استقبال زودهنگام ایرانسل از طرح صیانت
نوشته شده توسط : rondbaz

استقبال زودهنگام ایرانسل از طرح صیانت

 

در مورد تصمیم به کاهش پهنای باند شبکه های اجتماعی خارجی مانند اینستاگرام و ممنوعیت موتورهای جستجوگر خارجی حرف های زیادی را شنیده ایم که با نام طرح صیانت تیتر تمامی خبرها و استوری ها بود بحث شبکه های اجتماعی جداست اما با تحریم موتور جست وجوگری مانند گوگل اتفاقات بدی خواهد افتاد مانند اینکه شما دسترسی به سایت های معتبر را برای پژوهش ها خود از دست خواهیم داد و از امکاناتی مانند گوگل مپ گوگل ترجمه و … محروم خواهیم و قطعا باید یک موتور جست و جوگر جایگزین وارد عمل شود اپراتور ایرانسل در همین راستا اقدام به تهیه یک موتور جست و جوگر به نام ذره بین کرد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد

 

مختل شدن اینترنت ایرانسل

هنگامی که طرح صیانت در مراحل پیشنهادات اولیه بود، یک موتور جستجوی داخلی بر مبنای گوگل به نام ذره بین طراحی شد که به همین منظور همراه اول نیز برای ترغیب کاربران خود خدماتی نظیر اینترنت داخلی هدیه داد و نام خودش را به عنوان اولین اپراتوری که به استقبال این طرح رفته، ثبت کرده است. ایرانسل نیز با کند کردن اینترنت خود به دنبال همراه اول برای استقبال از این طرح رفت.

کاربران فضای مجازی برای شکایت از این مشکل کندی در فضای مجازی یک کمپین توییتری با نام ایرانسل راه انداختند که ابتدا گفته می شد با توجه به اینکه باطری آنتن های موبایل بیشتر از رده خارج شده و فاسد هستند، هنگامی که برق می رود توان آنتن دهی ندارند که این موضوع بیشتر برای ایرانسل حس می شد؛ اما مشترکین ایرانسل اعلام کردند که حتی با وصل شدن برق، اینترنت با تاخیر یکی دوساعته متصل می شد.

با هم به چند تویتر کاربران در این زمینه می پردازیم:

‌اینترنتایرانسل دیگه واقعا شورشو در آورده. دائم قطع میشه. تماس گرفتم شاکی بشم اپراتور خیلی شیک قضیه رو میندازه گردن قطعی های برق!

یه سوال چرا وقتی برق میره و بعد از ۲ ساعت میاد اینترنت ‎ایرانسل نمیاد؟ هر روز ۲ ساعت برق میره ۴ ساعت اینترنت. قبول دارم دکل هاشون برق اضطراری نداره و برق قطع میشه اونا هم از کار میافتن اما چرا وقتی برق میاد تا ۲ ساعت بعدش ‎اینترنت نمیاد؟

امروز ششمین روزی هست که ایرانسل اینترنت رو با اختلال مواجه کرده. همراه اول هم اینترنتش اختلال داره ولی در سطح کم‌تر. شما دو تا سرویس دهنده می‌شود توضیح دهید دقیقا مشغول انجام چه کاری هستید؟

 

واقعا با این وضع اینترنت به هیچ کاری نمی‌رسم کاش مشکل مقطع باشه چون هم با اینترنت همراه اول هم ایرانسل امتحان کردم اما بیش‌تر از ده روزه که به هیچ کدوم از کارام نمی‌رسم.

 

ایرانسل رسما آنتن‌هاش رو با دوشاخه زده به برق، به محض رفتن برق اینم قطع میشه:|

 





:: برچسب‌ها: ایرانسل , اپراتور ایرانسل , خدمات دیجیتال , اینترنت همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: