواده آغاز کرده است: GalaxyS20 ،GalaxyS20Plus ،GalaxyS20Ultra .

یک مجموعه فوق العاده که با داشتن پردازنده Exynos990 بسیار روان بوده و در اجرای برنامه های مختلف از سرعت بالایی برخوردارند. این گوشی های هوشمند که مجهز به فناوری 5G می باشند، از دوربین های فوق حرفه ای برخوردار هستند که از به روز ترین و بهترین فناوری های روز دنیا بهره مند می باشند. امکانات فوق العاده گوشی های هوشمند S20 ، این مجموعه را به بهترین گوشی های هوشمند این برند تا به امروز تبدیل کرده است.

درست است که امروزه محصولات سامسونگ را می توان در هر خانه ای یافت و این برند قطعا یکی از نام آشنا ترین فناوری های روز دنیاست ولی قطعا این شرکت نیز مانند هر کمپانی دیگر مسیر دور و درازی برای رسیدن به این مرحله پشت سر گذاشته است. از آنجا که مسیر موفقیت هیچ گاه به پایان نخواهد رسید و پیشرفت های دنیای فناوری هر روز ادامه خواهد داشت؛ قطعا این برند نیز مسیر طولانی تری را در پیش رو خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: سامسونگ , آیفون , گوشی های هوشمند , سایت رندباز , قیمت گوشی-گلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

فروش وسایل دست دوم امریست که از گذشته کنشی اقتصادیست که همه ی انسانها هنگامی که میخواند وسیله ی قدیمی خود را تعویض کنند انجام میدهند زیرا درگیر فضای خالی برای آن وسیله نداشته و از طرفی دیگر با فروش آن وسایل وبلغ بیشتری پول نصیبشان میشود و میتوانند از آن برای خرید وسیله ی جدید خود استفاده کنند برای مثال زمانی که شما میخواهید گوشی قدیمی خود را به هر دلیلی تعویض کنید فروش گوشی قبلیتان باعث میشود بتوانید مدل بهتری را خریداری کنید از این رو مهم است که گوشی شما دچار استهلاک و یا افت شدید قیمت نشوند از این رو تحقیقاتی در این مورد صورت گرفت که کدام برند دچار استهلاک کمتری میشوند 

با توجه به قیمت نسبتا بالا و کاربرد فراوان گوشی های هوشمند، این فناوری جدید نیز از جمله محصولات مهمی است که دقت نظر خاص خریداران را می طلبد؛ چرا که با انتخاب درست، حداقل محصولی را انتخاب خواهند کرد که بعد از یک سال از کمترین میزان استهلاک برخوردار بوده و در صورت نیاز به تعویض بشخشی از هزینه های مربوط به دستگاه جدید را جبران کند.

بر اساس گزارش جی اس ام آرنا؛ هر کاربر بریتانیایی به طور متوسط بعد از 16 ماه گوشی هوشمند خود را تعویض کرده و گوشی قدیمی را با افت قیمت تقریبا 50 درصدی به فروش می رساند. با توجه به این که زمان تعویض گوشی هوشمند در کشورهای مختلف پیشرفته حول و حوش همین عدد می باشد و افت قیمت گوشی های قدیمی اجتناب ناپذیر است، تحقیقاتی در این خصوص صورت گرفته تا میزان کاهش قیمت گوشی های هوشمند برندهای مختلف را با هم مقایسه کند.

MusicMagpie یک خرده فروش آنلاین لوازم الکترونیکی بازسازی شده در بریتانیا می باشد که داده های بسیار جالبی در خصوص استهلاک گوشی های هوشمند پس از دوازده ماه ارائه داده است:

بر اساس این گزارش دستگاه های اپل به طور متوسط 41 درصد ارزش ریالی خود را پس از یک سال استفاده از دست می دهند که این عدد در مورد گوشی های هوشمند سامسونگ 64 درصد می باشد. نکته جالب توجه این گزارش آنجاست که در مورد دستگاه های اپل، در سال دوم استفاده از دستگاه، عدد افت قیمت به 60 درصد خواهد رسید که برای گوشی های هوشمند سامسونگ این عدد به 77 درصد در سال دوم می رسد. مقام سوم این مقایسه به گوشی های هوشمند وان پلاس یک داده می شود که بعد از یک سال 69 درصد و بعد از دو سال 78 درصد کاهش قیمت خواهند داشت.گوشی های هوشمند گوگل با افت قیمت 65 درصدی در سال اول و 83 درصدی در سال دوم در جایگاه بعدی و هواوی نیز بعد از یک سال استفاده با کاهش 75 درصدی و در سال دوم با کاهش 87 درصدی در پایین جدول قرار می گیرد.

این پژوهش نشان می دهد که ارزش گوشی های هوشمند گران قیمت، بعد از 6 ماه استفاده بیش از 599 دلار افت قیمت داشته است.

به طور کلی نتایج این مقایسه چیزی به دور از انتظار نبوده و جای تعجب نیست که گوشی های هوشمند اپل و سامسونگ پس از یک سال ارزش بیشتری نسبت به سایر برندها داشته باشند. نتیجه مقایسه در مورد گوشی های هوشمند هواوی نیز کاملا قابل پیش بینی بود و صدرنشینی این برند در جدول بیشترین میزان استهلاک، با توجه به تحریم های اعمال شده بر روی این شرکت می تواند کاملا طبیعی باشد.

شرکت خرده فروش MusicMagpie اعلام کرده است : البته بعضی از مصرف کنندگان تمایلی به تعویض گوشی هوشمند خود نداشته و سعی می کنند با ارتقا دستگاه، عمر مفید آن را افزایش دهند. هرچند که تعویض گوشی هوشمند قدیمی با گوشی جدید می تواند بهترین راهکار برای کم کردن ضرر خرید گوشی جدید باشد ولی تقریبا حدود 33 درصد کاربران تمایلی به این کار ندارند. نکته جالب توجه اینجاست که این امر با سن افراد رابطه مستقیم داشته و هرچه سن افراد بیشتر باشد، احتمال تعویض گوشی نیز در آنها کمتر است. حتی داده ها نشان میدهد که حدود 10 درصد افراد فروش گوشی های هوشمند خود را به امید این که ارزشش با گذشت زمان افزایش یابد به تعویق می اندازند. باوری که به نظر نمی رسد خیلی منطقی بوده و به واقعیت تبدیل شود.



:: برچسب‌ها: گوشی تلفن همراه , گوشی موبایل , موبایل , تلفن همراه , رندباز , سامسونگ , هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در حال حاضر قیمت سیم کارت ها مرز حداقل صد هزار تومان رو نیز رد کرده است و شما برای خرید یک سیم کارت معمولی و غیر رند باید مبلغی بیش از صد هزار تومان پرداخت کنیم و این تنها بخش ابتدایی ماجرا است و برای مکالمات و اینترنت باید هزینه ای بیش از آن بپردازیم مخصوصا در بخش اینترنت چراکه هزینه ای فرای تصور دارد و شما همواره در حال شارژ کردن بسته های اینترنتی خود می باشد به همین دلایل طرح ها و بسته های تخفیف دار و رایگان نعمت و فرصت مناسبی برای کاهش هزینه ها است البته دانش آموزان و دانشجویان در حال حاضر بیشترین مصرف و هزینه ی اینترنت را دارند چراکه تمامی کلاس ها و آموزش هایشان از طریق اینترنت صورت میگیرد

رایگان کردن سامانه شاد یکی از مهمترین اقدامات دولت برای کاهش این بخش از هزینه های خانوارها بود. ولی با توجه به این که دغدغه های این بخش پایان ناپذیر است، مسئولان و مدیران مشغول در این حوزه تلاش کردند تا در کنار کاهش هزینه های مربوط به اینترنت؛ به فکر ایمن سازی فضای اینترنت برای کودکان و نوجوانان دانش آموز هم باشند و بالاخره بعد از تلاش فراوان ، سیم کارت دانش آموزی انارستان را به جامعه در حال تحصیل کشور معرفی کردند.

مدیر پروژه سیم کارت انارستان، جناب آقای جعفر زیاری، بیان داشتند که تعرفه های این سیم کارت تا 35 درصد ارزان تر از تعرفه عادی می باشد و در بخش محتوای ویژه این سیم کارت، میلیون ها ریال تخفیف در برنامه های آموزشی ویژه کاربران در نظر گرفته شده است. ایشان ابراز امیدواری کردند که با توجه به رایگان بودن سیم کارت انارستان؛ کاهش محسوسی در هزینه های اینترنت خانوارها دیده شود.

هر سیم کارت دانش آموزی انارستان شامل 63 گیگابایت اینترنت 9 ماهه ( هر ماه 7 روز 7 گیگابایت اینترنت رایگان ) می باشد که کاربران می توانند با اولین خرید شارژ ( حداقل 1000 تومان ) از یک بسته خوش آمد که شامل 3 گیگابایت اینترنت، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 عدد پیامک داخل شبکه با مهلت استفاده یک ماهه می باشد، برخوردار شوند.

