چرا سیم کارت های همراه اول، در بازار پرطرفدارتر هستند؟
نوشته شده توسط : rondbaz

همانطور که همه ما میدانیم اولین اپراتوری که در بازار ایران سیم کارت تولید و عرضه کرد اپراتور همراه اول است.امروزه همراه اول طرفداران بسیار زیادی دارد و این موضوع برای خیلی ها سوال شده که چرا همراه اول اینقدر محبوب و پر طرفدار است.از سالی که همراه اول خبر فوری عرضه سیم کارت در ایران را در روزنامه ها به اطلاع مردم رساند حدود سه دهه می گذرد.همراه اول دارای قدمت بالایی است و این موضوع میتواند یکی از عوامل تاثیر گذار باشد.دومین موردی که میتوان مثال زد سرویس هایی است که از سالی که گوشی های هوشمند به بازار آمدند و دسترسی به اینترنت راحت تر شد همراه اول سرویس هایی مانند خرید اعتبار شارژ سیم کارت خرید بسته های اینترنتی بسته های مکالمه و پیامکی را طراحی کرد و بین کاربرانش انتشار کرد.مورد سومی که بسیاری را به خود جلب کرد و می کند برگزاری جشنواره ها مسابقه ها و قرعه کشی های باور نکردنی اما واقعی که در ایام های گوناگی انتشار میکند این جشنواره ها در سال چندین بار برگزار میشود و هدایای زیادی را به مشترکین خود تقدیم میکند.به همین خاطر در ادامه مهمترین مزایای اپراتور همراه اول که تاثیر زیادی بر قیمت سیم کارت های این اپراتور دارد را بررسی می کنیم؛ البته تاثیر این معیارها یکسان نبوده و برخی از آنها نقش بیشتری دارند که لازم است؛ خریداران سیم کارت ها حتما قبل از خرید به آن توجه کامل داشته باشند:

 

·        پوشش شبکه

از آنجا که اپراتور همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور می باشد که هم از نظر سابقه و هم از نظر تجربه قدمت بیشتری دارد؛ از پوشش شبکه گسترده تری نیز برخوردار است که نه تنها در شهرهای کوچک و بزرگ کشور گسترده شده است؛ بلکه روستاها و مناطق دور افتاده ای تحت پوشش شبکه ای این اپراتور هستند که خیال مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول را از برقراری ارتباط در این مناطق آسان می سازد.

پوشش ملی اپراتور همراه اول فرصتی است برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور تا آنها با آرامش و اطمینان بیشتری از ارتباط با دوستان و آشنایان لذت ببرند.

 

·        کیفیت ارتباطات

قطعا یکی از مهم ترین مزیت های یک سیم کارت خوب، کیفیت خدمات در زمان برقراری ارتباط می باشد. اپراتور همراه اول از نظر کیفیت صدا و داده، کاهش قطعی و تاخیر در تماس ها و دسترسی به اینترنت در جایگاه بسیار بالاتری نسبت به اپراتورهای دیگر قرار دارد که همین امر سبب شده تا سیم کارت های این اپراتور اعم از دائمی یا اعتباری، معتبر تر و پرطرفدارتر از سیم کارت های ایرانسل و رایتل باشند.

 

·        پشتیبانی و خدمات مشتریان

پشتیبانی 24 ساعته تلفنی همراه اول یکی از خدمات خاص این اپراتور است که این امکان را برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول ایجاد نموده تا کلیه سوالات خود را از پشتیبانان و کارشناسان این اپراتور پرسیده و پاسخ مناسب دریافت کنند. البته راه های ارتباطی دیگری مانند ایمیل، چت آنلاین، شبک های اجتماعی و ... نیز از روش های متفاوت ارتباطی دیگری است که مشترکین همراه اول می توانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر آنچه که بیان شد؛ مهم ترین مزیت این سرویس در اپراتور همراه اول این است که شکایات و درخواست های مشترکین همراه اول به درستی مورد توجه قرار گرفته و در اسرع وقت رسیدگی می شود؛ زیرا پاسخگویی به کلیه شکایات و نیازمندی های کاربر سیم کارت دائمی و اعتباری از اولویت های این اپراتور می باشد.

 

سرویس های اضافی

از آنجا که تعداد مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول نسبت به سایر اپراتورها بیشتر می باشد؛ خدمات و سرویس هایی که از سوی این اپراتور برای کاربران در نظر گرفته می شود؛ نیز معمولا متنوع تر و مقرون به صرفه تر می باشد. مثلا سرویس رومینگ بین الملل همراه اول نه تنها از نظر تعداد کشورهای طرف قرارداد بسیار بیشتر از سایر اپراتورها ست؛ بلکه از نظر قیمت نیز ارزان تر و اقتصادی تر از هزینه رومینگ مشترکین اپراتورهای ایرانسل و رایتل می باشد.

 

ویژگی های منحصر بفرد

اپراتور همراه اول با ارائه سرویس ها و خدمات خاص و منحصر بفرد تجربه بهتری از استفاده از تلفن های همراه را به مشترکین خود هدیه می دهد. مثلا این اپراتور با ارتقا امنیت مکالمات و ارائه خدمات رمزگذاری تماس ها این امکان را برای مشترکین فراهم نموده تا مکالمات خود را از دسترس ناخواسته دیگران محافظت نموده و از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشند.

خدمات خاص

قطعا یکی از مهم ترین وجه تمایز اپراتور همراه اول با سایر اپراتورها خدمات خاصی است که از سوی این اپراتور برای مشترکین وفادار خود در نظر گرفته شده که شامل تخفیف ها و پیشنهادات ویژه برای دریافت خدمات می شود.

 

کدام سیم کارت های همراه اول محبوب ترند؟

مسلما موارد ذکر شده تاثیر بسیار زیادی در محبوبیت سیم کارت های همراه اول دارند به طوری که باعث شده سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول اولویت خرید متقاضیان سیم کارت باشند. البته توجه به این نکته نیز الزامی است که ارزش ریالی و اعتبار همه سیم کارت های همراه اول به یک اندازه نبوده و قطعا سیم کارت دائمی این اپراتور گران تر و محبوب تر از سیم کارت های اعتباری همراه اول هستند. ضمن این که در بین سیم کارت دائمی همراه اول نیز، سیم کارت دائمی 0912 به عنوان یک سیم کارت سرمایه ای، بسیار پرطرفدار تر و گران تر می باشند.

با توجه به این که هیچ تفاوتی از نظر نوع پوشش شبکه و ارائه خدمات از سوی اپراتور همراه اول بین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور وجود ندارد؛ بنابراین میزان اعتبار و ارزش این نوع سیم کارت ها معیارهایی به غیر از موارد ذکر شده می باشد. معیارهایی مانند میزان کارکرد سیم کارت، نوع پیش شماره و میزان رندی شماره که هر کدام می توانند قیمت سیم کارت دائمی 0912 را تا میلیون ها تومان جابجا کنند.

 

از کجا سیم کارت سرمایه ای بخرم ؟

بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید و میخواهید سیم کارتی تهیه کنید که در یک بازه زمانی کوتاه، علاوه بر حفظ پول اولیه، سود خوبی را نصیب شما کند، بهتر است از بین شماره های سیم کارت دائمی 0912 شماره ای را انتخاب کنید که از همه نظر جذاب و محبوب باشد.

به طور کلی انتخاب یک سیم کارت سرمایه ای، کار پیچیده ای است که نیاز به تحلیل بازار، شناخت درست از ویژگی های یک سیم کارت، شناخت رقبا، ویژگی های اپراتور و ... دارد. در بازار خرید و فروش سیم کارت ایران افرادی تحت عنوان کارشناس خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند که مسئولیت تعیین ارزش و قیمت سیم کارت ها را بر عهده دارند. این افراد با بررسی نیازهای مشتریان و میزان عرضه و تقاضا، می توانند سیم کارت هایی را به شما پیشنهاد دهند که در یک بازه زمانی کوتاه، افزایش قیمت بیشتری داشته باشند.  

در حال حاضر تمامی وب سایت های معتبر مانند رندباز که به صورت تخصصی به امر خرید و فروش سیم کارت مشغول هستند، دارای کارشناس قیمت گذاری سیم کارت هستند که این افراد با مهارت ها و تجربیات خود توانایی قیمت گذاری سیم کارت های مختلف اعم از دائمی یا اعتباری تمامی اپراتورها را به صورت دقیق و حرفه ای دارند و کمک می کنند تا با یک خرید مطمئن و کارشناسی شده به راحتی سود خود را چندین برابر کنید.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: