نوشته شده توسط : rondbaz

رایتل که در این سالها بسیار کار کرده  و جز اپراتور های برتر شده و با سیم کارت های نسل سه و چهارم شده بود.از زمانی که رایتل وارد کار شده تا امروز سعی کرده که بسیار با سرویس های متنوع و خوب بتواند مشتریان خود را جذب می کند و با سلیقه مشتریان خود خدمات مناسبی ارائه  می دهد و باعث باقی ماندن مشتریان خود بشود.

این طرح ها و بسته های ارزان و اقتصادی برای کلیه مشترکین سیم کارت های رایتل قابل استفاده بوده و مشترکین سیم کارت دائمی رایتل با پیش شماره 0920، سیم کارت های اعتباری با پیش شماره 0921 و 0922 و سیم کارت های دیتا با پیش شماره 0921 ، می توانند با توجه به نیاز و نوع سیم کارت خود از آنها بهره مند گردند.

در حال حاضر شارژ شورانگیز رایتل از بهترین طرح های اقتصادی و بهینه این اپراتور است که امکان دریافت تا 35 درصد شارژ بیشتر را برای مشترکین سیم کارت اعتباری و دیتای رایتل فراهم می کند. در این طرح مبلغ شارژ هدیه با توجه به نحوه خرید متغیر بوده و خریداران الکترونیکی شارژ از 35 درصد و خریداران کارت شارژ فیزیکی از 25 درصد شارژ هدیه رایتل بهره مند خواهند شد. بنابراین مشترکان در صورت خرید شارژ رایتل بیش از مبلغ 20،000 ریال، می توانند از 25 تا 35 درصد شارژ بیشتر، پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده از شارژ اصلی، بهره مند گردند. مهلت استفاده از شارژ هدیه این طرح نیز، بسته به مبلغ شارژ متغیر می باشد.

 

در جدول ذیل اطلاعات لازم مربوط به شارژ شورانگیز بیان شده است:

 

مبلغ اصلی شارژ (ريال)

شارژ هدیه

مدت زمان اعتبار شارژ هدیه

مجموع شارژ (ريال)

نحوه خرید شارژ

20،000

35%

6 روز

2،4771

شارژ الکترونیکی

50،000

35%

8 روز

6،1927

شارژ الکترونیکی

100،000

35%

10 روز

123،853

شارژ الکترونیکی

200،000

35%

12 روز

247،706

شارژ الکترونیکی

500،000

35%

18 روز

619،266

شارژ الکترونیکی

1،000،000

35%

18 روز

1،238،532

شارژ الکترونیکی

20،000

25%

6 روز

22،936

شارژ فیزیکی

50،000

25%

8 روز

57،339

شارژ فیزیکی

100،000

25%

10 روز

114،679

شارژ فیزیکی

200،000

25%

12 روز

229،358

شارژ فیزیکی

 

با توجه به جدول فوق، مشترکین اعتباری و دیتا می توانند به دو روش الکترونیکی و فیزیکی شارژ شورانگیز رایتل را تهیه کنند که روش های خرید آنها به شرح ذیل می باشد:

 

1.     خرید شارژ الکترونیکی

 

  شارژ مستقیم و بدون نیاز به رمز شارژ

الف ) شماره گیری کدهای دستوری # 724* ، #780* ، #789*

ب ) اپلیکیشن رایتل من

پ) وب سایت رایتل، سامانه رایتل من ( e-care)

در این روش مشترکین اعتباری و دیتای رایتل می توانند با ورود به سامانه "رایتل من" در وب سایت رایتل، به صورت آنلاین و از طریق کارت های عضو شتاب، نسبت به خرید یا افزایش اعتبار خود به صورت مستقیم اقدام نمایند.

ت ) صفحه اصلی وب سایت رایتل

مشترکین می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل در قسمت"صفحه اصلی"، بخش" افزایش اعتبار "به راحتی و به طور مستقیم، اعتبار مورد نظر خود را با پرداخت اینترنتی تهیه نمایند.

  دریافت رمز شارژ :

الف ) پایانه های فروشگاهی ( POS )

ب ) دستگاه های خودپرداز ( ATM) بانک های طرف قرارداد

پ ) وب سایت رایتل

ت ) وارد کردن کد های دستوری #780* ، #789* ، #713*

 

2.     خرید کارت شارژ فیزیکی

 

برای بهره مندی از طرح شارژ شورانگیز، مشترکین سیم کارت های اعتباری و دیتا رایتل می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه ها و نمایندگی های رایتل در سراسر کشور نسبت به خرید کارت شارژ به صورت فیزیکی با مبالغ بیشتر از 20،000 ریال اقدام نمایند.

برای فعال سازی شارژ شورانگیز نیزلازم است؛ مشترکان بعد از خرید شارژ ( فیزیکی و یا الکترونیکی ) کد شارژ خریداری شده را با این دستور # رمز شارژ *145* وارد نموده و با فشار دادن دکمه  OK آن را نهایی کنند. شارژی که بدین صورت فعال می شود؛ از خدماتی مانند تماس صوتی، پیامک و سرویس اینترنت برخوردار بوده و دارای دو بخش شارژاصلی و شارژ هدیه می باشد.

بخش اصلی، همان شارژ اولیه خریداری شده می باشد که مشترک می تواند در مدت زمان 30 روز از آن برای تماس های خارج از شبکه رایتل و خرید بسته های مختلف استفاده نماید. بخش هدیه شارژ نیز که تا 35 درصد شارژ بیشتر خواهد داشت؛ از شرایط زیر برخوردار است :

 شارژ هدیه شورانگیز رایتل تنها برای تماس ها وپیامک های داخل شبکه ( رایتل به رایتل) و اینترنت پر سرعت با تعرفه آزاد ( بدون بسته) قابل استفاده می باشد.

  امکان خرید بسته یا طرح با استفاده از مبلغ شارژ هدیه وجود ندارد.

  مهلت استفاده از مبلغ هدیه شارژ شورانگیز فقط در بازه زمانی 6 تا 18 روز ( بسته به مبلغ شارژ ) می باشد.

  استفاده از مبلغ شارژ هدیه در محدوده رومینگ بین الملل امکان پذیر نیست.

امکان انتقال مبلغ شارژ هدیه به مشترک دیگر وجود ندارد.

 

مشترکان سیم کارت اعتباری رایتل و دیتای رایتل، جهت استعلام شارژ شورانگیز می توانند کد دستوری # 200* را شماره گیری نمایند. بعد از شماره گیری این کد دستوری، انتخاب گزینه 1 حساب شارژ اصلی و گزینه 2 حساب  شارژ هدیه شورانگیز را نمایش می دهد.

 

 

کدهای دستوری  رایتل (USSD)

 

استفاده از کدهای دستوری یا همان USSD نیز یکی از بهترین و آسان ترین روش ها ی موجود است که به مشترکان رایتل کمک می کند تا بدون اتصال به اینترنت با شماره گیری فقط چند عدد، به منوی سرویس دهی این اپراتور متصل شده و با ثبت سریع درخواست، از خدمات متنوعی مانند درخواست بسته، صورتحساب، میزان اعتبار و ... بهره مند گردند.

در ادامه فهرستی از خدمات رایتل که با شماره گیری کدهای دستوری به راحتی قابل اجرا میباشد؛ بیان شده است:

 

کد دستوری

شرح عملکرد

نوع سیم کارت

# 140*

مشاهده اعتبار

سیم کارت اعتباری و دیتا

# 140*

مشاهده صورت حساب

سیم کارت دائمی

# 141*

افزایش اعتبار از طریق شارژ عادی

سیم کارت اعتباری

# 142*

درخواست بسته ( اینترنت ، پیام کوتاه)/مشاهده بسته های موجود

سیم کارت اعتباری ، دائمی و دیتا

# 144*

گزارش حساب

گزارش بسته های موجود

سیم کارت اعتباری ، دائمی و دیتا

# 145*

افزایش اعتبار از طریق شارژ شور انگیز

سیم کارت اعتباری و دیتا

# 146*

مشاهده شارژ شورانگیز

سیم کارت اعتباری و دیتا

# 133*

فعال سازی و استفاده از سرویس انتقال اعتبار

سیم کارت اعتباری و دیتا

# 130*

سرویس ها( فعال سازی / غیر فعال سازی و تنظیمات سرویس دوستان و خانواده، تماس از دست رفته و گزارش تماس

سیم کارت های اعتباری، دائمی و دیتا

 

 

 

 

وب سایت رایتل به آدرس https://reg. rightel.ir آماده ارائه کلیه خدمات به مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و دیتای رایتل بوده و علاقمندان می توانند به روز ترین و جدید ترین اخبار مربوط به این اپراتور را ایاز این درگاه دنبال نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

درست است که تعرفه ی سیم کارت های اعتباری و دائمی تقریبا برابر است اما قیمت های این سیم کارت ها همیشه برابر نبوده و سیم کارت های دائمی از قیمت بالاتری برخوردار هستند و همچنین با روی کار اومدن فناوری دو سیم کارته افراد به سیم کارت های اعتباری رو آوردند البته سیم کارت های اعتباری نیازمند یک سری کدها برای فعالسازی شارژ و استعلام بسته ها هستند که در هر اپراتور این کدها متفاوت بوده است

 

به وجود آمدن فضای رقابتی بین اپراتورها عملا به نفع مشترکین شده و در حال حاضر می توان گفت که اپراتورها؛ تقریبا برای سیم کارت های دائمی و اعتباری خود خدمات یکسانی را ارائه می دهند. بنابراین؛ امروزه داشتن سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی تفاوت چندانی با هم نداشته و کاربر می تواند بنا به سلیقه و یا دلایل شخصی یا کاری استفاده از یک نوع از سیم کارت را به دیگری ترجیح دهد .

مهمترین و اصلی ترین تفاوت سیم کارتهای دائمی و اعتباری؛ تامین اعتبار برای سیم کارت های اعتباری می باشد که در ابتدا کمی زمان بر و خسته کننده بود؛ ولی در حال حاضر با وجود تمهیدات خاص و متنوع اپراتورها این بخش هم به آسانی قابل انجام می باشد.

کدهای دستوری موسوم به USSD از همان تمهیدات و ترفندهایی است که معمولا اپراتورها به مشترکان خود معرفی می کنند تا در عرض چند ثانیه و با گرفتن فقط چند عدد و دکمه، کلیه دستورها و تراکنش های خود را به راحتی انجام دهند. کارهایی از قبیل خرید اینترنت، خرید اعتبار، استعلام باقیمانده شارژ، استعلام مانده مکالمه و هزاران کار دیگر که با کمک این کدهای دستوری در کسری از ثانیه به راحتی و آسانی امکان پذیر است و کاربر را از اتصال به اینترنت و استفاده از اپلیکیشن های مختلف بی نیاز می سازد.

البته خدمات بسیار گسترده اپلیکیشن ها بر هیچ کاربری پوشیده نیست و تقریبا تمامی خدمات اپراتورها از طریق اپلیکیشن هایشان صورت می پذیرد، ولی استفاده از کدهای دستوری USSD برای کارهای معمول و روتین مناسب تر بوده و بیشتر توصیه می شوند. علاوه براین با توجه به استقبال مشترکین از کدهای دستوری، اپراتورها سعی می کنند در راستای رفاه حال مشترکین، تنوع و تعداد خدماتی که با این کدها انجام می پذیرد را روز به روز افزایش داده و همواره در مناسبت ها و اعیاد مختلف، با معرفی طرح های تشویقی مانند شارژ شگفت انگیز ایرانسل و یا شارژ شورانگیز رایتل و ... بیش از پیش همراه مشترکان خود باشند.

با توجه به این که امروزه تعداد کدهای دستوری بسیار زیاد بوده و به خاطر سپردن آنها عملا منطقی و معقول نمی باشد، در ادامه فهرستی از کدهای دستوری پرکاربرد اپراتور های همراه اول، ایرانسل و رایتل مانند : شارژ سیم کارت و یا استعلام مانده حساب را مشاهده می فرمایید:

 

کدهای دستوری باقیمانده شارژ همراه اول

 

نوع تراکنش

کد دستوری

خرید شارژ

# رمز*140*

مانده حساب

#11*140*

 

کدهای دستوری باقیمانده شارژ ایرانسل

 

نوع تراکنش

کد دستوری

خرید شارژ معمولی

# رمز*141*

خرید شارژ شگفت انگیز

# رمز*144*

مانده حساب

#1*141*

 

 کدهای دستوری باقیمانده شارژ رایتل

 

نوع تراکنش

کد دستوری

خرید شارژ شورانگیز

# رمز*145*

مانده حساب

#رمز*141*

مانده حساب شارژ شورانگیز

#2*2*2*200*

مانده حساب شارژ عادی

#1*2*2*200*

 

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت دانشجویی + سیم کارت اعتباری+سیم کرت اعتباری همراه اول+سیم کارت اعتباری دانشجویی ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

سیم کارت ها پس از گذشت چندین سال و گذشتن از تاریخ  فعالسازی شان مانند ماشین ها به دسته ی صفر و کارکرده تقسیم شده اند و این در مرحله ی اول به این دلیل است که سیم کارت ها شماره ی تمامی سیم کارت ها یونیک بوده و تکرار نخواهند شد و در مرحله ی دوم قیمت بالای برخی سیم کارت های دائمی همراه اول بوده و در حالت کلی بسیار به صرفه بوده و سیم کارت کارکرده همیشه انتخابی برای خرید های به صرفه بوده است.

این داستان که این روزها به صورت طنز در فضای مجازی بسیار وایرال شده از آنجا شروع شد که خانم ملیکا زارعی مشهور به خاله شادونه یک عدد سیم کارت جدید تهیه کرد که بلافاصله بعد از روشن کردن گوشی هوشمند، دردسرهای مربوط به آن شروع شد. تماسها و پیامهای مربوط به دایی کمال، مالک قبلی سیم کارت، آنقدر زیاد و نامتعارف بود که بالاخره خاله شادونه را مجبور کرد تا در صفحه شخصی خود به همه اعلام کند که من دایی کمال نیستم و لطفا به این شماره تحت این عنوان پیام ندهید و تماس نگیرید.

سپس در برنامه فوتبال برتر، به این موضوع پرداخته شد و کمال کامیابی نیا، بازیکن پرسپولیس ، مشهور به دایی کمال ماجرا را این گونه توضیح دادند: از قرار در تیم پرسپولیس، کمال کامیابی نیا به دایی کمال معروف است و خیلی از افراد نام ایشان را در گوشی خود به نام دایی کمال سیو نموده اند. بعد از تعویض سیم کارت و خریده شدنش توسط خاله شادونه سیل پیام ها و تماس های نامتعارف به نام دایی کمال هم به همین خاطر بوده که ناخواسته باعث به وجود آمدن دردسرهای فراوانی شده بود.

بنابراین اگر قصد خرید سیم کارت جدید و یا تعویض آن را دارید واقعا توصیه می شود قبل از اقدام به هر کاری ابتدا به مخاطبان خود اطلاع رسانی کنید تا ناخواسته سبب بروز مشکلات و دردسر برای خریدار سیم کارت نباشید.

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت اعتباری همراه اول+سیم کارت اعتباری+سیم کارت دائمی همراه اول+سیم کارت دائمی ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

با روی کار آمدن سیم کارت اعتباری تقریبا تمامی افراد توانستند صاحب سیم کارت شوند چرا که این سیم کارت ها از قیمت قابل قبولی برخوردار بودند و دیگر نیاز به پرداخت هزینه بالای سیم کارت دائمی همراه اول نبود البته این سیم کارت های اعتباری معایبی را نیز در بر داشتند و خواهند داشت معایبی همچون مزاحمت های تلفنی از سیم کارت افراد دیگر و…  که زمانی که ایرانسل برای اولین بار از سیم کارت اعتباری ایرانسل رو نمایی کرد فکرش را نمیکرد این اتفاقات رخ بدهد به همین دلیل پیشبینی های لازم را نیز انجام نداده بود اما در حال حاضر تمامی اپراتور ها  در تلاشند که افراد به راحت ترین شکل ممکن بتوانند سیم کارت خود را سلب کنند و این کار را حتی میشود به صورت غیر حضوری نیز امجام داد 

 

هر چند در ظاهر تنها کاهش مراجعات حضوری و سهولت در بروکراسی اداری از مهمترین دستاوردهای دولت الکترونیک و دولت همراه می باشد ولی ارائه خدمات متنوع مجازی به طور غیر مستقیم کاهش فساد، کاهش ترافیک، کاهش کاغذ بازی اداری، صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در هزینه و .... را نیز به همراه خواهد داشت که هر کدام به تنهایی یک دستاورد با ارزش و مهم است.

بنابراین دولت الکترونیک در تلاش است تا با ارائه اکثر خدمات خود به صورت غیر حضوری و الکترونیکی، مراجعات حضوری مردم را کاهش داده و در شرایط اپیدمی کرونا برای حفظ فاصله اجتماعی موثرتر از همیشه نقش آفرینی کند. مثلا اتصال سامانه سلب امتیاز سیم کارت به اپلیکیشن دولت همراه و اپراتورهای مجازی تلفن همراه که از آبان ماه 1400 صورت پذیرفته از جمله فعالیت های ساده اما با ارزش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد که در راستای تسهیل امور انجام گرفته است.

سید محمد امامی، مدیر کل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، بعد از اعلام خبر اتصال سامانه سلب امتیاز سیم کارت بیان نمودند که مشترکان اپراتورهای تلفن همراه و اپراتورهای مجازی تلفن همراه می توانند علاوه بر مراجعه به اپلیکیشن اپراتورها، به سامانه تحت وب دولت همراه به نشانی mob.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به سلب امتیاز سیم کارت خود اقدام نمایند.