دانش آموزان علاقمند به خرید این سیم کارت می توانند به همراه والدین خود به صورت حضوری به دفاتر همراه اول کل کشور مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاه همراه اول این سیم کارت را به صورت آنلاین سفارش دهند. برای فعال سازی این سیم کارت رایگان نیز فقط کافیست پدر یا مادر شناسنامه خود و کارت ملی فرزند خود را به همراه داشته باشند.

در صورتی که دانش آموزان یا والدین گرامی برای دریافت سیم کارت احتیاج به راهنمایی بیشتر دارند؛ می توانند کد 220 را به شماره 30006860 پیامک کرده تا پشتیبانی های لازم در این خصوص را دریافت کنند. 

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت دانشجویی+سیم کارت دانش آموزی + سیم کارت انارستان+رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

حکومت قبلی نابود شده است 12 قبیله می جنگند تا یکی از قبیله پادشاهی معرفی کند تا به سرزمین های حکومت کند و باعث پیشرفت و توسعه بشود و دوران جدیدی را برای مردم سرزمین به وجود آورد تا باعث این شود که در تاریخ سرزمین اسمش به نیکی یاد شود.

اجزای بازی رومیزی اتنوس Ethnos :

1-یک صفحه ی اصلی بازی

2- 12 كارت چیدمان

3- 12 کارت دسته قبیله (هر قبیله شامل 12 کارت به استثنای Halfling با 24 کارت)

4- 3 کارت اژدها

5- 156 نشانگر کنترل ( 26 عدد برای هر بازیکن با یک رنگ)

6- 18 توکن افتخار

7- 6 توکن Troll

8- یک توکن دو رو Giant

9- یک صفحه دو رو Merfolk

10- 6 صفحه ی قبیله Orc

چیدمان بازی:

1- صفحه بردگیم اتنوس ETHNOS را در وسط میز قرار بدید.

2- توکن های افتخار رو به پشت بر بزنین و به صورت تصادفی در هر یک از جایگاه های افتخار روی صفحه بازی، یک توکن رو کنید( سه توکن برای هر قلمرو).

سپس در هر قلمرو، سه توکن را رو به صورت افزایشی ، به صورتی که کمترین عدد در جایگاه I و بیشترین عدد در جایگاه III قرار بگیره.

3- هر بازیکن یک رنگ رو انتخاب کرده و سپس نشانگرهای کنترل همرنگ آن رو بر می دارد.

یکی از نشانگر ها خود رو روی جایگاه صفر شمارنده افتخار (روی لبه بیرونی صفحه بازی) قرار بدید.

این نشانگر، نشانگر امتیازدهی شماست.

4- کارت های چیدمان رو بر زده و شش عدد از اون ها رو رو کنید.

این کارت ها مشخص می کنند که کدام قبایل در بازی خواهند بود.

دسته کارت های هر شش قبیله ی منتخب رو با هم بر بزنید، با این کار دسته ی کارت های متحدین تشکیل داده میشه.

تمام کارت های قبایل بلا استفاده و کارت های چیدمان رو میتونید به جعبه برگردونین.

این کارت ها در این بازی استفاده نخواهند شد.

5- ممکن است بر اساس قبایل انتخاب شده برای بازی، نیاز به آماده سازی قطعات بیشتری نیز وجود داشته باشد:

الف ) اگر Merfolk در بازی باشد، صفحه ی Merfolk رو به صورتی که سمت هماهنگ با تعداد بازیکنان رو باشد، در کنار صفحه ی اصلی بازی قرار دهید. هر بازیکن یکی از نشانگر های کنترل خود رو روی صفحه Merfolk و بر روی صفر قرار میدهد.

ب ) اگر Troll در بازی باشد، هر شش توکن Troll را در کنار صفحه ی اصلی بازی قرار بدید.

پ ) اگر Giant در بازی باشد، توکن Giant رو به صورتی که سمت هماهنگ با تعداد بازیکنان رو باشد، در کنار صفحه اصلی بازی قرار بدید.

ت ) اگر Orc در بازی باشد، به هر بازیکن یک صفحه قبیله Orc بدهید.

اکنون شما آماده شروع اولین عصر هستید!

بردگیم اتنوس Ethnos از نظر مکانیزم مثل بازی های شاهراه و پاور گرید هستش و اگه به این سبک بازی ها علاقه مندید این بازی رو از دست ندید!

جوایز دریافت کرده:

  • 2017 Meeples’ Choice Nominee

  • 2017 Golden Geek Best Strategy Board Game Nominee

  • 2017 Golden Geek Best Family Board Game Nominee

  • 2017 Golden Geek Best Card Game Nominee



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

گوشی های اپل در تمامی لیست ها در صدر جدول قرار دارند لیست هایی مانند پرفروش ترین گوشی ها، با کیفیت ترین دوربین گوشی و… اما به جرات میتوان گفت تنها لیستی که گوشی آِفون نمیتواند در آن حضور داشته باشد لیست اقتصادی ترین گوشی های موجود است چرا که گوشی این برند هیچگاه تلاشی برای تولید گوشی های میانرده نکرده است و همیشه در صدد تولید پرچمداران بوده است برای مثال گوشی های  آیفون 13 که همین اواخر وارد بازار شده است حسابی جنجال به پا کرده است و گران ترین گوشی بازار شده است 

اما شاید برایتان جالب باشد که این برند یک سری گوشی های اقتصادی را وارد بازار کرده است که SE نام دارد از این مجموعه تا به حال دو گوشی وارد بازار شده است که طراحی آنها بسیار شبیه به نسخه های قبلی این برند میباشد و حال کمپانی اپل مژده آیفون SE جدیدی را به کاربران خود داده است

مدت زمان زیادی از شایعاتی که پیرامون آیفون SE موج میزد، نمی گذرد، شایعاتی مانند طراحی XR و به کار گیری Touch ID در دکمه پاور که می توانست این محصول جدید شرکت اپل را به یک گوشی نسل سوم بدل سازد. ویژگی های جالبی که برای طرفداران گوشی های آیفون بسیار هیجان انگیز بود و توجه خاص دنیای فناوری را به خود اختصاص داده بود.

حالا دوباره شاهد انتشار شایعاتی در مورد گوشی های هوشمند SE هستیم که شاید برای بسیاری از طرفداران گوشی های آیفون ناامید کننده باشد. به نظر می رسد که سرانجام این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 7/4 اینچی با پنل LCD به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین محصول جدید شرکت اپل همان طراحی آیفون SE نسل دو یا آیفون 8 را خواهد داشت. با این اوصاف گوشی هوشمند آیفون SE می تواند در حال حاضر یکی از جمع و جور ترین گوشی های موجود در بازار باشد.

مدت زمان زیادی از شایعاتی که پیرامون آیفون SE موج میزد، نمی گذرد، شایعاتی مانند طراحی XR و به کار گیری Touch ID در دکمه پاور که می توانست این محصول جدید شرکت اپل را به یک گوشی نسل سوم بدل سازد. ویژگی های جالبی که برای طرفداران گوشی های آیفون بسیار هیجان انگیز بود و توجه خاص دنیای فناوری را به خود اختصاص داده بود.

درست است که شنیده ها حاکی از آن است که در مدل جدید، نباید منتظر نمایشگر بزرگتری باشیم، ولی پشتیبانی این مدل از قابلیت 5G نشان از سرعت بالاتر این مدل نسبت به سایر مدل ها خواهد داشت. پشتیبانی از قابلیت 5G در این مدل نسبتا ارزان، می تواند سبب فراگیرتر شدن این شبکه در سراسر دنیا باشد. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی هوشمند اقتصادی پرسرعت هستید، قطعا این مدل آیفون جدید رضایت خاطر شما را فراهم خواهد آورد.

در حال حاضر شرکت اپل بر روی محصول جدید دیگری با نمایشگر 5.7 تا 6.1 اینچی با پنل LCD کار می کند که به نظر می رسد زمان عرضه آن تا سال 2024 عقب افتاده است. این گوشی هوشمند که iPHone SE 3 نام دارد از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار است و به عنوان گوشی اقتصادی نسل سوم اپل محسوب می گردد.

 

 



:: برچسب‌ها: آیفون , اپل , تلفن همراه تاشو , تلفن همراه , رندباز , آیفون ۱۲ مینی , گوشی هوشمند se ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

عوامل زیادی هستند که روی رند بودن یک سیم کارت اثر مستقیم میگذارند و جالب هست بدانید که ما چندین نوع رند داریم و شماره های رند صرفا شماره هایی که رقم های یکسان بالایی دارند نیستند بلکه انواع و اقسام متنوعی دارد برای مثال رند تاریخ تولد یا رند حروفی

درست است که پیش شماره تاثیر زیادی روی رند بودن ندارد اما از تاثیر آن روی لول و قیمت سیم کارت نمیشود غافل شد برای مثال پیش شماره هایی مانند 912 0911 و … که از اهمیت بالایی برخوردارند 

اگر پیرو اخبار سیم کارت و یا حتی اخبار اپراتورها باشید قطعا تا به امروز متوجه ی این شدید که یک پیش شماره ی جدید تحت نظر اپراتور ایرانسل وارد بازار شده است این پیش شماره که 0900 است حسابی سروصدا راه انداخته است

این اپراتور محبوب، از صبح روز سه شنبه چهارم آبان ماه 1400 پیش شماره خاص " 0900 " را با شعار" تو فوق العاده ای " ، به فهرست پیش شماره های تلفن همراه کشور افزوده است تا متقاضیان شماره های جدید بتوانند شماره دلخواه خود را از این پیش شماره سفارش دهند. فعال شدن این پیش شماره در شبکه تلفن همراه کشور، به عنوان جدیدترین سیم کارت دائمی، می تواند خدمتی با ارزش در جهت رفع نیازهای جامعه مخاطب باشد.

درست است که قیمت بسیار پایین سیم کارت اعتباری ایرانسل و دسترسی سریع و آسان، از مهمترین دلایل استقبال مردم از سیم کارت های این اپراتور می باشد، ولی قطعا نوآوری ها و خلاقیت های این اپراتور نیز، در حفظ و ثبات جایگاه امروزی آن نقش اساسی داشته است.

این پیش شماره که تحت عنوان " شماره طلایی " از آن یاد می شود در سه سطح تک ستاره ، دو ستاره و سه ستاره به همراه بسته های اولیه پرحجم در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. سیم کارت تک ستاره این پیش شماره شامل بسته اینترنت همراه 48 گیگابایتی با مهلت استفاده 6 ماهه، سیم کارت دو ستاره شامل 144 گیگابایت اینترنت همراه با مهلت 9 استفاده ماهه و سیم کارت سه ستاره شامل بسته اینترنت همراه 288 گیگابایتی با مهلت استفاده یک ساله پس از فعال سازی می باشد. 

هر سه سیم کارت نیز شامل بسته مکالمه 900 دقیقه ای و بسته پیامک 500 تایی به کلیه مخاطبان ایرانسلی و غیر ایرانسلی نیز می باشد.

قیمت خرید سیم کارت های دائمی 0900 ، برای سیم کارت های تک ستاره 900 هزار تومان، سیم کارت دو ستاره یک میلیون و نهصد هزار تومان و سیم کارت های سه ستاره دو میلیون نهصد هزار تومان می باشد.

 

نوع سیم کارت

حجم بسته مکالمه

حجم بسته پیامک

حجم بسته اینترنت

مهلت استفاده از بسته

قیمت

سیم کارت تک ستاره

900 دقیقه

500 عدد

48 گیگابایت

6 ماه

900 هزار تومان

سیم کارت دو ستاره

900 دقیقه

500 عدد

144 گیگابایت

9 ماه

یک میلیون و نهصد هزار تومان

سیم کارت سه ستاره

900 دقیقه

500 عدد

288 گیگابایت

یک سال

دو میلیون و نهصد هزار تومان

 

علاقمندان به خرید این سیم کارت ها می توانند با مراجعه به وب سایت اختصاصی این پیش شماره به آدرس https://900.ir/ فرایند خرید آن را تکمیل کرده و سپس سیم کارت خود را که به نشانی آنها ارسال می گردد، دریافت کنند. متقاضیان در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی یا پشتیبانی، می توانند با شماره 900 از خطوط ایرانسلی و شماره 09379000000 از سایر خطوط تماس گرفته و از پشتیبانی و راهنمایی کارشناسان ایرانسل بهره مند گردند. 

ایرانسل به عنوان رکورددار ارائه دهنده اینترنت پرسرعت همراه، نخستین ارائه دهنده اینترنت 5G در کشور نیز می باشد اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، پیش شماره 0900؛ را با شعار" خط نسل متمایز " در دسترس همگان قرار داده تا متقاضیان بتوانند شماره دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایند. این شماره طلایی علاوه بر داشتن شماره های رند و جذاب، در سه سطح ارائه شده تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران در هر سطحی باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت , اپراتور دیجیتال , سیم کارت ایرانسل , رندباز , پیش شماره0900 ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

به طور کلی وقت گذرانی در اینترنت به دو بخش بزرگ شبکه های اجتماعی ماند توییتر و موتورهای جست و جو مانند گوگل تقسیم می شود که البته همانطور که واضح است شبکه های اجتماعی آمار بیشتر از وقت کاربران اینترنت را ازان خود کرده اند و موتورهای جست و جو بیشتر برای وقت گذرانی های هدفمند تر مانند تحقیق یا اطلاعات در زمینه ی خاصی صورت میگیرد اما در هر دوی این موارد ما شاهد صفحات و پیج هایی هستیم که تصاویر نامناسبی مانند تصاویر جنسی قاچاق مواد مخدر صحنه های خشونت آمیز و هزاران صحنه های نامناسب دیگر را به نمایش میگذارند که افراد بزرگسال و سالم قطع به یقین از آن دوری میکند اما در مورد کودکان و نوجوانان اینگونه نیست چیست چرا که آنان در مرحله ی اول نمیتوانند درست را از غلط به خوبی تشخیص دهند و در مرحله ی بعدی حس کنجکاوی شدیدشان باعث میشود تصویر یا ویدیویی را که از بد بودنش آگاه هستن تماشا کند به همین دلیل سیم کارت هایی تحت عنوان سیم کارت های انارستانی درست شده است که بهترین گزینه برای والدینی است که نگرانی شدیدی بابت حضور فرزندان خود در شبکه های اجتماعی دارند

 

طبق گفته های جعفر زیاری، مدیر پروژه سیم کارت انارستان، این سیم کارت ها ویژه کودکان و نوجوانانی است که سن 6 تا 18 را دارند و دسترسی به اینترنت برای این سیم کارت به نوعی طراحی شده که آن ها فقط می توانند از سایت هایی که در فهرست سپید هستند، دیدن کنند و امکان دسترسی به سایت ها و پلتفرم هایی که در آن لیست نیست به عنوان مثال اینستاگرام یا فیسبوک، را ندارند.

انارستان از شش سال پیش برای حل مشکل و دغدغه والدین که بابت تربیت فرزندان خود داشتند ایده ای را تحت عنوان ایجاد یک زیست بوم در جهت حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی پیاده سازی نموده و قدم در ارائه سیم کارت های دانش آموزی گذاشته است.

زیاری افزود که امروزه ایمن بودن فضای اینترنت در دنیا به یک چالش بسیار مهم تبدیل شده و به همین منظور روزی را به نام روز جهانی اینترنت پاک اختصاص داده اند.این روز که در دنیا به روز اینترنت امن تر مشهور است هرساله در دومین روز از دومین هفته ماه دوم سال میلادی با هدف پاسخگویی به نگرانی خانواده ها بابت آسیب های مخرب این فضا بر روی فرزندانشان و بالا بردن سطح آگاهی عمومی در جهت چالش های پیش رو با فضای اینترنت از سال 2004 تا به امروز برگزار شده و توسط کمیسیون اروپا نامگذاری گردیده که به همین منظور در 170 کشور دنیا این رویداد جشن گرفته می شود و در ایران نیز این روز به نمایندگی انارستان برگزار می شود.

وی اظهار داشت که سیم کارت های تحت عنوان انارستان تمامی امکانات سایر سیم کارت ها نظیر مکالمه،اینترنت نسل 4.5 پرسرعت و پیامک همراه اول را دارا هستند.

 در پایان زیاری این موضوع را نیز اضافه کرد که این سیم کارت ها رایگان هستند و متقاضیان کافیست برای دریافت این سیم کارت ها عدد 220 را به شماره 30006860 پیامک بزنند که پس از دریافت سیم کارت تمام راهنمایی های لازم به والدین داده می شود.امکان دریافت سیم کارت های انارستان به وسیله ثبت سفارش آنلاین در سایت همراه اول نیز وجود دارد و به هر فرد تنها یک بار سیم کارت دانش آموزی انارستان داده می شود.

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت دانشجویی+سیم کارت دانش آموزی + سیم کارت انارستان+رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

1920 اروپا در گیر جنگ های داخلی شده است و هر کس دست به اسلحه برده تا بتواند از اراضی که دارد دفاع کند و هر کس هم بتواند یکی از شهر را بگیرد تمام شهر را غارت می کند برای همین مردم و حاکمان هر شهر سعی می کنند که بتوانند از مردم و اموالشان دفاع بکنند.

بردگیم سایس ( یا همان داس ) درباره شهر شگفت انگیزی به نام فاکتوری و مردم اونه. بازیکنان توی این بازی فکری، هر کدوم در نقش یکی از سران کشورهای درگیر و اروپاییان بلندپایه حاضر میشن و باید بیشترین اراضی از این سرزمین ارزشمند رو تصاحب بکنن. شهری که رو به فروپاشی و تخریبه، حالا میان دستان شما افتاده تا سهم خودتون رو از اون بردارید…

هر بازیکن با یه سری منابع مثل ادوات جنگی، سکه و زمین بازی رو شروع میکنه و بسته به قومی که انتخاب کرده، در یه ایالت خاص باید کارش رو شروع کنه و به مرور به نقطه پایانی برسه. در این میان عملیات های مخفی و ماموریت های شخصی زیادی برای هر بازیکن تعریف میشه که جذابیت بازی رو دوچندان میکنه. در بازی رومیزیscythe هر بازیکن میتونه سرنوشت خودش رو انتخاب کنه و خیلی به شانس متکی نباشه؛ در واقع تنها در انتخاب یک سری کارت محدود فقط بخت و اقبال دخیله و در تمام مبارزه ها در میدان جنگ، همه چیز در دستان خودتونه.

همین مساله و البته صفحه بازی فوق العاده زیبای بازی سایس، از عوامل جذابیت و موفقیت های بردگیم داس بوده تا جایی کهاین بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2016؛ یعنی دقیقا همون سالی که این بازی منتشر شد، معرفی شده.

بازی فکری سایس، نقاط متمایز زیادی دارد. مثلا زمان مرده در اون خیلی کم پیدا میشه؛ یا مثلا مکانیزم حذف بازیکن در اون وجود نداره. همین باعث میشه که تا آخر بازی هیجان داشته باشید و با یه تفکر استراتژیک درست، به هدفتون برسید. این بردگیم از همه نظر شما رو شگفت زده میکنه و همین دلیل محبوبیتش از سال 2016 تا همین الانه.

اگه سبک بازی های استراتژیک حتی به سبک کامپیوتری؛ مثل age of empires، rise of nations یا موبایلی مثل clash رو دوست دارید، باید بگم که بازی سایس دقیقا نسخه‌ی بردگیم شده‌ی اوناست.شما باید قدرت خودتون رو پرورش بدید، نیرو جمع کنید، بجنگید و پیروز باشید.

کارخانه ها، نیرو ها و سواره نظام همگی منتظر شما هستن

 



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همیشه یاد گرفتن زبان یا یاد گرفتن فرهنگ های دیگر باعث این میشود که آدم به آن کشور نزدیک شود از زمانی که عثمانی ها بودند تا به امروز که کشور ترکیه وجود دارد مردم دنیا همیشه توجه خاصی به آن داشتند چه برای تجارت و چه برای مسافرت و بازدید مکان های دیدنی ترکیه .

 

تاریخچه:

زبان آذری که ریشه در زبان پهلوی دارد، در منطقه آتروپاتکان رایج بوده است. این منطقه بعداً به نام  آذرآبادگان و اکنون به نام آذربایجان شناخته می شود. پیشینه این زبان و مردم این منطقه ایرانی است و مردم دلاور آتروپاتکان هزاره هاست که ساکن ایران هستند. تا به حال به این فکر کرده اید که اگر ضرب المثلی از هر جایی از پهنه ایران، مانند اینکه "این کلمه نوک زبونم هست" را به یک آذری بگویید، او متوجه منظورتان می شود و دنبال این نمی گردد که چه چیزی روی زبان شما افتاده است ولی اگر این را به یک "ترک" بگویید، متوجه منظورتان نمی شود و فکر می کند از یک جسم خارجی صحبت می کنید. به شاهنامه که تاریخ ایران باستان است مراجعه کنید و تعدد استفاده از کلمه آذرآبادگان که دیار آزادگان است را مشاهده کنید. ما می دانیم که فردوسی بزرگ فقط ایرانیان را آزاده خطاب می کند که این نیز ریشه در کلمه "ایر" دارد.

ترک های امروز که در کشور ترکیه امروزی ساکن هستند اصولا مردمانی مهاجر هستند. مهاجرانی از دشت اورخون مغولستان که بعدها با مردمان قبرس و یونان تلفیق شدند. موضوع "نژاد" آنچنان برای مردمان ساکن ترکیه امروزی مورد سوال واقع شده و اهمیت پیدا کرده که به آزمایشات ژنتیک روی آورده اند.

تغییرات مربوط به زبان آذری نیز مربوط به حمله عثمانی به ایران در دوران افول  صفوی است که ترکان عثمانی به ایران حمله کردند و مدت مدیدی در آذرآبادگان ایران حکومت کردند و مردم آن مناطق چون مجبور بودند با آنها صحبت کنند و به آنها مالیات پرداخت کنند، زبان این قوم مهاجم را فراگرفتند ولی همین امروز هم می بینیم که زبان آذری با زبان ترکی تفاوت دارد و برای اینکه گویشوران این دو زبان، یکدیگر را بفهمند، حتما نیاز به مترجم دارند.

در عهدنامه قصر شیرین یا ذهاب در سال 1639 میلادی، ایران آناتولی شرقی را از دست داد و مرز کنونی ترکیه امروزی با ایران، با جداشدنش از ایران شکل گرفت.

 

سفر به ترکیه:

اگر می خواهید به ترکیه یا به قبرس شمالی بروید، بهتر است با زبان ترکی آشنایی داشته باشید یا اصطلاحات روزمره و مورد نیاز در زبان ترکی را یاد بگیرید تا با نگرانی کمتری از بابت ایجاد ارتباط با مردم کشور میزبان به سفر خود ادامه دهید. در اینجا به تعدادی از جاهای باستانی ترکیه می پردازیم، تعدادی از آنها زمانی به عنوان بخشی از ایران بزرگ بوده اند و بعضی ها بخشی از یونان و روم.

 

قلعه وان:

قلعه وان یک استحکام سنگی عظیم است که توسط پادشاهی باستانی اورارتو در قرون 9 تا 7 قبل از میلاد ساخته شده است.  قلعه ای مشرف به ویرانه های توشپا که پایتخت باستانی اورارتویی بوده. تعدادی از استحکامات مشابه در سراسر پادشاهی اورارتویی ساخته شد که معمولاً به صورت تپه ای و برآمدگی در مکانهایی که ارمنستان امروزی، ترکیه و ایران به هم می رسند. مادها، هخامنشیان، ارمنیان، اشکانیان، رومیان، ساسانیان، بیزانسی ها، سلجوقیان، صفویان، افشاریان، عثمانی ها، روس ها و ... هر کدام در یک مقطع زمانی قلعه را کنترل می کرده اند. این قلعه باستانی درست در غرب وان و شرق دریاچه وان در استان وان ترکیه واقع شده است.

 

سنگ نبشته خشایارشا:

سنگ نبشته خشایارشا، شاه بزرگ هخامنشی قرن پنجم قبل از میلاد بر روی قسمتی صافی از صخره، 20 متر (60 فوت) بالاتر از سطح زمین در نزدیکی قلعه وان، حک شده است. این طاقچه در ابتدا توسط داریوش شاه، پدر خشایارشا، تراشیده شد، اما سطح آن خالی ماند. این کتیبه شرایط خوبی دارد و به سه ستون 27 سطری تقسیم می شود که به (از چپ به راست) پارسی باستان، بابلی و عیلامی نوشته شده است.

 

سنگ نوشته خشیار شاه

اَفِسوس (Ephesus):

شهری در یونان باستان، در ساحل ایونیا، در 3 کیلومتری جنوب غربی سلچوک کنونی در استان ازمیر ترکیه واقع شده است. این بنا در قرن دهم قبل از میلاد در محل پایتخت سابق آرزاوان توسط مهاجرانی از یونان ساخته شد. در دوران یونان کلاسیک، این شهر یکی از دوازده شهری بود که اعضای لیگ یونی بودند. این شهر در سال 129 قبل از میلاد تحت کنترل روم درآمد.

 

 

ایزانوئی (Aizanoi):

یک شهر یونانی باستان در غرب آناتولی بوده است. واقع در منطقه امروزی چاودار حصار، نزدیک کوتاهیه، ویرانه های آن در کنار رودخانه پنکالاس، در ارتفاع 1000 متری از سطح دریا واقع شده است. این شهر در زمان روم مرکز سیاسی و اقتصادی مهمی بوده است. بقایای باقی مانده از آن دوره شامل معبد زئوس به خوبی حفظ شده. این شهر در اواخر دوران باستان سقوط کرده و بعدها به عنوان یک ارگ خدمت کرد. در سال 2012 این سایت برای ثبت در فهرست میراث جهانی یونسکو ارسال شد.

ایزانوئی

آفرودیسیاس (Aphrodisias):

یک شهر کوچک یونانی باستانی در منطقه تاریخی کاریا یا کاریه در غرب آناتولی، ترکیه بوده. این شهر در شهر گِیری، استان آیدین، در حدود 100 کیلومتری ساحل دریای اژه واقع شده است.

آفرودیسیا از نام آفرودیته، الهه عشق یونانی برگرفته شده. زمانی قبل از سال 640، در دوران باستان متأخر که در امپراتوری بیزانس قرار داشت، نام شهر به Stauropolis به معنی "شهر صلیب" تغییر یافت. در سال 2017 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

پایان سخن:

آیا می دانستید چه تحولاتی در زبان ترکی و کشور ترکیه رخ داده است؟ البته ما بصورت خیلی خلاصه به آن پرداختیم. اگر می خواهید زبان ترکی را یاد بگیرید، و بتوانید از این طریق بیشتر با مردم آن کشور آشنا شوید، در کلاسهای موزش زبان ماژورین شرکت کنید.

ماژورین، کمکت میکنه

 



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

به جرات میتوان گفت گوگل در سهل نمودن زندگی انسان مدرن نقش بسیار زیادی داشته است و یا حتی میتوان گفت مهم ترین نقش را داشته است گوگل باعث شده است سنگین ترین تحقیق ها در خانه صورت بگیرد تحقیق هایی که گاها نیاز به رفتن به کتابخانه هایی خرج از شهری که در آن ساکنید را داشتند نام بردن خدمات گوگل و بیان حسناتش شاید ده ها ساعت وقت ببرد بنابراین ذکرش در این مقاله میسر نیست فقط این نکه از دل این مطالب ذکر شده در میاید که تمامی سرویس های گوگل به نفع مردم می باشد و باید تمامی تلاش خود را برای استفاده از آن ها بکنیم اما به دلیل تحریم ها ما متاسفانه در ایران از سرویس جدید گوگل نمی توانیم بهره ببریم که البته این به این معنا نیست که ما بیخیال آن شویم بلکه راه و چاره ای بدست میاوریم 

 

تجربه ثابت کرده است که اگر گوگل اقدام به ارائه ی خدمتی یا سرویسی کند هیچ شرکتی حتی شرکت هایی که فعالیت تخصصی در آن زمینه دارند نیز نمیتوانند با گوگل رقابتی داشته باشند و از دلایل این اتفاق را میتوان تعداد کاربران بسیار بالای گوگل، اعتماد مردم به این کمپانی، داشتن تیم متخصص و … اشاره  کرد.برای مثال با وجود کمپانی هایی که صدها نیروی متخصص و مترجم را در راستای ترجمه و تبدیل زبان قرار دادند اما بازهم تمامی ما برای ترجمه ی متون و یا معنی لغت خاصی به مترجم گوگل ارجاع می کنیم و البته قدرت بالای این مترجم و داشتن تمامی زبان های دنیا در دیتایش این استفاده را بین المللی کرده است و یا تمامی ما نگام مسیریابی به سراغ گوگل مپ میرویم 

اینبار گوگل در راستای خدمات گذشته ی خود یک سرویس جدید به نام گوگل ویس را طراحی کرده است گوگل ویس برنامه ای با سرویس تماس رایگان می باشد که بدون وجود سیم کارت فیزیکی، امکان برقراری تماس صوتی و ارسال و دریافت پیام متنی را از طریق پروتکل اینترنت (VOIP) برای کاربران مهیا می سازد.از آنجا که این سرویس از طریق اتصال پهن باند کار می کند، در آن قابلیت اتصال یک یا چند گوشی هوشمند و دستگاه های مختلف به شماره گوگل ویس تعبیه شده و افراد می توانند در هر مکانی که قابلیت دسترسی به اینترنت وجود داشته باشد، از آن استفاده کنند. این سرویس گوگل که بسیار شبیه جی میل می باشد، سابقه تماس ها، پیام های صوتی، مکالمات ضبط شده و داده های مربوط به حساب ها را نگهداری می کند.

تحریم های ایرانیان ساکن کشور، توسط بسیاری از فروشگاه ها و سرویس های بین المللی مانند مایکروسافت، پی پال و ... طبیعتا اجازه عضویت و یا استفاده از خدمات این سایت ها را برای ایرانیان مقدور نمی سازد، همین امر بسیاری از کاربران ایرانی را به سمت خرید شماره های مجازی گوگل ویس سوق داده تا بدین وسیله امکان استفاده از خدمات مختلف بین المللی برایشان مهیا شود. این خطوط، امکان وریفای کردن سرویس های مختلف بدون مشخص شدن هویت واقعی را به کاربر می دهد و به ایرانی ها کمک می کند تا از خدمات مختلف سرویس های بین المللی استفاده کنند. علاوه بر این امکان ثبت واتس آپ و تلگرام نیز با این شماره های مجازی وجود دارد.

این سرویس که در بین کاربران به خصوص ایرانی ها بسیار محبوب می باشد، از امنیت فوق العاده ای برخوردار است. در هنگام خرید خط، هر شخص یک جی میل و رمز عبور دریافت می کند که بعد از خرید لازم است، فرد وارد حساب کاربری خود شده و امنیت حساب خود را افزایش دهد. با انجام این نکات دیگر در مورد امنیت خط مجازی خود دغدغه نداشته باشید و مطمئن باشید فقط امکان دسترسی شخص شما به خط گوگل ویس فعال خواهد بود. 

 

استفاده از سرویس گوگل ویس مزایای فوق العاده ای برای کاربران آن خواهد داشت. مانند :

 

·        قیمت بسیار اقتصادی و مناسب

·        امکان ثبت نام و وریفای کردن بسیاری از سرویس ها مانند اپل آیدی، پی پال و آمازون

·        ارسال پیام متنی رایگان برای ساکنان ایالات متحده و کانادا

·        عدم محدودیت استفاده از خدمات خطوط گوگل ویس ( استفاده همزمان تلفن هوشمند، کامپیوتر، تبلت و لپ تاپ)

·        دائمی بودن

·        تماس بین المللی بدون پرداخت هزینه اضافی

·        پیش شماره 1+

·        عدم پرداخت اشتراک ماهانه و سالیانه

·        دریافت تماس و پیامک از سراسر جهان بدون نیاز به شارژ

·        برقراری تماس و ارسال پیامک به سایر کشورها با شارژ ارزی

·        تماس تلفنی با هزینه خیلی کم

·        شناسایی تماس گیرنده

·        رونویسی خودکار از هر پیام صوتی

·        ضبط تماس های صوتی

·        فیلتر کردن اسپم

·        فعال سازی منشی تلفنی و دایورت تماس ها به خطوط دیگر

·        بکاپ گیری و بازیابی پیام ها و تماس ها و امکان دسترسی مداوم به داده ها

·        امنیت بالا

با توجه به به این که افراد می توانند شماره گوگل ویس خود را به دلخواه انتخاب نمایند، با انتخاب یک شماره رند برای کسب و کار نه تنها از مزایای گفته شده برخوردار خواهید شد، بلکه اعتبار خاصی به بیزینس خود می بخشید.

این خطوط تنها با رعایت دو نکته بسیار ریز می تواند یک خط دائمی و کاربردی برای شما گردد. اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که" به هیچ وجه هنگام استفاده از این خطوط با آی پی ایران وارد نشوید و با برنامه تغییر آی پی، آن را به آی پی یکی از ایالات کشور آمریکا تغییر دهید."

 نکته بعد این که" هر ماه حداقل یک بار با یکی از شماره های امریکا، یک پیام یا یک تماس (حتی در حد بوق خوردن) داشته باشید، تا از بسته شدن خط گوگل ویس تان جلوگیری شود.

شما می توانید به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن google voice یا نسخه وب voice.google.com به خط خود دسترسی داشته باشد و از تمامی مزایای یک شماره مجازی امریکایی لذت ببرید.

 

طریقه ی فعالسازی این سرویس

 

ابتدا باید وارد حساب کاربری Google Voice به آدرس https://voice.google.com شده و در باکس Google Voice کد منطقه یا شهر خود را انتخاب کنید سپس یک شماره تلفن جدید ایجاد کنید و بعد با تائید شماره تلفن انتخاب شده و یا به اصطلاح Verify شماره تلفن ، سپس شماره تلفن فعلی خود را برای ارسال کد وارد کنید. حال گوگل ویس یک شماره یونیک برای برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک و صندوق صوتی به شما اختصاص می دهد و آن را برایتان ارسال می کند که لازم است آن را در باکس بعدی نوشته و روی Verify کلیک کنید. بعد از اطمینان از درست بودن شماره برای تاییدش نهایی روی گزینه Claim کلیک کرده و دو بار روی Finish بزنید تا درخواست شما نهایی گردد.

 



:: برچسب‌ها: گوگل , گوشی اندرویدی , رندباز , خرید و فروش سیم کارت , گوگل وویس , سرویس جدید گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

به نظر من از تیک تاک میتوان به عنوان مخرب ترین شبکه ی اجتماعی یاد کرد چرا که اثراتی که بر جوانان گذاشته همگی منفی بوده و باعث شده است اتفاقات بدی در جنبه های روانی جامعه پدید بیاید چالش هایی که در این شبکه ی اجتماعی رواج پیدا میکند همگی منفی هستند و فقط وقت مخاطبین را تلف کرده و هیچ نکته ی آموزنده ای ندارند در این میان نیز چالش های وجود دارد که جدا از جنبه ی روحی از لحاظ جسمی و فیزیکی نیز باعث اسیب به افراد میشود به همین دلایل و البته دلایل امنیتی مهمتر این شبکه ی اجتنماعی از جانب دولت آمریکا تحریم شد که البته صدای طرفداران تیک تاک در آمریکا را درآورد و همگی مدعی بودند که این شبکه یک تفریح رایگان را به آنها هدیه داده است و برخی دیگر هم که صاحب درآمد ازین سوشال بودند درامد از دست رفته ی خود را از دولت طلب میکردند

 

تیک تاک در اصل با هدف تشویق هنرمندان و کاربران عادی برای ثبت لحظات خنده دار، خاص، شاد، بیاد ماندنی و حتی وقایع روزانه طراحی شد تا مشترکان بتوانند با نصب این برنامه، ویدئوهای کوتاه و جذاب ساخته و با کاربران سراسر دنیا به اشتراک بگذارند.

این شبکه اجتماعی که از هوش بسیار بالایی در هنگام فیلم گرفتن برخوردار است، با استفاده از استیکرهای خنده دار، فیلترهای مخصوص و موسیقی های گوناگون توانسته کاربران زیادی را به خود جلب کند. کاربران می توانند با استفاده از قابلیت های مختلف این اپ مانند قرار دادن موسیقی رایگان و ویرایش ویدیوها در هر زمان، ویدئوهای خود را در شبکه های اجتماعی مختلف مثل اسنپ چت و اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

این شبکه اجتماعی فراگیر که در سیستم عامل های اندروید و آی او اس قابل دسترسی می باشد، نخستین بار در سپتامبر 2016 به نام دوئین در کشور چین عرضه شد. تقریبا یک سال بعد، این اپ با نام تیک تاک در سراسر دنیا قابل دسترسی بود.

دسترسی این اپلیکیشن محبوب، از 21 مهر 98 از سوی تیک تاک برای کاربران ایرانی به طور کامل قطع شده و امکان عضویت کاربر ایرانی از آن زمان تا کنون در این اپلیکیشن مقدور نمی باشد. تیک تاک که قادر به شناسایی محل زندگی افراد می باشد، با شناسایی اپراتور ایرانی، آی پی و ... به محض شناسایی اکانت ایرانی، سریعا دسترسی به سرورهای خود را قطع خواهد کرد.

شایعاتی مبنی بر این که کاربران ایرانی با استفاده از اینترنت وای فای ،هات اسپات و یا با کمک فیلتر شکن، توانسته اند در تیک تاک عضو شوند، شنیده می شود! که با توجه به این که برای نصب این برنامه لازم است تا کاربر از ایمیل یا فیسبوک استفاده کند که به محض شناسایی اکانت ایرانی، تیک تاک وارد عمل شده و اکانت مذکور را مسدود می سازد، این موضوع کمی دور از ذهن خواهد بود.

به نظر می رسد تنها راه نصب این برنامه نصب فیلتر شکن و خارج نمودن سیم کارت از دستگاه می باشد که روش عاقلانه ای نخواهد بود.. بنابراین اکیدا توصیه می شود به هیچ وجه به اپلیکیشن های تحت عنوان تیک تاک بدون فیلتر یا تیک تاک مود اعتماد نکرده و نسبت به نصب این نسخه ها اقدام نفرمایید. چرا که احتمال بروز هک و بروز مشکلات امنیتی با نسخه های دستکاری شده بسیار زیاد است.

 



:: برچسب‌ها: گوشی تلفن همراه , گوشی موبایل , موبایل , تلفن همراه , رندباز , تیک تاک , ممنوعیت تیک تاک , سیستم عامل ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از زمانی که دست راست پادشاه مرده است همه خاندان ها در وستروس تلاش می کنند که هر جوری شده است بشنوند دست راست پادشاه تا خاندان خود را مطرح کنند.در وستروس همه منتظر اعلام این هستند که پادشاه دست راست خود را به مردم معرفی کند تا همگان آن را بشناسند.

در بازی فکری تاج و تخت یا گیم اف ترونز ( دست پادشاه ) ، داستان بازی از این قراره که پادشاه، ۷ تا خاندان معروف وستروس رو در یک میهمانی جمع کرده و در این مهمانی قصد داره جانشین یا به عبارتی دیگه دست راست خودش رو از میان بازیکنان در داخل بازی معرفی بکنه. بازیکنان در طول بازی باید سعی کنند که با متحد شدن با اکثریت ۷ خاندان موجود در وستروس، عنوان دست پادشاه را از سایر رقبا بدزدند و برنده بازی شوند. در این بین بازیکنان با استفاده از کاراکتر واریس که معتمد تمامی بازیکنان و خاندان های داخل مهمونیه، سعی بر مذاکره با خاندان های موجود در بازی دارند.

قبل از شروع بازی، کارت های شخصیت ۷ خاندان رو به صورت تصادفی بر زده و یک فضای ۶ در ۶ می سازیم. سپس  هر بازیکن در نوبت خود واریس رو در یکی از جهات عمودی یا افقی حرکت داده و در مکانی ثابت میکند. در اون مکان، بازیکن حق داره تمامی کارت های کاراکتر های از اون خانواده که در طول مسیر حرکت از آن ها عبور کرده رو برای خودش برداره. زمانی که یک بازیکن آخرین کارت شخصیت یک خانواده رو برداره، میتونه یکی از کارت های همراه که به تعداد ۶ عدد در کنار فضای بازی چیده شده برداشته و از قابلیت اون استفاده کنه. در بردگیم گیم آو ترونز هر زمان که شما کاراکتری از یک خانواده را بر میدارید بلافاصله توکن حمایت اون خونواده هم برداشته و در جلوی خودتون قرار می دید؛ زمانی که یک بازیکن به تعداد مساوی یا بیشتر از شما از آن خاندان کارت کاراکتر جمع آوری بکنه، توکن رو از شما پس می گیره. در نهایت بازی زمانی تموم میشه که کاراکتر واریس در هیچ جهتی قادر به حرکت کردن نباشه و دیگه نتونه حرکت کنه.

game of thrones یه بازی کارتی هست که به درد دورهمی ها میخوره و توی اون باید بیشترین تعداد خاندان رو با خودتون همسو کنید. حالا وقتشه که در نبود پادشاه، شما به تخت آهنی تکیه بزنید…



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

قبل از روی کار آمدن اینترنت و فراگیر شدن شبکه های اجتماعی تمامی تماس ها و مکالمات از طریق تماس ها و پیامک ها تلفنی سیم کارت صورت میگرفت و خط ها دائم اشغال و در حال مکالمه بودند و از طرفی مزاحمت ها تلفنی در آن زمان بیداد میکرد چراکه اینستاگرام و یا توییتری وجود نداشت که از طریق دایرکت و پیام خصوصی این ارتباط به وجود بیاید و گوشی تنها ابزاری برای برقراری تماس بود به همین دلیل میتوان گفت مزاحمت های تلفنی آن روزها به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده بود و به همین دلیل مراجع قانونی به شکل جدی پیگیر این داستان شدند و قوانینی سخت در رابطه با این دسته از افراد مریض وضع نمودند و آن ها که همیشه دنبال راهی برای فرار از مجازات و ادامه ی فعالیت کثیفشان هستند اقدام به ادامه ی این مزاحمت ها با سیم کارت فرد دیگری کردند که هنگام پیگیری قضایی و قانونی دیگر پای آنها در میان نباشد

 

 

با توجه به فراوانی تخلفات انجام شده با سیم کارت های بدون هویت، " طرح ساماندهی سیم کارت ها " برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی راه اندازی شد. این طرح با ایجاد ساز و کار آسانتر، امکان دسترسی افراد به برخی اطلاعات مانند تعداد و شماره سیم کارت های ثبت شده به نام اشخاص را فراهم کرده و در تلاش است تا از این طریق از حجم عمده این نوع تخلفات بکاهد.

به همین منظور افراد می توانند با مراجعه به منوی "حقوق کاربران " در وب سایت سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی در بخش "گزینه استعلام مشترکین" تعداد سیم کارت هایی که به نامشان ثبت شده است را استعلام نمایند. این سامانه که کمک می کند تا افراد از تعداد سیم کارت هایی که به نامشان ثبت شده آگاهی پیدا کنند امکان مشخص نمودن شماره های ثبت شده را نخواهد داشت.

با توجه به جرائم اینترنتی و سوء استفاده از سیم کارت ها، معمولا اشخاص علاقمند به دانستن شماره می باشند که برای آگاهی از شماره های ثبت شده، کاربر لازم است به سامانه دولت همراه مراجعه کند.

آدرس اینترنتی سامانه دولت به نشانی https://mob.gov.ir برای آگاهی از تعداد خطوط ثبت شده تلفن همراه و ثابت به نام مشترک می باشد. مشترکان باید با کدملی و شماره همراهی که به نام آنها می باشد، به سامانه دولت وارد شده و گزینه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را انتخاب کنند. سپس با انتخاب " تعداد خطوط مشترکین تلفن ثابت و سیار " باید شماره تلفن خود را وارد کنند تا پیامکی حاوی تعداد و شماره سیم کارت هایی که به نام مشترک می باشد، برایشان ارسال گردد.

با توجه به اتصال سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت به سامانه دولت ، مشترکان می توانند علاوه بر مراجعه به سامانه دولت به نرم افزار مدیریت اپراتور خود هم دسترسی داشته باشند. این تلفیق این امکان را به مشترکان می دهد که در صورت لزوم، نسبت به مسدود سازی سیم کارت هایی که در اختیارشان نیست، اقدام نمایند.

برای سلب امتیاز، لازم است کاربران ابتدا درخواست خود مبنی بر سلب امتیاز مالکیت سیم کارت را به اپراتور مربوطه ارسال نمایند. اپراتورها نیز بعد از بررسی سیستماتیک با ارسال رمز یک بار مصرف ( OTP ) به شماره مشترک، احراز هویت کاربر را انجام می دهند که در صورت تطبیق مالکیت سیم کارت با اطلاعات فرد متقاضی، درخواست سلب امتیاز، ثبت و تایید می گردد.

با توجه به این که مسئولیت هر خط یا سرویس ارتباطی که به نام مشترک می باشد، شخصا با خود او بوده و عواقب ناشی از سوء استفاده از آن با مالک قانونی سیم کارت است، لازم است کاربران ضمن دقت در حفظ و نگهداری سرویس های ارتباطی،نسبت به استعلام تعداد خطوطی که به نام آنهاست، اقدام کرده و در صورت لزوم نسبت به غیر فعال سازی خطوطی که از آنها استفاده نمی کنند، اقدام نمایند.

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت , خرید سیم کارت رایتل , سیم کارت اعتباری رایتل , رایتل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از زمانی که فیلم به وجود آمد تا به امروز شاهکار هایی را دیدیم که باعث انقلابی در خود شده است. بسیاری از این فیلم ها را اگر با زبان اصلی ببینیم باعث یاد گرفتن زبان آنها می شویم و باعث بهتر فهمیدن موضوع اصلی فیلم می شوید و باعث این می شود که با نوع زندگی ادم ها در جاهای مختلف آشنا شویم.

 

یکی از شیرین ترین زبانها، زبان فرانسوی است. زبانی آهنگین که شباهت حروفش به حروف انگلیسی، از استقلال آن کم نمی کند. یادگیری و همچنین آموزش زبان فرانسوی نیازمند تلاش و حوصله فراوان است تا اینکه زبان آموز به جایی برسد که بتواند کم کم روی پای خود بایستد و متن و محتوای مطالبی که به زبان فرانسوی می خواند را درک کند. یکی از چیزهایی که در آموزش زبان و یادگیری زبان بسیار کمک کننده است، خواندن کتاب و تماشای فیلم است. بیایید با هم چند تا از فیلمهای محبوب فرانسوی را مرور کنیم. آیا شما آنها را تماشا کرده اید؟ و اگر پاسختان مثبت است، آنها را به چه زبانی دیده اید؟

معرفی سه فیلم فرانسوی:

عنوان: آملی (AMELIE)

کارگردان: ژان-پیر ژونه

سال ساخت: ۲۰01

آملی پولن دختری متولد سال 1974 است و توسط والدین عجیب و غریبی پرورش یافته که به اشتباه تصور می کنند او عارضه قلبی دارد و تصمیم می گیرند به او در خانه آموزش دهند. آملی برای کنار آمدن با تنهایی خود دارای تخیل فعال و شخصیتی پر جنب و جوش است. وقتی او شش ساله است ، مادرش ، آماندین ، هنگامی که یک گردشگر کانادایی از پشت بامی بیرون می پرد و بر او فرود می آید، کشته می شود. در نتیجه ، پدرش رافائل بیشتر و بیشتر از جامعه کنار می رود. آملی در سن 18 سالگی خانه را ترک می کند و به عنوان پیشخدمت در کافه ای مشغول به کار می شود.

در آگوست 1997 او  به طور تصادفی یک جعبه فلزی قدیمی از یادگاری های دوران کودکی پسری را پیدا می کند. این جعبه نشان می دهد که آن پسر چند دهه قبل در آپارتمان آملی زندگی می کرده است. آملی تصمیم می گیرد او را پیدا کند و جعبه را به او بازگرداند. او به خودش قول می دهد که اگر او را خوشحال کند ، زندگی خود را وقف شاد کردن دیگران نماید

املی

عنوان: پنهان  (CACHÉ)

کارگردان: میشائیل هانکه

سال ساخت: 2005

یک زوج مرفه پاریسی ، آن و ژرژ لوران ، یک نوار ویدئویی را در املاک خود پیدا می کنند. فیلم نشان می دهد محل سکونت آنها ساعت ها تحت فیلمبرداری بوده و از اینجا متوجه می شوند که تحت نظر هستند. آنها علت موضوع را نمی  فهمند و مردد هستند که آیا این کار دوستان پسر 12 ساله شان است، یا کار طرفداران ژرژ ، که مجری یک برنامه تلویزیونی است.

فیلم دومی به دست آنان می رسد، همراه با یک نقاشی کودکانه از فردی که از دهانش خون جاری است. تصویر های مشابهی نیز به محل کار ژرژ و مدرسه پسرشان ارسال می شود. آنها با ناراحتی به پلیس مراجعه می کنند ولی پلیس می گوید که این فیلم ها را نمی توان بعنوان چیز خطرناکی تلقی کرد. شبی که آنها یک مهمانی برپا کرده اند، فیلم دیگری به دستشان می رسد  با نقاشی مرغی که از گردنش خون جاری است

پنهان

عنوان: بینوایان (LES MISÉRABLES)

کارگردان: تام هوپر

سال ساخت: 2012

فیلم موزیکال انگلیسی زبان که فرانسه سال 1815 را به تصویر می کشد. داستان این فیلم برگرفته از رمان بینوایان ویکتور هوگو است.

زندانی فرانسوی ژان والژان پس از طی دوران حبس 19 ساله خود، به جرم سرقت نان برای خواهرزاده اش، از زندان تولون آزاد می شود. وضعیت مشروط آزادی وی مانع از یافتن کار یا محل اقامتی برای او می شود ، اما اسقف مهربانی به او پناه می دهد. والژان تعدادی از ظروف نقره وی را می دزدد و توسط پلیس دستگیر می شود ، ولی  اسقف ادعا می کند که نقره ها را خودش به والژان داده است و حتی والژان فراموش کرده که باقی آنها را هم با خود ببرد. در نتیجه والژلان آزاد می شود. سپس اسقف به او می گوید که از آن نقره ها برای آغاز یک زندگی صادقانه استفاده کند... والژان هویت جدیدی برای خود انتخاب می کند و تصمیم به کمک به دیگران می گیرد، با عنوان شهردار مادلن.

هشت سال بعد ، والژان صاحب کارخانه ای شده و شهردار مونترویل ، پاسکاله است. تا اینکه ژاور ، که قبلاً نگهبان زندان تولون بوده ، به عنوان رئیس پلیس جدید منصوب می شود. یک روز ژاور می بیند که شهردار مادلن چطور کارگری را که زیر گاری گیر کرده نجات می دهد، به هویت واقعی او  شک می کند، چون تنها یک نفر بوده که چنین قدرتی داشته، ژان والژان...

سخن آخر:

شما کدامیک از این فیلمها را دیده اید؟ کدام یک را بیشتر دوست داشتید؟ کدامیک را برای آشنایی بیشتر با زبان فرانسوی به دیگران توصیه می کنید؟

اگر یادگیری زبان فرانسه، یکی از علایق شماست یا حتی به دلیل شرایط کاریتان یکی  از کارهای لازم برایتان است، می توانید با شرکت در کلاسهای آموزش زبان فرانسه ماژورین، از کلاسهای مدرسین با تجربه بهره مند شوید و به این علاقه یا الزام پاسخ دهید.

ماژورین کمکت می کنه

 





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

دیگر تمامی افراد کاربران گوشی های هوشمند میباشند و قطعا در بین دو راهی بین سیستم عامل آی او اس و اندروید قرار گرفته اند سیستم عامل آی او اس تنها یک زیر مجموعه دارد که آن هم کمپانی اپل میباشد که البته همین کمپانی توانسته به خوبی با سایر کمپانی های اندروید مانند سامسونگ شیائومی و... را دارد یکی از دلایلی که اپل توانسته به خوبی با بقیه کمپانی ها رقابت کند امنیت بالای این سیستم عامل می باشد البته شایعاتی درباره ی این سیستم عامل و شبهه در امنیتش وجود داشته که کاملا طبیعی میباشد اما در آن طرف قضیه اندروید وجود دارد که به تازگی انشگت ها اتهام ببه سویش روانه شده و صاحب نظران به امنیست آ شک دارند

 

برای پاسخگویی به این سوال پژوهشی از سوی محققان "دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند" و "کالج ترینیتی دوبلین ایرلند" صورت گرفته است. این محققان پژوهش خود را بر روی گوشی های هوشمند اندرویدی شرکت های سامسونگ، شیائومی، هواوی و ریلمی به همراه دستگاه های مبتنی بر LineageOS و سیستم عامل متن باز و امن e/OS انجام داده اند.

نتایج این پژوهش نشان می دهد که گوشی های هوشمند این شرکت ها، داده های کاربران، پیکربندی دستگاه و ورود کاربران به حساب ها را ( به صورت تله متری ) جمع آوری می کنند. این گوشی های هوشمند با تهیه لیستی از برنامه های نصب شده بر روی تلفن، به صورت کاملا آشکار حریم خصوصی کاربران را زیر سوال می برند. این موضوع که راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد، در ظاهر فقط برای شناسایی علایق کاربران می باشد ولی در اصل کاملا تجاوز به حریم خصوصی آنها است.

بر اساس این تحقیقات، گوشی های هوشمند اندرویدی شرکت های سامسونگ، شیائومی، ریلمی و گوگل شماره سریال سخت افزار دستگاه ها که کاملا منحصر بفرد بوده را جمع آوری می کنند. علاوه بر این شناسه های تبلیغاتی قابل برنامه ریزی مجدد توسط کاربران نیز، توسط این گوشی ها ذخیره می شود. در گوشی های هوشمند هواوی نیز،کیبورد سویفت کی تمامی اطلاعات استفاده از آن را در اختیار شرکت مایکروسافت قرار می دهد. دستگاه های چینی شیائومی هم علاوه بر زمان و مدت زمان تماس، میزان استفاده از برنامه های مختلف را برای این کمپانی ارسال می کند.

این پژوهش نشان می دهد که این گوشی های هوشمند اندرویدی حتی در حالت بیکار یا Idle نیز کار کرده و اطلاعات قابل توجهی را به شرکت های شخص ثالث مانند گوگل و مایکروسافت که به صورت پیش فرض بر روی دستگاه نصب هستند، می فرستند.

ارسال چندین گیگابایت داده به شرکت های دیگر در حالت بیکار دستگاه، از نظر کاربران می تواند بیانگر جاسوسی این دستگاه ها باشد. خبر نگران کننده ای که لزوم توجه خاص کاربران به سیستم عامل را افزایش می دهد.

البته کاربران این گوشی های هوشمند می توانند برای جلوگیری از جمع آوری داده ها، از سیستم عامل e/Os استفاده کنند که در آن دسترسی به داده های شخصی برای گوگل و اپ ها و سرویس های شخص ثالث وجود ندارد. سیستم عامل e/OS نسخه اندرویدی مبتنی بر ماژولی است که امکان استفاده از سرویس های گوگل را برای کاربران بدون ارسال اطلاعات شخصی ممکن می سازد و کاربران می توانند با خیال آسوده از این اپ ها استفاده کنند.

تحول و تغییر عظیمی که پیشرفت تکنولوژی و گوشی هوشمند بر زندگی افراد داشته، بسیار واضح و مبرهن است. ولی بسط و گسترش این تکنولوژی مانند هر فناوری دیگری تبعات گسترده فرهنگی، اجتماعی .... و حتی امنیتی خواهد داشت که می تواند بسیار نگران کننده باشد.

 این سوال که" آیا گوشی های هوشمندی که زندگی بشر را راحت تر ساختند، می توانند قابل اطمینان باشد یا نه ؟ " پرسشی است که مانند هر سوال علمی دیگری، احتیاج به تحقیق و تفحص بیشتر خواهد داشت.

 



:: برچسب‌ها: گوشی تلفن همراه , گوشی موبایل , موبایل , تلفن همراه , رندباز , سیستم عامل ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همه ی ما میدانیم که گوشی های موبایل در ابتدا با ابعادی بسیار بزرگ و وزنی بسیار بالا روانه ی بازار شدند به شکلی که حتی حکل آن ها بسیار مشکل بود و برای این کار باید کیفی بزرگ را حمب میکردی و یا آن را باید به وسیله ای مخصوص به کمربند خود وصل می نمودی چراکه در جیب جا نمی شد به همین دلیل کمپانی های سازنده ی گوشی که در آن زمان نیز بسیار محدود بودند اقدام به ساخت گوشی های با ابعاد کوچکتر کردند که به جرات میتوان گفت موفق ترینشان در آن زمان نوکیا بود گوشی هایی که علاوه بر ابعاد کوچک خود و وزن پایینشان مقاومت بسیار بالایی داشتند به طوری که افراد میتوانستند آن را همراه خود در محل کار گردش ورزش ببرند و اصلا نگران خراب شدندش نباشند و به عبارتی کاربران این گوشی ها دیگر نگرانی هایی را که ما به عنوان کاربران گوشی های هوشمند داریم را نداشتند و بهترین گزینه برای استفاده ی روزانه بوند

 

نخستین بار گوشی 6310 نوکیا در ماه مارس سال 2001 به بازار معرفی شد و اکنون قرار است، شرکت نوکیا نسخه به روز شده این تلفن را در سال 2021 معرفی کند. خبری که سروصدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده و عکس العمل بسیار زیاد کاربران ( خصوصا آن هایی که مدل قبلی را به یاد دارند ) را به همراه داشته است.

شرکت اچ ام دی گلوبال ادعا کرده است که مدل جدید 6310 ، با مقاومت بالا و عمر طولانی باتری، کاملا شبیه به اجداد خود روانه بازار می شود و تغییرات ایجاد شده در آن مناسب دوران مدرن زندگی می باشد. بر اساس ادعای نوکیا، مدل 6310 جدید به اندازه کافی محکم بوده و شارژ باتری آن تا سه هفته دوام خواهد آورد.

هرچند که این مشخصات میتواند برای هر کاربری، بسیار نوستالژیک باشد ولی برخی امکانات مدل جدید 6310، کاملا به روز رسانی شده است. در وب سایت شرکت نوکیا بعد از اعلام خبر بازگشت مدل 6310 آمده است :

" نوکیا 6310 جدید، ظاهر و طراحی بسیار پرطرفدار نسخه اصلی را حفظ کرده و آن را با برخی موارد جدید مانند نمایشگر بزرگتر و خمیده، خوانایی و دسترسی بهتر به روز کرده است. "

صفحه نمایش نوکیای جدید از 1/8 اینچ به 2/8 افزایش یافته و وضوح پیکسل نمایشگر از 160×120 پیکسل به 320 در 320×240 ارتقا یافته است. مدل جدید گوشی نوکیا دو سیم کارته و با 16 مگابایت رم و 8 مگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

نوکیای کلاسیک جدید با باتری لیتیوم یونی 1150 میلی آمپر ساعتی، دارای صفحه کلید، چراغ قوه، صفحه نمایش رنگی و رادیو می باشد که در سه رنگ مشکی، زرد و سبز تیره وارد بازار خواهد شد.

بازگشت این گوشی محبوب، کاربران فضای مجازی را هیجان زده کرده است، چرا که برای دنیای مدرن امروز، دیدن یک گوشی موبایل آشنا در پشت ویترین مغازه ها که همچنان دارای بازی محبوب و خاطره انگیز مار ( Snake ) باشد، می تواند به اندازه کافی غیرمنتظره باشد.

شرکت نوکیا امیدوار است که مدل 6310 جدید، حتی با ظاهر متفاوت و ویژگیهای بیشتر یادآور خاطرات کاربران بوده و از استقبال بسیار خوبی برخوردار گشته و فروش خوبی داشته باشد. هرچند که قیمت ارزان آن ( 82 دلار ) نیز بی تاثیر نخواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: نوکیا , گوگل , اندروید وان , گوشی موبایل , رندباز , نوکیا6310 ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()