نوشته شده توسط : rondbaz

همراه اول دیگری کسی در ایران نیست که با این برند معروف سیم کارت نا اشنا باشد و در بازار سیم کارت هم این برند بسیار محبوب تر نسبت به سیم کارت های دیگر است و در بازار سیم کارت های دائمی این اپراتور با قیمت ها بسیار عجیبی معامله می شوند.اما بسیاری از مردم هم از سیم کارت های  اعتباری این برند استفاده می کنند .اما بزرگ ترین مشکلی که برای کسانی که سیم کارت های اعتباری دارند و بزرگ ترین معضل همیشه برای آنها بوده است اتمام شارژ بوده است که هر از گاهی برای مشترکان بسیار گران تمام می شود.از این رو اپراتور ایرانسل در تلاش است که بتواند که این مشکل را به نحوی حل کند مردم دیگر دچار مشکل نشوند.علاوه بر خرید مستقیم شارژ توسط خود کاربر، روش هایی را نیز برای انتقال اعتبار از یک مشترک دیگر در نظر گرفته است که این امکان را برای مشترکین سیم کارت اعتباری فراهم می کند تا در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 سرویس انتقال شارژ در اپراتور همراه اول

سرویس انتقال اعتبار ریالی سرویسی است که به مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول این امکان را می دهد تا در زمانی کوتاه به یک سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ یا اعتبار ریالی منتقل کنند.

 

روش های انتقال شارژ در اپراتور همراه اول

 در حال حاضر مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند علاوه بر روش های مرسوم خرید شارژ، به دو روش دیگر نیز شارژ یا اعتبار ریالی خود را افزایش دهند:

روش اول: سیم کارت دائمی به اعتباری

روش دوم: سیم کارت اعتباری به اعتباری

 

1.     انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی همراه اول به سیم کارت اعتباری همراه اول

در گذشته فقط مشترکین اعتباری همراه اول امکان انتقال شارژ به یک سیم کارت اعتباری دیگر داشتند؛ ولی در حال حاضر کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول نیز می توانند در صورت تمایل با استفاده از روش های انتقال شارژ، برای خطوط اعتباری همراه اول انتقال شارژ را انجام دهند.

 هزینه هر انتقال در این سرویس 40 تومان بعلاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد که در پایان دوره به همراه مبلغ منتقل شده بر روی قبض مشترک سیم کارت دائمی محاسبه خواهد شد.

 

روش های انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی همراه اول به سیم کارت اعتباری همراه اول

سرویس انتقال اعتبار ویژه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین فعال می باشد و کاربران سیم کارت دائمی همراه اول در صورت تمایل می توانند با استفاده از روش های ذیل نسبت به انتقال اعتبار اقدام نمایند:

1.     شماره گیری کد دستوری # 141 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 141 مربع )

2.     استفاده از اپلیکیشن همراه من ( آیکون خدمات شارژ،  انتقال اعتبار )

3.     استفاده از وب سایت همراه من ( منو صورتحساب من ، انتقال اعتبار )

شرایط و قوانین سرویس انتقال اعتبار برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول :

·        این سرویس مخصوص مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول بوده و امکان انتقال شارژ از این طریق به سیم کارت های اعتباری سایر اپراتورها وجود ندارد.

·        در زمان استفاده از این سرویس، اگر سیم کارت مقصد در شبکه وجود نداشته باشد و یا بنا به هر دلیلی غیر فعال نامیده شود، امکان انتقال شارژ وجود ندارد.

·        مبلغ شارژ باید به ریال وارد شود.

·        مبلغ انتقالی در این سرویس باید مضربی از 10،000 ریال و  بین 10،000 ريال تا 100،000 ريال باشد.

·        فارغ از مبلغ انتقال داده شده، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده حداکثر 90 روز می باشد.

·        سقف انتقال از سیم کارت دائمی همراه اول به اعتباری در هر ماه 500،000 ريال می باشد.

·        پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار ارسال می گردد.

·        برای انتقال اعتبار نیاز به رمز نبوده و مشترکین سیم کارت دائمی می توانند بدون رمز انتقال، از این سرویس استفاده نمایند.

·        مشترکین دائمی همراه اول با شرایط غیر نرمال، امکان استفاده از این سرویس را ندارند.

·        مشترکین دائمی همراه اول با رسیدن بدهی به 60 درصد ودیعه شان، امکان بهره مندی از این سرویس را تا زمان وصول بدهی از دست می دهند.

·        برای مشترکین دائمی همراه اول مبلغ انتقال اعتبار به علاوه کارمزد باید کمتر از میزان 60 درصد سقف بدهی مجاز مشترک انتقال دهنده اعتبار باشد. 

 

2.     انتقال اعتبار از سیم کارت اعتباری همراه اول به یک سیم کارت اعتباری دیگر

انتقال اعتبار از یک سیم کارت اعتباری همراه اول به یک سیم کارت دیگر یکی از رایج ترین روش های انتقال شارژ در بین کاربران همراه اول می باشد. این سرویس که به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول فعال می باشد به راحتی امکان پذیر است.

هزینه هر انتقال اعتبار 400 ریال بعلاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده میباشد که مبلغ انتقال داده شده در این سرویس، در لحظه انتقال از حساب مشترک اعتباری انتقال دهنده کسر می گردد.

 

روش های انتقال اعتبار از سیم کارت اعتباری همراه اول به سیم کارت اعتباری همراه اول

روش های انتقال اعتبار برای مشترکین اعتباری همراه اول بسیار شبیه مشترکین سیم کارت دائمی بوده و به روش های زیر انجام می گیرد:

1.     شماره گیری کد دستوری # 142 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 142 مربع )

2.     استفاده از اپلیکیشن همراه من ( آیکون خدمات شارژ،  انتقال اعتبار )

3.     استفاده از وب سایت همراه من ( منو  شارژ من ، انتقال اعتبار )

پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار ارسال می گردد.

شرایط و قوانین سرویس انتقال اعتبار برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول :

·        این سرویس مخصوص مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول بوده و امکان انتقال شارژ از این طریق به سیم کارت های اعتباری سایر اپراتورها وجود ندارد.

·        در زمان استفاده از این سرویس، اگر سیم کارت مقصد در شبکه وجود نداشته باشد و یا بنا به هر دلیلی غیر فعال نامیده شود، امکان انتقال شارژ وجود ندارد.

·        مبلغ شارژ باید به ریال وارد شود و مقدار اعتبار انتقال داده شده باید ضریبی از 10،000 ریال و بین 10،000 تا 100،00 ريال باشد.

·        بعد از انتقال اعتبار، باید حداقل 5،000 ریال ( 500 تومان ) در اعتبار مشترکین اعتباری باقی مانده باشد.

·        فارغ از مبلغ اعتبار انتقالی، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده، 90 روز است.

·        حداکثر مبلغ انتقال در طول یک ماه 500،000 ریال ( 50،000 تومان ) می باشد.

·        برای انتقال اعتبار نیاز به رمز نبوده و مشترکین سیم کارت اعتباری می توانند بدون رمز انتقال، از این سرویس استفاده نمایند.

از آنجا که بر اساس قوانین، مسئولیت انتقال اعتبار به خطوط دیگران، بر عهده ارسال کننده اعتبار می باشد، لذا توصیه می گردد در حفظ و نگهداری از تلفن همراه خود نهایت دقت را به عمل آورید.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها شاید مهم ترین نقطه زمین برای مردم مسلمان و شیعه یک جا باشد و ان هم کربلا باشد و همه مردم آماده می شوند تا در عزاداری سیدالشهدا شرکت کنند.بسیاری از مردم هم این روز ها دارند آماده می شوند تا خود را به کربلا برسند تا در آنجا به عزاداری بپردازند. در این ماه اپراتور های سیم کارت هم در تلاش هستند که خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه دهند. یکی از این اپراتور هایی که در تلاش است اپراتور رایتل می باشد.اپراتور رایتل برای کسانی دوست دارند در کربلا باشند و همچنین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل را دارند در تلاش است سرویس های بسیار جذاب را بدهد. در راستای تسهیل ارتباط برقراری زائران امام حسین راحت بتوانند با دوستان آشنایان ارتباط برقرار کنند.سرویس رومینگ ویژه ایی را برای زائران امام حسین در نظر گرفته است.

طرح ویژه اربعین رایتل

به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و آغاز سفرهای زیارتی به کشور عراق، اپراتور رایتل خدمات و محصولات متنوعی برای مشترکین و زائران عتبات و عالیات در نظر گرفته که آنها می توانند در صورت تمایل از این امکانات مقرون به صرفه استفاده نمایند.

خدمات اپراتور رایتل در محرم 1402 به شرح ذیل می باشد:

1.      سیم کارت اعتباری ویژه اربعین

2.      بسته های اینترنت ویژه اربعین

 

1.     سیم کارت اعتباری ویژه اربعین رایتل چیست؟

بر اساس اعلام اپراتور رایتل سیم کارت اعتباری ویژه اربعین رایتل جهت استفاده زائران در کشور عراق در نظر گرفته شده که این سیم کارت اعتباری رایتل با اعتبار اولیه 400،000 ریال ( معادل چهل هزار تومان ) از بسته آغازین با مشخصات زیر تشکیل شده است:

·        3 گیگابایت اینترنت قابل استفاده در ایران

·        100 مگابایت اینترنت قابل استفاده در کشور عراق

·        30 دقیقه مکالمه درون شبکه و برون شبکه در ایران به مدت 3 ماه

·        30 پیامک درون و برون شبکه در ایران 

نکات مهم:

·        قیمت سیم کارت اعتباری ویژه اربعین رایتل با احتساب مبلغ مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        سرویس اینترنت و پیامک بین الملل رایتل در کشور عراق در شبکه اپراتورهای آسیاسل، کورک و زین قابل استفاده می باشد.

 

روش های خرید سیم کارت اعتباری ویژه اربعین

متقاضیان علاقمند به استفاده از سیم کارت اعتباری ویژه اربعین رایتل می توانند با استفاده از روش های زیر نسبت به خرید این سیم کارت اقدام نمایند:

·        مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل

·        مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات رایتل

 

2.     بسته های اینترنت ویژه اربعین رایتل چیست؟

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل که در ایام اربعین قصد سفر به کشور عراق را دارند؛ می توانند با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل در صورت تمایل از بسته های اینترنت ویژه اربعین رایتل که امکان اتصال به سه اپراتور آسیاسل، کورک و زین را دارد؛ استفاده نمایند.

مشخصات بسته های اینترنت ویژه اربعین رایتل به شرح ذیل می باشد:

حجم بسته اینترنت

مدت زمان اعتبار

قیمت

100 مگابایت

7 روز

300،000 ريال

200 مگابایت

7 روز

550،000 ريال

500 مگابایت

7 روز

1،000،000 ريال

 

قیمت بسته های اینترنت ویژه اربعین رایتل بدون احتساب مبلغ مالیات بر ارزش افزوده می باشد و در هنگام فعال سازی 9% مالیات به قیمت اعلام شده، اضافه خواهد شد.

 

روش های خرید بسته های اینترنت ویژه اربعین

مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و اعتباری رایتل که قصد استفاده از بسته های اینترنت ویژه اربعین رایتل را دارند؛ باید ابتدا نسبت به انتخاب نوع بسته اقدام نموده و سپس با استفاده از روش های زیر نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند:

·        مراجعه به اپلیکیشن رایتل من

·        مراجعه به وب سایت رایتل من

·        شماره گیری کد دستوری # 228 *  ( ستاره 228 مربع )

 

تعرفه خدمات رومینگ بین الملل در اپراتور رایتل در کشور عراق

در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری رایتل تمایل داشته باشد تا از سیم کارت خود در کشور عراق استفاده نمایند، باید سرویس رومینگ بین الملل خود را فعال نموده و هزینه های ارتباطی خود را بر اساس تعرفه های رومینگ بین الملل پرداخت نماید.

از آنجا که فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل دردسرهای خرید سیم کارت عراقی را نداشته و مشترک می تواند به راحتی با شماره خود با دوستان و آشنایان در داخل ایران در ارتباط باشد، اپراتور رایتل برای زائرانی که در ایام محرم قصد سفر به کشور عراق را دارند؛ این خدمات را با تخفیف ویژه ارائه می کند که به شرح ذیل می باشد:

 

نوع سرویس

پیامک

مکالمه

اینترنت  ( به ازاء هر مگابایت )

ارسال

دریافت

تماس با ایران

دریافت تماس

تماس داخلی

استفاده از سرویس دیتا

3G/4G

23،000 ريال

رایگان

160،000 ريال

128،000 ريال

50،000 ريال

4.882 ريال

 

نکات و شرایط مهم:

·        قیمت تعرفه های بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        امکان تغییر تعرفه های اعلامی  بر اساس نرخ ارز وجود دارد، بنابراین بهتر است مشترکین پیش از سفر نسبت به بررسی آخرین وضعیت تعرفه ها اقدام کنند.

·        تعرفه مکالمه در حالت رومینگ بین الملل به ازاء هر دقیقه می باشد و برای تماس های کمتر از 60 ثانیه، هزینه یک دقیقه تماس در نظر گرفته می شود.

·        روشن کردن گوشی در حالت رومینگ در صورتی که مشترک از سرویس های تماس، ارسال پیامک و اینترنت همراه استفاده نکند، هزینه ای برای مشترک در نظر گرفته نمی شود.

·        سرویس و خدمات ارائه شده ویژه اربعین رایتل امکان اتصال به سه اپراتور آسیاسل، کورک و زین را خواهد داشت.

 

نحوه شماره گیری در زمان رومینگ بین الملل

زائرانی که در کشور عراق قصد تماس با شماره های داخل ایران را دارند، باید برای شماره گیری از روش زیر استفاده نمایند:

·        نحوه تماس با شماره های همراه در ایران: 00 + کد ایران + شماره موبایل بدون صفر ابتدایی

مثلا شماره موبایل 09121111111 در حالت رومینگ بدین صورت خواهد بود: 009891211111111

·        نحوه تماس با شماره ثابت در ایران: 00 + کد ایران + کد شهر + شماره ثابت

مثلا نحوه تماس با شماره ثابت 22222222 در شهر تهران بدین صورت خواهد بود: 00982122222222

با توجه به این که سرویس رومینگ بین الملل از سوی اپراتور رایتل برای سیم کارت های اعتباری، دائمی و دیتا به صورت پیش فرض فعال است، به محض ورود به محدوده آنتن دهی کشور عراق این سرویس به صورت خودکار برای مشترک فعال می شود. در صورت عدم فعال سازی خودکار، بهتر است مشترک گوشی هوشمند خود را یک بار خاموش و دوباره روشن نماید.

 مشترکین سیم کارت اعتباری، دائمی و دیتای رایتل در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در خصوص سرویس رومینگ بین الملل می توانند با کارشناسان پشتیبانی خدمات رایتل یعنی با شماره 00989202000000 تماس حاصل فرمایند.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

 اپراتور ایرانسل دیگر بر کسی پوشیده نیست که در بازار یکی از موفق ترین برند های سیم کارت است و در بازار سیم کارت اعتباری پیشتاز است. این روز ها ایرانسل در تلاش است که سرویس های کاربردی را به مردم دهد تا کسانی که سیم کارت ها ایرانسل را دارند به راحتی استفاده کنند.اما این روز ها اتفاق بسیار ویژه ایی توسط ایرانسل رخ داده است که بسیار برای کسانی که سیم کارت های دائمی و اعتباری را دارند بسیار جذاب است. ان هم برگزاری جشنواره ایی است که مخصوص خود ایرانسل است و جوایز بسیار جذابی می دهد.این جشنواره به منظور قدردانی و تشکر از مشتریانش می باشد که از سوی ایرانسل طراحی شده است و در حال اجرا می باشد. ایرانسل در تلاش است که بتواند رضایت کسانی که سیم کارت های این اپراتور را دارند کسب کند و در بازار بتواند محبوب تر شود.

تقریبا تمام جشنواره های پیشنهادی ایرانسل در راستای رفاه حال مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری این اپراتور بوده که علاوه بر تسهیل شرایط دسترسی به خدمات و سرویس ها، امکان برخورداری از جوایز و هدایای مختلف را نیز برای مشترک مهیا می سازد.

 

جشنواره " بشکن و ببر " در اپراتور ایرانسل

شرکت در جشنواره هیجان انگیز " بشکن و ببر " که از سوی بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، برای مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل در نظر گرفته شده به راحتی و با استفاده از قابلیت تکان شگفت انگیز در دسترس علاقمندان خواهد بود.

بنابراین برای شرکت در این جشنواره مشترک باید ابتدا اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من و یا نسخه تحت وب آن را نصب کند و سپس در بخش بشکن و ببر در قرعه کشی شرکت نماید.

 

نحوه شرکت در جشنواره " بشکن و ببر "  ایرانسل

اگر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل هستید و تمایل دارید در جشنواره " بشکن و ببر ایرانسل " شرکت کنید؛ باید مراحل زیر را دنبال نمایید:

·        ابتدا وارد سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و یا نسخه تحت وب ایرانسل من شوید.

·        اگر از نسخه اندروید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می کنید، تنها کافی است گوشی خود را تکان دهید.

·        اگر از نسخه تحت وب ایرانسل من استفاده می کنید؛ روی تخم مرغ ضربه بزنید.

 

جوایز جشنواره " بشکن و ببر"  ایرانسل

مشترکینی که تا پایان آذر ماه 1402 در این جشنواره شرکت نمایند؛ می توانند در قرعه کشی هیجان انگیز جشنواره " بشکن و ببر" ایرانسل  شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند. جوایز هیجان انگیز این قرعه کشی که در پایان هر ماه اعلام می شود؛ شامل 10 جایزه ده میلیون تومانی می باشد که به ده نفر تعلق می گیرد.

در پایان جشنواره یعنی در پایان آذر ماره 1402 نیز از میان تمام شرکت کنندگان در جشنواره، قرعه کشی به عمل آمده و به 5 برنده خوش شانس، پلی استیشن 5 جایزه داده خواهد شد.

نکات مهم:

·        هر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می تواند روزانه یک بار از این ویژگی استفاده نموده و کسب امتیاز نماید.

·        هر چه میزان تکان های هر کاربر در یک ماه بیشتر باشد؛ امتیاز کسب شده مشترک بیشتر بوده و شانس برنده شدن کاربر افزایش پیدا می کند.

·        در پایان هر ماه همه امتیازهای کسب شده از سوی مشترک صفر شده و مشترک می تواند در صورت تمایل برای ماه جدید امتیاز کسب کند.

·        برای شرکت در قرعه کشی پلی استیشن 5، لازم است مشترک در طول مدت جشنواره هر ماه حداقل یک بار از تکان شگفت انگیز استفاده کرده باشد.

 

نحوه نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من به عنوان یک سوپر اپ فوق العاده، امکانات و خدمات گسترده ای را در اختیار کاربران ایرانسل قرار می دهد که نه تنها انجام امور را برای آنها تسهیل و تسریع می بخشد، بلکه آنها را از نصب اپلیکیشن های مختلف دیگر بی نیاز می سازد.

برای نصب این سوپر اپلیکیشن کاربردی، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل باید با توجه به نوع سیستم عامل گوشی هوشمند خود اقدام نمایند.

v    کاربرانی که از گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند؛ می توانند سوپر اپلیکیشن ایرانسل من را از  گوگل پلی، اپ گالری، مایکت و یا چارخونه دانلود کنند.

v    کاربران گوشی های هوشمند آیفون نیز که از سیستم عامل ios استفاده می کنند؛ می توانند از نسخه تحت وب بهره مند گردند.

با توجه به این که امکانات و خدمات این سوپر اپلیکیشن روز به روز پیشرفته تر و کاربردی تر خواهد شد، کاربران ایرانسل می توانند با نصب آن، فرصت بهره مندی از خدمات بی نظیر و فوق العاده ای را در شرایط ایده آل و آسان تجربه کنند. انجام خدماتی مانند پرداخت قبض، خرید شارژ و شارژ شگفت انگیز از طریق درگاه های بانکی، اهدای بسته های اینترنت، پرداخت امن و آسان هزینه های ایرانسلی با کیف پول جیب جت بدون نیاز به رمز دوم پویا، دسترسی به محصولات و خدمات متنوع دیجیتالی، خرید انواع مودم های ثابت و مکالمه، خرید بسته های متنوع  اینترنت و مکالمه، ساخت و خرید بسته های چند کاربره و دهها خدمات و سرویس دیگر که به راحتی به صورت غیر حضوری و با صرفه جویی در وقت و هزینه قابل دسترسی می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها دوباره در همه ایران بوی ماه محرم پیچیده است و همه در حال تدارک ماه محرم هستند به هر نحوی می خواهند در عزای ماه محرم شرکت کنند و بسیاری از مردم هم در تب و تاب حضور در کربلا برای عزاداری سیدالشهدا را دارند و دوست دارند که در محرم به کربلا بروند. این روز ها علاوه بر مردم هم اپراتور های سیم کارت هم در تلاش هستند که خدمات خود را در این ماه به مردم دهند. یکی از این اپراتور های سیم کارت که در تلاش است در این ماه هم سرویس بسیار خوبی را به مردم دهد اپراتور ایرانسل است.ایرانسل این روز ها در تلاش است برای کسانی که قصد سفر به کربلا را دارند و سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور را دارند سرویس ویژه رومینگ بین الملل را برای افراد جامعه در نظر گرفته است  که می خواهند در ایام محرم به کربلا سفر کنند

سرویس ویژه رومینگ بین الملل ایرانسل در ایام محرم 1402

بر اساس اعلام روابط عمومی اپراتور ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل که قصد سفر به کشور عراق را دارند؛ می توانند در ایام محرم از تخفیف ویژه این اپراتور در سرویس رومینگ بین الملل استفاده نمایند.

این طرح که با هدف رفاه و آسایش بیشتر زائران ایرانسلی و کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین، با تخفیف های استثنایی در بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک برای سفرهای زیارتی ماه محرم 1402 تدارک دیده شده، می تواند نقش مهمی در مدیریت هزینه های ارتباطی کاربران ایفا نماید.

 

بسته های اینترنت ویژه رومینگ عراق در ایام محرم 1402

اپراتور ایرانسل خدمات رومینگ خود را در کشور عراق از طریق سه اپراتور آسیاسل، زین و کورک ارائه می دهد که زائران ایرانسلی می توانند با خرید بسته های ویژه اینترنت که از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند؛ به شبکه های این اپراتورها متصل شده و از خدمات منحصر بفرد آنها برخوردار گردند.

حجم بسته های اینترنت

مدت اعتبار

قیمت

5 گیگا بایت

14 روز

3،600،000 ريال

یک گیگابایت

7 روز

1،600،000 ريال

300 مگا بایت

7 روز

600،000 ريال

مصرف آزاد اینترنت بدون فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل به ازاء هر مگابایت

20،000 ريال

بر اساس جدول فوق در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در سفر به عراق، بسته اینترنت خریداری نکند و از اینترنت آزاد برای انجام امور مختلف استفاده نماید؛ باید به ازاء هر مگابایت اینترنت، دو هزار تومان پرداخت نماید.

 

نحوه فعال سازی بسته های اینترنت ویژه رومینگ عراق در ایام محرم 1402

با توجه به این که در صورت فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، مسافران می توانند بدون تغییر شماره به راحتی با دوستان و آشنایان خود در داخل کشور در ارتباط باشند؛ پیشنهاد می شود زوار ایرانسلی قبل از شروع سفر نسبت به انتخاب نوع بسته اقدام نموده و با استفاده از روش های زیر نسبت به فعال سازی آنها اقدام نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 1 * 3 * 111 *  ( ستاره 1111 ستاره 3 ستاره 1 مربع )

 

تعرفه مکالمه و پیامک برای زوار ایرانسلی در سفر به عراق

در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در سفر به کشور عراق، نیاز به استفاده از مکالمه و پیامک داشته باشند؛ تعرفه های مکالمه و پیامک در سرویس رومینگ بین الملل ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

نوع خدمات

قیمت

تماس داخلی

79،000 ريال

تماس با ایران

185،000 ريال

تماس دریافتی

115،000 ريال

ارسال پیامک

25،000 ريال

دریافت پیامک

رایگان

 

نحوه فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل در اپراتور ایرانسل

اگر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل هستید و قصد سفر به عتبات و عالیات را دارید، باید حتما قبل از خروج از ایران با استفاده از روش های ذیل نسبت به فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل خود اقدام نمایید:

·        شماره گیری کد دستوری # 1 * 1111 * ( ستاره 1111 ستاره 1 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ( در صفحه اصلی گزینه سایر را انتخاب نموده و در قسمت پرونده گزینه خدمات رومینگ را فعال سازید )

نکات و شرایط مهم:

·        روش نمودن تلفن همراه در حالت سرویس رومینگ بین الملل هیچ هزینه ای برای زائر نخواهد داشت.

·        با توجه به این که با روشن کردن اینترنت رومینگ، همه دیتا ها و اپلیکیشن های تلفن همراه با هزینه رومینگ محاسبه خواهند شد، بهتر است برای کاهش هزینه ها از غیر فعال بودن اپلیکیشن ها مطمئن شوید.

·        مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری  # 7 * ( ستاره 7 مربع ) و یا از طریق "اپلیکیشن ایرانسل من" سیم کارت خود را شارژ نمایند.

·        مشترکین ایرانسل توجه داشته باشند که بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران، هنگام حضور در کشور عراق قابل استفاده نخواهد بود.

·        هزینه تماس ورودی و خروجی در حالت رومینگ بین الملل، بر مبنای دقیقه بوده و به محض شروع مکالمه محاسبه خواهد شد.

·        در صورتی که مشترک به تماس وارده پاسخی ندهد؛ هزینه ای بابت آن در نظر گرفته نخواهد شد.

·        مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره گیری کد دستوری # 6 * 1111 *  ( ستاره 1111 ستاره 6 مربع ) باقیمانده اعتبار بسته ها را بررسی کنند.

·        پس از بازگشت به ایران امکان ادامه استفاده از بسته های رومینگ وجود ندارد و باقی مانده حجم آنها منقضی می شود.

·        تاریخ شروع استفاده از هر بسته معادل تاریخ خرید بسته خواهد بود، بنابراین بهتر است؛ مشترکین در روز خروج از کشور نسبت به خرید بسته مورد نظر اقدام نمایند.

 

نحوه تماس با ایران در زمان فعال بودن سرویس رومینگ بین الملل

مسافرانی که در خارج از کشور تمایل به تماس با شماره های داخل ایران را دارند؛ باید توجه داشته باشند که پیش از شماره مورد نظر لازم است؛ کد 0098 ( کد ایران ) را به ابتدای شماره اضافه نمایند. مثلا:

·        تماس با شماره 09355555555 در حالت رومینگ بین الملل اینگونه خواهد بود: 00989355555555

·        تماس با شماره ثابت 55555555 با کد تهران در حالت رومینگ بین الملل اینگونه خواهد بود: 00982155555555

پیشنهاد می شود مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل قبل از سفر به عراق سیم کارت خود را حداقل صد هزار تومان شارژ نمایند تا در صورت بروز مشکل بتوانند اعتبار ریالی کافی داشته باشند. مشترکین دائمی ایرانسل نیز بهتر است؛ قبل از سفر سقف مصرف مجاز سیم کارت خود را افزایش دهند.

به نظر می رسد امسال با وجود اعلام تعرفه های تخفیفی سرویس رومینگ ایرانسل، خرید سیم کارت کشور عراق، نه تنها باعث اتلاف  وقت و انرژی خواهد شد، بلکه هزینه های ارتباطی زائران را نیز به میزان قابل توجهی بالا می برد. به همین خاطر مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند بدون نیاز به خروج ارز و خرید ریالی، تنها با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل و خرید بسته، با استفاده از سیم کارت خود با دوستان و آشنایان خود در داخل کشور در ارتباط باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید این روز ها دیگر بر کسی پوشیده نیست که سیم کارت های دائمی همراه اول جز گران ترین و محبوب ترین  سیم کارت در بازار است و خواهان بسیاری در بازار سیم کارت دارد. این روز ها همراه اول در تلاش است که بتواند سرویس ها و خدمات بسیار ویژه ایی به مردم بدهد و باعث هیجان بین مردم شود. همراه اول این روز ها روی طرح بسیار جذابی کار می کند و در تلاش است که بتواند به هر نحوی شده است این طرح را مورد اجرا قرار دهد تا مردم بتوانند از این طرح مانند طرح های گذشته استقبال گسترده و بسیار خوبی را  از این طرح انجام دهند.طرح خرید اقساطی مودم و موبایل نیز یکی دیگر از خدمات خاص همراه اول برای مشترکین سیم کارت منحصر بفرد دائمی همراه اول می باشد که تا 15 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی موبایل و مودم را شامل می شود.

طرح خرید اقساطی همراه اول چیست؟

بر اساس این طرح کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول می توانند بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته تنها با اعتبار ارزش ریالی سیم کارت خود، به صورت اقساطی موبایل و مودم خریداری کنند. در حال حاضر سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای هر مشترک سیم کارت دائمی همراه اول، پانزده میلیون تومان می باشد که ممکن است در آینده افزایش یابد.

 

نحوه شرکت در طرح خرید اقساطی همراه اول

متقاضیان علاقمند به این طرح می توانند با مراجعه به فروشگاه های منتخب همراه اول و اعتبار سنجی سیم کارت دائمی خود توسط متصدیان، نسبت به این کار اقدام نمایند. بعد از اعتبارسنجی، مشترک سیم کارت دائمی همراه اول می تواند با توجه به میزان اعتبار خود، از بین محصولاتی که به او پیشنهاد می شود، کالای مورد نظر خود را بدون پرداخت چک یا سفته، تنها با اعتبار ریالی سیم کارت خود خریداری نماید. البته قیمت محصولی که به مشترک پیشنهاد می شود؛ پس از کسر مبلغ پیش پرداخت کمتر از مقدار اعتبار مشترک می باشد. برای ثبت نهایی خرید لازم است؛ مالک سیم کارت دائمی همراه اول فرم قرارداد توثیق سیم کارت را امضا نموده و مبلغ اقساط را به صورت ماهانه و از طریق قبض همراه اول پرداخت نمایند.

علاوه بر این در زمان ثبت خرید، برای مشترک یک رمز یکبار مصرف ( OTP ) ارسال می شود که لازم است مشترک، سیم کارت دائمی فعال خود را به همراه داشته باشد. بعد از پرداخت مبلغ پیش پرداخت و امضای قرارداد، محصول منتخب مشترک فورا به او تحویل داده خواهد شد.

 

مزایای طرح خرید اقساطی سیم کارت

با توجه به این که در این طرح تلاش شده تا نیازهای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول با شرایطی آسان و راحت پاسخ داده شود؛ مزایای خرید اقساطی مودم و موبایل همراه اول به شرح ذیل می باشد:

·        باز پرداخت آسان و به صورت آنلاین

·        بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته و تنها به اعتبار ریالی سیم کارت دائمی همراه اول

·        تخصیص فوری اعتبار تنها با مراجعه به فروشگاه های منتخب

 

نحوه پرداخت اقساط

در این طرح میزان سود دریافتی 18 درصد بوده و مدت بازپرداخت بستگی به انتخاب نوع محصول دارد و تعداد اقساط می تواند از 6 تا 12 ماه باشد. گزینه های پیش پرداخت به میزان 15%، 25%، 35%، 45%، و 55% در نظر گرفته شده که این موضوع نیز به قیمت محصول انتخابی بستگی دارد که متقاضیان می توانید با مراجعه به مراکز منتخب از این شرایط مطلع شوند.

مشترکین توجه داشته باشند؛ بعد از امضای قرارداد، تعداد پرداخت ها ثابت بوده و امکان تغییر بازه زمانی اقساط وجود ندارد. اولین قسط نیز یک ماه پس از تاریخ ثبت و دریافت مبلغ پیش پرداخت می باشد.

 

محصولات طرح خرید اقساطی

در حال حاضر مودم هایی که در نمایندگی ها عرضه می گردند از شرایط زیر برخوردارند که قرار است در آینده نزدیک، تنوع محصولات افزایش یابند:

محصول

قیمت

مودم روتر 4*4 4.5 G MIMO مدل HA 6400 پاندل 300 گیگابایت

27،050،000 ريال

مودم روتر4*4 4.5 G MIMO مدل HA 6400 پاندل 70 گیگابایت

24،110،000 ريال

مودم روتر Utel- L443 پاندل 300 گیگابایت

23،980،000 ريال

مودم روتر Utel- L443 پاندل 70 گیگابایت

18،900،000 ريال

 

در مورد گوشی های هوشمند با توجه به شرایط بازار، برای اطلاع از قیمت دقیق و محصولات موجود بهتر است؛ متقاضیان به فروشگاه های منتخب که اطلاعات آنها در وب سایت همراه اول موجود می باشد، مراجعه نموده و با آنها تماس بگیرند. در حال حاضر این فروشگاه ها در سطح شهر تهران و مراکز استان ها در خدمت متقاضیان این طرح می باشد.

نکات و شرایط مهم:

·        در هنگام خرید اقساطی مودم و موبایل، حضور مالک سیم کارت شماره موبایل به همراه کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قدیمی به همراه رسید درخواست کارت ملی جدید، الزامی است.

·        در حال حاضر تنها مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول امکان استفاده از این طرح را دارند.

·        وثیقه دریافت اعتبار از همراه اول، سیم کارت دائمی مشترک می باشد و تا پایان زمان پرداخت اقساط و تسویه حساب کامل امکان تغییر نام سیم کارت وجود ندارد.

·        سیم کارت دائمی ارائه شده نباید به هیچ وجه در رهن و وثیقه باشد.

·        سیم کارت دائمی باید فعال باشد و نباید در وضعیت قطع قرار داشته باشد.

·        مشترکینی که به اپراتور همراه اول ترابرد نموده اند، امکان استفاده از این طرح را ندارند.

·        امکان بازپرداخت اقساط زودتر از موعد تعیین شده وجود داشته و در صورتی که مشترک قبل از تاریخ پایان زمان بندی شده، تمامی اقساط را به طور کامل تسویه نماید؛ نقل و انتقال سیم کارت وثیقه معرفی شده دوباره امکان پذیر خواهد بود.

·        در حال حاضر جریمه دیرکرد برای بازپرداخت اقساط در نظر گرفته نشده است.

·        امکان انتقال طرح اقساط به فرد دیگر وجود ندارد.

·        امکان تغییر محصول انتخاب شده بعد از امضای قرارداد وجود ندارد. 

·        امکان پس دادن محصول و حذف اقساط پس از امضای قرارداد وجود ندارد.

·        در حال حاضر با استفاده از این طرح، مشترک می تواند تنها یک محصول خریداری نماید و امکان خرید چند محصول وجود ندارد.

·        مشترکین سیم کارت دائمی شرکت کننده در این طرح می توانند با تماس با بخش " خدمات مشتریان ما، " از باقیمانده اقساط و برنامه پرداخت خود مطلع شوند.

تمام محصولات ارائه شده در این طرح تحت پوشش گارانتی تامین کننده محصول قرار دارند ( تامین کننده مودم ها، همراه اول و تامین کننده گوشی ها، روی پاکت گوشی مندرج شده است) و مدت گارانتی به نوع محصول بستگی داشته و ممکن است؛ متغیر باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در زمونه ایی که تکنولوژی دارد روز به روز پیشرفت می کند و هر روز وسایل به روز و عالی تولید می شود که به انسان ها کمک می کند.این روز ها گوشی های هوشمند که با پیشرفت تکنولوژی باعث شده اند که بسیاری از کار ها را از طریق گوشی های هوشمند  انجام می شود این روز ها اما اپراتور ایرانسل که در تلاش سرویس های بسیار خوبی را به مردم دهد در تلاش است که برای سیم کارت های دائمی و اعتباری کار بسیار  جالبی را  انجام دهد.این هم قابلیت دایورت کردن می باشد که یکی از پرکاربرد کار ها است. قابلیت دایورت کردن  یعنی این که مکالمات را  از گوشی  به گوشی دیگر انتقال دهیم که هر از گاهی لازم می شود و مفید است.این کار هر از گاهی بسیار خوب و مفید در زمانی که گوشی خود را در جایی گذاشته و فراموش کرده ایم که آن را برداریم و زنگ می خورد از طریق قابلیت دایورت می توانیم جواب دهیم

قابلیت دایورت کردن در اپراتور ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل مانند کاربران تمام سیم کارت های کشور می توانند در صرت تمایل در زمان ضرورت از قابلیت دایورت یا انتقال تماس استفاده نمایند و تماس های خود را به یک شماره دیگر منتقل کنند. با این کار آنها می توانند در هر مکانی که تمایل دارند؛ تماس های دایورت شده خود را دریافت نموده و هیچ مکالمه ای را از دست ندهند.

 

نحوه دایورت کردن از شماره های همراه

برای انتقال شماره خود به یک شماره دیگر باید در گام نخست این سرویس را بر روی گوشی هوشمند خود فعال کنید. نحوه فعال کردن سرویس در همه اپراتور ها یکسان بوده و به یک روش صورت می گیرد. تنها نکته در زمان دایورت کردن شماره های همراه، فعال بودن شماره موبایل می باشد.

در صورت فعال بودن شماره، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری اپراتور ایرانسل می توانند با استفاده از روش های ذیل سرویس انتقال مکالمه را بر روی گوشی هوشمند خود فعال نماید:

1.      شماره گیری کد دستوری # 2422 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2422 مربع )

2.      ارسال عدد 243 به سرشماره 00981

بعد از فعال سازی سرویس، مشترک می تواند با شماره گیری کد دستوری # شماره مقصد * 21 * ( ستاره 21 ستاره شماره مقصد مربع )، مکالمات خود را بر روی شماره مورد نظر دایورت نماید. بعد از این مرحله پیامی برای مشترک ارسال می گردد و در آن نوتیفیکیشن هدایت تماس برای مشترک در قسمت بالای صفحه به نمایش در خواهد آمد که هر بار تلفن همراه مشترک زنگ بخورد، تنها با گذشت 5 ثانیه تماس منتقل می شود.

 

نحوه لغو سرویس دایورت تماس در ایرانسل

اگر بنا به هر دلیلی تصمیم گرفته اید که دیگر از سرویس انتقال مکالمه استفاده نکنید؛ می توانید از روش های زیر برای لغو سرویس در اپراتور ایرانسل استفاده کنید:

 

نحوه لغو سرویس دایورت تماس با استفاده از کد دستوری در ایرانسل

ابتدا گوشی را برداشته و با شنیدن همان صدای دایورت، کد دستوری # 21 # ( مربع 21 مربع ) را شماره گیری کنید. بعد از این کار سرویس انتقال مکالمه غیر فعال می شود؛ و پیغام Service has been disabled برای مشترک ارسال می گردد و علامت فعال بودن دایورت شماره از روی صفحه نمایش مشترک حذف می گردد.

ولی اگر بعد از شماره گیری کد دستوری، هم چنان صدای بوق مخصوص شنیده می شود؛ لازم است گوشی را قطع کنید و یا تلفن را خاموش و روشن کنید تا خط شما کاملا از حالت دایورت خارج شده و دوباره همان صدای سابق بوق تلفن شنیده شود.

 

نحوه لغو سرویس دایورت تماس به صورت دستی در ایرانسل

با توجه به این که سیستم عامل برخی گوشی های هوشمند امکان لغو سرویس دایورت تماس را برای مشترکین فراهم نمی کند، لازم است مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری ایرانسل این کار را به صورت دستی انجام داده و از طریق بخش تنظیمات گوشی هوشمند آن را غیر فعال سازند.

امروزه بیشتر گوشی های هوشمند مجهز به قابلیت Call Forwarding می باشند که به آنها این امکان را می دهد تا به راحتی تماس های خود را به خط دیگر انتقال دهند.

 

·        نحوه لغو سرویس دایورت در گوشی هوشمند اندروید

اگر به عنوان مشترک ایرانسل از گوشی های هوشمند اندروید استفاده می کنید، لازم است؛ ابتدا به بخش تنظیمات یا Settings گوشی هوشمند خود رفته و گزینه تماس یا Call را انتخاب نمایید. سپس در صفحه جدیدی که برای شما باز می گردد؛ گزینه انتقال تماس یا Call Forwarding را انتخاب کنید. سپس باید گزینه تماس صوتی یا Voice Call را انتخاب کنید و در بین گزینه هایی که برایتان به نمایش در خواهد آمد؛ سرویس انتقال تماس را غیر فعال کنید.

در این مرحله گزینه هایی که برای مشترک نمایش داده می شود؛ به شرح ذیل می باشد:

همیشه دایورت شود. ( Always forward )

هنگام مشغول بودن خط، دایورت شود. ( Forward when busy )

در صورت پاسخ ندادن، دایورت شود. ( Forward when unanswered )

در صورت در دسترس نبودن، دایورت شود. ( Forward when unreachable )

بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، مشترک با کلیک بر روی هر کدام و یا انتخاب گزینه خاموش یا Off می تواند خط خود را از حالت دایورت خارج نماید.

 

·        نحوه لغو دایورت در گوشی های هوشمند با سیستم عامل ios

اگر از کاربران گوشی های هوشمند آیفون هستید و میخواهید سرویس انتقال تماس را به صورت دستی غیر فعال سازید؛ لازم است؛ ابتدا به بخش تنظیمات یا Settings گوشی هوشمندتان رفته و با انتخاب گزینه تلفن یا Phone گزینه انتقال تماس یا Call Forwarding را انتخاب کنید. در صورتی که کلید کنار گزینه انتقال تماس یا Call Forwarding سبز بود آن را از سمت راست به چپ بکشید؛ تا سرویس به طور کامل غیر فعال گردد.

 

هزینه سرویس انتقال مکالمه

در این سرویس، خط انتقال دهنده تماس باید هزینه دایورت نمودن مکالمه را پرداخت نماید که مقدار آن مطابق تعرفه تماس های معمولی آن خط می باشد. یعنی تعرفه تماس با توجه به نوع سیم کارت دائمی یا سیم کارت اعتباری ایرانسل محاسبه می گردد. بنابراین اگر کسی با خطی که شما روی یک شماره دیگر دایورت کرده اید تماس بگیرد؛ او تعرفه تماس معمولی را می پردازد و شما ما به التفاوت آن را با شماره ای که دایورت کرده اید؛ پرداخت می کنید.

علاوه بر این سرویس های ویژه ای که هم اکنون مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در زمینه مکالمه می توانند از آن استفاده کنند؛ شامل بسته های مکالمه، میزبان تماس، لطفا با من تماس بگیرید، اعلام تماس های ناموفق، پیام گیر صوتی، اعلام بازگشت به شبکه، تماس از طریق VOLTE و ارتباط بین المللی می باشد که آنها می توانند در صورت تمایل نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید در این زمان مهم ترین وسیله ایی که مردم دارند و از آن به راحتی همه کارها را استفاده می کنند اینترنت باشد که این روز ها بسیار مهم است.شاید در گذشته ارتباطات بسیار سخت اما امروزه با وجود اینترنت ارتباط هم بسیار آسون شده است و افراد جامعه به راحتی این کار را انجام میدهند. اما این روزها در داخل کشور اینترنت دچار فیلترینگ شده است و افراد جامعه برای اینکه بتوانند از اینترنت استفاده کنند باید فیلترشکن داشته باشند که بسیار هزینه های گزافی را به روی جامعه می گذارد که اصلا مناسب نیست. اما این روز ها خبر بسیار جذاب و جالبی به میان امده است که افراد جامعه بسیار خوش حال شوند آن هم سیم کارت  های بین المللی است که جایگزین فیلتر شکن ها می شود.البته برای این که بدانید آیا استفاده از سیم کارت های بین المللی در ایران مفید خواهد بود یا نه؟ بهتر است تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید:

فیلترینگ در ایران

درست است که بعد از اتفاقات شهریور 1401 وضعیت فیلترینگ در ایران روند رو به رشدی را تجربه کرد؛ ولی فیلترینگ در ایران قدمت طولانی دارد و تقریبا با ظهور اینترنت هر چند وقت یکبار به گونه ای خود را نشان داده است.

تاریخچه فیلترینگ اپلیکیشن های مختلف در ایران

در ایران فیلترینگ یک روش کاملا شناخته شده برای همه کاربران می باشد و تقریبا از اوایل دهه 90 به طور رسمی خود را نشان داده است. اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به این موضوع داشته باشیم؛ فیلترینگ اپلیکیشن های مختلف در ایران به صورت زیر اجرا گردید:

 

·        فیلترینگ اپلیکیشن لاین

در اوایل دهه 90 اپلیکیشن ژاپنی لاین مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفت و کاربران زیادی برای انجام امور مختلف از آن استفاده می کردند، اما طولی نکشید که در روز 22 بهمن 93 اختلالاتی در این اپلیکیشن مشاهده شد که عملا استارت فیلترینگ اپلیکیشن لاین بود و آن را برای همیشه فیلتر کرد.

