نوشته شده توسط : rondbaz

از همراه اول میتوان به عنوان یکی از خلاق ترین اپراتورهای کشور نام برد چراکه تمامی تلاش خود را میکند تا یک قدم جلو تر از درخواست های مخاطبین ظاهر شود یکی از این اقدامات بسته های مکالمه ای همراه اول بود که توانست تاثیر خوبی در کاهش هزینه ها داشته باشد این اپراتور این ماجرا را در همینجا تمام نکرد و در ادامه با معرفی طرح بسته ساز همراه اول، این امکان را به مخاطبین مشکل پسند خود داد تا بسته ی دلخواه خود را طراحی کنند این طرح که در سایت همراه اول موجود است باعث شده است که خیلی از افراد بسته های منحصر به فرد خود را طراحی کنند و تا جای امکان هزینه ها را مدیریت کنند

پیشنهاد طرح ها و سرویس های اقتصادی و متنوعی که کاملا بر اساس الگوی مصرف مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می باشد، از جمله کارهایی است که اپراتور همراه اول با هدف جلب رضایت بیشتر مشترکین انجام داده است.

 

طرح بسته بساز همراه اول

 

علاوه بر ایجاد تنوع در معرفی طرح و بسته ها متناسب با نیاز مشترکین ، اپراتور همراه اول فرصتی جدید و طلایی برای هر کدام از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود ایجاد کرده که در صورت تمایل می توانند بسته ترکیبی دلخواه خود را بسازند. این طرح که با نام " طرح بسته بساز همراه اول " شناخته می شود، قابلیت تطابق با نیاز و مصرف هر کاربر را به طور جداگانه داشته و هر کاربر می تواند یک بسته کاملا منحصر بفرد و مخصوص داشته باشد.

با استفاده از این طرح همه مشترکین سیم کارت همراه اول (سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول) می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود بسته های ترکیبی که حاوی حجم دلخواهی از اینترنت ، مکالمه و پیامک باشند را ساخته و از آن استفاده نمایند. بنابراین مشترکین باید برای مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی خود، بسته مورد نظر را کاملا متناسب با مصرف و نیاز خود طراحی کرده و در انتخاب هر بخش نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

 

در طراحی بسته های ترکیبی دلخواه، لازم است مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول موارد زیر را مد نظر قرار دهند:

 

·        بسته های دلخواه به صورت 30 روزه شامل سه بخش مکالمه، پیامک و اینترنت می باشند که حجم هر بخش مطابق با سلیقه و نیاز مشترک انتخاب می گردد.

·        بخش مکالمه و پیامک این بسته های ترکیبی برای ارتباطات درون شبکه می باشد و مکالمه و ارتباطات خارج از شبکه با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

·        امکان فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با سایر بسته های ترکیبی ( بسته های گلخانه، بسته های قیمتی و یک بسته دلخواه دیگر ) وجود ندارد.

·        فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک وجود داشته و در صورت فعال سازی اولویت با بسته ای خواهد بود که زودتر به اتمام می رسد.

·        بسته های دلخواه، بسته رزرو پیش فرض ندارند.

·        هیچ یک از اجزای بسته دلخواه دارای تمدید خودکار نیستند.

·        در صورتی که حجم یکی از بخش های ترکیبی (مکالمه، پیامک یا اینترنت) زودتر از حجم سایر بخش های بسته دلخواه و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته به پایان برسد و مشترک بسته دیگری از این نوع نداشته باشد، مصرف او در این بخش تا زمان اتمام بسته دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه می گردد.

·        پیامک های مربوط به اتمام زمانی (24 ساعت و یا 1 ساعت قبل از اتمام باندل)، اتمام حجمی هر کدام از بخش ها ( مکالمه، پیامک و اینترنت) و اتمام 85% حجم بسته اینترنت همانند سایر بسته های ترکیبی برای مشترک ارسال می گردد.

 

"طرح بسته بساز همراه اول "به دلیل قابلیت طراحی بسته های جداگانه و متنوع، به خوبی نشان می دهد که این اپراتور همیشه به نیازهای کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود توجه دارد . قطعا انتخاب بسته ترکیبی دلخواه؛ برای مشترکینی که فکر می کنند خودشان بهتر از هرکس دیگری توانایی مدیریت هزینه های مربوط به ارتباطات را دارند، بهترین گزینه خواهد بود. زیرا با شناخت درست و آگاهانه از میزان مصرف، هر مشترک می تواند به راحتی اقتصادی ترین طرح مخصوص به خود را ساخته و از سرویس های بی نظیر همراه اول لذت ببرد

 



:: برچسب‌ها: بسته اینترنتی همراه اول+طرح بسته بسازهمراه اول+سیم کارت دائمی همراه اول+سیم کارت اعتباری همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

پادشاه برای جشن هالووین درخواست مهمانی کرده است و قرار است یکی از درباریان را به سمت مشاور خصوصی در بیاورد. در این مهمانی بزرگان کشور با بالماسکه وارد مهمانی شوند و در مورد کارهایی که کرده اند تا به امروز توضیح بدهند . در این جشن کسی بتواند حریفان خود را حذف کند به عنوان مشاور امپراطور انتخاب می شود.

توی بردگیم مسکرید بازیکنا توی هر نوبت خودشون میتونن یا یه نگاهی به نقش خودشون بندازن

 

یا اینکه نقش یه نفر دیگه رو بدزدن و بدون اینکه طرف مقابل بفهمه نقش خودشون رو با نقش بازیکن دیگه جابجا کنن…

 

بردگیم جشن هالووین یه بازی در سبک بلوف زنی و شخصیت محوره که خب بسیار حافظه قوی نیاز دارد…

 

اگه به بازی های بلوف زنی و نقش مخفی علاقه دارید مسکرید گزینه بسیار جذابی برای جمع دورهمی و خانوادگی شماست.

جوایز بازی کارتی Mascarade

2014 As d’Or – Jeu de l’Année Nominee

2013 Golden Geek Best Party Board Game Nominee

درباره ی جشن هالووین:

هالووین (به انگلیسی: Halloween) که مخفف هالووز ایووینگ (به انگلیسی: Hallows’ Evening)

 

به معنای عصر قدیسان است، جشنی است که در ۳۱ اکتبر و در شامگاه مراسم عید مقدسان که یکی از آیین‌های مسیحیت غربی است، برگزار می‌شود. هالووین روز اول مراسم سه‌روزه آل هالو تایید است که مناسبتی در تقویم کلیسا برای بزرگداشت یاد درگذشتگان، از جمله قدیسان، شهیدان مسیحی و دیگر مؤمنان درگذشته است.

 

توافق‌نظر رایج این است که بسیاری از سنت‌های هالووین برگرفته از مراسم‌های فصل برداشت محصول در فرهنگ باستانی سلت‌ها، به خصوص جشن سوون، است؛

 

این مراسم‌ها احتمالاً ریشه پاگانی داشته‌اند و سوون بعد از مسیحی‌سازی در قرون اولیه مسیحیت به شکل هالووین درآمده‌است. گروهی دیگر معتقدند هالووین از آغاز تعطیلاتی مس است.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

با توجه به اینکه ویروس کرونا تمامی صنایع اعم از خدمات و صنعت را تحت شعاع خود قرار داد مردم در دریافت بسیاری از نیازهای روزمره ی خود دچار مشکل شدند و به همین دلیل مردم و شرکت ها به یاری هم شتافتند تا از این فاجعه عبور کنند 

و در حال حاضر بعد از گذشت دو سال و زندگی با این ویرروس و واکسینه شدن بسیاری از مردم میشود نگاهی به تاثیر این ویروس و همچنین عملکرد مسئولین و همچنین اپراتورها داشت 

 

براساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، همراه اول پیشتاز و پیشران ارائه فناوری نسل 4 در سه ماهه دوم سال 1400 بوده است. این گزارش که بر اساس وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند ثابت و سیار و تفکیک فناوری های ارائه شده توسط اپراتورها، صورت پذیرفته است؛ نشان می دهد که اپراتور همراه اول بیش از 38 میلیون مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری تحت پوشش شبکه 4G دارد. این مقایسه تعداد مشترکین زمانی جالب توجه خواهد شد که در این گزارش مجموع مشترکین نسل 4 ایرانسل و رایتل رقمی کمتر از 38 میلیون مشترک همراه اول است.

آمار تفکیکی نشان می دهد که اپراتور ایرانسل بیش از 32 میلیون نفر و اپراتور رایتل بیش از 3 میلیون مشترک نسل 4 را در بازه سه ماهه دوم سال 1400 جذب نموده اند که به این ترتیب همراه اول با سهم 52.5 درصدی پیشتاز این رقابت بوده است.

 

وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند و سیار تا پایان سه ماهه دوم سال 1400

 

به نظر می رسد همراه اول به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین پوشش شبکه توانسته بیشترین میزان جذب مشترک را در بین اپراتورها داشته باشد. هرچند که پوشش گسترده مخابراتی همراه اول در این درخشش نقش بسیار پررنگی داشته است ولی قطعا این اپراتور با ارائه طرح و سرویس های خاص و متنوع و تکیه بر شعار مشتری مداری توانسته پیروز این رقابت باشد.

البته پیشتازی همراه اول فقط به ارائه خدمات نسل چهارم ختم نمی شود و این اپراتور بالغ بر 10 میلیون مشترک نسل 3 را نیز در سه ماهه دوم سال 1400 تحت پوشش قرار داده است که در مقایسه با آمار بیش از 6 میلیونی ایرانسل و رایتل رقم قابل توجهی می باشد.

علاوه بر آنچه که بیان شد آخرین آمار رگولاتوری که مربوط به بازه زمانی سه ماهه چهارم سال 98 تا سه ماهه دوم سال 1400 ( مقارن با ایام کرونا ) می باشد، نشان می دهد که اپراتور همراه اول بیشترین و اپراتور ایرانسل کمترین میزان درصد جذب مشترک را داشته اند. درخشش همراه اول در دوران کرونایی در جذب مشترک و توسعه زیر ساخت برای کشور نیز بسیار کارساز و راهگشا بوده است و عرصه های مختلف آموزشی، بانکداری، اطلاعاتی و ... از آن بهره مند شده اند.

 درست است که در ایام کرونا کشور با بی سابقه ترین حجم تقاضای مشترک و اینترنت مواجه بوده است ولی رکود و مشکلات ایجاد شده در بازارهای جهانی، توسعه زیر ساخت ها و ظرفیت ها را با مشکلات عدیده ای همراه ساخت که قطعا از معضلات اساسی پیش روی اپراتورها بود. ولی همراه اول توانست با فائق آمدن بر این مسائل، در همین دوران کرونایی مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی خود را از 34 میلیون به بیش از 48 میلیون افزایش دهد و میلیون ها نفر را از خدمات دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بانکداری و آموزش الکترونیکی بهره مند سازد.

در این رده بندی پس از همراه اول، اپراتور رایتل به نسبت تعداد مشترکین خود با رشد 29.30 درصدی در جایگاه دوم قرار دارد و در جایگاه سوم این رده بندی اپراتور ایرانسل با 19.5 درصد رشد، توانسته مشترکین خود را از 32 میلیون مشترک به 38 میلیون مشترک برساند.

به طور خلاصه می توان گفت همراه اول در برهه مواجه با معضل کرونا به خوبی توانسته با ارائه طرح ها ی متنوع به همراه تعرفه های اقتصادی و ارزان، بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود ارائه داده و با جلب رضایت آنها پیروز بلامنازع دنیای رقابت اپراتورها باشد.



:: برچسب‌ها: سیم کارت اعتباری همراه اول+سیم کارت اعتباری+سیم کارت دائمی همراه اول+سیم کارت دائمی ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید با خودتان فکر کنید که کدهای دستوری اپراتور همراه اول تنها له کد دستوری *100# که مربوط به امور اینترنتی است ختم میشود اما اینگونه نیست چرا که تمامی خدمات اعم از خرید شارژ پرداخت قبوض و … از این طریق صورت میگیرند و کدهای مخصوص به خود را دارند به همین دلیل ما این کدها را برای شما در قالب موضوعات آن به نمایش می گذاریم

لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات تنها به کدهای USSD ختم نمی شود اما می توان گفت که راحت ترین روش برای انجام تمامی خدمات مرتبط می باشد که شما بدون صرف بسته ی اینترنتی خود کار مورد نظر خود را به بهترین شکل انجام دهید

 

متداول شدن استفاده از کدهای دستوری همراه اول مانند میانبری است که این امکان را برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن فراهم می کند که به آسانی و خیلی سریع به خدمات و سرویس های این اپراتور دسترسی پیدا کنند. از مزایای دیگر استفاده از کدهای دستوری برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول رایگان بودن و عدم نیاز به نصب نرم افزار و یا ایجاد تغییرات در تنظیمات تلفن همراه می باشد.

شاید با توجه به این که برای حجم زیادی از خدمات و سرویس های همراه اول کد دستوری تعریف شده است، به خاطر سپردن آنها از نظر بعضی از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول کاری سخت و محال باشد. ولی کافیست بدانید که طرح ها و سرویس های همراه اول به طور کلی از طریق 4 درگاه اصلی عرضه می شود که هرکدام از آنها دارای زیر گروه های وابسته و مرتبط به خود می باشند.

 

1.     درگاه #1*

2.     درگاه #10*

3.     درگاه #100*

4.     درگاه #1000*

 

در این درگاه ها، در سطوح جلوتر کدهای دستوری وجود دارد که خدمات و سرویس های متنوع همراه اول را بسیار سریع و آسان در اختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار می دهد.

 

·        درگاه #1000*

 

طرح های ویژه همراه اول از آن دسته خدماتی هستند که تقریبا همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول به دنبال آن هستند. این طرح ها که مربوط به طرح محدوده هزار می باشند با شماره گیری کدهای دستوری درگاه #1000* در دسترس مشترکین قرار می گیرد. طرح های اقتصادی و مقرون به صرفه همراه اول و خدمات خاص این اپراتور مانند اینترنت ویژه، خدمات مکالمه همراهی، خوشامد و پیامک همراهی با وارد کردن این کد به راحتی در دسترس مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار خواهد گرفت.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

مکالمه همراهی

1#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت ویژه

2#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خوشامد

3#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

پیامک همراهی

4#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

راهنما

9#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

قطعا همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول برای انجام عملیات های مختلف به کدهای دستوری نیاز خواهند داشت و دانستن آنها برای بهره مندی بهتر و سریعتر از خدمات ضروری و لازم می باشد.  

·        درگاه #1*

 

کد های دستوری این درگاه از متداول ترین و قدیمی ترین کدهای دستوری همراه اول می باشد که در زمان خرید شارژ همراه اول به کمک مشترکین سیم کارت های اعتباری این اپراتور می آمد ولی در حال حاضر همه مشترکین  دائمی و اعتباری همراه اول برای بهره مندی از خدماتی مانند پرداخت قبوض، دریافت جوایز، استفاده از روبیکا ، انارستان و ... می توانند این کد را شماره گیری نمایند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

​سرویس مکالمه همراه

0#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کد خرید شارژ همراه اول

1#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

شارژ مستقیم

11#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

مدیریت قبض

2#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

جایزه

3#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اپلیکیشن

4#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت

5#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

انارستان

6#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

نیکوکاری

7#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

روبیکا

9#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

 

 

·        درگاه #10*

 

کدهای دستوری درگاه #10* امکان مدیریت خدمات پرداختی را برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن فراهم کرده و انها می توانند خدماتی مانند بررسی قبوض میان دوره و پایان دوره، مدیریت اعتبار، دریافت جوایز سیم کارت های دائمی و .... را از طریق شماره گیری این کد دریافت کنند.

درگاه #10* که مربوط به سامانه جامع همراه اول می باشد؛ دسترسی به خدمات اصلی این اپراتور مانند طرح های تشویقی، طرح های مناسبتی و درخواست یوسیم را نیز برای مشترکین سیم کارت همراه اول فراهم می کند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

خدمات پرداخت

1#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خدمات اصلی

2#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های تشویقی

3#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های مناسبتی

4#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

درخواست یوسیم

6#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

·        کد دستوری #100*

 

اطلاع از وضعیت اینترنت برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول از طریق شماره گیری کدهای دستوری این درگاه فراهم می شود. دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول در این درگاه موجود می باشد و مشترکین می توانند خدماتی مانند مشاهده حساب، بسته های اینترنت کوتاه مدت، بلند مدت و ویژه را خیلی سریع دریافت ویا تمدید نمایند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

حساب

1#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

یکماهه

2#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کوتاه مدت

3#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

بلند مدت

4#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

ویژه

6#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت اعتباری همراه اول+سیم کارت اعتباری+سیم کارت دائمی همراه اول+سیم کارت دائمی ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از کدهای ussd میتوان به عنوان یکی از بهترین رابط های کاربری بین مخاطبین و اپراتورها نام برد چرا که نیازی به اینترنت ندارد و از سرعت بالایی برخوردار است و تمامی مراحل شفاف می باشد چرا که مراحل استفاده از این کدها کاملا مرحله ای است و تمامی این مراحل واضح بوده و همچنین شما در صورت نیاز میتوانید به پشتیبانی این کد ها تماس بگیرید اپراتورهای تلفن همراه از جمله ایرانسل با ارائه ی کدهای مختلف کار را برای کاربران پیر و جوان خود راحت کرده است.

یکی از این میانبر ها و کدهای ussd کد *100# بوده که به فعالیت های اینترنتی مرتبط است و شما به عنوان یک کاربر می توانید صفر تا صد خرید فعالسازی بسته ی رزرو و… را تنها با طی مراحل موجود در این کدها طی کنید

همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشتاز تلاش نموده است تا برای سهولت و رفاه حال کاربران از کد های دستوری یا همان USSD برای انجام عملیات های مختلفی مانند خرید بسته های اینترنتی، انتقال شارژ، افزایش اعتبار سیم کارت، شارژ همراه اول و ... استفاده کند. بنابراین مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول دائمی آن می توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملا رایگان از این خدمات بهره مند گردند. کار با این کدهای دستوری بسیار آسان است و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به آسانی و بدون دسترسی به اینترنت از این خدمات بهره ببرند.

 

با توجه به این که کدهای دستوری از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مانند میانبری سبب سهولت و سرعت بیشتر انجام امور میگردند، فقط کافیست مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن کد های اصلی سامانه خدمات را به خاطر بسپارند. یکی از پرکاربردترین کدهای دستوری همراه اول که دسترسی کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به اینترنت را بسیار آسان می کند کد دستوری #100* می باشد.

 

درخت 100 یا همان درگاه خدمات جامع اینترنت همراه اول امکان دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول را برای کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول فراهم کرده است . به همین خاطر مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بدون دغدغه و تنها با شماره گیری کد دستوری #100* نسبت به استعلام وضعیت اینترنت، خرید بسته، حجم اینترنت سیم کارت و... اقدام نمایند.

 

 

 

در ادامه کدهای دستوری مربوط به این درگاه که قطعا مورد نیاز کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی می باشد را خواهید دید:

 

عنوان

کد دستوری

راهنما

19#*100*

تنظیمات

12#*100*

حساب

1#*100*

استعلام اینترنت

10#*100*

فعال سازی

1#1*100*

لغو تمدید

18#*100*

کوتاه مدت

3#*100*

یک روزه

31#*100*

هفت روزه

32#*100*

ساعات مشخص

33#*100*

سی روزه

2#*100*

بلند مدت

4#*100*

دو ماهه

41#*100*

سه ماهه

42#*100*

چهار ماهه

43#*100*

شش ماهه

44#*100*

یک ساله

45#*100*

ویژه

6#*100*

ویژه مشترکین جدید

61#*100*

همراهی

62#*100*

دوشنبه سوری

64#*100*

کد هدیه

65#*100*

فعال سازی

651#*100*

راهنما

652#*100*

انارستان

66#*100*

 

 

 

 

البته مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به سایت همراه اول و یا نصب اپلیکیشن همراه من نیز از کلیه خدمات همراه اول مطلع و بهره مند گردند.

 



:: برچسب‌ها: همراه اول , اینترنت شبانه همراه اول , سیم کارت همراه اول , رندباز , کلید همراه , همراه من ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

هنر همیشه منشا زیبا و خلاقیت بشر بوده است و همیشه وجد آدمیان را به نمایش گذاشته است . نقاشی هم یکی از آن هنر هایی است که  شور و شعف را میان آدم ها نمایان کرده است. چه نقاشی هایی که در کلیسا باعث حیرت آدمیان شده است  و باعث زیبا هایی شده است.
در بازی فکری فرسکو Fresco ما یه سری نقاش و علاقه مند به هنر باستانی هستیم…

پس میریم که برای بازسازی نقاشی های دیواری دوره رنسانس، رنگ بخریدم و با ترکیب اونها زیباترین نقاشی ها رو بازسازی و دوباره خلق کنیم…

در بازی فکری fresco بازیکنان در نقش استادان نقاشی که نقاشی هاشون آدم رو از بیخود میکنه هستن که برای بازسازی نقاشی دیوارهای کلیسای رنسانس توی شهر فرسکو با هم رقابت می کنن.

نحوه انجام بردگیم فرسکو Fresco

در بردگیم fresco در هر دور بازی هر فرد باید بر اساس برنامه روزانه و شخصی خودش از خواب بیدار بشه و به دنیا سلام کنه بعدش باید سراغ چی؟؟؟!!

باید بره که شاگردش رو بفرسته برای تهیه مواد اولیه به بازار برن، رنگ ها رو سریعا به کارگاه های رنگ سازیش بیاره با فوت فن مخصوص به خودش در کارگاهش ترکیب کنه

در نهایت با اون رنگ ها نقاشی های مختلفی که در حال خراب شدن هستن یا اینکه دیوار هایی که کلا نیاز به نقاشی مجدد دارند رو بازسازی کنه و بکشه.

همیشه میگن دنیا مال سحرخیز هاست پس مسلما هر چقدر زودتر از خواب بیدار بشین به نفعتونه

خب وقتی زود بلند بشین به بازار با کیفیت تری دسترسی دارین و مواد بهتری رو میتونین از بازار به دست بیارین

قطعا با دیر بیدار شدن هم کالاهای اساسی و رنگ های بیشتری رو در بازار از دست میدین؛

به عبارت دیگر کالاهای به درد نخور در بازار باقی میمونن و سهم تنبل ها میشن.

توی بازی رومیزی فرسکو Fresco البته حواستون هم باشه که خیلی وقت ها زود از خواب بیدار شدن میتونه باعث نارضایتی شاگرد هاتون بشه و شروع کنن به اعتراض و تحصن؟؟!!! و کارایی و انرژی‌شون رو در طول روز از دست بدن.

در عوض هم کارگرانی که دیرتر از خواب بیدار میشن انرژی و روحیه بیشتری برای نقاشی کشیدن دارن.

در کل که اینجا قطعا جایی که شما رو به چالش میکشه و نمیدونین که چیکار باید بکنین….

درکل در طول بازی بازیکنان با ترکیب رنگ های پایه آبی، زرد و قرمز، رنگ های ترکیبی می سازن و با استفاده از اونا در قسمت های مختلف نقاشی خود، تصاویر زیباتری رو خلق میکنن و در نهایت امتیاز بیشتری میگیرن.

زمانی که مقدار مشخصی نقاشی باقی بمونه، راند پایانی بازی خارجی فرسکو آغاز میشه و بازیکنان یک راند دیگر بازی میکنن تا در نهایت بازیکنی که بیشترین امتیاز رو داره، برنده بازی بشه.

 



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

درست است که با پدید آمدن ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش طرح مختلفی در زمینه ی رایگان شدن اینترنت و اپلیکیشن ها آموزشی مطرح شد مانند 60 گیگ اینترنت معروف دانشجویی و یا رایگان شدن اپلیکیشن شاد اما این طرح ها که به عبارتی طرح های تشویقی دانشجویان و دانش آموزان است تنها مختص این دوره و بازه ی زمانی نمی باشد بلکه در گذشته نیز همراه اول به عنوان اولین اپراتور سیم کارت با ارائه ی سیم کارت هایی با تعرفه ی متفاوت در قالب سیم کارت دانشجویی فرصت مکالمه و فعالیت بیشتر را از طریق سیم کارت به این محصلان اعطا می کرد و نام این طرح سیم کارت دانشجویی همراه اول بود که سیم کارت اعتباری همراه اول با قیمتی پایین به مخاطبین خاص این سیم کارت ارائه میشد

 

هدیه ی ویژه ی روز دانشجو

 

مواردی که ذکر شد در حالت کلی برای سیم کارت های دانشجویی وجود دارد اما در حال حاضر اپراتور همراه اول هدیه ی ویژه ای را به مناسبت روز دانشجو در نظر گرفته است و آن هم اعتبار 250 هزار تومانی میباشد که شامل تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت اعتباری دانشجویی میتوانند از این هدیه استفاده نمایند.

اگر مشترک سیم کارت دانشجویی همره اول میباشید تا پایان ماه آذر فرصت دارید که به سایت آکادمی همراه اول به آدرس www.hamrah.academy مراجعه کرده و با ثبت نام هدیه ی خود را دریافت کنید

اگر شما دانشجو هستید و بین 18 تا 35 سال سن دارید و هنوز دارای سیم کارت همراه اول دانشجویی نمیباشید (هر شخص تنها یکبار می تواند این سیم کارت را برای خود فعال کند) با یکی از روش های ذکر شده این سیم کارت اعتباری را تهیه کرده و هدیه نهایتا 4 روز پس از فعالسازی به شما تعلق میگیرد.

 

 بسته خوشامد سیم کارت های دانشجویی

 

تقریبا می توان گفت تمامی اپراتور ها اعم از همراه اول ایرانسل و رایتل برای سیم کارتهای دائمی و اعتباری خود بسته های خوشامد در نظر گرفته اند که سیم کارت دانشجویی همراه اول نیز جز این سیم کارت ها قرار دارد و بسته ی خوشامد این سیم کارت شامل موارد زیر است : 

 

     4 هزار تومان اعتبار اولیه 

     ۱۰ هزار تومان هدیه اولین شارژ 

     1 گیگ اینترنت یک ماهه

     100 دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان یک ماهه 

     ۲۴ گیگ اینترنت ۶ ماهه

 

با فعال سازی سیم کارت دانشجویی تمامی موارد بالا برای شما فعال میشود.

 

قیمت مناسب سیم کارت اعتباری دانشجویی

 

اگر اندکی پیگیر بازار سیم کارت باشید متوجه خواهید شد که سیم کارت ها  از قیمت به نسبت بالایی برخوردارند اما با این حال قیمت سیمکارت های اعتباری دانشجویی ۲۰ هزار تومان است که این رقم با آغاز سال تحصیلی جدید به 10 هزار تومان کاهش پیدا کرده یعنی شما با پرداخت مبلغ 10 هزار تومان میتوانید صاحب سیم کارت اعتباری همراه اول شوید و با مراجعه به سایت همراه اول این سیم کارت را خریداری کنید یا به مراکز فروش و خدمات همراه اول مراجعه کنید.

در صورتی که به صورت آنلاین سیم کارت دانشجویی را خریداری کنید هزینه ی ارسال رایگان میباشد.

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت دانشجویی + سیم کارت اعتباری+سیم کرت اعتباری همراه اول+سیم کارت اعتباری دانشجویی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

بیماری کرونا باعث از بین رفتن بسیاری از تفریحات شد برای مثال شهربازی ها سینماها و هر جای دیگری که باعث تجمع شود ممنوع اعلام شد و یا با محدودیت رفتن به آن اماكن آزاد شد به همین دلیل افراد به تفریحاتی دل بتند که در محیط خانه انجام میشد تفریحاتی مانند فیلم دیدن و گشت و گذار در اینترنت بسیار رونق پیدا کرد اما مسئله ی قیمت بالای اینترنت امکان آزادانه چرخیدن در فضای مجازی و دانلود فیلم ها را از افراد میگرفت به همین دلیل اپراتور ها بسته های نامحدود را معرفی کردند بسته هایی که از قیمت ب نسبت مناسبی برخوردار بوده و حجم بالایی دارند و از این جهت بهترین گزینه برای دانلود و فیلم و سایر امور میباشند به همین جهت اپراتور رایتل که یکی از اپراتورهای پیشگام کشور میباشد بسته های زیادی را در قالب بسته های شبانه و یا حتی بسته های اینترنت نامحدود و ساعات خاص عرضه کرده است که در این محتوا به آنها میپردازیم

 

در حال حاضر سیم کارت  دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل در کنار کیفیت بهتر مکالمه، سرعت اینترنت بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، چرا که به لطف اجرای طرح رومینگ ملی، سیم کارت رایتل از زیرساخت ها و پوشش شبکه همراه اول و ایرانسل بهره مند شده و کاربران رایتل یک پوشش سراسری را تجربه می کنند. 