بنابراین اپلیکیشن همراه من (my mci ) در همراه اول، اپلیکیشن ایرانسل من ( my irancell) در ایرانسل و اپلیکیشن رایتل من ( my rightel) در رایتل، شاتل ( my shatel ) و سامانتل ( my samantel ) آماده ارائه خدمات مبتنی بر سلب امتیاز سیم کارت به مشترکان خود می باشند. مشترکان سیم کارت های مجازی تلفن همراه ( MVNO) مانند : های وب، آپ تل و لوتوس نیز می توانند با مراجعه به وب سایت اپراتور مربوطه و انتخاب یکی از گزینه های "عدم نیاز به سیم کارت" یا "عدم اطلاع از صدور سیم کارت" نسبت به سلب مالکیت سیم کارتی که در آن اپراتور به نامشان ثبت شده؛ اقدام نمایند.

با توجه به این که در صورت وقوع جرم با استفاده از سیم کارت مانند کلاهبرداری یا مزاحمت تلفنی، مالک سیم کارت (حتی اگر سیم کارت در تصرف وی نباشد) باید در مراجع قضایی حضور یافته و نسبت به جرم صورت پذیرفته؛ پاسخگو باشد؛ پیشنهاد می شود که مشترکان ابتدا با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس اینترنتی www.cra.ir در قسمت "حقوق کاربران" وارد بخش " استعلام سرویس مشترکان" شده و قبل از انجام هر کاری از سیم کارت های تحت مالکیت خود و اپراتور مربوطه مطلع گردند.

با توجه به این که پس از طی شدن فرایند سلب امتیاز؛ اشتراک سیم کارت به صورت قطعی از مالکیت مشترک خارج می شود، بنابراین مشترکان کلیه اپراتورها لازم است در زمان اجرا و ثبت همه مراحل، نهایت دقت و توجه را مبذول دارند.

 



:: برچسب‌ها: سلب مالکیت سیم کارت+سلب غیرحضوری سیم کارت+رندباز+سیم کارت اعتباری+سیم کارت دائمی ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

داستان معروف کلاب هاوس را قطعا شنیده اید که ایلان ماسک کاری کرد که این استارتاپ راه صد ساله را یک شبه طی کند البته نقاط قوت بیشمار این اپلیکیشن نیز تاثیر زیادی در پیشرفت این اپلیکیشن داشت و باعث شد که مردم وقت خود را از اینستاگرام به کلاب هاوس انتقال دهند به خصوص در ایران که باعث میشد عده ای از افراد در مورد موضوعات مختلف به بحث بپردازند و جای خالی دانشگاه ها را برای ما پر کرد

در پی ایجاد اختلال در کلاب هاوس در تاریخ 19 فروردین 1400 توسط سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مخابرات، رگولاتوری در اطلاعیه ای 24 ساعت به این اپراتورها فرصت داد تا این اختلال را هر چه سریعتر رفع کنند. 

با پایان یافتن فرصت تعیین شده و وجود محدودیت، وزارت ارتباطات در دادستانی از اپراتورها شکایت نموده و گزارشی منتشر کرد که بر اساس آن مشخص شده بود که اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات با تغییر در DNS و IP ها سبب ایجاد اختلال منطقه ای و ممانعت دسترسی کاربران به کلاب هاوس شده اند. سپس وزیر ارتباطات در راستای حمایت از حقوق شهروندان و کاربران و جلوگیری از ایجاد اختلال و انسداد در نرم افزارها یا وبگاه ها توسط اپراتورها، در جلسه هیات وزیران مصوبه ای را تصویب کرد که بر اساس این مصوبه از شنبه 4 اردیبهشت 1400 اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات باید ظرف 24 ساعت در جهت رفع کلاب هاوس اقدام نمایند، در غیر این صورت هر روز تا سقف 50 میلیارد تومان جریمه خواهند شد.

از آن طرف اپراتورها نیز شکایت نامه ای تنظیم کرده و آن را در دیوان عدالت اداری ثبت نمودند. اکنون بعد از گذشت 10 ماه که از ایجاد اختلال در کلاب هاوس می گذرد، با تغییر دولت دیوان عدالت اداری مصوبه هیات وزیران دولت دوازدهم را به طور موقت متوقف نمود. بر اساس حکم دیوان عدالت اداری، اجرای مصوبه دولت دوازدهم مبنی بر جریمه سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مخابرات به دلیل ایجاد اختلال در استفاده کاربران از کلاب هاوس باطل و دستور اجرای آن صادر گردید.

به نظر می رسد با وجود این اتفاق، در حال حاضر محدودیت و اختلال چند ماه اخیر بر روی کلاب هاوس برای کاربران ایرانسل برطرف شده و کاربران این اپراتور برای دسترسی به کلاب هاوس مشکلی ندارند. هر چند که این اختلال برای برخی از کاربران همراه اول و مخابرات همچنان وجود داشته و امکان دسترسی این کاربران به کلاب هاوس هنوز امکان پذیر نمی باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت , اپراتور دیجیتال , سیم کارت ایرانسل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

 

زمانی که اپل نوید آمدن آیفون 13 را به بازارهای جهانی داد تمامی کمپانی ها منتقدان و متخصصین بازارهای دیجیتال بر این عقیده بودند که دیگر هیچ برندی نمیتواند با این نسخه از آیفون از نظر سود و تسلط به بازار و اخبار رقابت کند و خانواده ی آیفون 13 تیتر تمامی خبرها و حواشی بازار خواهد شد که البته تمامی ادعاهایشان مبنی بر محبوبیت سری آیفون13 درست بود ولی سامسونگ با رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی خود بخش عظیمی از اخبار و سود را به سمت خود کشاند و اولین تجربه ی گوشی تاشو هوشمند را به سوی خود کشاند در حال حاضر نیز کمپانی موتورولا به دنبال سامسونگ نویده و نوید معرفی گوشی هوشمند تاشوی خود را داده است

به نظر می رسد بعد از آن که شرکت هایی مانند هواوی و سامسونگ چند مدل گوشی هوشمند تاشو روانه بازار کردند و استقبال از انها با توجه به جذابیت های بالای این مدل ها بسیار خوب بوده است، سایر برندها نیز برای این که از این عرصه عقب نمانند به فکر طراحی و ارائه مدل های تاشوی جدید افتادند.

شواهد نشان می دهد که موتورولا قصد دارد گوشی هوشمند تاشوی جدیدی را روانه بازار نماید که از مشخصات فنی و قابلیت های احتمالی اش هنوز هیچ اطلاعی در دسترس نیست و اساسا وجود آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. ولی با توجه به منتشر شدن عکسی از گوشی تاشوی جدید موتورولا در شبکه اجتماعی ویبو، به نظر می رسد مهندسان این شرکت مشغول کار بر روی عضو جدید این خانواده یعنی یک گوشی هوشمند تاشو می باشند.

از آنجا که چن جین، مدیر کل بخش موبایل لنوو، در چین منتشر کننده این عکس می باشد، بعید نیست که این شرکت در حال کار بر روی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند سری ریزر ( Razr ) باشد و در تلاش است تا تجربه تلخ مربوط به گوشی تاشوی قبلی موتورولا را برای همیشه از بین ببرد.

 به همین خاطر قطعا موتورولا تلاش خواهد کرد تا با ایجاد تغییرات محسوس در ارائه نسل سوم گوشی های تاشو، آن ها را در قد و قامت یک محصول تمام عیار و رقابتی روانه بازار کند. چرا که گوشی های هوشمند تاشوی موجود در بازار از قابلیت ها و جذابیت های فوق العاده ای برخوردارند که در جلب نظر خریداران بسیار موفق عمل کرده و رقابت با آنها اصلا کار آسانی نیست. بنابراین گوشی هوشمند تاشوی جدید موتورولا باید مجهز به یک پردازنده قوی، رابط کاربری بهتر و طراحی مدرن تری باشد که با یک قیمت منصفانه قابل رقابت با کلیه مدل های موجود در بازار باشد.

هرچند که با وجود سخنان مانوئل فوز، سخنگوی موتورولا، که" فعلا نمی تواند در خصوص محصولات آینده این شرکت اظهار نظر کند." احتمال طراحی و عرضه گوشی تاشو همچنان در ابهام است؛ ولی به نظر می رسد برای اطمینان بیشتر باید منتظر آینده و اتفاقات مربوط به آن بود.

 

 



:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , تلفن همراه هوشمند , رندباز , , سامسونگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اگر اهل بازار سیم کارت باشید حتما از قیمت های سیم کارت با خبر هستید و میدانید که از قیمت به نسبت بالایی برخوردارند که محدودیتی در آن وجود دارد مخصوصا در سیم کارت های دائمی همراه اول با پیش شماره ی 912 که رقابت شدیدی بین آنها وجود دارد

پس با این توصیفات ادعای فروش سیم کارت صفر تنها با پرداخت 100 هزار تومان در مرحله ی اول عجیب بنظر میرسد و دور از واقعیت است اما از آنجایی که این ادعا از سوی اپراتور مطرح شور یعنی رایتل مطرح شده است باعث میشود که روی صحت آن مطمئن شویم

از همان زمان اختصاص مجوز به اپراتور رایتل در سال 86، به دلیل عملکرد خوب اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، نحوه فعالیت این اپراتور در هاله ای از ابهام قرار داشت و خیلی ها موافق صدور چنین مجوزی نبودند. ترس از عدم موفقیت این اپراتور وابسته به تامین اجتماعی سبب شد که حق انحصاری ارائه سیم کارت نسل سوم تا پایان شهریور 1393 به رایتل تعلق گیرد که در این بازه زمانی چندان موفق عمل نکرد و خیلی زود با بدهی 2 هزار میلیاردی مواجه گردید.

از سال 98 با تغییر در مدیریت رایتل، تحولات اساسی و فوق العاده ای در عملکرد این اپراتور مشاهده شده که با تکیه بر ایده های خلاقانه و نیروی انسانی کارآمد توانست علاوه بر درآمدزایی، تعداد مشترکین جدید خود را تا 33 درصد افزایش دهد.

عملکرد اپراتور رایتل در دوران سخت پاندمی کرونا نیز بسیار درخشان بوده و رشد 29.30 درصدی تعداد مشترکین رایتل در سال 1400 شاهدی است بر این مدعا. این رشد به خوبی نشان می دهد که رایتل در برهه مواجه با معضل کرونا به خوبی توانسته با ارائه طرح ها ی متنوع به همراه تعرفه های اقتصادی و ارزان، رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کرده و تعدادشان را روز به روز افزایش دهد. پیشرفت چشمگیر رایتل در این بازه زمانی کوتاه و ورود این اپراتور به بورس هم از دیگر تغییرات صعودی و مثبت این اپراتور موفق بوده است.

با توجه به اعلام مدیرعامل رایتل که" سال آینده را با افزایش درآمد رایتل و رضایت مندی مشتری پیش خواهیم برد " تلاش های این اپراتور شکل و شمایل دیگری به خودش گرفت و رایتل با ارائه به صرفه ترین خدمات ارتباطی در کشور مشهور گردید. مثلا مکالمه درون شبکه این اپراتور تنها 7 تومان برای هر دقیقه می باشد که کمترین تعرفه را دربین اپراتورها دارد. اینترنت آزاد برای هر گیگابایت برای مشترکین رایتل فقط 4 هزار تومان می باشد که این رقم عملا مشترکین رایتل را از خرید بسته بی نیاز می سازد.این اپراتور با تلاش و برنامه ریزی های جدید، توانسته گام های موثری در جهت افزایش رضایت مشتری برداشته و خود را به عنوان یک اپراتور" همراه همدل" به همه مشترکین ثابت کند.

در حال حاضر طرح X50 رایتل یک فرصت استثنایی برای علاقمندان به این اپراتور می باشد که بار دیگر از کمترین تعرفه و بیشترین خدمات بهره مند گردند. متقاضیان این طرح می توانند با پرداخت تنها 100 هزار تومان یک سیم کارت دائمی رایتل ( پیش شماره 0920) با شماره دلخواه خود خریداری نموده و از هدایای بسیار فوق العاده این طرح لذت ببرند.

 

هدایای طرح شامل :

 

·        یک سیم کارت هدیه رایگان

·        50 گیگابایت اینترنت

·        1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 500 دقیقه مکالمه برون شبکه

·        1000 عدد پیامک درون شبکه و 500 عدد پیامک برون شبکه

 

علاقمندان به این طرح می توانند با مراجعه به وبگاه رایتل به آدرس https://reg. rightel.ir و یا به صورت حضوری از فروشگاه ها، باجه های رایتل و یا نمایندگان فروش وخدمات رایتل نسبت به خرید این سیم کارت دائمی اقدام نمایند.

 



:: برچسب‌ها: رایتل , بسته های اینترنت رایتل , سیم کارت رایتل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

 

 

متاسفانه در تمامی جهان افرادی هستند که بدون هیچ وجدان و حس مسئولیتی مطالبی را در فضای مجازی نشر میدهند که مناسب هیچ یک از رده های سنی نیست را نشر میدهند این افراد که تنها قصد فریب دادن افراد و پول دراوردن را دارند بدون توجه به اینکه ممکن است این مطالب افراد را از هدف اصلی خود دور کنند اقدام به نشر آن میکنند

البته برای افراد بزرگسال این مسئله قابل حل میباشد اما در مورد نوجوانان این مسئله جدی تر است 

هرچند که از نظر بسیاری از محققان اینترنت و ابزارهای اینترنتی تاثیر بسیار بدی بر زندگی انسانی داشته و باعث بالا بردن رشد کاذب جوامع شده اند، باید اعتراف کرد که این ابزارهای هوشمند مانند هر وسیله دیگری جنبه های مثبت و منفی زیادی دارند که افراد که توانند به فراخور حال خود از آن بهره مند می گردد. بنابراین لزوم ایجاد آگاهی و فرهنگ سازی در نحوه استفاده از ابزار های اینترنتی مانند گوشی، لپتاپ و تبلت بسیار مهم و ضروری می باشد. در این بین کودکان و نوجوانانی که بنا به دلایل مختلف از خطرات این فضا آگاهی ندارند، نباید در این فضا به تنهایی رها شده و نیازمند اطلاع رسانی و دور اندیشی والدین خواهند بود.

دغدغه والدین هنگام استفاده فرزندان از گوشی های هوشمند و تبلت هایی که خیلی سریع آنها را به ناشناخته ترین و گسترده ترین اطلاعات روز دنیا متصل می کند؛ بسیار زیاد و طبیعی است و تجربه نشان داده راهکارهایی مانند ممنوعیت، نظارت مستقیم و .... معمولا به درستی عمل نکرده و نتیجه عکس خواهد داشت.

به همین خاطر ارگان ها و فعالان این حوزه به مدد والدین آمده تلاش نمودند تا با راه اندازی سرویس های هوشمند مختلف؛ خانواده ها را در این عرصه تنها نگذارند."سرویس هوشمند بومینو" از زیر مجموعه های راهکار خانواده همراه اول از سرویس های جدید اپراتور همراه اول می باشد که با هدف مدیریت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت طراحی شده است.

این سرویس که برای نخستین بار در بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام 2021 از آن رونمایی شده و در آستانه تجاری سازی است بر روی سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن فعال می شود.

سرویس بومینو دارای چهار طرح محتوایی شامل نوبوم، ده بوم،صدبوم و هزار بوم می باشد که به ترتیب برای گروه های سنی 3 تا 7 سال، 7 تا 11 سال، 11 تا 15 سال و بالای 15 سال مناسب بوده و خانواده ها می توانند با توجه به سن فرزند و شیوه تربیتی مورد نظر خود یکی از این سرویس ها را انتخاب کنند.

بنابراین تمامی والدین مشترک اپراتور همراه اول می توانند با انتخاب یک طرح از میان چهار طرح محتوایی بومینو، نسبت به فعال سازی آن اقدام نموده و با نصب مرورگر اختصاصی بومینو با خیال راحت فرزندانشان را در دنیای امن اینترنت مشخص شده رها کنند.

قطعا با توجه به دسترسی آسان و سریع، خطرات فضای اینترنت برای کودکان و نوجوانان بیشتر از دیگران بوده و این ابتکار همراه اول می تواند کمی خیال خانواده ها را در خصوص محتوایی که در اختیار فرزندان قرار می گیرد، آسوده نماید. علاقمندان به سرویس اینترنت خانواده همراه اول، بومینو، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.boomio.ir مراجعه کنند.

نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام 2021) در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 8 تا 15 برگزار می گردد که همراه اول در غرفه 38 سالن 9-8 میزبان بازدیدکنندگان می باشد.

 



:: برچسب‌ها: اینترنت ایرانسل , ایرانسل , استعلام اینترنت , استعلام بسته های مکالمه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

کمپانی اپل همیشه در تلاش است تا بتواند به بهترین شکل ممکن جدید ترین امکانات را روی گوشی های خود پیاده کند و به عبارتی اولین کمپانی برای معرفی یک تکنولوژی جدید به مصرف کنندگان باشد از دوربین های سه گانه بگیر تا متریال های جدید موجود در بازار

 

 

eSIM یا همان سیم کارت های الکترونیکی، جدیدترین فناوری روز گوشی های هوشمند برای حذف سیم کارت های سنتی است. با توجه به ابعاد بسیار کوچک و مزیت های فوق العاده دیگر این نوع سیم کارت، پیش بینی این که در آینده ای نه چندان دور همه گوشی های هوشمند از این فناوری بهره مند شده و شیار فیزیکی مربوط به سیم کارت از بین برود؛ بسیار به واقعیت نزدیک است. البته در حال حاضر نیز برخی گوشی های هوشمند مانند آیفون 11 و گوگل پیکسل 4 به این فناوری مجهز بوده که قطعا روز به روز گجت هایی که از این قابلیت استفاده می کنند؛ بیشتر و بیشتر خواهد شد.

با توجه به این که در این فناوری گوشی های هوشمند مستقیما به شبکه های مخابراتی متصل شده، قطعا eSIM جایگزین بسیار مناسبی برای سیم کارت های سنتی خواهد بود که به تولید کننده امکان استفاده از سخت افزار بیشتر در محل قرار گیری سیم کارت و کارت خوان را می دهد.

در حال حاضر اپل در تلاش است تا راهی برای تولید یک آیفون بدون پورت برای بازیابی اطلاعات از دست رفته پیدا کرده و آیفون های eSIM را روانه بازار کند. در این صورت احتمال دارد؛ اپل نسخه های اسلات سیم کارت فیزیکی که سیم کارت eSIM در آنها وجود ندارد را در بازار بفروشد.

گزارش ها و خبرهای جدید حاکی از آن است که کمپانی اپل در حال همکاری با یک شرکت انگلیسی است تا به زودی آیفون بدون پورت را روانه بازار کرده و این وضعیت ممکن است تا سال 2023 تحقق پیدا کند. آیفون های 2023 ممکن است تاچ آیدی زیر نمایشگر داشته و از چیپست 4 نانومتری و سخت افزار دوربین جدید برخوردار باشند.

این شرکت که همچنان در حال کار بر روی دستگاه های شارژ بی سیم نیز می باشد، احتمالا آیفون 15 را با بهره برداری از یک تراشه 3 نانومتری که از فناوری 5G پشتیبانی می کند؛ روانه بازار خواهد کرد.

 



:: برچسب‌ها: آیفون -خرید گوشی آیفون-پرفروش ترین گوشی ها-آیفون۱۲-آیفون ۱۱ , آیفون۱۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اپراتور همراه اول با اینکه اولین اپراتور کشور بوده و مخاطبین مخصوص خود را دارد اما همواره در تلاش بوده تا کیفیت خدمات خود را بالا ببرد تا جایی که خدماتش در کشور را به اوج برساند و و آماده خدمت رسانی در خارج از کشور باشد تا مخاطبان این اپراتور هنگام سفر به مشکل نخورند و با هزینه  بالای قبض های موبایل رو به رو نشوند

 

در حال حاضر سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول مناسب ترین و اقتصادی ترین سیم کارت برای مسافرت های خارج از کشور شناخته می شوند، زیرا از بین اپراتورهای فعال در کشور، اپراتور همراه اول دارای بیشترین پشتیبانی رومینگ بین الملل ( 112 کشور برای سیم کارت دائمی و 69 کشور برای سیم کارت اعتباری ) می باشد. به همین خاطر پیشنهاد می شود مشترکین سیم کارت های دائمی یا اعتباری همراه اول، ابتدا مطمئن شوند که آیا کشور مقصد آنها از کشورهای طرف قرارداد با رومینگ همراه اول می باشد یا نه؟ سپس با استفاده از یکی از روش های زیر رومینگ بین الملل را برای سیم کارت خود فعال نموده و از خدمات آن لذت ببرند:

 

·        ارسال پیامک 29 به سرشماره پیامکی 10

·        شماره گیری کد دستوری #29*10*

·        شماره گیری کد دستوری # 6*1*

 

به طور کلی روشن نمودن گوشی هوشمند و دریافت پیامک در کشور خارجی طرف قرارداد هیچ هزینه ای برای مشترک نخواهد داشت و هزینه رومینگ بین الملل در صورت برقراری مکالمه ( حتی اگر تلفن پاسخ داده نشود) ، پیام و دیتا محاسبه می گردد.

هزینه رومینگ بین الملل اگر با تعرفه آزاد محاسبه گردد؛ معمولا رقم قابل توجهی خواهد شد؛ ولی همراه اول به عنوان یک اپراتور خلاق که همواره بسته ها و طرح هایی متناسب با نیاز مشترکین تعریف می کند، با پیشنهاد بسته های رومینگ مختلف و متنوع تلاش نموده است تا با کاهش هزینه های این بخش، مانند همیشه رضایت خاطر مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی خود را فراهم آورد.

در حال حاضر همراه اول بسته های 200،100،50 و 400 مگ همراه را با بسته های ترکیبی که شامل پیامک، تماس و اینترنت می شوند به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود پیشنهاد می دهد و کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت همراه اول و یا با شماره گیری کد دستوری #631*1* نسبت به خرید بسته های رومینگ بین الملل همراه اول اقدام نمایند. در اینجا به معرفی چند نمونه از این بسته ها می پردازیم:

 

بسته رومینگ در کشور عراق

 

مشترکین حقیقی و حقوقی سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن که قصد سفر به کشور عراق را دارند، می توانند با خرید بسته رومینگ عراق از میزان مصرف دیتا، مکالمه و پیامک خود آگاهی داشته و به راحتی این هزینه ها را مدیریت نمایند.

 

بسته رومینگ عراق همراه اول که برای اپراتورهای Zain Koreket, Asiacell قابل استفاده میباشد، دارای شرایط زیر می باشد:

 

·        بسته خریداری شده پس از پرداخت مبلغ فعال شده و به محض ورود به کشور عراق و اقدام به استفاده از تلفن همراه حجم بسته محاسبه می گردد.

·        محاسبه هزینه ها پس از فعال سازی در ایران ، تا زمان حضور مشترک در ایران با نرخ تعرفه داخلی می باشد.

·        در صورت عدم اتمام بسته، امکان ادامه استفاده از بسته پس از بازگشت به ایران وجود ندارد.

·        بسته رومینگ عراق قابلیت تمدید خودکار نداشته و مشترک باید در صورت پایان یافتن حجم بسته، در صورت تمایل و نیاز، بسته جدید دیگری خریداری نماید. در غیر این صورت هزینه ها با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

 

بسته رومینگ کشورهای گروه ودافون ( Vodafone)

 

مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن که قصد استفاده از خدمات همراه اول را در اپراتور ودافون، یکی از مهمترین اپراتورهای فعال در کشورهای اسپانیا، ایتالیا، هلند، انگلستان، یونان، ترکیه، چک، غنا، رومانی، پرتغال، مالت، ایرلند، آفریقای جنوبی، آلمان، مجارستان و نیوزلند را دارند؛ می توانند از بسته های گروه وودافون بهره مند گردند.

 

این بسته که تنها در این کشورها و فقط برای اپراتور وودافن قابل استفاده می باشد، از شرایط زیر برخوردار است:

 

·        بسته رومینگ وودافون بلافاصله پس از خرید فعال شده و مدت زمان اعتبار بسته از لحظه فعال شدن شروع خواهد شد. ولی حجم بسته به محض ورود به کشورهای مذکور و رومینگ اپراتور ودافون قابل استفاده می باشد.

·        با تغییر کشور، در صورتی که اپراتور رومینگ ( وودافن) تغییر نکند، نیازی به خرید مجدد بسته نیست.

·        در صورت عدم اتمام بسته، پس از بازگشت به ایران امکان ادامه استفاده از بسته وجود نخواهد داشت.

·        بسته رومینگ وودافون به صورت خودکار تمدید نمی گردد و در صورت نیاز، مشترک می تواند مجددا اقدام به خرید بسته نماید.

 

رومینگ در پرواز همراه اول

 

یکی دیگر از خدمات هیجان انگیز همراه اول خدمات رومینگ در پرواز بعضی از خطوط هوایی مانند British Airways, Hong Kong Airlines,Qatar Airways,Singapore Airlines می باشد. با استفاده از این سرویس، برای مشترکین سیم کارت های همراه اول امکان استفاده از سیم کارت در طول پرواز و قبل از رسیدن به مقصد فراهم می باشد.

برای استفاده از این سرویس کافیست مشترکین ابتدا سرویس رومینگ خود را روشن نموده و شبکه On Air را جستجو کنند. البته با توجه به این که امکان برقراری تماس در طول پرواز وجود ندارد، مشترکین می توانند از بقیه خدمات مانند پیام و دیتا استفاده کنند.

پس از بازگشت از سفر؛ مشترکین سیم کارت همراه اول نیازی به غیر فعال سازی رومینگ همراه اول را ندارند. البته مشترکینی که در نقاط مرزی یا شهرهایی که احتمال ایجاد همپوشانی وجود دارد؛ زندگی می کنند، برای جلوگیری از هزینه های اشتباهی؛ باید رومینگ را غیر فعال سازند. برای غیر فعال سازی رومینگ بین الملل همراه اول فقط کافیست کد دستوری #29*10* را شماره گیری و از منوی ظاهر شده عدد مربوط به غیر فعال سازی را وارد نمایید.

 

منبع : سایت خرید رو فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: رومینگ همراه اول , تعرفه ی تماس , سیم کارت اعتباری همراه اول , سیم کارت دائمی همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اپراتورهای تلفن همراه کشور سعی میکنند برای رضایت مخاطبین و البته سود اقتصادی هر ساله به مناسبت اعیاد و مناسبت های مهم بسته های تخفیفی مختلفی را ارائه میدهد و حتی به مناسبت های مهمی مانند  اعیاد بسته های به طور کاملا رایگان در اختیار مخاطبین قرار میگیرد

همراه اول از آن دسته اپراتورهایی است ک هرساله به مناسبت شب یلدا مشترکین خود را غافلگیر میکند و بسته های مختلفی را به آنها ارائه میدهد 

 

همراهی همراه اول در مناسبت های مختلف در طول سال های فعالیت این اپراتور بر کسی پوشیده نیست و مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی این اپراتور، تقریبا برای هر مناسبتی منتظر یک طرح یا هدیه متفاوت پیشنهادی از سوی این اپراتور می باشند.