 

·        فیلترینگ اپلیکیشن وایبر

بعد از فیلترینگ اپلیکیشن لاین، کاربران ایرانی به اجبار به سمت اپلیکیشن رقیب یعنی وایبر حرکت کردند؛ ولی همزمان با ورد کاربران ایرانی، این اپلیکیشن با اختلالات جدی مواجه شد. کاهش پهنای باند به طور مداوم مشکلاتی را برای کاربران ایرانی ایجاد می کرد، ولی همچنان کاربران از آن استفاده می کردند تا این که در مهر ماه 1401 به طور رسمی این اپلیکیشن برای همیشه فیلتر شد.

البته شایان ذکر است به دلیل افت کیفیت خدمات این پیام رسان در ایران، در اواسط دهه 90 کاربران ایرانی به سمت اپلیکیشن تلگرام حرکت کردند.

 

·        فیلترینگ اپلیکیشن تلگرام

تلگرام به نوعی پرطرفدارترین و پرکاربردترین اپلیکیشن در ایران بود که در اواخر سال 96 دسترسی به آن برای یک هفته مسدود شد. البته دوباره دسترسی به آن برقرار شد. در تاریخ 10 اردیبهشت 97 دوباره دسترسی به تلگرام مسدود شد و این بار فیلترینگ ادامه دار گردید. هر چند که این فیلترینگ کاربران را به سمت اپلیکیشن دیگر رهسپار نکرد و آنها با استفاده از فیلتر شکن تا اواخر دهه 90 به استفاده از تلگرام ادامه دادند. تا این که از سوی دولت محدودیت های سخت تری بر روی فیلتر شکن ها اعمال شد و سبب گردید تا کاربران ایرانی به سمت اپلیکیشن رقیب یعنی واتس اپ کوچ کردند.

 در نظر سنجی که در مهر 1397، توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران انجام شد، ( حدود 6 ماه بعد از فیلترینگ تلگرام ) اکثریت کاربران ایرانی هم چنان مشتاق استفاده از تلگرام بودند و در این مورد از فیلتر شکن کمک می گرفتند.

 

·        فیلترینگ اپلیکیشن واتس اپ

در اواخر دهه 90 استفاده از واتس اپ در بین کاربران ایرانی بسیار رایج شد؛ استفاده از اپ واتس اپ تا مهر ماه 1401 توسط کاربران ایرانی ادامه داشت تا اینکه این اپلیکیشن نیز مانند اینستاگرام در مسیر فیلترینگ قرار گرفت.

 

هزینه فیلترشکن در ایران

روند فیلترینگ در ایران، بازار خرید و فروش فیلتر شکن را در کشور، به بازاری بی در و پیکر تبدیل کرد که از یک طرف هزینه های کاربران را به میزان قابل توجهی بالا می برد و از سوی دیگر بعد از مدتی دیگر پاسخگوی نیاز مشترکین سیم کارت دائمی یا سیم کارت اعتباری اپراتورها نمی باشد. زیرا فیلترینگ اینترنت در ایران هر روز سخت تر و پیچیده تر می شود که نیاز به سرورهای قویتری برای فیلتر شکن ها را ایجاد می کند و هزینه های کاربران را روز به روز بالاتر می برد.

البته یکی از مهم ترین دلیل این عدم توازن، کمبود سرورهای VPN  می باشد؛ زیرا در بازار استفاده از VPN به یکباره افزایش ده برابری داشته و نیاز شدید کسب و کارها به  VPN و  VPS باعث افزایش قیمت فیلتر شکن ها هم گردید. بررسی ها نشان می دهد؛ در گذشته اکانت دو ماهه یک فیلتر شکن130 هزار تومان و سه ماهه 200 هزار تومان بود؛ ولی در حال حاضر اکانت یک ماهه آن به 200 هزار تومان می رسد.

 

موانع پیش روی کسب و کارهای جهانی در ایران چیست؟

علاوه بر سابقه طولانی فیلترینگ در ایران که تقریبا برای همه اپ های کاربردی و مفید اتفاق افتاد؛ بسیاری از تریدرها و صرافی های آنلاین با مشکلات تحریم جهانی نیز مواجه هستند. این بدان معناست که کاربران ایرانی که در حوزه تجارت جهانی کار می کنند؛ از یک طرف باید با خود تحریمی ( فیلترینگ در ایران ) مبارزه کنند و از سوی دیگر با مشکلات تحریم های آمریکا دست و پنجه نرم كنند. زیرا بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن های کارآمد به محض این که متوجه هویت ایرانی کاربر گردند؛ حساب آنها را مسدود کرده و مانع فعالیت آنها می شوند.

 

آیا فیلتر شکن ها کارآمد هستند؟

با توجه به پیچیدگی روند فیلترینگ اینترنت در ایران، حتی فیلتر شکن های گران هم در برخی موارد پاسخگو نبوده و قطع و وصل های آن ها خطر جدی برای کسب و کارها و تجار محسوب می گردد. به همین خاطر در این روزها گزینه دیگری معرفی شده است که مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است. در حال حاضر گزینه روی میز، سیم کارت های بین المللی می باشد که به عنوان یکی از گزینه های دور زدن فیلترینگ در ایران مطرح می شود.

 

سیم کارت بین المللی چیست؟

سیم کارت های بین المللی، سیم کارت فیزیکی هستند که به گفته فروشندگان این محصول در ایران و همه کشورهای جهان به غیر از کره شمالی قابلیت آنتن دهی و استفاده دارد. این سیم کارت برای تایید هویت ( verifying  ) در سایت هایی که کاربران ایرانی را تحریم کرده اند، مانند صرافی های ارز دیجیتال و برخی وب سایت ها و یا استفاده از چت بات های هوش مصنوعی استفاده می شود.

البته استفاده اصلی از سیم کارت های بین المللی در سفر های خارجی است؛ ولی در ایران از آن برای دور زدن فیلترینگ و تحریم ها استفاده می شود؛ چرا که می توان با تغییر IP  اینترنتی که از آن استفاده می شود؛ فیلترینگ را دور زد.

 

هزینه سیم کارت بین المللی چقدر است؟

سیم کارت های بین المللی در ایران مانند هر کالای دیگر شرایط پیچیده ای دارند و در حال حاضر از قیمت نجومی 10 تا 90 میلیون تومان برخوردار است. علاوه بر این شارژ این سیم کارت ها هم به نوبه خود هزینه هنگفتی به کاربران تحمیل می کند؛ زیرا مبلغ پرداختی برای شارژ سیم کارت بین المللی شامل قیمت دلار حواله، کارمزد درگاه آنلاین و مالیات در اروپا می شود.

 

فیلترینگ، خوب یا بد؟

با توجه به این که فیلترینگ هزینه دسترسی به اینترنت را به میزان قابل توجهی بالا می برد؛ به نوعی شکاف دیجیتال در کشور را بیشتر می کند. زیرا به خاطر فیلترینگ، نابرابری درآمد و نابرابری در فرصت ها بدتر می شود و باعث می شود که گروه های محروم و افرادی که در مناطق روستایی زندگی می کنند؛ دسترسی محدود تری به اینترنت داشته باشند.

علاوه بر این تحقیقات کارکنان صندوق بین المللی پول نشان می دهد که افزایش یک درصدی در سهم کاربران اینترنت در جمعیت، رشد سرانه را از 0.1 به  0.4 درصد در جنوب صحرای آفریقا افزایش می دهد. بنابراین در رقابت بین کشوها، فیلترینگ تاثیر بسزایی دارد؛ به طوری که دسترسی نسبتا کم به اینترنت ممکن است؛ بهره وری در کشورهای نوظهور و در حال توسعه را کاهش دهد.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید در جامعه امروزی  موسیقی مهم ترین و جز لاینفک زندگی و ابزار برای بیان احساسات می باشد و افراد جامعه بسیار برایشان بعضی از موسیقی ها خاص هستند و شاید خاطرات بسیار جذاب و جالبی برایشان زنده شود. از این رو اپراتور های سیم کارت برای اینکه مردم از بوق های ممتد خلاص شود  بسیاری از آهنگ های را تبدیل به اهنگ های پیشواز کردند که مردم بتوانند این اهنگ و موسیقی ها را به عنوان اهنگ پیشواز استفاده کنند. شاید این کار جذاب و جالب برای مردم باشد و همین طور برای اپراتور ها سیم کارت هم طرح بسیار جالب و جذابی باشد که به مردم ارائه داده اند تا از این طرح مردم به خوبی  استفاده کنند و حتی برای بعضی از افراد  موسیقی و نوا های بسیار جالبی باشد.استقبال فوق العاده و بی نظیر از این سرویس سبب گردید تا در حال حاضر همه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری کلیه اپراتورها بتوانند از این قابلیت فوق العاده استفاده کنند.