کاربران رایتل برای خرید و فعال سازی بسته ها می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

خرید از طریق اپلیکیشن رایتل من

از طریق سامانه پیام کوتاه 2020

خرید از طریق وب سایت رایتل

از طریق کد دستوری #200* ( USSD برای سیم کارت های دائمی و اعتباری)

خرید از طریق سامانه رایتل من

خرید حضوری در فروشگاه های رایتل

 

بسته های اینترنت رایتل که به صورت هدیه، روزانه و شبانه بوده نه تنها از قیمت های مناسبی برخوردار می باشند بلکه برای ساعاتی که حجم ترافیک سبک تر است، به همراه هدایای مقرون به صرفه ای پیشنهاد می گردند. بسته های پرطرفدار شبانه رایتل نیز معمولا در کنار بسته های روزانه به صورت ترکیبی پیشنهاد می شوند و از تنوع خوبی نیز برخوردارند.

 درجدول ذیل بسته های خاص همراه با هدیه های شبانه آنها قابل مشاهده می باشد:

 

بسته های ترکیبی با هدیه شبانه

 

نام بسته

اعتبار (روز)

هدیه

قیمت (ريال)

نوع سیم کارت

100 گیگابایت

365 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

2200000

اعتباری

100 گیگابایت

365 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

2200000

دیتا

100 گیگابایت

365 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

2200000

دائمی

75 گیگابایت

180 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

1750000

اعتباری

75 گیگابایت

180 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

1750000

دیتا

75 گیگابایت

180 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

1750000

دائمی

25 گیگابایت

90 روز

به همراه 10 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

750000

اعتباری

25 گیگابایت

90 روز

به همراه 10 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

750000

دیتا

25 گیگابایت

90 روز

به همراه 10 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

750000

دائمی

35 گیگابایت

90 روز

به همراه 15 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

950000

اعتباری

35 گیگابایت

90 روز

به همراه 15 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

950000

دیتا

35 گیگابایت

90 روز

به همراه 15 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

950000

دائمی

15 گیگابایت

90 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

550000

اعتباری

15 گیگابایت

90 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

550000

دیتا

15 گیگابایت

90 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

550000

دائمی

28 گیگابایت

60 روز

به همراه 14گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

840000

اعتباری

28 گیگابایت

60 روز

به همراه 14گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

840000

دیتا

28 گیگابایت

60 روز

به همراه 14گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

840000

دائمی

20 گیگابایت

30 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 3 تا 9 صبح

499000

اعتباری

20 گیگابایت

30 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 3 تا 9 صبح

499000

دیتا

20 گیگابایت

30 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 3 تا 9 صبح

499000

دائمی

10 گیگابایت

30 روز

به همراه 2 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

289000

اعتباری

10 گیگابایت

30 روز

به همراه 2 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

289000

دیتا

10 گیگابایت

30 روز

به همراه 2 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

289000

دائمی

 

از لحاظ ترافیکی بسته های هدیه و روزانه بیشترین اولویت را دارند یعنی اگر در بسته ترکیبی ترافیک بخش روزانه به پایان برسد، از ترافیک بخش شبانه کم شده و به آن اضافه می شود.

به طور کلی سرعت اینترنت در مناطق مختلف متفاوت بوده و تغییر در سرعت اینترنت بر اساس منطقه و ترافیک وجود دارد.

بسته های پیشنهادی رایتل ویژه ساعات پایانی شب نیز از تنوع بالایی برخوردار است که کاربران می توانند بسته به نوع نیاز خود و بهای پرداختی، مناسب ترین بسته را انتخاب نمایند.

 

بسته های شبانه رایتل

 

نام بسته

اعتبار (روز)

نوع بسته

قیمت

نوع سیم کارت

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

اعتباری

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دیتا

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دائمی

10 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

80000

اعتباری

10 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

80000

دیتا

10 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

80000

دائمی

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

اعتباری

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دیتا

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دائمی

3 گیگابایت

7 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

20000

اعتباری

3 گیگابایت

7 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

20000

دیتا

3 گیگابایت

7 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

20000

دائمی

1 گیگابایت

1 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

8000

اعتباری

1 گیگابایت

1 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

8000

دیتا

1 گیگابایت

1 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

8000

دائمی

نامحدود

4 ساعت

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

35000

اعتباری

نامحدود

4 ساعت

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

35000

دیتا

نامحدود

4 ساعت

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

35000

دائمی

نامحدود

30 دقیقه

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

6000

اعتباری

نامحدود

30 دقیقه

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

6000

دیتا

نامحدود

30 دقیقه

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

6000

دائمی

 

سرویس اینترنت نامحدود رایتل ویژه ساعت های افت مصرف و ساعات خاص می باشد که هم از نظر قیمت و هم از نظر حجم بسته، کاملا مقرون به صرفه می باشد.

 



:: برچسب‌ها: رایتل , بسته های اینترنت رایتل , سیم کارت رایتل , رندباز , خرید و فروش سیم کارت , سیم کارت دائمی رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در حال حاضر برقراری ارتباط با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ضروری و اجتناب ناپذیر است. استفاده از کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ و ... نه تنها انجام امور را آسان تر می کند بلکه امکانات نوین و منحصر بفردی را در اختیار افراد قرار می دهد که توانایی های آنها را افزایش می دهد. در جهان امروز تاثیر این دستگاهها بر روی زندگی شخصی، اجتماعی و حتی کاری افراد آنقدر زیاد است که بدون استفاده از آنها، گویی از جهان عقب مانده اند.

دیر زمانی است که برقراری تماس های صوتی، تصویری و ارسال پیامک و ... جزء لاینفک زندگی بشری شده است و افراد تمایل ندارند حتی برای لحظه ای کوتاه این ارتباط خوشایند را از دست دهند چرا که تصور زندگی بدون این گجت های کوچک دوست داشتنی سخت و دلهره آور خواهد بود. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع که بسیاری از این دستگاه ها بدون سیم کارت عملا غیر قابل استفاده هستند، انتخاب یک سیم کارت فعال و معتبر از ضروریات زندگی مدرن امروزیست.

تنوع در نوع سیم کارت های ارائه شده این حق انتخاب را به افراد می دهد تا بسته به نوع نیاز و بودجه خود، سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند. سیم کارت های دائمی و اعتباری هرکدام مزیت ها و دردسرهای خاص خودش را خواهد داشت ولی توجه به این نکته لازم است که شماره های دائمی نه تنها دردسرهای قطعی تماس، شارژ دوباره و ... را نخواهند داشت بلکه تعرفه مکالمه، پیام کوتاه و اینترنت آن نیز کمتر خواهد بود. هرچند که برای بسیاری، سیم کارت های اعتباری صرفا به خاطر امکان مدیریت مالی بسیار به صرفه تر بوده و انتخاب آن اقتصادی تر از سیم کارت های دائمی است.

داشتن سیم کارت اعتباری زمانی مشکل ساز خواهد شد که افراد بعد از مدتی بنا به هر دلیلی از سیم کارت اعتباری خسته شده و یا نیاز به یک شماره دائمی پیدا کنند. مشکلات پیدا کردن شماره جدید و تغییر شماره قبلی نه تنها کم نیست بلکه از جمله مسائل بغرنجی است که اصلا برای دارندگان سیم کارت های اعتباری خوشایند نیست.

خبر خوب همراه اول برای دارندگان سیم کارت های اعتباری این است که دیگر نباید نگران تغییر شماره و تماس با دوستان و آشنایان و اعلام شماره جدید باشند. چرا که همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، راه حل مناسبی برای این دغدغه مشترکین پیدا کرده است. شرایط پیشنهادی همراه اول برای دارندگان سیم کارت های اعتباری این اپراتور بسیار وسوسه انگیز و منحصر بفرد است و مالکان این نوع سیم کارت می توانند می توانند بدون خرید سیم کارت جدید، شماره اعتباری خود را به شماره دائمی تبدیل کرده و با دردسرهای سیم کارت اعتباری برای همیشه خداحافظی کنند.

آن چه که این پیشنهاد را هیجان انگیزتر می کند، کاهش هزینه های متقاضیان است که بسیار کمتر از خرید سیم کارت دائمی جدید می باشد. هزینه تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی 1000000 ریال می باشد که مبلغ 360000 ریال آن بابت تضمین پرداخت می باشد و ضمانتی است برای پرداخت قبوض مشترک که از حد مجاز گذر نکند. به این معنی که وقتی صورتحساب جدید مشترک به عدد 360000 ریال برسد تا زمان پرداخت صورتحساب، ارتباط مشترک به صورت یک طرفه خواهد شد و کاربر امکان برقراری مکالمه و ارسال پیامک نخواهد داشت.

 

علاوه بر این تبدیل شماره سیم کارت اعتباری به دائمی، قوانین و مقرراتی هم دارد که لازم است مشترکین قبل از اقدام به این کار به آن توجه داشته باشند:

 

.  فقط امکان تبدیل شماره اعتباری فعال وجود دارد و سیم کارت هایی که هنوز فعال نشده اند یا دچار قطعی و مشکلاتی از این قبیل هستند را نمی توان به شماره دائم تبدیل کرد.

 

.  فقط صاحب امتیاز تلفن همراه که نام او در سیستم اطلاعات مشترکین ثبت شده باشد، مجاز به تبدیل شماره همراه از اعتباری به دائمی بوده و در صورت بروز هر گونه تخلف، نه تنها همراه اول موظف به بازگرداندن شماره به حالت اعتباری ( بدون پرداخت هزینه های تبدیل ) بوده بلکه شخص خاطی باید علاوه بر جبران خسارت های مالی وارده به مشترک و همراه اول، در برابر مراجع قانونی نیز پاسخگو باشد.

 

.  فقط سیم کارت هایی را می توان به سیم کارت دائم تبدیل کرد که حداقل 6 ماه از زمان فعال سازی آنها گذشته باشد.

 

.  پس از تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول، مشترک تا 6 ماه امکان فروش و یا نقل و انتقال سیم کارت دائم خود را نخواهد داشت.

 

.  پس از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، امکان تبدیل مجدد سیم کارت به حالت اعتباری وجود ندارد.

 

.  در صورتی که در زمان تبدیل، بسته مصرفی فعال با مدت زمان و حجم باقی مانده در سیم کارت اعتباری وجود داشته باشد و امکان ارائه بسته به شماره تلفن همراه دائمی مشترک وجود داشته باشد، انتقال بسته صورت .  می پذیرد. اعتبار هدیه انواع شارژ مانند جوانان، بانوان، شارژ فوق العاده و ... شامل این بخش نمی شود.

 

بعد از آگاهی از این قوانین و مقررات اگر همچنان به تبدیل شماره سیم کارت اعتباری خود تمایل دارید می توانید با انتخاب روش های ذیل نسبت به آن اقدام کنید:

 

        روش حضوری

 

این روش که احتیاج به صرف وقت و انرژی فراوان دارد، در این شرایط کرونایی اصلا توصیه نمی شود. ولی این امکان در کلیه فروشگاه های همراه اول، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی های معتبر همراه اول وجود داشته و افراد می توانند با به همراه داشتن کارت ملی؛در این مراکز حضور پیدا کرده و بعد از تکمیل فرم های مخصوص تبدیل سیم کارت، درخواست خود را ثبت و نهایی نمایند.

 

        اپلیکیشن همراه من

 

در این روش آسان، راحت و مقرون به صرفه؛ لازم است از بازار یا گوگل پلی جدیدترین اپلیکیشن " همراه من " را دانلود کرده و در منوی پایین صفحه؛ گزینه " خدمات "را انتخاب کنید و سپس آیکون" تبدیل سیم کارت " را کلیک نمایید. در این مرحله با انتخاب گزینه " مشاهده " قوانین و مقررات مربوط به تغییر سیم کارت را مطالعه نمایید. بعد از مطالعه دقیق این بخش گزینه " تایید " را کلیک کنید. ( توجه داشته باشید تایید این بخش به منزله پذیرش کلیه مفاد قرارداد اشتراک تلفن همراه دائمی می باشد. ) سپس در این مرحله همراه اول تمامی شماره های اعتباری که به نام شما می باشد را نمایش می دهد که لازم است از بین آنها شماره مورد نظر را انتخاب کرده و مراحل تبدیل را کامل کنید.

بعد از تکمیل مراحل درخواست، باید منتظر پیامک همراه اول باشید که بعد از بررسی درخواست و پایان یافتن روند تبدیل برای فرد ارسال شده و معمولا چند روزی طول می کشد.

با توجه به این که هزینه این سرویس صد هزار تومان ( 36 هزار تومان ضمانت پرداخت ) می باشد و به صورت خودکار از شارژ سیم کارت کسر خواهد شد؛ لازم است قبل از شروع به کار، سیم کارت اعتباری تان را تا این مبلغ شارژ عادی ( نه فوق العاده ) نمایید. البته اگر اعتبار مشترک بیشتر از این مقدار باشد، مبلغ مذکور در اولین صورتحساب، به حساب بستانکاری مشترک انتقال داده می شود.

بعد از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، مشترک می تواند از کلیه امکانات مشترکین سیم کارت های دائمی مانند کدهای دستوری، سامانه ها و سرویس های مختلف و ویژه سیم کارت های دائمی بهره مند گردد. ضمن این که قوانین مربوط به سیم کارت های دائمی مانند قطع سرویس، سلب امتیاز و ... نیز شامل این سیم کارت ها می گردد.

فرآیند تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، نیازمند زمان است و در طول این دوره هزینه های اینترنت مشترک به صورت آزاد حساب می شود. بنابراین لازم است تا زمان دریافت پیامک همراه اول، هزینه های خود را به درستی مدیریت نمایید.

سیم کارت دائمی همراه اول نه تنها ارزش ریالی بیشتری دارند بلکه بخصوص در دنیای تجارت از اعتبار بیشتری هم برخوردارند. بنابراین اگر قصد گسترش تجارت خود هستید، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی می تواند بسیار کارساز باشد. چرا که این روش بدون همراه داشتن دردسرهای شماره جدید، شما را از کلیه امکانات یک سیم کارت دائمی بهره مند می سازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در کمی قبل تر مشکل پریدگی آنتن مربوط به مکالمات و پیامک ها میشد و اگر گوشی شما دچار پریدگی آنتن میشد شما را در مکالمه و پیامک محدود میکرد اما در حال حاضر مسئله ی دیگری پایش را به میان گذاشته و آن هم اینترنت سیم کارت است که شما با پریدگی آنتن دسترسی شما به اینترنت از بین میرود و دیگر امکان اتصال به آن را ندارید و در زمانی که تمامی کلاس های آموزشی به صورت اینترنتی میباشند قطع ناگهانی اینترنت و وصل نشدن به آن میتواند عواقبی را به دنبال خود داشته باشد به همین دلیل ما در این مقاله به تشریح علل پریدگی آنتن و راه حلهای آن پرداخته ایم

 

به طور کلی مشکلات مربوط به عدم آنتن دهی به سه دسته تقسیم می شوند:

 

1.     آنتن دهی ظاهری

 

آنتن دهی ظاهری یا کاذب که تقریبا معضل شایعی در بین دارندگان گوشی های هوشمند سامسونگ است، به حالتی گفته می شود که آنتن گوشی هوشمند شما به اصطلاح پر بوده ولی قادر به برقراری تماس نیستید. برای برطرف کردن این مشکل معمولا تعمیرکاران آی سی RF را عوض کرده و با استفاده از هیتر مشکل را حل می کنند.

در گوشی های هوشمند نوکیا این مشکل نرم افزاری بوده و بدون باز کردن گوشی قابل رفع می باشد

 

2.     آنتن دهی لحظه

 

اگر در هنگام روشن کردن موبایل آنتن وجود داشته و بعد از گذشت مدتی آنتن قطع شده و گوشی هوشمند شما دیگر آنتن دهی ندارد، به این حالت، آنتن دهی لحظه ای گفته می شود که در بیشتر مواقع این مشکل مربوط به آی سی پی اف ( با نام RF PA ) گوشی هوشمند شما است.

البته در مواردی خاص این حالت به خاطر مشکلات نرم افزاری می باشد که با اصلاح فای پی ام حل گردد. در هر صورت برای رفع آن به یک تعمیرکار نرم افزاری احتیاج دارید.

 

 

3.     وضعیت بدون آنتن گوشی

 

در طراحی های جدید گوشی های هوشمند اندرویدی امکان دسترسی کاربر به منو و امکانات گوشی بدون سیم کارت وجود داشته و کاربر می تواند در حالت NO SIM نیز از منو گوشی هوشمند خود استفاده کند.

عبارت NO SIM در گوشی های هوشمند اپل می تواند به معنای عدم تشخیص سیم کارت توسط دستگاه باشد.

اگر سیم کارت در گوشی موجود است و عبارت Searching در بالای صفحه نمایش ظاهر می شود، برای برطرف کردن این حالت فقط کافیست زمان و تاریخ گوشی را تنظیم کنید.

اگر سیم کارت در گوشی هوشمند موجود بوده و عبارت بالای صفحه نمایش بین دو حالت No service و Searching در حال تغییر است، احتمالا گوشی هوشمند دچار مشکل سخت افزاری شده و آی سی Base Band باید بررسی گردد.

مشکلات آنتن دهی مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می تواند دلایل متفاوت و زیادی داشته باشد، ولی مهمترین و معمول ترین آنها به شرح ذیل می باشد:

 

مشکلات سخت افزاری و عدم شناسایی سیم کارت

اگر مشکلات سخت افزاری و یا عدم شناسایی سیم کارت با ریست کردن گوشی هوشمند برطرف نشد، لازم است به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

 

وارد شدن ضربه و فشار به سیم کارت

وارد آمدن هر گونه ضربه یا فشار به گوشی هوشمند، می تواند یکی از دلایل اصلی عدم آنتن دهی باشد که بهتر است با استفاده از قاب یا محافظ از به وجود آمدن چنین مشکلاتی پیشگیری کنیم.

 

قرار گرفتن در نقطه کور جغرافیایی

درست است که همراه اول از بیشترین پوشش شبکه در کشور برخوردار است ولی زمانی که گوشی هوشمند شما از ایستگاه های مخابراتی دور باشد، قطعا شما مشکل آنتن دهی خواهید داشت. در این شرایط برای برقراری ارتباط بهتر است خود را هر چه سریعتر به یکی از ایستگاه های مخابراتی نزدیک کنید.

 

قرار گرفتن در کنار وسایل الکترونیکی

برخی وسایل الکترونیکی یا آلومینیومی در محیط های سربسته آنتن دهی گوشی های هوشمند را دچار مشکل می کنند که با رعایت فاصله مناسب از این وسایل می توانید انتن دهی گوشی خود را بهبود ببخشید.

 

تغییر دادن رام گوشی

اگر مشکل آنتن دهی گوشی هوشمند نرم افزاری باشد، می توانید رام گوشی خود را دانلود و روی موبایل نصب کنید تا اختلال آنتن از بین برود.

 

مشکلات اپراتوری همراه اول

این مشکل که به هیچ وجه مربوط به گوشی هوشمند شما نیست، معمولا موقتی و عمومی بوده و از سوی همراه اول در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

 

بهم خوردن تنظیمات سوئیچ بین شبکه ای اینترنت

این مشکل هم از سوی اپراتورها بوده و در صورت بروز باید تا زمان برطرف شدن مشکل صبر و تحمل پیشه کنید.

 

فرسودگی سیم کارت

لازم است کاربران هرچند وقت یکبار چیپ سیم کارت خود را بررسی کنند تا به خاطر فرسودگی سیم کارت، مشکلات آنتن دهی نداشته باشند.

 

خارج شدن شبکه گوشی هوشمند از تنظیم

در صورتی که آنتن دهی گوشی هوشمند شما دچار اختلال شده، می توانید شبکه گوشی هوشمندتان را به حالت تنظیمات قبلی برگردانید و سپس میزان آنتن دهی را چک کنید. برای گوشی های اندرویدی مراحل زیر را دنبال کنید:

Networks Mobile < More < Wireless and networks < Setting

در گوشی های اپل نیز از بخش Setting به Cellular رفته و گزینه ENABLE 4G را غیر فعال کنید.

 اگر این کار مقدور نبود، یکبار گوشی هوشمندتان را خاموش و بعد از 10 ثانیه روشن کنید ( Restart ).

 

اگر از سالم بودن سیم کارت همراه اول خود مطمئن هستید، با انجام دادن کارهای زیر می توانید آنتن دهی سیم کارت های همراه اول را تقویت کنید:

 

·        نزدیک شدن به پنجره یا قرار گرفتن در فضای باز

·        غیر فعال سازی برنامه ها و اپلیکیشن های بلا استفاده

·        انتخاب دستی اپراتور شبکه اینترنت

·        ریست کردن گوشی یا Restart

·        خاموش و مجددا روشن کردن حالت پرواز یا ا Flight mode 

·        آپدیت کردن مرتب نرم افزارها

·        جدا کردن قاب یا محافظ گوشی هوشمند

 

از بین بردن مشکلات مربوط به آنتن دهی معمولا برای سیم کارت های مختلف، اندکی متفاوت می باشد، مثلا برای رفع مشکلات آنتن دهی سیم کارت های ایرانسل قبلا در پایگاه خبری رندباز مقاله ای منتشر شده است که می توانید به آن مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: آنتن دهی موبایل+رفع مشکب آنتن+آنتن دهی همراه اول+سیم کارت همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

پیامک های تبلیغاتی ود به اندازه ی کافی آزار دهنده میباشند حال فرض کنید این پیامک ها باعث شوند شما دچار خسران می شود! در مورد کلاهبرداری های پیامکی زیاد شنیده اید اما اینبار کا شاهد گونه ی وحشتناک تری از کلاهبرداری هستیم کلاهبرداری که می تواند زیان های میلیاردی به ما وارد کند این شیوه ی کلاهبرداری به این گونه است که شخص مجرم با شماره ای از خارج با ما تماس میگیر و تنها جواب دادن به این شماره کافی است تا ما دچار خسران شویم

 

 

بر اساس مصوبه ابلاغی 289 ، از سال 98 شرکت ارتباطات زیر ساخت مکالمه بین الملل مشترکین، به اپراتورهای فعال در کشور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) انتقال داده شد و از آن پس اپراتورها مستقیما با شرکت های حمل ترافیک ( کریر ) قرارداد می بندند که بدین وسیله ترافیک مشترکین در ابری از شرکت های حامل به گردش در می آید تا به مقصد نهایی خود برسد. این شرکت ها که مسئول حمل ترافیک مشترکین به تمامی کشورها و اپراتورهای بین المللی می باشند، برخی مواقع سبب بروز کلاهبرداریهایی می شوند که ضررهای زیادی را به مشترکین و حتی اپراتورها وارد می سازند.

کلاهبرداری از مشترکین از طریق پیامک های اغوا کننده، تماس های ناشناس بین المللی، شرکت در مسابقات شبکه های ماهواره ای، تماس با سایت های اینترنتی شرط بندی، دوست یابی و همسریابی و ... آنقدر رایج است که در حال حاضر شرکت های زیادی در دنیا با مقاصد متقلبانه فعالیت می کنند.

هزینه هایی که مشترکین بعد از تماس و ارتباط با این شرکت های متقلب های تلکامی باید بپردازند، گاها یک رقم نجومی غیر متعارفی خواهد بود که اپراتورها را بر آن داشت تا در این زمینه به مشترکین خود هشدار جدی داده و آنها را از عواقب ارتباط با چنین شرکت هایی آگاه سازند.

برای عدم بروز چنین خسارت هایی کاربرانی که از سرویس های بین الملل استفاده می کنند می توانند با رعایت چند نکته، احتمال سوء استفاده را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

 

·      مشترکین بهتر است در سفرهای خارجی و در محیط های پرریسک از قفل گوشی، اثر انگشت و حتی قفل سیم کارت ( PIN) استفاده کنند.

·      از در اختیار قرار دادن بدون نظارت گجت های هوشمند به کودکان و نوجوانان جدا خودداری کنند. چرا که شاید باعث تماس یا پاسخگویی ناخواسته با شماره های ناشناس بین المللی و بروز دردسر گردند..

·      در صورت مشاهده تماس از دست رفته (Missed call) حتما به کد کشور تماس گیرنده در زمان تماس دقت نموده و در صورت مشاهده شماره ناشناس با کدهایی به غیر از 98+ و 0098 شماره تماس گیرنده را به دقت بررسی نمایند.

 

با توجه به این که همراه اول تنها اپراتوری است که با در اختیار داشتن سوئیچ انحصاری خود می تواند با پیاده سازی الگوریتم شناسایی با سرعتی فوق العاده شماره های تقلبی را شناسایی و نسبت به مسدود سازی آنها اقدام نماید، مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول نسبت به بقیه اپراتورها از وضعیت بسیار بهتری برخوردارند.

این قابلیت در کنار نظارت آنلاین شبانه روزی همراه اول و تغییر مسیر های پرتقلب به مسیرهای با کیفیت، باعث آگاهی رسانی مستمر همراه اول به مشترکین خود گردیده است. به طوری که در دو سال گذشته این اپراتور با بررسی شکایات مشترکین توانسته است بسیاری از این شرکت های متقلب را شناسایی و خسارات وارده به مشترکین را جبران نماید.

خوشبختانه با توجه به امنیت بالای سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول، امکان هک کردن این سیم کارت توسط کلاهبرداران وجود ندارد. بنابراین تنها راه باقی مانده، اغوا و تحریک مشترکین به برقراری تماس با شماره های ناشناس از دست رفته با سر شماره های بین المللی و یا شرکت های اینترنتی و ... است که قویا توصیه می گردد از آن اجتناب شود.

البته در صورت پاسخگویی به شماره ناشناس به صورت خواسته یا ناخواسته؛ کاربران می توانند با مراجعه با اپلیکیشن "همراه من" بلافاصله قبض میاندوره یا میزان اعتبار سیم کارت اعتباری خود را به صورت آنلاین مشاهده نموده و در صورت بروز مشکل و یا اعتراض به مبلغ قبض یا کسر از شارژ، با سرشماره 9990 تماس گرفته و مراتب را جهت بررسی اعلام نمایند.

البته همراه اول در صدد است تا به زودی برای مشترکینی که نمی خواهند از سرویس مکالمه بین الملل استفاده نمایند، محدودیت تماس با مقاصد بین الملل را فعال سازی کند تا مشترکین بتوانند با ارسال یک کد دستوری این محدودیت را برای شماره های همراه اول خود اعمال نمایند.

 

لازم به ذکر است علاقمندان برای آگاهی بیشتر از سرویس مکالمه بین الملل همراه اول می توانند به نشانی https://mci.ir/international-call مراجعه نمایند.

 



:: برچسب‌ها: کلاهبرداری اینترنتی , فیشینگ , رندباز , شماره بین المللی ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

یک جزیره وقتی قابل سکونت می شود که افرادی به آنجا راه پیدا کنند و بتوانند که آن جزیره را قابل سکونت بکنند. در جزیره خیلی چیز ها مهم است مثل ساخت خونه و جاده و  راه آهن که بتواند این جزیره را قابل سکونت و راه ارتباطی بکند تا مردم در آنجا راحت تر زندگی کنند.

برای ساختن این چیزا قطعا دست خالی نمیشه این همه کار کرد! برای ساخت و سازهای خودتون باید اونها رو از مناطق حاصل خیز جزیره برداشت کنید.

همچنین نیازهای خودتون رو می توانید از طریق برداشت منبع! مبادله با مهاجران دیگر و یا از بنادر جزیره تامین کنید.

اولین بازیکنی که به ۱۰ امتیاز از ترکیب جاده ها خونه ها و شهرها و برخی کارت های امتیاز برسه برنده بازی میشه.

بردگیم Catan جزو محبوب ترین و پرفروش ترین بازی جهان توی دهه ی گذشته بوده تا جایی که: بازی فکری کاتان بیش از 50 میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشته.

بردگیم کاتان مکانیزم ساده ای داره ولی بخاطر چیدمان متفاوت و تصادفی زمین! بازی کاتان تکرار پذیری بالایی داره که این خودش کاتان را متفاوت کرده.

ويژگي منحصر به فرد برد گیم کاتان در مقابل ساير رقبا از جمله Monopoly و Risk سالم بودن اقتصاد بازي است!

در حالي كه اقتصاد ساير بازي ها عموما بر ربا، احتكار، لطمه زدن به ديگران، توليد پول از پول و توليد پول بدون كار تاکید داره،

اقتصاد و پیشرفت در اين بازي بر همکاری و مشاركت، توليد منابع با كار و سرمايه گذاري، مبادله های كالا به كالا، بالا بودن ريسك احتكار احتکار کردن و یا ربا دادن؛

در واقع یه بازی فکری محبوب مبتنی بر اخلاقیات میشه کاتان. حتی میتونه بذل و بخشش به فقرا هم در این بازی انجام داد. خلاصه یعنی باید خیلی جون کند تا پول درآورد!

اینم باید بگیم که بردگیم مهاجران ( نسخه ایرانی بازی catan ) توی رسانه های جهان ترکونده و خیلی از کارآفرینان، دانشجویان و هنرمندان جهان رو طرفدار خودش کرده!

واشنگتن پست، بازی رومیزی کاتان رو یک مهارت اجتماعی ضروری بین کارآفرینان و سرمایه گذاران میدونه و  به همه ی اقتصاد دانان توصیه کرده که حداقل یه دست کاتان رو بازی کنید!

اینم باید ذکر کرد که خیلی از بازی های کامپیوتری و آنلاین مثل travian  و clash of clans برای ساختشون از همین برد گیم کاتان الهام گرفتن.

 



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از روزی که بد افزار پگاسوس یک نرم افزار جاسوسی شناخته شده است باعث نا امیدی بین مردم شده است. پگاسوس که برای یک شرکت اسرائیلی است و برای کارهای جاسوسی استفاده می شود. برای مردم نگرانی هایی را به وجود آورده است که نکند اطلاعات محرمانه آنها را داشته باشد

نرم افزار پگاسوس که قادر است با یک پیام یا تماس بی پاسخ تلفن های هوشمند را آلوده و به سرقت اطلاعات کاربران بپردازد، بعد از نفوذ به صورت 24 ساعته تمامی اطلاعات، پست های الکترونیک، فایل های ویدئویی، تعیین موقعیت مکانی، تاریخچه تماسها، جستجوها و...را ثبت و ضبط می کند.

جامعه هدف این بدافزار که بعد از تولید به کشورهای زیادی در سراسر دنیا فروخته شده است و توسط دولت های مختلف برای مقاصد جاسوسی استفاده گردیده است؛ سیاستمداران، روزنامه نگاران، فعالان حقوق بشر، وکلا، مقامات بلند پایه و مهم دولتی و ... در سراسر دنیا می باشند.

پیش از این کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و مسائل امنیتی معتقدند که پگاسوس توانمندترین ابزار دسترسی از راه دور است و تشخیص آلوده شدن گوشی هوشمند به ویروس تقریبا غیر ممکن است، ولی چند روز قبل کمپانی اپل به یک دادستان لهستانی هشدار داد که گوشی آیفون او به نرم افزار پگاسوس آلوده شده است.

اوا ورزوسک ( Ewa Wrzosek ) که بعد از بحران در انتخابات لهستان و تحقیق در خصوص سوء استفاده از بودجه دولتی، مورد توبیخ قرار گرفته بود و به طور مکرر از سیستم قضایی لهستان انتقاد می کرد، روز گذشته در توییتر خود اعلام کرد که اپل به او اطلاع داده : گوشی هوشمند او توسط دولت ( لهستان) و از طریق پگاسوس مورد حمله قرار گرفته است.

این اعلام با وجود تکذیب دولت لهستان مبنی بر عدم خرید جاسوس افزار پگاسوس بسیار پر سرو صدا بوده است، چرا که براساس هشدار اپل احتمالا کسانی از درون دولت، گوشی آیفون این دادستان را به خاطر خودش یا کاری که انجام می دهد، مورد حمله قرار داده اند.

این دادستان در توییت خود بیان داشت که حمله کنندگان به محتویات گوشی، میکروفن و دوربین او دسترسی داشته و از وزیر دادگستری خواستار توضیحاتی در این زمینه گردید .

این هشدار اپل که اولین هشدار علنی شده بر علیه شرکت NSO می باشد یک حرکت جدید در راستای محدود کردن فعالیت این بدافزار بوده و میتواند شروع یک حرکت تازه برای مقابله با این ویروس خطرناک باشد. البته در حال حاضر شرکت NSO، در لیست تحریم های آمریکا نیز قرار داشته و تلاش مقامات دولتی اسرائیل حتی با پادرمیانی عربستان و امارات متحده عربی کارساز نبوده است.

اپل به عنوان غول دنیای فناوری که به شهرت ایمنی خود افتخار می کند، سالانه مبالغ هنگفتی سرمایه گذاری می کند تا از هک شدن گجت هایش توسط هکرها مصون بماند و این هشدار کاملا نشان دهنده توانایی گوشی های هوشمند این شرکت در شناسایی این بدافزار قدرتمند است.

 



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

قوم مایا جز اولین تمدن هایی که در جنوب مکزیک پدید آمد و توانست آثار تاریخی به جای بگذارد. قوم مایا که آثار تمدن هایی را ساخته بود توسط اسپانیایی ها قتل عام شدند . آثار بسیار زیادی از جمله نیایشگاه بر جا مانده است که در آن برای خدایان آدم را می کشتند.

از تاس های کارگر خود برای ساخت هرم افسانه ای و نفس گیر خورشید استفاده کنین.

در بازی Teotihuacan بازیکنان به قلب تاریخ سفر کرده و زندگی اقوام مایا رو تجربه میکنن.

در طول بازی بازیکنان میتونن کارگرهای خودشون رو تا 3 حرکت بر روی برد اصلی بازی جا به جا کنن و کار مربوط به قسمت های مختلف رو انجام میدن.

در طول روند بازی هر چه در یک قسمت کارگرهای شما که تاس های بازی هستن، بیشتر باشن میتونین اکشن های قدرتمندتری رو در اون قسمت انجام بدین.

بعد از انجام دادن اکشن یک قسمت بازیکنان یکی از کارگرهای خودشون رو ارتقا میدن و عدد روی اون رو (عدد تاس) یک واحد افزایش میدن.

هرچه عدد روی یک کارگر (تاس) بالاتر باشه اون کارگر قابلیت بیشتری داد. بازی از دو نشانگر سپیده دم (سفید رنگ) و تاریکی شب (سیاه رنگ) تشکیل شده که هر زمان مهره سفید رنگ به سیاه رنگ برسه یک راند بازی تموم شده و بازیکنان بر اساس قابلیت کارگر هاشون (عدد تاس) باید کاکائو بدن.

زمانی که برای سومین بار نشانگر سفید به روی مشکی برسه، بازی به اتمام میرسه.

در انتهای هر راند بازی استراتژی Teotihuacan امتیازشماری انجام میشه. نکته حائز اهمیت اینه که بازیکنان زمانی که به یک خانه میرسن به ازای هر رنگ تاسی که در آنجا باشه (شامل رنگ خودشون) باید کاکائو پرداخت کنن. پس پرداخت و بدست آوردن کاکائو جز جدایی ناپذیر این بازیه.

جوایز و افتخارات بازی رومیزی تئوتوباکان :

  • 2020 Nederlandse Spellenprijs Best Expert Game Nominee

  • 2020 MinD-Spielepreis Complex Game Winner

  • 2020 MinD-Spielepreis Complex Game Nominee

  • 2020 Gra Roku Advanced Game of the Year Nominee

  • 2019 Lys Passioné Finalist

  • 2019 Jogo do Ano Nominee

  • 2019 International Gamers Award – General Strategy: Multi-player Nominee

  • 2019 Gouden Ludo Best Expert Game Nominee

  • 2019 Goblin Magnifico Nominee

  • 2019 Cardboard Republic Tactician Laurel Nominee

  • 2018 The Golden Elephant Award Finalist

  • 2018 Swiss Gamers Award Nominee

  • 2018 Meeples’ Choice Winner

  • 2018 Meeples’ Choice Nominee

  • 2018 Golden Geek Board Game of the Year Nominee

  • 2018 Golden Geek Best Strategy Board Game Nominee

  • 2018 Golden Geek Best Solo Board Game Nominee

  • 2018 Golden Geek Best Board Game Artwork & Presentation Nominee

  • 2018 Board Game Quest Awards Game of the Year Nominee



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

درست است که پیامک های تبلیغاتی در مواردی برای ما آزاردهنده می باشد اما مزایایی نیز به همراه دارند مزایایی از قبیل آنکه هزینه ای برای ما ندارند هیچ مبلیغی از حساب ما کسر نمی شود و از طرفی دیگر گاهی ما را از تخفیف های ارزنده ای بهره مند میکند اما همیشه سواستفاده گر ها از چنین شرایطی استفاده کرده و راههای کلاهبرداری را باز میکنند

 در راستای رفاه حال مشترکین، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با راه اندازی سرویس یکپارچه 800 تلاش نموده است تا با ارائه خدمات یکسان به کلیه مشترکین، دریافت پیامک های تبلیغاتی را لغو نمایند. کاربران سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری کلیه اپراتورها ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) می توانند از طریق سامانه پیامکی 800 و یا شماره گیری کد دستوری #800* در مورد تمام پیامک های ارزش افزوده و تبلیغاتی فعال بر روی سیم کارت خود و روش های غیر فعال سازی آن آگاهی پیدا کنند. بنابراین مشترکین می توانند با خیال راحت بدون ان که نگران لغو ارسال پیامک های اضطراری و اطلاعاتی مانند آتش نشانی، پلیس، ... ویا پیامک های خدماتی مانند پیامک بانک ها باشند نسبت به غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی اقدام نمایند.

بعد از لغو دریافت پیامک تبلیغاتی، عملا نباید مشترک چنین پیامک های را دیگر دریافت کند، ولی با این وجود هنوز گلایه هایی مربوط به دریافت پیامک های تبلیغاتی از سوی مشترکین وجود دارد که نیازمند توجه و تامل مسئولان امر می باشد. با توجه به این که بعد از ثبت درخواست لغو پیامک، از نظر فنی دیگر امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از سوی اپراتورها وجود نخواهد داشت، یکی از مهمترین دلایل تکرار این مشکل، می تواند ارسال پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن های شخصی افراد باشد که این کار کاملا ممنوع بوده و از لحاظ قانونی جرم محسوب می شود.

به خاطر گلایه ها و شکایات متعدد کاربران، معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، از سال 98 قانونی را تصویب و اجرایی نموده است که بر اساس این قانون سقف مجاز ارسال پیامک در شبانه روز 500 پیامک می باشد و مشترکی که این سقف مجاز را حتی برای یک بار رعایت نکند، در حکم" ارسال کننده پیامک انبوه مزاحم " قرار گرفته و مشمول مسدودی سیم کارت می گردد.

بر اساس این مصوبه، مسدود شدن سیم کارت مشترک، بدون توجه به محتوای پیامک انجام شده و فرد خاطی فقط یک بار بعد از مسدود شدن سیم کارت می تواند با ارائه تعهد نامه کتبی سیم کارت خود را دوباره فعال سازد.

از زمان اجرایی شدن این قانون( از ابتدای سال 98 ) تعداد 357 هزارو 484 سیم کارت شخصی به دلیل مزاحمت با ارسال پیامک انبوه قطع شده اند. این قانون که برای مقابله با شیوه های تبلیغاتی مزاحم در اقصی نقاط کشور در حال اجرا می باشد، نیازی به شکایت مشترکین نخواهد داشت؛ ولی کاربران می توانند در صورت دریافت پیامک های تبلیغاتی از شماره های شخصی، شماره فرستنده را به رگولاتوری اعلام نمایند تا در اسرع وقت اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.



:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی , رندباز , سیم کارت , سیمکارت رایتل , خرید و فروش سیم کارت , خط رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اگر بخواهیم در مورد کاهش هزینه هایی .که تکنولوژی با خودش به همراه میاره صحبت کنیم هزینه ی بسته های اینترنتی بزرگترین بخش این ماجرا می باشد چرا که در مرحله ی اول از تعرفه ی بالایی برخوردار است و در مرحله ی دوم ما به طور مادام به این بستر نیازمندیم

 

حال ما در این محتوا به روش های غیر فعال سازی مواردی که باعث کاهش هزینه هی اینرتنت میشوند اشاره میکنیم

کنترل مصرف در زمان هات اسپات

 

قابلیت Hotspot که معمولا برای اتصال اینترنت همراه گوشی به لپ تاپ استفاده می گردد اگر بدون ایجاد محدودیت سقف مصرف فعال شود، اینترنت زیادی را مصرف می کند. زیرا به محض اتصال اینترنت، ویندوز یا نرم افزار های لپ تاپ به صورت خودکار خود را بروز رسانی می کنند. بنابراین بهترین راهکار گذاشتن محدودیت سقف مصرف است که برای این کار به بخش Portable hotspot گوشی رفته و در قسمت Personal hotspot گزینه Data Limit را انتخاب و میزان مورد نظر خود را تعیین کنید.

 

 

مدیریت مصرف در زمان تماشای تلویزیون های اینترنتی و آنلاین

 

در حال حاضر پیشرفت نسل پنجم اینترنت (5G)، در کنار بالا بردن کیفیت پخش فیلم ها، حجم مصرف اینترنت را هم به میزان قابل توجهی بالا برده است که بهتر است که ویدیوها را از حالت HD به کیفیت SD برگردانید. این قابلیت که در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل وجود دارد به شما این امکان را می دهند علاوه بر بهره مندی از بزرگترین پلتفرم های پخش آنلاین و فیلم و سریال، کیفیت پخش را تنظیم و اینترنت مصرفی تان را کنترل کنید.

برای این کار فقط کافیست با شروع پخش ویدئو، بر روی گزینه “کیفیت“ در بخش پلیر کلیک کرده و سرعت را به دلخواه (با واحد Kbps) انتخاب کنید.

 

استفاده از نسخه های کم مصرف اپلیکیشن

 

همیشه در کنار اپلیکیشن های پر مصرف، نسخه های سبک تر و کم مصرف تری وجود دارند که انتخاب آنها هزینه های اینترنت را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. مثلا برای اپلیکیشن های پرکاربردی مثل جی میل، گوگل مپ و گوگل کروم نسخه های کم مصرف تر و سبک تری وجود دارند که با نصب این نسخه ها به راحتی می توانید در مصرف اینترنت صرفه جویی کنید.

مرورگر پر طرفدار گوگل کروم با وجود رابط کاربری ساده؛ اینترنت بسیار زیادی را مصرف می کند که تنها با استفاده از قابلیت Lite mode این مرورگر و بستن اپلیکیشن های دیگر و اختصاص ندادن اینترنت به بقیه دستگاه ها، بخشی از مصرف اینترنت محدود شده و صفحات وب یا سرعت بالاتری باز می گردند.

برای فعال سازی این قابلیت کافی است در بخش Setting گوگل کروم گزینه Lite mode را فعال کنید.

 

غیر فعال کردن برنامه های پس زمینه

 

یکی از مهمترین دلایلی که همواره توصیه می گردد اپلیکیشن های مختلف را بسته به نیاز خود بر روی گوشی هوشمند نصب کنید، این است که بعضی از این اپلیکیشن های نصب شده حتی اگر باز هم نشوند، در پس زمینه فعال بوده و حجم زیادی از اینترنت همراه گوشی را مصرف می کنند. چرا که این برنامه ها در زمان اتصال به اینترنت به طور خودکار تنظیمات مربوط به خود را انجام داده و بدون اطلاع شما اینترنت را مصرف می کنند.

برای متوقف کردن همه فعالیت ها در پس زمینه گوشی لازم است ابتدا به منوی Connections رفته و گزینه Data usage را انتخاب و گزینه Data saver را به حالت On یا روشن در آورید.

 

غیر فعال کردن حالت بروز رسانی خودکار

 

حالت خودکار آپدیت اپلیکیشن ها، حجم زیادی از دیتا را بدون اطلاع شما مصرف می کند که اگر تصمیم به مدیریت مصرف حجم اینترنت را دارید، باید این قابلیت را غیر فعال سازید.

در برخی پیام رسان ها مانند واتس اپ با غیر فعال سازی دانلود خودکار فایل ها و ویدئوها در بخش تنظیمات، مصرف اینترنت کاهش می یابد. در برنامه پلی استور گوگل نیز در قسمت Auto-update apps گزینه های به روز رسانی خودکار را متوقف کنید تا بتوانید حجم مصرفی اینترنت خود را مدیریت کنید.

 

 

 

شناسایی و غیر فعال کردن اپلیکیشن های پر مصرف

 

حالت Data saver در گوشی های هوشمند امروزی می تواند بر روی دریافت نوتیفیکیشن اثر داشته و عملکرد برنامه هایی مانند ایمیل را به خوبی مدیریت کنند. البته برای غیر فعال کردن برنامه هایی که در پس زمینه فعال هستند، باید از روش گزینشی استفاده کنید.

 

برای غیر فعال کردن فعالیت های اپلیکیشن در پس زمینه گوشی لازم است مراحل زیر را طی کنید:

در بخش تنظیمات گوشی هوشمند به بخش Apps بروید

با انتخاب اپلیکیشن مورد نظر می توانید Data Usage یا Mobile data را ببینید

سپس با انتخاب حالت background data usage ، آن را غیر فعال کنید.

 

 

 

 

استفاده از محدودیت اینترنت همراه

 

مطمئنا همه افراد تجربه زمان هایی را دارند که بدون توجه به مصرف اینترنت، ساعت ها سرگرم گوشی شده و از گذر زمان غافل مانده اند. وبگردی های جذاب که با مصرف ناگهانی اینترنت به پایان می رسد، قطعا خاطره زیبایی نخواهد بود.

در بخش تنظیمات گوشی های هوشمند قابلیتی وجود دارد که به کاربران امکان تعیین سقف مجاز مصرف دیتا را میدهد.

برای این کار باید در بخش تنظیمات گوشی قسمت connection گزینه Data usage را انتخاب کنید. سپس با ایجاد تغییرات دلخواه در بخش Mobile data usage میزان مشخصی را تعیین کنید. با اعمال این تنظیمات بعد از مصرف میزان مشخص؛ یک هشدار دریافت می کنید.

اگر گوشی هوشمند شما دو سیم کارته می باشد، بهتر است این محدودیت را برای هر کدام اعمال کنید.

 

استفاده از اپلیکیشن های مدیریت مصرف

 

با توجه به همه گیری این مشکل، اپراتور هایی مانند ایرانسل تلاش نمودند تا با فراهم کردن قابلیت هایی مانند "شارژ و اینترنت اضطراری" در صرفه جویی اینترنت با مشترکین خود همراه باشند.

علاوه بر این این اپراتور اپلیکیشن هایی را طراحی و معرفی نموده است که نصب آنها می تواند برای مشترکین سیم کارت ایرانسل بسیار کاربردی و مفید باشد.

 

·        ایرانسل من

 

برنامه اختصاصی اپراتور ایرانسل من با قابلیت استفاده در گوشی های اندرویدی و آیفون و برخورداری از منوی فارسی با امنیت بالا ، تقریبا کاربران سیم کارت اعتباری ایرانسل و دائمی آن  را از نصب هر اپلیکیشنی بی نیاز ساخته است.

مشترکین ایرانسل با نصب این برنامه نه تنها امکان خرید بسته های مختلف را دارند بلکه با مشاهده میزان باقی مانده از بسته می توانند نسبت به تمدید آن اقدام نمایند. کاربران اینترنت همراه و مودم ایرانسل (TD-LTE) نیز می توانند میزان مصرف خود به راحتی ببینند.

 

علاوه بر" ایرانسل من " اپلیکیشن های دیگری نیز وجود دارند که کاربران می توانند بسته به نیاز خود آنها را نصب کرده و از آن استفاده کنند:

 

اپلیکیشن ِDataEye به عنوان یک اطلاع رسان در مورد میزان مصرف اینترنت مورد استفاده قرار میگیرد که میزان مصرف را با نمودارهای ساده به کاربر نشان می دهد.

اپلیکیشن Data counter widget به عنوان یک ویجت در صفحه Home گوشی نصب شده و مصرف اینترنت را به صورت لحظه ای نمایش می دهد.

اپلیکیشن GlassWire نحوه مصرف اینترنت را با اطلاع از برنامه های پرمصرف و مشکوک در تمام زمینه ها را به خوبی کنترل کرده و هشدارهایی در زمان اتمام بسته ارسال می کند.

 

علاوه بر راهکارهای بیان شده در مواقع اضطراری راهکارهای فوری دیگری نیز وجود دارند که به شما در مدیریت مصرف کمک خواهد کرد:

 

·        دانلود موزیک ها و آهنگ ها به جای استفاده از سرویس آنلاین

·        غیر فعال کردن برنامه های ذخیره فضای ابری مانند گوگل درایو در حالت اینترنت دیتا و...

·        استفاده از حالت آفلاین اپلیکیشن گوگل مپ

·        تغییر حالت سیم کارت از 4G به 3G 

 

هرچند که امکان دارد استفاده از این راهکارها مصرف حجم اینترنت گوشی و یا وای فای را کاهش دهد، ولی از سرعت آن می کاهد. بنابراین مدیریت اینترنت به طور کلی یعنی استفاده از اینترنت در مدت زمان بیشتر با سرعت کمتر که در کاهش هزینه های این بخش بسیار مفید خواهد بود. 

 

 

 



:: برچسب‌ها: اینترنت موبایل , اینترنت همراه , سرعت اینترنت , اپراتورها , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در روزهایی که کرونا جهش های مختلفی انجام می دهد و هم چنان با قدرت می تازد و باید به قوانین کرونایی احترام بگذاریم و فاصله خود را با دیگران حفظ کنیم داشتن یک تلفن همراه که  بتوانیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم تا از دلتنگی های خودمان رفع کنیم و بتوانیم که به کار های شخصی خود برسیم و در دنیای امروزی یک گوشی تلفن لازمه یک انسان است.

در سال های اولیه استفاده از موبایل، داشتن سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن به دلیل پوشش مناسب شبکه بسیار کارگشا بود ولی در حال حاضر با اجرای طرح رومینگ ملی سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل و یا رایتل نیز به همان اندازه از پوشش شبکه و پهن باند برخوردار بوده و کاربران همه اپراتورها می توانند به یک اندازه از خدمات شبکه بهره مند شوند.

 

در هر صورت صرف نظر از آن که مشترک کدام اپراتور باشید، آنتن دهی ضعیف و یا عدم سیگنال در مواقعی که مشترک نیاز به یک تماس ضروری و مهم دارد؛ بسیار مشکل زا خواهد بود. البته گاهی به علت حرکت و جابجایی زیاد، موبایل ها گیج شده و مشکلات پریدن آنتن برای لحظاتی پیش می آید که غالبا این مشکل خود به خود برطرف خواهد شد. ولی اگر مشکل آنتن دهی گوشی موبایل شما کمی طولانی گردید، می توانید راه کارهای زیر را امتحان کنید:

 

 با توجه به این که اگر گوشی هوشمندتان در حالت پرواز یا Flight mode باشد، قادر به برقراری تماس نخواهید بود، بهتر است ابتدا چک کنید که گوشی هوشمندتان در حالت پرواز قرار نداشته باشد. اگر گوشی در حالت پرواز نبود، یک بار گوشی هوشمندتان را در حالت پرواز یا Flight mode قرار داده و بعد از 10 ثانیه آن را غیر فعال یا خاموش کنید. با این کار احتمالا دسترسی گوشی هوشمند شما را به شبکه ها دوباره فعال خواهد شد.

یکی دیگر از بهترین و آسان ترین راه حل ها این است که گوشی هوشمند خود را خاموش و بعد از 10 ثانیه روشن کنید. به این کار که در اصطلاح ری استارت کردن ( Restart ) می گویند، تقریبا در بیشتر مواقع جواب خواهد داد. البته دقت داشته باشید که ری استارت کردن گوشی، در زمان ورود و خروج مرزهای بین المللی کاملا ضروری بوده و این موضوع به خاطر رومینگ بین الملل می باشد.

 

اگر قدرت سیگنال گوشی هوشمند شما به طور ناگهانی کم شد، می توانید سیم کارت را بیرون آورده و با یک دستمال نرم، گرد و غبار و آلودگی ها را پاک کرده و دوباره آن را در گوشی قرار دهید. قطعا پاک کردن سیم کارت از آلودگی، کیفیت ارتباط را بهبود می بخشد.

 

اگر در جایی قرار دارید که سیگنال گوشی شما ضعیف است، با جدا کردن پوشش و قاب گوشی هوشمند می توانید آنتن دهی موبایل را تقویت کنید، چرا که آنتن گوشی های هوشمند جدید داخلی می باشد و قاب های ضخیم روی قدرت دریافت سیگنال تاثیرگذار هستند. البته این کار بر روی تلفن های قدیمی تر که دارای آنتن دهی خارجی می باشند، خیلی مفید نخواهد بود.

 

چک کردن تنظیمات گوشی هوشمند هم می تواند هم یکی از کارهای مفید در این مواقع باشد. البته بهتر است همیشه از بروزترین سیستم عامل موجود در بازار استفاده کنید و آخرین نسخه های جدید ios و اندروید را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

 

گوشی های هوشمند معمولا در زمان جستجو برای سیگنال، باتری زیادی مصرف می کنند که اگر در شرایط آنتن دهی ضعیف، باتری تلفن هم کم باشد، احتمالا مشکلات بیشتری برای جستجوی سیگنال وجود خواهد داشت. پس بهتر است همیشه باتری تلفن خود را شارژ نگه دارید و در زمان های سفر یا جاهایی که به پریز دسترسی ندارید، پاور بانک به همراه داشته باشید.

البته با کم کردن روشنایی صفحه، خاموش کردن برنامه ها، بلوتوث، Wi-Fi، نرم افزار های فعال و ... نیز می توانید در این شرایط شارژتان را بیشتر ذخیره کنید.

 

 با توجه به این که گوشی های هوشمند آنتن هایشان را از مناطق و دکل های مختلفی دریافت می کنند ، احتمال این که ساختمان یا منطقه حضور شما آنتن ضعیف تری را دریافت کند، وجود خواهد داشت. بنابراین در این شرایط، بهتر است گوشی هوشمند خود را از تجهیزات الکترونیکی، اشیا فلزی و حتی دیوار بتنی و فلزی دور کرده و به یک پنجره یا فضای باز نزدیک شوید تا موبایل شما آنتن دهی بهتری را تجربه کند.

 

·        اگر در جای شلوغ و پرجمعیتی مانند استادیوم، کنسرت، جشن و ... هستید، احتمالا کیفیت پایین آنتن دهی به خاطر تراکم جمعیت می باشد و سیم کارت شما با کاهش کیفیت تماس ، سرعت بارگذاری و بارگیری و کیفیت پایین در ارسال پیام مواجه است که این مشکل قطعا با فاصله گرفتن یا ترک کردن محیط، برطرف خواهد شد.

 گوشی های هوشمند در مناطقی که شبکه 4G ضعیف است، در همان حالت های اولیه 2G یا 3G می توانند فعال تر عمل کنند. هرچند که امکان افت کیفیت تماس و خدمات ارتباطی در این حالت وجود دارد، ولی انتخاب دستی شبکه 2G یا 3G می تواند در بعضی شرایط کمک کننده باشد.

 

·        سیم کارت های ضربه دیده ، سیم کارت های قدیمی و یا 3G را حتما عوض کنید. فرق نمی کند که مشترک دائمی یا اعتباری اپراتور همراه اول، کاربر سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری آن و یا رایتل باشید، سیم کارت های جدید اپراتورها قطعا کیفیت بسیار بهتری در آنتن دهی خواهند داشت.

 

برای تعویض سیم کارت های قدیمی هم می توانید به فروشگاههای مجازی و معتبر اپراتورها مراجعه کنید.

البته برای تعویض سیم کارت اعتباری ایرانسل و دائمی آن، اپلیکیشن" ایرانسل من "راحت ترین و سریع ترین راهکار موجود می باشد.

 

در کنار تمام راه حل های پیشنهادی که می تواند آنتن دهی سیم کارت های شما را بهبود بخشد، مسائلی هم وجود دارند که مربوط به گوشی هوشمند می باشند . لازم است کاربران در زمان خرید، دقت بیشتری نمایند مثلا:

 

به هیچ وجه هنگام خرید گوشی، ریسک نکرده و به وسوسه قیمت پایین تر از مراکز نامعتبر و یا قاچاق؛ گوشی خود را تهیه نکنید. زیرا امکان خرابی و معیوب بودن گوشی های قاچاق بسیار زیاد بوده که در بیشتر موارد سبب آنتن دهی ضعیف سیم کارت ها نیز می شوند. خرید گوشی هوشمند از مراکز معتبر و سایت ها و فروشگاه های معتبر می تواند حداقل خیال شما را از سالم بودن دستگاه راحت کند.

 

 بعد از خرید گوشی هوشمند نیز حتما شماره 15 رقمی شناسایی گوشی (IMEI) که بر روی جعبه درج شده است در سامانه همتا رجیستر کنید. در غیر این صورت با توجه به اجرای طرح رجیستری و عدم آنتن دهی برای گوشی های قاچاق؛ امکان برقراری تماس و ارسال پیامک برای هیچ کدام از سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول، سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل و رایتل وجود نخواهد داشت و مشکلات آنتن دهی به خاطر گوشی هوشمند خریداری شده می باشد.

 

                           

 



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از زمانی که  اسلام گسترش یافت توسط خلیفه دوم تا دوره عباسی پیشرفت و پس از آن هم علم و نبوغ ایرانیان کورد توجه قرار می گرفت. در دوره ایرانیان بود که بار دیگر نبوغ توسط برمکیان نشان داده شد و توانستند وزیری دربار عباسیان را برعهده بگیرند. و پس از آن هم دانشمندان ایرانی و صاحبان قدرت  توانستند حکومت های را در ایران پایه گذاری کنند.

داستان بازی ایرانی بلاد برمیگرده به دوره طلایی اسلام، دوره ای که اسلام انقدر قدرتمند و فراگیر شده بود که همه از اسلام یاد میکردن…

در این دوره دانشمندان و عالمان بسیار بزرگ و مهمی زندگی می کردند و خب اهمیت علم و دانش در اون دوره زیاد شد…

در همین حال با توجه به بالا رفتن اهمیت دانش و علم  «حکومت» برای تقویت پایه‌های سلطنت و رسیدن به منافعِ بیشتر به فکر جذب دانشمندان افتاد.

و «رعیت» هم به دلیل اینکه احساس میکردن با این کار حکومت به دنبال سوء استفاده میفته اون ها هم به فکر حفاظت از عالمان کردند.

در  این بین یه گروهی تشکیل داده شد که احتمالا اسمش رو همتون شندید به نام گروه حشاشین یا همون قاتلین 

این فرقه با این تفکر که هر عاملی که سبب قدرت بشه، فساد ایجاد می‌کنه شروع به کشتن عالمان و دانشمندان میکرند

و خب مشخصه که حکومت و رعیت به دنبال جذب بیشتر دانشمندان به خودشون بودن و حشاشین هم به فکر کشتن دانشمندان و این باعث درگیری و نزاع بین این دو گروه شد…

روند بازی رومیزی بلاد BELAAD

بازی بلاد دارای سه گروه حشاشین حکومت و رعیت هستش که هر سه گروه در پی جذب بیشترین عالم و دانشمند به خودشون هستن

هر کدوم از کارت های دانشمند دارای یه نماد علمی هستن که این نماد ها هر چی بیشتر باشه میتونه برگه برنده شما توی این بازی باشه…

دسته کارت ها رو وسط میز می گذاریم و به هر نفر 4 کارت اکشن میدیم که هر بازیکن توی هر دست همواره باید 4 کارت اکشن رو داشته باشه

در هر دست بازیکن ها یه کارت اکشن بازی میکنن و بعد از اون از روی دسته کارت ها یه کارت اکشن دیگه میکشن

کارت‌های اکشن چه کمکی اصلا به ما میکنن؟؟!!

  • به بازیکنان کمک می‌کنند شخصیت‌های تیم خود را قوی‌تر کنند

  • سکه کسب کنند

  • از تیم‌های دیگر سکه بدزدند

  •   وارد جنگ شوند و دانشمندانی برای تیم خود به خدمت بگیرند.

هر شخصیت که توی بازی هست روی برد و کارت مخصوص به خودش یسری جای خالی داره که اگه هر کدوم از اون جای خالی ها پر بشه این نشونه قوی تر شدن اون شخصیت میشه و خوب قاعدتا توانایی هایی غیر از توانایی های اولیه هر شخصیت بهش اضافه میشه…

بازی در ۴ عصر انجام می‌شود و در هر عصر تعدادی دانشمند ظهور می‌کنند.

پس از پایان عصر چهارم تیمی که بیشترین امتیاز رو داشته باشه برنده بازی فکری ایرانی بلاد میشه

امتیاز پیروزی از دو طریق به‌دست می‌آید:

 امتیاز علمی که از نمادهای علمی دانشمندان کسب می‌شود.

 امتیاز نظامی که از پیروزی در جنگ‌ها حاصل می‌شود

 



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

درست است که پس از به سرقت رفتن گوشی هوشمند احتمال آنکه شما بتوانید گوشی خود را بیابید بسیار پایین است اما این به عبارتی غیر ممکن نمیباشد چرا که بسیاری از افراد با انجام مراحل قانونی از قبیل اطلاع به آگاهی فعال سازی برنامه های ردیابی گوشی و سیم کارت توانستند برای باری دیگر به گوشی هوشمند خود دست پیدا کنند و از آنجایی که شخص مالباخته از هیچ تلاشی در این جهت دریغ نمیکند لازم است که این موارد را مرور کنیم

 

مراحل ردیابی گوشی های آیفون:

 

GPS و اینترنت موبایل را روشن بگذارید.

با یک اپل آیدی به آیفون یا آیپد خود لاگین شوید.

وارد تنظیمات شده و اپل آیدی را کلیک کنید.

وارد icloud شده و گزینه Find My iphone را فعال کنید.

 

اگر از کاربران گوشی های اندرویدی هستید، لازم است بعد از خرید گوشی هوشمند یک بار وارد اکانت جیمیل شوید تا بعدا در صورت به سرقت رفتن گوشی از اکانت گوگل استفاده کنید. قابلیت Android Device Manager ، یک قابلیت کاربردی گوگل است که در صورت دزدیده شدن یا مفقود شدن گوشی هوشمندتان به کمک شما خواهد آمد و شما می توانید گوشی هوشمند خود را ردیابی کرده، اطلاعاتش را پاک کنید و یا برای صفحه نمایش آن قفل تنظیم کنید.

برای فعال کردن این برنامه، ابتدا به بخش تنظیمات گوشی هوشمندتان رفته و در قسمت امنیت یا Security گزینه Other Security را انتخاب کرده و در بخش Device admin گزینه Android Device Manager را فعال کنید.

 

 

بایدهای قبل از وقوع سرقت

 

اولین و مهمترین گام بعد از خرید یک گوشی هوشمند، ثبت و رجیستر کردن آن است که امکان تغییر مالکیت گوشی یا استفاده از آن با یک سیم کارت دیگر را برای افراد سوء استفاده گر از بین می برد.

در قدم بعدی با انتخاب یک پسورد قوی و دور از ذهن، کار را برای سودجویان سخت کنید.

شماره 15 رقمی یا IMEI گوشی هوشمندتان را یادداشت کنید.

لازم است تا اینترنت سیم کارت گوشی هوشمندتان، قبل از سرقت روشن باشد تا در صورت به سرقت رفتن یا مفقود شدن بتوانید از طریق برنامه های مربوط آن را ردیابی کنید.

در صورتی که گوشی هوشمندتان متعلق به شرکت اپل می باشد و شما کاربر فضای ios هستید، قابلیت Find My iphone گوشی خود را فعال کنید تا در صورت بروز مشکل، امکان پاک کردن اطلاعات و یا ردیابی گوشی به وسیله GPS را داشته باشید.

 

بایدهای بعد از سرقت

 

ابتدائی ترین و ساده ترین راه ممکن ، تماس با گوشی هوشمندتان می باشد. این راه ساده اما کاربردی، بعضی وقتها باعث پیدا شدن گوشی هوشمندی خواهد شد که در اثر سهل انگاری مفقود شده است. ولی همیشه ماجرا همین قدر ساده و خوب به پایان نمی رسد.

 

اگر از مشترکین سیم کارت ایرانسل هستید و متاسفانه گوشی شما گم شده یا به سرقت رفته است، باید مراحل زیر را طی کنید:

 

ابتدا با اپراتور ایرانسل تماس گرفته و بخواهید شماره شما را مسدود کند. برای این کار در نسخه وب " ایرانسل من " درخواست خود را ثبت کنید.

5 روز پس از مسدود شدن خط، با یک خط ایرانسل دیگر کد # 6101* را شماره گیری کنید.

شماره سریال 15 رقمی یا IMEI گوشی هوشمند خود را وارد کنید. ( درج شده بر روی جعبه گوشی)

پس از ثبت موفق این مراحل پیامکی با مضمون " درخواست شما ثبت شد، پاسخ ظرف 48 ساعت از طریق پیامک ارسال خواهد شد." دریافت خواهید کرد.

پس از 48 ساعت، پیامکی حاوی نتیجه ردیابی با ذکر تاریخ ردیابی دریافت خواهید کرد. اگر نتیجه ردیابی مثبت بود که باید در اسرع وقت به مراجع قضایی مراجعه کنید و در صورت منفی بودن نتیجه، در صورت تمایل حداقل 5 روز پس از دریافت پیامک اول، درخواست خود را مجددا ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید.

درج کد پیگیری و تاریخ ردیابی در نامه قضایی ضروری است.

حداکثر مهلت ارائه نامه ذکر شده به شرکت ایرانسل، شش ماه از تاریخ دریافت پیامک می باشد.

توجه داشته باشید که بدون دستور قضایی، اطلاعات مربوط به دزد یا شخصی که در حال استفاده از گوشی شماست، فاش نخواهد شد.

هزینه این خدمات هزار تومان در نظرگرفته شده است که اگر مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل باشید، می توانید این مبلغ را با صورت حساب ماه بعد بپردازید و برای مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل از اعتبار آنها کسر خواهد شد.

سامانه کشوری همیاب 24 که با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اصناف و کلانتری های سراسر کشور در جهت تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی تشکیل شده است نیز می تواند در جهت فعال شدن فرآیند ردیابی در اپراتورهای مخابراتی به شما کمک کند. شما باید شماره IMEI گوشی هوشمندتان را در این سامانه ثبت کنید تا علاوه بر ردیابی گوشی، با اطلاع رسانی داخلی از خرید و فروش و خارج شدن گوشی هوشمندتان از مرزهای کشور جلوگیری شود.

متاسفانه گم شدن یا دزدیده شدن گوشی های هوشمند اتفاقی است که همیشه و در همه جای دنیا رخ می دهد و لازم است که شما به عنوان کاربر گوشی هوشمند اندکی محتاط تر عمل کنید. استفاده نکردن از گوشی هوشمند در خیابان و اماکن پرخطر یا استفاده از هندزفری و .... از جمله این راهکارها خواهد بود که شما را نه تنها از ضرر مالی بلکه از دردسرهای مربوط به گم شدن و سرقت گوشی نجات می دهد.

 



:: برچسب‌ها: سرقت گوشی , ردیابی گوشی گمشده , سرقت گوشی , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

سیم کارت های انارستانی با هدف نجات دادن نوجوانان و کودکان از مرداب فاسد شبکه های اجتماعی و اینترنت میباشد مردابی که حتی انسانهای بالغ را نیز در دام خود گرفتار کرده است و این خطر برای نوجوانان به مراتب بیشتر است چرا که قدرت تشخیص آنها در چنین مسائلی به مراتب کمتر بوده و امکان انحرافشان بیشتر است البته این تنها فایده ی سیم کارت های انارستانی نیست چرا که علاوه بر آن این سیم کارت ها بسیار اقتصادی بوده و بسته های اینترنتیشان نسبت به سایر اپراتورها اختلاف قیمت قابل ملاحظه ای دارد

 

سیم کارت های دانش آموزی انارستان یک سری سیم کارت اعتباری هستند که ویژه دانش آموزان 6 تا 18 طراحی شده اند و نیازی نیست برای تهیه آن حتی مبلغی توسط والدین دانش آموزان پرداخت شود.این سیم کارت ها را می توان از تمامی دفاتر همراه اول به صورت رایگان دریافت نمود که به هر دانش آموز تنها یک سیم کارت تعلق می گیرد.برای فعالسازی این سیم کارت ها کافی است تنها پدر ویا مادر دانش آموزان به همراه کارت ملی و شناسنامه خود و فرزندشان به یکی از دفاتر همراه اول مراجعه نمایند.همچنین والدین می توانند عدد 220 را به شماره 30006860 پیامک بزنند تا در جریان راهنمایی گام به گام دریافت این سیم کارت ها و فعالسازی آن قرار بگیرند.همچنین امکان ثبت سفارش آنلاین این سیم کارت ها از سایت همراه اول نیز وجود دارد.

بعد از خرید و فعالسازی سیم کارت های انارستان نوبت به خرید بسته اینترنتی می رسد که این اتفاق در صورت داشتن شارژ اعتباری امکان پذیر است.برای شارژ کردن سیم کارت های انارستان راه های مختلفی وجود دارد:

 

خرید شارژ از وب سایت همراه اول و یا اپلیکیشن همراه من

استفاده از کدهای دستوری #۱*، #۷*، #۵۰۰*

اپلیکیشن ستاره پونصد

و در نهایت خرید از همه درگاه‌‌هایی شارژ سیم‌ کارت‌ اعتباری همراه اول

 

به وسیله این روش های نامبرده شده علاوه بر اینکه خود والدین بدون دسترسی داشتن به سیم کارت فرزند خود می توانند سیم کارت را شارژ کنند، خود دانش آموزان نیز این توانایی را خواهند داشت تا سیم کارتشان را شارژ نمایند.

برای دریافت بسته های اینترنتی انارستان از کد دستوری #66*100* و یا #61*1*  و برای خرید بسته های مکالمه از کد #6621*100 ویا #62*1* استفاده می شود.لازم به ذکر است که این بسته های مکالمه و اینترنت به نسبت سایر بسته های دیگر تا 35 درصد ارزان تر هستند.

همچنین این سیم کارت ها مانند سایر سیم کارت ها در صورتی که در خارج از محدوده شبکه پوشش اپراتورها قرار بگیرند، و مشترکین دارای سیم کارت های انارستان به خارج از کشور سفر کنند امکان تماس بین المللی و رومینگ برایشان فعال می گردد.

 

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت دانشجویی+سیم کارت دانش آموزی + سیم کارت انارستان+رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

تمدن از قلب تاریخ برخاسته است و همیشه تاثیر بسزایی در  نسل های بعدی آن سرزمین داشته است و باعث ایجاد غرور و سربلندی شده است. همیشه پایه گذاری یک تمدن جدید سخت بوده است چرا که خیلی افراد یا کشته شده اند یا خانواده هایی که در جنگ ها  یکی از عزیزانشان کشته شده است . ساختن تمدن لذت هایی دارد که وقتی از تو به نیکی نام ببرند و تو را ستایش کنند. مثل کوروش که با عدلش تمدن ایران را ساخت یا فراعنه مصر که با اهرام ثلاثه مصر تمدنی رویایی برای مصر باستان ساختند. 

در بازی فکری Hadara بازیکنان در قالب یک بازی تمدن سازی تلاش میکنن تا تمدن خودشون رو در زمینه های کشاورزی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی توسعه بدن به طوری که در طول ۳ دوره بازی، بازیکنی که بیشترین امتیاز رو از طریق کارت های ساختن لوح های فرهنگی و یا تندیس های مختلف بدست بیاره برنده بازی میشه.

بازی رومیزی هادارا به این صورته که در ابتدای هر دور بازیکنان یک کارت از یکی از دسته کارت های مشخص رنگی از روی برد اصلی برمیدارن و یا اون و میسازن و هزینه سکه ش رو پرداخت میکنن.

همچنین با فروختن کارت ها با توجه به اینکه در چه دوره ای باشه، سکه میگیره.

زمانی که همه بازیکنان از هر رنگ کارت بازی یکی برداشتن بازی وارد فاز درآمد و خرید لوح و تندیس و غذا دادن میشه.

این مرحله تا ۳ بار تکرار میشه و در نهایت در انتهای دور سوم بازیکنی که بیشترین کارت رو داشته باشه برنده بازی میشه

جوایز و افتخارات

  • 2020 JUG Adult Game of the Year Finalist

  • 2019 Meeples’ Choice Nominee

  • 2019 Juego del Año Recommended

  • 2019 International Gamers Award – General Strategy: Multi-player Nominee

  • 2019 5 Seasons Best International Strategy Nominee



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

یکی از مهم ترین مزیت ها  اینترنت سیم کارت این است که شما می توانید آن را در همه جا همراه خود حمل کنید و در مترو ماشین و… از اینترنت استفاده ی لازم را ببرید هرچند آنتن دهی این نوع از اینترنت در بعضی جاها مثل مناطق دورافتاده و یا برای مثال مترو ضعیف تر است اما با احتساب تمامی این موارد این دسته از اینترنت قابل دسترس ترین نوع اینترنت برای تمامی افراد میباشد و سرعتش نسبت به سرعت کلی اینترنت ایران بسیار عالی است و فعالسازی آن به این طریق است که شما با توجه به نوع اپراتور خود کد دستوری لازم را وارد کرده و پس از فعالسازی سرویس کلی اینترنت میتوانید برای صرفه جوی در هزینه ها از بسته های اینترنتی استفاده کنید

 

آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از وضعیت توسعه اینترنت اپراتورهای تلفن همراه در کشور نیز نشان دهنده رشد قابل توجه مشترکین اینترنت همراه می باشد. بر اساس آمار منتشر شده از این سازمان تعداد مشترکین اینترنت اپراتورها در سه ماهه دوم سال 1400 افزایش قابل ملاحظه ای داشته است که در مقایسه با آمارهای سه ماهه بهار 1400، این روند صعودی و قابل توجه می باشد.

براساس این گزارشات، از تعداد حدود 90 میلیون مشترک سیم کارت اینترنت، اپراتور همراه اول حدود 48 میلیون و 200 هزار سیم کارت، اپراتور ایرانسل حدود 38 میلیون و 100 هزار سیم کارت و اپراتور رایتل حدود 4 میلیون مشترک سیم کارت همراه اول کشور را دارا می باشند.

البته با توجه به دسترسی کاربران به سیم کارت های 3G و 4G، گزارش منتشر شده آمار تفکیکی اپراتورها را این گونه نشان می دهد:  از 48 میلیون و 200 هزار سیم کارت همراه اول ،حدود 38 میلیون مشترک از سیم کارت 4G  و 10 میلیون  و 200 هزار مشترک سیم کارت 3G  استفاده می کنند. از حدود 38 میلیون و 100 هزار سیم کارت ایرانسل نیز حدود 32 میلیون و 700 هزار مشترک سیم کارت  4G و حدود 5 میلیون و 400 هزار مشترک سیم کارت  3G وجود دارد و در نهایت از 4 میلیون مشترک سیم کارت رایتل حدود 3 میلیون و 300 هزار مشترک سیم کارت  4G  و 700 هزار مشترک سیم کارت  3G موجود است.

این رده بندی با صدرنشینی همراه اول چه در تعداد مشترکین اینترنت و چه در تعداد سیم کارت های 4G ، نشان می دهد که همراه اول در جذب کاربر بسیار موفق عمل کرده است. هرچند که بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رشد 17 درصدی همراه اول در کنار رشد 3 درصدی ایرانسل  و 3/0 ( سه دهم ) درصدی رایتل موید این موضوع  است که همه اپراتورها در نیمه دوم سال جاری توانسته اند وضعیت خود را بهبود بخشیده و عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.

نگاهی اجمالی به جدول منتشر شده نشان می دهد که بهبود وضعیت پهن باند های ثابت و سیار، قطعا در جذب مشترکین جدید نقش اساسی بازی خواهد کرد و لازم است که اپراتورها برای ارتقا جایگاه و کسب محبوبیت در این حیطه فعالیت مثمرثمر داشته باشند. استقبال بیشتر مردم از اینترنت  4G نیز از نکات بسیار مهم و تامل برانگیز این گزارش می باشد که به سادگی نباید از کنار آن گذشت.

 



:: برچسب‌ها: اینترنت همراه , اینترنتی بی سیم , اینترنت سیم کارت , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

برند اپل با رونمایی از مجموعه ی آیفون 13 خود نه تنها نبض شبکه های اجتماعی را در دست خود گرفت بلکه بازار را نیز یک تنه بلعید و به هیچ برندی اجازه ی دیده شدن را نداد ! هرچند برند سامسونگ با گوشی تاشو خود حسابی غوغا به پا کرد اما بازهم اپل از آن پیشی گرفت اما در این میان برندهای دیگری بودند که در مرحله ی اول مجموعه ی آیفون 13 و در مرحله ی دوم گوشی تاشو سامسونگ اجازه ی اجازه ی رونمایی درست و دیده شدن را از آنها گرفت مانند برند شیائومی و هواوی.اما اکنون که بازار از تب و تاب این دو گوشی ها  خارج شده است برند شیائومی دارد از مجموعه شیائومی 12 خود رونمایی میکند

مدت زمان زیادی از کشف یک گوشی جدید هوشمند از سری 12 شیائومی با کد psyche توسط یکی از منابع شناخته شده صنعت موبایل نمی گذرد، دستگاهی که گفته می شد با شماره مدل 2112123G برای بازار چین و شماره 2112123AC در بازار های جهانی شناخته خواهد شد. بازار شایعات که بعد از این افشاگری ها حسابی داغ شده بود؛ امروز با خبری جدید از دنیای دیجیتال شیائومی بسیار رونق گرفت.

گزارش های جدید نشان می دهد که شیائومی بر روی دو مدل گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 870 کار می کند که احتمال می رود یکی از آنها با برند ردمی روانه بازار گردد. گوشی هوشمند بعدی که با برند شیائومی معرفی خواهد شد، با نام 12 ایکس دارای ابعاد 4/145 در 4/65 خواهد بود.

شنیده ها حاکی از آن است که همراه مدل های شیائومی 12 و شیائومی 12 اولترا، کوچکترین گوشی هوشمند سال های اخیر شیائومی به نام شیائومی 12 ایکس رونمایی خواهد شد.

نمایشگر امولد 6.28 اینچی با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 12 هرتزی این گوشی هوشمند از فناوری 5G پشتیبانی می کند. اخیرا گوشی هوشمند شیائومی 12 ایکس در پلتفرم های گواهی TENAA و  3 دیده شده است که می تواند بیانگر پشتیبانی این مدل از فناوری شارژ سریع 67 وات هم باشد.

از دیگر ویژگی های شیائومی 12 ایکس، استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است که قطعا یکی از دلایل اصلی درخشش این مدل در رویداد سال 2022 شیائومی خواهد بود. گفته می شود که این مدل از HDR10 پشتیبانی کرده و در زیر صفحه نمایش، نسل جدید اسکنر اثر انگشت قرار دارد که البته هنوز از مزایای دقیق آن آگاهی نداریم.

درست است که در حال حاضر اطلاعات دقیق زیادی در مورد شیائومی 12 ایکس در دسترس نیست، ولی با نزدیک شدن سال نو میلادی و رویداد 2022 شیائومی، امیدواریم جزئیات بسیار روشن تری از این مدل در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

 



:: برچسب‌ها: شیائومی , تلفن همراه هوشمند , گوشی موبایل , تلفن همراه , رندباز , دوربین شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

ترابرد سیم کارت در نگاه اول یک فرایند پرسود بنظر می رسد اینکه شما بدون آنکه مبلغی جهت خرید سیم کارت اپراتور دیگری پرداخت کنید می توانید از امکانات آن اپراتور نهایت استفاده را برید وسوه برانگیز است اما این کار هم مانند تمامی کارهای دیگر نیازمند به دوراندیشی است و شما باید تمامی جوانب را برای ترابرد سیم کارت خود در نظر بگیرید سپس اقدام به این کار کنید این را هم در نظر بگیرید که تی ممکن است مشمول این طرح نشوید البته این را هم باید ذکر کرد که این سرویس کاملا رایگان نبوده و هزینه ای را در پیش دارد که نسبت به خرید سیم کارت اپراتور دیگر ارزان تر است و از مهم ترین فواید این سرویس حفظ شماره ی شما است که چندین سال همراه شما بوده و تمامی اطرافیان و آشنایان شما این شماره را دارند

قطعا جذابیت امتحان کردن اپراتورهای مختلف با صرف هزینه ارزان و تغییر اپراتور بدون از دست دادن شماره کنونی در کنار حفظ ارزش سیم کارت می تواند از مهمترین مزایای این سرویس باشد؛ ولی مشترکین باید دقت نمایند که در صورت پشیمانی امکان انصراف محدود است و حتی ممکن است با درخواست مشترک موافقت نگردد ؛ علاوه بر این ، سرویس ترابرد هنوز نیازمند به تکامل بوده و گزارشاتی از مشترکین مبنی بر مشکلات فنی دیده می شود. در هرصورت این سرویس برای افرادی که بنا به هر دلیلی نمی خواهند شماره فعلی شان از دست بدهند؛ سرویس بسیار مناسبی است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قوانین و مقرراتی را در خصوص ترابرد پذیری تصویب و به دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی ابلاغ کرده است که متقاضیان این روش بهتر است قبل از ثبت درخواست از دستورالعمل های ابلاغی آگاهی کامل داشته باشند.

 

قوانین مربوط به ترابرد شماره های تلفن همراه بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرح ذیل می باشد:

 

امکان ترابرد سیم کارت های دائمی تنها به سیم کارت دائمی و سیم کارت های اعتباری به سیم کارت اعتباری وجود دارد.

هر شماره در سال حداکثر دو بار می تواند تقاضای ترابرد داشته باشد.

مشترک هر اپراتور حداقل سه ماه بعد از خریداری و فعال سازی سیم کارت، می تواند درخواست ترابرد به اپراتور دیگر را ثبت نماید. در خصوص درخواست های بعدی تنها فعال بودن سیم کارت ( بدون قید زمانی بازه سه ماهه) کافی می باشد. 

پس از ترابرد هیچ تغییری در شماره مشترک ایجاد نمی شود.

پس از ترابرد، مشترک می تواند همانند سایر کاربران اپراتور جدید ( اپراتور پذیرا) از تمامی محصولات و خدمات آن بهره مند شود.

میزان اعتبار سیم کارت اعتباری بعد از ترابرد صفر خواهد شد، بنابراین بهتر است مشترکین سیم کارت اعتباری، قبل از ترابرد اعتبار خود را مصرف نمایند.

ترابرد سیم کارت های دائمی فقط در صورتی انجام می پذیرد که مشترک متقاضی، بدهی کارکرد نداشته باشد. به همبن خاطر مشترکین سیم کارت های دائمی باید در مدت زمان 24 ساعت، صورت حساب اولیه اعلام شده از سوی اپراتور فرستنده را تسویه نمایند.

متقاضیان این سرویس می توانند درخواست خود را در پورتال اپراتور مقصد ( اپراتور جدید) ثبت نمایند. بعد از ثبت درخواست برای سیم کارت های اعتباری یک روز و سیم کارت های دائمی سه روز زمان لازم است تا درخواست بررسی و ترابرد صورت پذیرد. البته امکان ثبت حضوری درخواست مشترکین در نمایندگی های فعال اپراتورها، در سراسر کشور وجود دارد که اصلا توصیه نمی شود. 

تکنولوژی ترابرد با قدمتی 15 ساله در حال حاضر در بیش از 70 کشور دنیا من جمله ایران انجام می شود و این امکان را به مشترکین اپراتورهای مختلف می دهد تا با حفظ سیم کارت، از خدمات اپراتورهای دیگر بهره مند شوند.

 

 



:: برچسب‌ها: ترابرد سیم کارت+ترابردپذیری اراتور+رندباز+سیم کارت+انتقال سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()