با توجه به این که اهمیت همه مناسبات ملی و مذهبی سال 1400 ، به دلیل آن که آخرین اتفاق قرن می باشند بیشتر از همیشه خواهد بود، اپراتور همراه اول تلاش کرده است تا در تمامی این مراسمات منحصر به فرد نقش پررنگ تری داشته و برای ثبت خاطرات شیرین و خاص مشترکین دائمی و اعتباری خود پیشنهاد های هیجان انگیزی را طراحی و معرفی نماید.

به همین خاطر به مناسبت فرارسیدن آخرین یلدای قرن، اپراتور همراه اول طرح " یلدای خوش ترکیب" را به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، انارستانی خود پیشنهاد می دهد تا با خرید و فعال سازی این طرح، شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در کنار دوستان و عزیزان خود رقم بزنند.

بسته یلدایی همراه اول شامل" 3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه 3 روزه "می باشد که قیمت این بسته برای مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول 10 هزار تومان و برای مشترکین انارستانی 5 هزار تومان می باشد. مهلت اعتبار بسته یلدایی همراه اول از 30 آذر ماه لغایت 2 دی ماه می باشد که در صورت اتمام حجم بسته یلدایی در بازه زمانی ذکر شده، مشترکین علاقمند می توانند نسبت به خرید مجدد بسته اقدام نمایند.

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول، اعتباری و انارستانی آن می توانند با شماره گیری کد دستوری #6671*100* و یا از طریق اپلیکیشن "همراه من" نسبت به خرید و فعال سازی این بسته یلدایی اقدام نمایند.

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت اعتباری همراه اول+سیم کارت اعتباری+سیم کارت دائمی همراه اول+سیم کارت دائمی ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در وضعیت حال حاضر امروزی ما به طور مادام و در طول روز نیازمند اینترنت هستیم و اینترنت مودم به تنهایی نمیتواند پاسخگوی نیاز ما باشد برای همین است که دیگر ما کمتر کسی را میبینیم که اینترنت سیم کارتش را فعال نکرده باشد چراکه هم از سرعت مناسبی برخردار است و هم در تمامی نقاط اتصال ما به اینترنت قطع نخواهد شد و تنها مشکل این نوع از اینترنت تعرفه اش میباشد که به نسبت سایر اینترنت ها گران تر است

مجوز تاسیس اپراتور ایرانسل، نخستین بار در ششم آذر ماه 1384 اعطا شد ولی واگذاری سیم کارت های این اپراتور با پیش شماره 0935 در چهار شهر بزرگ تهران، ساری،تبریز و مشهد رسما از 29 مهرماه 1386 آغاز گردید. اپراتور ایرانسل در آن سال ها توانست با عرضه سیم کارت اعتباری ارزان به سرعت در بین مردم رواج یافته و مشترکینی پرطرفدار برای خودش دست و پا کند، به طوری که هنوز بسیاری از افراد این شرکت را یک اپراتور اعتباری می نامند.

 ولی هدف اصلی اپراتور ایرانسل اینترنت بود و از همان ابتدا با قدرت تلاش کرد تا مشترکین ایرانی را با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا یعنی اینترنت آشنا سازد. تلاش ایرانسل برای ارائه خدمات بهتر همواره رو به رشد بود و دو سال بعد از تاسیس سیستم خود را به نسل 2.75 بهینه شده ارتقا داد.

 عملکرد بسیار خوب ایرانسل در طول این سال ها سبب گردید که این شرکت به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده اینترنت و بزرگترین اپراتور دیتا در کشور شناخته شود که خدمات خاص مبتنی بر اینترنت خود را با تعرفه های ارزان در اختیار مشترکین قرار می دهد. هم اکنون این اپراتور با ارائه سرویس هایی بر پایه نسل چهارم تلفن همراه، به عنوان دومین اپراتور بزرگ تقریبا دوشادوش همراه اول در حال فعالیت می باشد.

یک سال بعد یعنی در سال 86 اپراتور رایتل با هدف ارائه نسل سوم تلفن همراه تاسیس گردید که به علت پاره ای مشکلات فعالیت واقعی این اپراتور در سال 89 شروع شد. هدف از تاسیس اپراتور رایتل برقراری مکالمه تصویری و ارائه اینترنت نسل سوم تلفن همراه بود که از آن زمان تا کنون سرویس مکالمه تصویری این اپراتور مسدود می باشد.

حق انحصاری ارائه خدمات 3G به مدت یک سال فرصتی مناسب بود تا رایتل ابتکار عمل را در این حوزه به دست گرفته و در این عرصه خوش بدرخشد که به دلیل حواشی به وجود آمده پیرامون قابلیت مکالمه تصویری، چندان موفق نبوده است. با این وجود رایتل همواره تلاش نموده است تا با ارائه خدمات متنوع و مختلف بتواند سهم مناسبی از این بازار رقابتی را نصیب خود کند . در حال حاضر اپراتور رایتل سرویس های نسل سوم را ارائه می دهد.

در سال های اخیر همه اپراتورها تلاش نمودند تا با ارائه یک سری خدمات خاص و کم هزینه رضایت خاطر مشترکین را فراهم کرده و این گونه سهم بیشتری از بازار سیم کارت را نصیب خود کنند. ولی در کنار همه خدمات و سرویس ها، بحث سرعت اینترنت یکی از ملاک های مهم کاربران برای انتخاب یک اپراتور می باشد. بنابراین برای انتخاب بهترین سرعت اینترنت لازم است مقایسه ای بین اپراتورها صورت پذیرد.

برای بررسی و مقایسه تست سرعت اینترنت در اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل بر روی هر کدام از سیم کارت های این اپراتورها یک تست سرعت در شرایط مختلف ایده آل، عادی و سخت انجام شده است. نتایج این تست ها نشان می دهد که همراه اول پرسرعت ترین سرویس را در بین اپراتورها به کاربران خود ارائه می دهد و با بیشترین میزان پوشش دهی، بهترین عملکرد را در ارائه اینترنت نسل دوم یعنی 2G در جاده ها، شهرها و مناطق کوچک دارد.

اپراتور ایرانسل که یک شرکت متعادل در ارائه خدمات می باشد؛ میزان پوشش دهی همراه اول را نداشته ولی در پوشش دهی نسل سوم و چهارم اینترنت رتبه قابل ملاحظه ای دارد. علاوه بر این ایرانسل به عنوان کم هزینه ترین شرکت در مقابل ارائه خدمات نیز شناخته می شود.

با توجه به مسدود بودن مکالمه تصویری رایتل، این اپراتور عملا به یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت همراه بدل گشته که به دلیل پوشش شبکه بسیار پایین از آنتن دهی ضعیفی برخوردار است. علاوه بر این استفاده رایتل از آنتن های کمتر و کوتاه تر به خوبی پاسخگوی نیاز همه مشترکین نبوده و همین امر در کم شدن تعداد مشترکین اپراتور رایتل نقش اساسی داشته است.

با وجود تلاش های فراوان اپراتورها در جهت ارائه خدمات بهتر؛ هنوز فاصله بسیار زیادی میان سرعت اینترنت همراه در ایران با کشورهای توسعه یافته و حتی توسعه نیافته همسایه وجود دارد. کاربران نیز در سراسر ایران از سرعت اینترنت بویژه سرعت دانلود و لود شدن ویدیوها ناراضی هستند و این نارضایتی در شهرستان ها و شهر های کوچک بسیار بیشتر می شود. به همین خاطر به نظر می رسد اپراتورها برای رسیدن به هدف نهایی و جلب رضایت خاطر مشترکین باید تلاش بیشتری نمایند.

 

 



:: برچسب‌ها: اینترنت همراه , اینترنتی بی سیم , اینترنت سیم کارت , رندباز , سرعت اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

 

درست است که سیم کارت های اعتباری ارزش مالی سیم کارت های دائمی را ندارند اما دردسرهای زیادی را نیز به دنبال خود میکشاند دردسرهایی از قبیل تموم شدن شارژ اعتباری هنگامی که به مکالمه نیازمندیم و یا نیاز فوری به خرید اینترنتی داریم تمام میشود و فرایند خرید شارژ گاهی اوقات سخت خواهد شد و یا برای مثال به دلیل اینکه برخی از این سیم کارت ها از قیمت پایینی برخوردار هستن افراد وقتی این سیم کارت ها را گم میکنند اقدام به دریافت مجدد و یا حتی سوزاندن آن نکرده و این باعث میشود سیم کارت ها گاها به دست افراد سواستفاده گر بیفتند و باعث ازار و اذیت شوند به همین دلیل ما شاهد قوانین سختگیرانه در این مورد هستیم

از زمان تاسیس اپراتور ایرانسل و عرضه سیم کارت های اعتباری، همواره این سیم کارت ها به خاطر قیمت پایین و توانایی مدیریت هزینه ها طرفداران خاص خود را داشته اند. به خاطر استقبال خوب از سیم کارت اعتباری ایرانسل، رفته رفته همه اپراتورها سیم کارت های اعتباری را عرضه کرده و تلاش نمودند تا با ارائه خدمات متنوع آنها را کاربردی تر و محبوب تر بسازند.

کم کم قیمت پایین سیم کارت های اعتباری این بازار را با افزایش قابل توجه تقاضا مواجه کرد و تعداد سیم کارت هایی که بدون تراکنش در اختیار مشترکین قرار داشتند را افزایش داد. به همین خاطر لزوم وضع قوانین و ضوابط جدید جهت ساماندهی بهتر استفاده از سیم کارت های اعتباری بیشتر احساس شد و کمیسیون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 17 با بررسی دقیق موضوع، قوانین و مقررات جدیدی را تصویب و به اپراتورها ابلاغ نمود.

 

این قوانین ابلاغی که برای مشترکین سیم کارت های اعتباری همه اپراتورها یکسان می باشد، به شرح ذیل می باشد:

 

1.     متقاضیان سیم کارت های اعتباری تنها پس از ثبت نام نهایی، اجازه حضور در شبکه و استفاده از خدمات اپراتورها را پیدا می کنند.

متقاضیان سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل می توانند به صورت حضوری از طریق نمایندگی های خدمات اپراتورها و دفاتر پیشخوان دولت و یا به صورت غیر حضوری از طریق پورتال یا فروشگاه های مجازی اپراتورها سیم کارت مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

 

2.     تمامی اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام، قطع یک طرفه، دو طرفه، سلب امتیاز و ... باید به روشنی در قرارداد میان اپراتور و مشترک لحاظ گردیده و به اطلاع کامل مشترک برسد.

قطع یک طرفه فرایندی است که در آن امکان برقراری ارتباط را از مشترک سلب کرده و مشترک فقط قادر به دریافت پیامک و مکالمه می باشد.

قطع دو طرفه فرایندی است که امکان برقراری ارتباط ( پیامک، مکالمه و ...) را به طور کامل از مشترک سلب می کند.

سلب امتیاز فرایندی است که بر اساس آن امتیاز استفاده شماره از مشترک سلب می گردد.

 

3.     همه اپراتورها باید به مشترک درباره افزایش یا کاهش اعتبار، میزان اعتبار باقی مانده، وضعیت اعتبار، قطع یک طرفه یا دوطرفه، سلب امتیاز و سایر مواد ضروری با ارسال پیامک، برقراری ارتباط تلفنی و یا سایر روشهای ارتباطی بدون دریافت هزینه اطلاع رسانی کند.

 

4.     در صورت اتمام اعتبار مشترک، اپراتورها تنها پس از اطلاع رسانی، مجاز به قطع یک طرفه سیم کارت می باشند.

 

5.     کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل همراه اول و ایرانسل اگر در طول یک بازه زمانی سه ماهه، هیچ گونه تراکنشی شامل پیامک، مکالمه و ... نداشته باشند، اپراتورها می توانند در صورت وجود اعتبار پس از اطلاع رسانی به ازای هر دوره یک ماهه به میزان حداکثر تعرفه 20 دقیقه مکالمه پایه برای جبران هزینه های نگهداری شبکه و ارتباط از اعتبار مشترک کسر نماید. در این صورت مشترک می تواند از باقیمانده اعتبار خود استفاده کند.

اگر بعد از کسر هزینه های نگهداری شبکه و ارتباط، مشترک اعتبار ریالی نداشته باشد، اپراتورها می توانند پس از اطلاع رسانی سیم کارت را به صورت دو طرفه قطع و یا سلب امتیاز نمایند.

آخرین تراکنش مشترک مبنای شروع مهلت سه ماهه جدید خواهد بود و با انجام هر تراکنش، بازه زمانی جدیدی به مدت سه ماه برای مشترک تعیین می شود.

 

6.     اپراتورها موظف هستند در وضعیت قطع دو طرفه، شماره مشترک را تا زمان سلب امتیاز حفظ نمایند.

 

7.     اپراتورها موظفند در وضعیت قطع یک طرفه یا دو طرفه، امکان تماس با کدهای خدماتی اضطراری ملی را برای مشترک فراهم نمایند.

 

این قوانین که در راستای حمایت از حقوق مشترکین و افزایش رضایت آنها وضع شده، توسط همه اپراتورها لازم الاجرا می باشد. قطعا تنظیم و ابلاغ چنین قوانینی از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات علاوه بر ساماندهی استفاده از سیم کارت های اعتباری، امکان سوء استفاده از آنها را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت اعتباری همراه اول+سیم کارت اعتباری+سیم کارت دائمی همراه اول+سیم کارت دائمی ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

تبدیل سیم کارت به وجه نقد و به عبارتی فروش سیم کارت یکی از دغدغه های همیشگی فروشندگان سیم کارت بود و هست چرا که مخاطبین سیم کارت سلایق مختلفی دارند و قیمت دقیق و واحدی نیز برای سیم کارت وجود ندارد

در حالت کلی شما میتوانید سیم کارتتان را در سایت های خرید و فروش سیم کارت مثل رندباز به نمایش بگذارید و یا به دفاتر پیشخوان برای فروش بسپارید اما این مراحل نیاز به زمان است و ممن است چندوقت طول بکشد و برای کسانی که نیاز شدید به پول سیم کارت خود دارند و یا به هر دلیلی میخواهند سیم کارت خود را به فروش برسانند گزینه ی مناسبی نیست

 

در این بین افزایش روز افزون تقاضا برای خرید یا فروش سیم کارت در فضایی امن و قابل اطمینان که به دور از واسطه گری به صورت تخصصی به این امر بپردازد تا زمان تاسیس رند باز وجود داشت. خیلی زود رند باز توانست با گرد هم آوردن گروهی از بهترین ، منصف ترین و با اعتبار ترین خریداران و فعالان بازار سیم کارت اعتماد را بار دیگر به این بازار برگردانده و در کنار همه آنهایی که قصد خرید یا فروش سیم کارت خود را دارند؛ قرار بگیرد.

درحال حاضر اگر به دنبال خرید راحت و منصفانه یک سیم کارت دائمی یا اعتباری هستید و نمی خواهید میان موج پر تلاطم آگهی ها و سایت های فروش واسطه ای سیم کارت های اعتباری و دائمی غرق شوید؛ بهترین پیشنهاد و راهکار ما به شما رندباز است. چرا که رندباز با حذف واسطه های فروش سیم کارت های اعتباری یا دائمی و خرید مستقیم از فروشنده، فرصت یک خرید اقتصادی و راحت را به شما می دهد. در واقع رند باز به شما کمک می کند تا همواره از به روز ترین و آگاه ترین مشاوران فعال در بازار خرید و فروش سیم کارت بهره مند بوده و از خدمات خاص آنها لذت ببرید.

در این بین بزرگترین و بهترین سرویس رندباز، فروش فوری سیم کارت می باشد که این سرویس در نوع خود بی نظیر و بی رقیب می باشد. فرق نمی کند که در کجا ساکن هستید، حتی اگر در پایتخت یا مرکز استان سکونت ندارید، نیازی نیست برای فروش سیم کارت اعتباری یا دائمی خود حتما مسافت های طولانی را طی کنید تا شاید آن را به قیمتی بالاتر بفروشید، بلکه تنها کافی ست سری به رندباز بزنید تا فقط در چند ثانیه دستان شما را در دستان با اعتبارترین فعالان بازار سیم کارت قرار داده و در کوتاه ترین زمان ممکن سیم کارت شما را به پول تبدیل کند.

بخش فروش فوری سیم کارت رندباز بهترین گزینه برای فروش آنی سیم کارت به بالاترین قیمت ممکن در بازار می باشد. پس اگر عجله دارید و میخواهید خیلی زود سیم کارتتان را به قیمت دلخواه بفروشید، فقط کافیست در سایت رندباز درخواست فروش فوری سیم کارت را ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست ، از سایت رندباز شماره سیم کارت دائمی یا اعتباری ثبت شده شما به بیش از پنجاه مشتری بالقوه پیامک می گردد و شماره شما به مدت یک هفته در ستون فروش فوری رندباز به نمایش در خواهد آمد که این کار قطعا کمک شایانی به دیده شدن بهتر آگهی شما خواهد کرد. مسلما هر چقدر شماره اعلامی شما از لحاظ شماره و کد دارای کیفیت بالاتری باشد سریعتر و گران تر فروخته خواهد شد.

بنابراین اگر قصد فروش فوری سیم کارت خود را دارید، تامل نکرده و با اعتماد کامل به رندباز مشخصات سیم کارتتان را در بخش فروش فوری سیم کارت رندباز با دقت وارد نمایید. شما می توانید این اطلاعات را در هر زمان از شبانه روز که تمایل دارید ثبت نمایید؛ ولی رند باز برای رعایت حال خریداران پیامک حاوی مشخصات ثبت شده جدید را از ساعت 10صبح الی 7 بعداز ظهر روز های شنبه تا چهارشنبه ارسال می کند که اگر شما بعد از ساعت ارسال پیام، درخواست خود را ثبت کنید، پیام شما در اولین ساعات روز کاری بعد ارسال می گردد.

در حال حاضر رند باز به عنوان یکی از بهترین و سریعترین بازارهای خرید و فروش سیم کارت در بین حرفه ای ها شناخته می شود که به افراد فرصت ایجاد فروشگاه رایگان برای فروش سیم کارت به قیمت دلخواه را داده و بخش فروش فوری سیم کارت کعبه آمال آنهایی است که خواستار فروش فوری سیم کارت خود هستند.

 



:: برچسب‌ها: فروش فوری سیم کارت , فروش سیم کارت , فروش اعتباری سیم کارت , ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

نه تنها اپراتور همراه اول بلکه تمامی اپراتور ها به منظور عدم ایجاد خسارت به مخاطبین و قبض های بالای موبایل بسته های اینترنتی را در نظر گرفته اند و همچنین به محض تمام شدن بسته ی اینترنتی بسته ی رزر فعال میشود و حتی اگر کاربر بسته ی رزرو را نداشته باشد پیامکی اخطار آمیز مبنی بر اینکه ممکن است مصرف اینترنتی با تعرفه ی آزاد برای شما بسیار هزینه بر باشد ارسال می گردد و مسلم است که بهترین کار در این موقع خرید بسته ی اینترنتی است اما خب کدام بسته؟ ما قطعا با تنوع بالایی از بسته ها رو به رو خواهیم شد که ما را کمی گیج میکنند به همین دلیل در این محتوا به انواعه بسته ها اشاره خواهیم کرد 

 

همه بسته های اینترنت همراه اول از قوانین و مقرراتی پیروی می کنند که بهتر است مشترکین قبل از فعال سازی بسته ها نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشند:

 

1.     قیمت هر یک از بسته ها بدون احتساب مالیات می باشد.

2.     هزینه خرید بسته برای مشترکین دائمی بر روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین سیم کارت اعتباری از شارژ کسر می گردد.

3.     در زمان فعال سازی بسته مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده از اعتبار مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول کسر می گردد.

4.     ترافیک مصرفی در صفحات منتخب داخلی با 50% تخفیف برای کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری محاسبه می گردد.

 

بعد از آگاهی از قوانین و مقررات، شناخت کامل ویژگیهای هر بسته می تواند کمک فراوانی به مشترکین در انتخاب بسته ارزان تر نماید. بنابراین مشترکینی که علاوه بر مدیریت هزینه به دنبال اینترنت پرسرعت نیز می باشند، لازم است کلیه بسته های همراه اول اعم از بسته های آلفا + ، بسته های ساعات مشخص و بسته های همراهی را به درستی بشناسند.

بسته های آلفا +، بسته های ساعات مشخص و بسته های همراهی هر کدام از زیر شاخه هایی تشکیل می شوند که به شرح ذیل می باشند:

 

·        بسته های آلفا +

 

بسته های کوتاه مدت همراه اول

بسته های یک روزه و هفت روزه همراه اول در گروه بسته های کوتاه مدت قرار می گیرند و از آنجا که فاقد تمدید خودکار می باشند در صورت پایان یافتن مدت اعتبار و یا حجم بسته باید دوباره خریداری تمدید گردند. در صورت عدم تمدید مصرف اینترنت مشترک با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

 

بسته های بلند مدت همراه اول

بسته های بلند مدت همراه اول که شامل ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و یک ساله می باشند ، به دلیل عدم قابلیت تمدید خودکار در صورت پایان یافتن حجم بسته و یا مدت زمان اعتبار به پایان می رسند.

 

بسته های ماهانه همراه اول

بسته های 30 روزه همراه اول که معمولا دارای ترافیک هدیه صبحانت ( قابل استفاده در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر ) هستند، در این گروه قرار می گیرند. این بسته ها دارای رزرو خودکار می باشند و بعد از پایان یافتن مدت اعتبار یا حجم بسته به صورت خودکار تمدید می گردند. البته اگر مشترکین تمایلی به تمدید بسته ندارند می توانند پس از پایان یافتن مدت زمان بسته ، با ارسال کد دستوری #18*100* تمدید خدوکار بسته را لغو نمایند.

ارسال کد دستوری #18*100* در زمان اتمام حجم بسته، حتی اگر حجم هدیه صبحانت باقی مانده باشد نیز تمدید خودکار بسته را لغو می کند.

 

·        بسته های ساعات مشخص

 

این بسته ها که برای مشترکین خاص همراه اول طراحی شده است، در بازه زمانی خاصی از شبانه روز قابل مصرف می باشد. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن که معمولا در ساعات اولیه صبح و یا ساعات پایانی شب، مصرف اینترنت بیشتری دارند، می توانند از این بسته ها بهره مند گردند.

 بسته های نامحدود شبانه و بسته های صبحانت همراه اول در این گروه قرار می گیرند.

 

بسته های نامحدود شبانه

به منظور افزایش رضایت مشترکین ، همراه اول بسته نامحدود شبانه قابل استفاده در بازه زمانی 1 بامداد تا 11 صبح را برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود طراحی و معرفی نموده است که مشترک می تواند در یک زمان فقط یک بسته نامحدود شبانه را فعال نماید. در صورتی که مشترک هر یک از بسته های آلفا+ را با این بسته فعال نماید، در ساعات تعیین شده ( 1 بامداد تا 11 صبح) اولویت مصرف با بسته نامحدود شبانه می باشد.

این بسته فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی بوده و در صورت پایان یافتن حجم یا مدت زمان اعتبار در صورت تمایل باید دوباره تمدید گردد.

 

بسته های صبحانت

این بسته ها با بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر از آن نوع بسته های هیجان انگیزی است که قابلیت فعال سازی با سایر بسته های اینترنت همراه اول را داشته و مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند در یک زمان فقط یک بسته صبحانت را به همراه هر بسته دیگری که تمایل دارند فعال سازند. در صورت فعال سازی همزمان، اولویت مصرف در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر با بسته صبحانت خواهد بود.

بسته های صبحانت نیز فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی می باشند.

 

·        بسته های همراهی

 

در این طرح که همه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می توانند از آن بهره مند گردند، طرحی متناسب با نیاز مشترک و کاملا مختص به او پیشنهاد می شود که متناسب با الگوی مصرف کاربر می باشد.

 بسته های اینترنت همراهی، بسته های مکالمه و بسته های پیامک همراهی در این گروه قرار می گیرند.

 

بسته اینترنت همراهی

در این طرح مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بسته اینترنت مختص به خود را داشته باشند. این بسته که  متناسب با الگوی مصرف و قیمتی مقرون به صرفه به مشترک پیشنهاد می گردد از نوع آلفا + و با سرعت بدون مرز می باشد.

امکان رزرو بسته های اینترنت همراهی با روش پرداخت نقدی برای کلیه مشترکین وجود داشته که غیر قابل تغییر می باشد. این بسته ها که قابلیت رزرو خودکار را ندارند ، در درگاه #100* در منوی بسته های یک ماهه، بسته اینترنت قابل مشاهده می باشند.

 

بسته مکالمه همراهی

در این طرح همراه اول به هر یک از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود یک بسته مکالمه یک ماهه متناسب با الگوی مصرف کاربر مشتمل بر دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) پیشنهاد می گردد که قیمتی ویژه و مقرون به صرفه دارد.

 

بسته پیامک همراهی

بسته پیامکی همراه اول که در این طرح به مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی پیشنهاد می گردد، مختص به آنها و کاملا اقتصادی می باشد و از قوانین خاصی پیروی می کند.

·        مشترکینی می توانند این بسته را فعال کنند که حداقل 12 ماه از تاریخ فعال سازی سیم کارت آنها گذشته باشد.

·        مشترکین می توانند در ماه حداکثر سه بسته پیامک همراهی را فعال کند.

·      بسته پیامک همراهی رزرو خودکار ندارد ولی امکان رزرو بسته توسط مشترک وجود خواهد داشت.

 

در صورتی که مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول تمایلی به خرید بسته نداشته باشند، همراه اول طرح مدیریت مصرف اینترنت تعرفه آزاد را پیشنهاد می دهد که امکان فعال یا غیر فعال سازی سرویس اینترنت تعرفه آزاد را برای کلیه مشترکین فراهم  می کند. بنابراین در صورتی که مشترک بسته اینترنت و یا ترکیبی نداشته باشد با شماره گیری کد دستوری #114*100* مصرف اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

البته مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #113*100* مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را غیر فعال می سازد و در صورت نداشتن بسته اینترنت و ترکیبی عملا کاربر اینترنت نخواهد داشت.

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت اعتباری همراه اول+سیم کارت اعتباری+سیم کارت دائمی همراه اول+سیم کارت دائمی ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()