سرویس آوای انتظار در اپراتور همراه اول

اپراتور همراه اول که از بیشترین تعداد مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری در کشور برخوردار است و خدمات مختلف را با بهترین کیفیت در اختیار مشترکین قرار می دهد؛ با در نظر گرفتن نیاز کاربران و سلایق مختلف آنها، سرویس آوای انتظار را طراحی نموده و در دسترس مشترکین خود قرار داد. به همین خاطر آنها می توانند در صورت تمایل سرویس آوای انتظار خود را فعال نمایند تا کسی که با مشترک تماس می گیرد؛ به جای صدای بوق انتظار، آهنگ انتخابی مورد نظر مشترک را بشنود.

 

امکانات سرویس آوای انتظار

سرویس آوای انتظار همراه اول به عنوان یک سرویس هیجان انگیز، کاملا بر اساس سلیقه و نیاز مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول طراحی شده است و از امکانات و قابلیت های بی نظیری برخوردار است. در حال حاضر در وب سایت آوای انتظار بیش از هزاران موسیقی در دسته بندی های سنتی، مذهبی، پاپ، ورزشی، کلاسیک، موسیقی فیلم، کلاسیک و ...  موجود می باشد که کاربر باید از بین آنها، آهنگ پیشواز دلخواه خود را پیدا کرده و کد مربوط به آن را مشاهده نماید.

علاوه بر این مشترک می تواند با کلیک روی هر آهنگ پیشواز،  ابتدا موسیقی را گوش کرده و در صورت تمایل آن را انتخاب نماید. البته با کلیک بر روی اثر نام صاحب اثر، دسته بندی و قیمت آن نیز برای مشترک به نمایش در خواهد آمد.

نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار

 

1.     روش اول: ارسال پیامک یا SMS

فعال سازی سرویس آوای انتظار همراه اول با استفاده از پیامک، به عنوان یکی از راحت ترین و ابتدایی ترین روش های پیشنهادی، به صورتی که در زیر آمده، قابل اجرا می باشد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای فعال سازی این سرویس لازم است؛ مشترک کد آوای مورد نظر خود را به سر شماره 8989 ارسال نماید. سپس پیامکی مبنی بر فعال سازی و مدت زمان اعتبار برای مشترک از سوی اپراتور ارسال می گردد.

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

اگر مشترک سیم کارت دائمی همراه اول یا سیم کارت اعتباری همراه اول تمایل به تغییر اهنگ سرویس آوای انتظار خود را داشته باشد، تنها کافی است تا کد آوای جدید را به سر شماره 8989 ارسال نمایید تا این تغییر صورت پذیرد.

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس:

در صورتی که مشترک تمایل داشته باشد تا سرویس آوای انتظار را حذف کند؛ باید عدد 5 را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

 

2.     روش دوم: استفاده از تلفن گویا یا IVR

یکی دیگر از روش های مورد استفاده مشترکین همراه اول برای ثبت درخواست های مختلف سرویس آوای انتظار، استفاده از تلفن گویا می باشد که به روش های ذیل قابل اجرا می باشد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

در این روش مشترک لازم است؛ ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهد: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2، بعد 2، سپس 1 و در انتها کد آوای مورد نظر و کلید مربع را فشار دهد. ( 2،2،1،2،2،1، کد آوا، مربع )

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

در این روش نیز مشترک باید با استفاده از تلفن همراه خود، ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهد: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2  و بعد 1 و در انتها کد آوای جدید مورد نظر و کلید مربع را فشار دهد. (2،2،1،2،1، کد آوای جدید، مربع )

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای این کار نیز مشترک باید از طریق تلفن همراه خود با شماره 9990 را تماس گرفته و ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 2 و سپس 2 را شماره گیری نماید.

 

3.     روش سوم: با استفاده از کدهای دستوری یا USSD

 استفاده از کدهای دستوری یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین روش اجرای درخواست های مختلف می باشد که برای سرویس آوای انتظار به روش زیر اجرایی می گردد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول برای اجرای این درخواست تنها کافی است؛ کد دستوری # کد آهنگ * 221 * 10 * را شماره گیری نمایند. سپس پیامکی مبنی بر فعال سازی آهنگ پیشواز و مدت زمان آن برایتان ارسال می گردد.

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

در صورت تمایل مشترک به تغییر آهنگ، کاربر باید، درخواست خود را این گونه ارسال نماید:

# کد آهنگ جدید * 222 * 10 *

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای غیر فعال سازی این سرویس نیز، مشترکین باید کد دستوری مقابل را شماره گیری نمایند: # 223 * 10 * ( ستاره 10ستاره 223 مربع )

 

4.     مراجعه به اپلیکیشن همراه من

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به اپلیکیشن یا نسخه وب همراه من نسبت به فعال سازی آهنگ پیشواز خود اقدام نمایند. برای این کار باید پس از مراجعه به اپ همراه من، گزینه" خدمات" را انتخاب نموده و در صفحه جدید بر روی" آوای انتظار" کلیک نمایند. در این بخش از فهرست نمایش داده شده یا بخش جستجو، آهنگ پیشواز مورد نظر خود را انتخاب نموده و گزینه فعال سازی را کلیک نمایند. 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

بسیاری از مردم این روز ها برای گوشی های هوشمند خود به دنبال سیم کارت های اعتباری و دائمی هستند.این روز ها اپراتور ایرانسل که در تلاش است که بازار سیم کارت را به اختیار خود آورد.اپراتور ایرانسل که از ابتدا با شروع فعالیتش در بازار سیم کارت اعتباری بوده است و بعد ها توانست در بازار سیم کارت اعتباری  ایرانسل پیشتاز باشند.اپراتور ایرانسل  که در این سال ها توانسته است با بسته های بسیار جذاب و جالب مردم را به سمت خود بکشاند. اپراتور ایرانسل برای سیم کارت های اعتباری خود قیمت بسیار پایین فروش می کند. اپراتور ایرانسل در این سال ها همیشه توانسته است برای مردم بسیار جذاب و جالب است و توانسته سیم کارت های دائمی را تولید کند.این روز ها اپراتور سیم کارت دائمی ایرانسل با شماره 0900 شروع به فعالیت کرده است

البته در طول این سال ها اپراتور ایرانسل، در رقابتی تنگاتنگ با اپراتور همراه اول خدمات و امکانات خود را به خوبی گسترش داده و علاوه بر سیم کارت اعتباری، سیم کارت دائمی ایرانسل را نیز ارائه نموده است. به طوری که امروزه ایرانسل بعد از اپراتور همراه اول از بیشترین تعداد مشترک سیم کارت دائمی فعال برخوردار است.

 

سیم کارت دائمی 0900 ایرانسل چیست؟

با توجه به این که سیم کارت دائمی ایرانسل از نظر هزینه بسیار ارزان تر از سیم کارت اعتباری این اپراتور می باشد و از نظر ارزش و اعتبار نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اپراتور ایرانسل سیم کارت های دائمی جدید خود را با پیش شماره 0900 ارائه نموده است.

سیم کارت های دائمی ایرانسل تحت عناوین مختلف و با هدایای بخصوص در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و کاربران در صورت تمایل می توانند بسته به نیاز و سلیقه خود از بین شماره های دائمی قابل ارائه، شماره ای متناسب با نیاز و بودجه خود تهیه نموده و از آن استفاده نماید.

 

انواع سیم کارت دائمی 0900:

در حال حاضر  متقاضیان علاقمند به خرید سیم کارت دائمی می توانند از بین سیم کارت هایی که با قابلیت ها و قیمت های متفاوت از سوی ایرانسل ارائه می گردد، سیم کارت دائمی مورد نظر خود را انتخاب نمود و خریداری نمایند.

انواع سیم کارت های دائمی 0900 ایرانسل:

 

1.     سیم کارت دائمی 0900  (تک ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان تک ستاره ارزان ترین سیم کارت دائمی ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل می باشد که با قیمت 900،000 تومان، از 90 گیگابایت اینترنت رایگان سه ماهه برخوردار است. البته هدایای دیگر سیم کارت دائمی تک ستاره به شرح ذیل است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی تک ستاره به مدت سه ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        30 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 190،000 تومان

 

2.     سیم کارت دائمی 0900  (دو ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان دو ستاره که از 144  گیگابایت اینترنت رایگان نه ماهه برخوردار است؛ با قیمت 1،900،000 تومان، قابل خریداری می باشد. ویژگی های سیم کارت دائمی 0900 دو ستاره به شرح ذیل می باشد:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی دو ستاره به مدت نه ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        16 گیگا بایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 290،000 تومان

 

3.     سیم کارت دائمی 0900  (سه ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان سه ستاره با قیمت 2،900،000 تومان، مناسب متقاضیانی است که هم می خواهند یک سیم کارت با قیمت مناسب داشته باشند و هم از خدمات بی نظیر یک سیم کارت دائمی لذت ببرند. این سیم کارت نسبتا اقتصادی از 288 گیگابایت اینترنت یک ساله برخوردار بوده و هدایای آن به شرح ذیل است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی سه ستاره به مدت 12 ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        24 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 390،000 تومان

 

4.     سیم کارت دائمی 0900  (چهار ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان چهار ستاره یکی از مقرون به صرفه ترین سیم کارت های دائمی ایرانسل می باشد که با  360 گیگابایت اینترنت رایگان یک ساله  با قیمت 4.900،000 تومان، در دسترس علاقمندان قرار دارد.  ویژگی های سیم کارت دائمی چهار ستاره به شرح ذیل  است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی چهار ستاره به مدت 12 ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        30 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 390،000 تومان

 

5.     سیم کارت دائمی 0900  ( پنج ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان پنج ستاره از لحاظ رند بودن بعد از شماره های شش ستاره قرار دارد که نسبت به آنها قیمت مقرون به صرفه تری دارند. این سیم کارت دائمی با 480 گیگابایت اینترنت یک ساله با قیمت 7،900،000 تومان، از ویژگی های زیر برخوردار است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی 5 ستاره به مدت 12 ماه:

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        40 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 390،000 تومان

 

6.     سیم کارت دائمی 0900  ( شش ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان شش ستاره بهترین و خاص ترین شماره دائمی ایرانسل می باشد که شامل 600 گیگابایت  اینترنت رایگان یک ساله بوده و  با قیمت 9،900،000 تومان، با تحویل رایگان قابل خریداری می باشد. این سیم کارت دائمی فوق العاده از ویژگی های زیر برخوردار است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی شش ستاره به مدت 12 ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        50 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 390،000 تومان

 

7.     سیم کارت دائمی 0900 شماره ویژه

سیم کارت دائمی  0900 با عدد سال تولد یکی از منحصر بفرد ترین سیم کارت های ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل می باشد که با 90 گیگابایت اینترنت رایگان سه ماهه با قیمت 900،000 هزار تومان در دسترس علاقمندان خواهد بود. برخی از ویژگی های دیگر این سیم کارت هیجان انگیز به شرح ذیل است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی سال تولد به مدت 3 ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        30 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 190،000 تومان

با توجه به این که سیم کارت انتخابی پس از تکمیل مراحل خرید و واریز وجه، به نشانی اعلام شده از سوی خریدار به صورت کاملا رایگان ارسال می گردد؛ لازم است در هنگام مراجعه مامور تحویل سفارش، فردی که سیم کارت به نام او ثبت شده یکی از مدارک شناسایی معتبر و نسخه چاپی فرم ثبت نام را به همراه داشته باشد و جهت احراز هویت به مامور تحویل سفارش ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

بسیاری از مردم این روز ها برای گوشی های هوشمند خود به دنبال سیم کارت های اعتباری و دائمی هستند.این روز ها اپراتور ایرانسل که در تلاش است که بازار سیم کارت را به اختیار خود آورد.اپراتور ایرانسل که از ابتدا با شروع فعالیتش در بازار سیم کارت اعتباری بوده است و بعد ها توانست در بازار سیم کارت اعتباری  ایرانسل پیشتاز باشند.اپراتور ایرانسل  که در این سال ها توانسته است با بسته های بسیار جذاب و جالب مردم را به سمت خود بکشاند. اپراتور ایرانسل برای سیم کارت های اعتباری خود قیمت بسیار پایین فروش می کند. اپراتور ایرانسل در این سال ها همیشه توانسته است برای مردم بسیار جذاب و جالب است و توانسته سیم کارت های دائمی را تولید کند.این روز ها اپراتور سیم کارت دائمی ایرانسل با شماره 0900 شروع به فعالیت کرده است

البته در طول این سال ها اپراتور ایرانسل، در رقابتی تنگاتنگ با اپراتور همراه اول خدمات و امکانات خود را به خوبی گسترش داده و علاوه بر سیم کارت اعتباری، سیم کارت دائمی ایرانسل را نیز ارائه نموده است. به طوری که امروزه ایرانسل بعد از اپراتور همراه اول از بیشترین تعداد مشترک سیم کارت دائمی فعال برخوردار است.

 

سیم کارت دائمی 0900 ایرانسل چیست؟

با توجه به این که سیم کارت دائمی ایرانسل از نظر هزینه بسیار ارزان تر از سیم کارت اعتباری این اپراتور می باشد و از نظر ارزش و اعتبار نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اپراتور ایرانسل سیم کارت های دائمی جدید خود را با پیش شماره 0900 ارائه نموده است.

سیم کارت های دائمی ایرانسل تحت عناوین مختلف و با هدایای بخصوص در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و کاربران در صورت تمایل می توانند بسته به نیاز و سلیقه خود از بین شماره های دائمی قابل ارائه، شماره ای متناسب با نیاز و بودجه خود تهیه نموده و از آن استفاده نماید.

 

انواع سیم کارت دائمی 0900:

در حال حاضر  متقاضیان علاقمند به خرید سیم کارت دائمی می توانند از بین سیم کارت هایی که با قابلیت ها و قیمت های متفاوت از سوی ایرانسل ارائه می گردد، سیم کارت دائمی مورد نظر خود را انتخاب نمود و خریداری نمایند.

انواع سیم کارت های دائمی 0900 ایرانسل:

 

1.     سیم کارت دائمی 0900  (تک ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان تک ستاره ارزان ترین سیم کارت دائمی ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل می باشد که با قیمت 900،000 تومان، از 90 گیگابایت اینترنت رایگان سه ماهه برخوردار است. البته هدایای دیگر سیم کارت دائمی تک ستاره به شرح ذیل است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی تک ستاره به مدت سه ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        30 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 190،000 تومان

 

2.     سیم کارت دائمی 0900  (دو ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان دو ستاره که از 144  گیگابایت اینترنت رایگان نه ماهه برخوردار است؛ با قیمت 1،900،000 تومان، قابل خریداری می باشد. ویژگی های سیم کارت دائمی 0900 دو ستاره به شرح ذیل می باشد:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی دو ستاره به مدت نه ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        16 گیگا بایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 290،000 تومان

 

3.     سیم کارت دائمی 0900  (سه ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان سه ستاره با قیمت 2،900،000 تومان، مناسب متقاضیانی است که هم می خواهند یک سیم کارت با قیمت مناسب داشته باشند و هم از خدمات بی نظیر یک سیم کارت دائمی لذت ببرند. این سیم کارت نسبتا اقتصادی از 288 گیگابایت اینترنت یک ساله برخوردار بوده و هدایای آن به شرح ذیل است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی سه ستاره به مدت 12 ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        24 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 390،000 تومان

 

4.     سیم کارت دائمی 0900  (چهار ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان چهار ستاره یکی از مقرون به صرفه ترین سیم کارت های دائمی ایرانسل می باشد که با  360 گیگابایت اینترنت رایگان یک ساله  با قیمت 4.900،000 تومان، در دسترس علاقمندان قرار دارد.  ویژگی های سیم کارت دائمی چهار ستاره به شرح ذیل  است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی چهار ستاره به مدت 12 ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        30 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 390،000 تومان

 

5.     سیم کارت دائمی 0900  ( پنج ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان پنج ستاره از لحاظ رند بودن بعد از شماره های شش ستاره قرار دارد که نسبت به آنها قیمت مقرون به صرفه تری دارند. این سیم کارت دائمی با 480 گیگابایت اینترنت یک ساله با قیمت 7،900،000 تومان، از ویژگی های زیر برخوردار است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی 5 ستاره به مدت 12 ماه:

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        40 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 390،000 تومان

 

6.     سیم کارت دائمی 0900  ( شش ستاره )

سیم کارت دائمی 0900 با عنوان شش ستاره بهترین و خاص ترین شماره دائمی ایرانسل می باشد که شامل 600 گیگابایت  اینترنت رایگان یک ساله بوده و  با قیمت 9،900،000 تومان، با تحویل رایگان قابل خریداری می باشد. این سیم کارت دائمی فوق العاده از ویژگی های زیر برخوردار است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی شش ستاره به مدت 12 ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        50 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 390،000 تومان

 

7.     سیم کارت دائمی 0900 شماره ویژه

سیم کارت دائمی  0900 با عدد سال تولد یکی از منحصر بفرد ترین سیم کارت های ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل می باشد که با 90 گیگابایت اینترنت رایگان سه ماهه با قیمت 900،000 هزار تومان در دسترس علاقمندان خواهد بود. برخی از ویژگی های دیگر این سیم کارت هیجان انگیز به شرح ذیل است:

هدایای ماهانه سیم کارت دائمی سال تولد به مدت 3 ماه

·        900 دقیقه مکالمه با خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        900 عدد پیامک به خطوط داخلی کشور ( ماهانه )

·        30 گیگابایت اینترنت ( ماهانه )

·        سقف مصرف مجاز 190،000 تومان

با توجه به این که سیم کارت انتخابی پس از تکمیل مراحل خرید و واریز وجه، به نشانی اعلام شده از سوی خریدار به صورت کاملا رایگان ارسال می گردد؛ لازم است در هنگام مراجعه مامور تحویل سفارش، فردی که سیم کارت به نام او ثبت شده یکی از مدارک شناسایی معتبر و نسخه چاپی فرم ثبت نام را به همراه داشته باشد و جهت احراز هویت به مامور تحویل سفارش ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1402 | نظرات ()