روش استعلام زمان بسته حجمی اینترنت همراه اول
نوشته شده توسط : rondbaz

اگر به یاد داشته باشید در گذشته نه چندان دور برای دسترسی به اینترنت باید به مکان های خاص مانند کافی نت مراجعه می کردید و یا اگر در منزل و یا محل کار دارای رایانه و دستگاه مودم بودید می توانستید به اینترنت دسترسی داشته باشید . امام ظهور گوشی های هوشمند همچنین پیشرفت های سیم کارت توانست به کاربران این امکان را بدهد تا بتوانند در هر زمان وهرمکان به اینترنت دسترسی داشته باشند . به مرور این پیشرفت ها باعث شد تا دنیای مجازی به نوعی جایگزین دنیای واقعی افراد شوند . به همین دلیل به جرات میتوان گفت اینترنت و دنیای مجازی بخش بزرگ جدا نشدنی از افراد شده است . یکی از پیشرفت هایی که سیم کارت در چند سال اخیر داشته است ارائه بسته های اینترنت همراه می باشد که افراد می توانند با خریداری بسته اینترنت همراه برای سیم کارت های خود با استفاده از تلفن همراه  به اینترنت دسترسی راحتی داشته باشید . حال برای برخی از مشترکین سوال پیش آمده که ما چگونه میتوانیم از حجم و مدت زمان استفاده از اینترنت همراه خود مطلع شویم .ما در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه اطلاع از بسته اینترنتی همراه اول را برای افراد داری سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول توضیح دهیم . 

 

نحوه جلوگیری از هزینه بالای مصرف آزاد اینترنت همراه اول

اپراتور همراه اول برای اینکه مشترکینش قربانی هزینه بالای مصرف آزاد اینترنت نشوند دو روش ذیل را ارائه داده است و ما چگونگی استفاده از این روش ها را در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد .

استعلام بسته اینترنتی همراه اول با شماره گیری کدهای دستوری

استعلام بسته اینترنت همراه اول با استفاده از اپلیکیشن همراه من

 

چگونگی استعلام با استفاده از کد ها دستوری

همراه اول برای استعلام مانده حجم بسته اینترنتی دو کد دستوری را ارائه داده است :

کد دستوری *100*1# : لازم به ذکر است که این کد به جز استعلام مانده اینترنت قابلیت های دیگری مانند لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول و خرید بسته اینترنت همراه اول را دارد .

مراحل استعلام : در صفحه جدیدی که پس از شماره گیری این کد نمایش داده شده گزینه استعلام وجود دارد با انتخاب این گزینه میتوانید از باقی مانده حجم بسته اینترنت همراه اول و مدت زمان استفاده از بسته اینترنتی مطلع شوید .

 نکته : توجه داشته باشید برای مطلع شدن از حجم اینترنت خود از طریق این روش فقط باید از سیم کارتی که قصد استعلام اینترنتش را دارید استفاده کنید.

 

کد دستوری *10*320# : با شماره گیری این کد دستوری نه تنها برای خود سیم کارت بلکه برای سایر خطوط همراه اول هم می توانید استعلام مانده حجم و مدت زمان استفاده از بسته اینترنت همراه اول را بگیرید .

مراحل استعلام : پس از شماره گیری کد دستوری *10*320# صفحه جدیدی برای شما نمایش داده می شود . در این صفحه شماره سیم کارت دائمی همراه اول یا سیم کارت اعتباری همراه اول را وارد می کنید. پس از وارد کردن شماره برای سیم کارتی که قصد استعلام مانده اینترنت را دارید پیامکی حاوی جزئیات بسته اینترنت ارسال میشود .

 

استعلام مانده بسته اینترنت با استفاده از اپلیکیشن همراه من

استعلام اینترنت از طریق اپلیکیشن همراه من در صورتی که دسترسی به اینترنت دارید راحت ترین روش است .

اگر دسترسی به اینترنت دارید با ورود به اپلیکیشن در اولین صفحه ای که نمایش داده میشود میتوانید باقی مانده حجم بسته اینترنت خود را مشاهده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: