آیا سیم کارت دائمی 09912 جایگزین مناسبی برای سیم کارت دائمی 0912 است؟
نوشته شده توسط : rondbaz

همانطور که بسیاری از ما میدانیم اپراتور همراه اول بیش از سه دهه در حوزه کاری سیم کارت فعالیت دارد و اولین اپراتور رایج کشور است اپراتور همراه اول در طول این سه دهه سیم کارت های بسیاری طراحی و در بازار سیم کارت عرضه کرده است که محبوب ترین سیم کارت ها سیم کارت هایی با پیش شماره 912 است که امروزه در بازار سیم کارت معاملات بسیار زیادی می شود سیم کارت همراه اول با پیش شماره 912 چون اولین سیم کارت دائمی است که در بازار عرضه شده با قیمت های بالایی برخوردار است به طوری که برخی از این نوع سیم کارت با ماشین های گران قیمت معامله می شود خب حالا این مطلب جزئی را به شما گفتم که به این قسمت از مطلب برسیم برخی از مشتریان به علت های بسیار زیادی نیازمند به خط های معتبر و گران قیمت هستند که میتوان سیم کارت 912 را به این دوستان پیشنهاد میکنیم ولی خب خیلی از دوستان توان تهیه سیم کارت های 912 را دارند ولی نیازمند خط معتبر برای کسب و کار و غیره هستند همراه اول اول برای این دوستان که توان خرید سیم کارت های 912 را دارند سیم کارتی با پیش شماره 09912 طراحی کرده که از لحاظ اعتبار با شماره های 912 برابری میکند و قیمت هایش نسبت به قیمت سیم کارت با پیش شماره 912 ارزان تر است.در حال حاضر کمترین قیمت اعلام شده برای یک سیم کارت دائمی 0912 سه و نیم میلیون می باشد که این مبلغ می تواند؛ برای برخی از افراد که تمایل دارند یک سیم کارت دائمی همراه اول بخرند؛ زیاد باشد. به همین خاطر این افراد می توانند یک سیم کارت دائمی ارزان تر با پیش شماره 912-09 خریداری نمایند که نه تنها همان پوشش شبکه و آنتن دهی را خواهد داشت؛ بلکه کیفیت خدمات و سرویس ها در آن کاملا با سیم کارت دائمی 0912 همراه اول برابر می باشد. البته این دو نوع سیم کارت از خیلی جهات با هم تفاوت هایی دارند که اگر شما هم تمایل دارید؛ آن را تهیه کنید؛ پیشنهاد می شود نسبت به این پیش شماره اطلاعات کافی کسب کنید.

 

شماره های جدید 912-09 چه نوع شماره هایی هستند؟

این پیش شماره که به تازگی از سوی اپراتور همراه اول عرضه شده است؛ به صورت دائمی و اعتباری در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و از شرایط و امکانات فوق العاده ای برخوردار است. به همین خاطر در شرایط کنونی که قیمت سیم کارت دائمی 0912 همراه اول افزایش شدیدی را تجربه می کند؛ سیم کارت های دائمی 09912 با قیمت استثنایی و مقرون به صرفه یک موقعیت فوق العاده برای خرید محسوب می شود.

 

مزایای خرید سیم کارت دائمی 09912 همراه اول

از آنجا که این پیش شماره از نظر ظاهری بسیار شبیه شماره های سیم کارت دائمی 0912 همراه اول می باشند؛ یک گزینه مناسب برای کسانی که قصد خرید سیم کارت دائمی همراه اول را داشته و مشکل بودجه دارند؛ محسوب می گردد. البته خرید این سیم کارت مزایای دیگری نیز خواهد داشت که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

·        قیمت ارزان سیم کارت دائمی 09912

·        فراوانی شماره سیم کارت دائمی 09912

·        صفر بودن سیم کارت دائمی 09912

 

معایب خرید سیم کارت دائمی 09912 همراه اول

خرید سیم کارت دائمی 09912 به عنوان یک سیم کارت دائمی که به تازگی از سوی اپراتور همراه اول عرضه شده است؛ معایبی دارد که بهتر است؛ قبل از خرید به آنها توجه داشته باشید.

معایب خرید سیم کارت دائمی 09912:

·       اعتبار اجتماعی پایین و شناخته نبودن سیم کارت

·       مشخص نبودن رنج های اعتباری و دائمی سیم کارت های 09912

·       افت شدید قیمت بعد از کار کرده شدن

·       نامناسب برای سرمایه گذاری

·       عدم استقبال از سیم کارت های کارکرده این نوع سیم کارت در زمان فروش

 

قیمت سیم کارت دائمی 09912

در حال حاضر سیم کارت دائمی 09912 با قیمت بسیار ارزان 170 هزار تومان در دسترس علاقمندان قرار دارد که متقاضیان می توانند از طریق درگاه های ذیل نسبت به خرید آن اقدام نمایند:

·        خرید آنلاین از وب سایت همراه اول

·        مراجعه به فروشگاه های همراه اول

·        مراجعه به نمایندگان و فروشگاه های مجاز فروش

·        دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه و ثابت

·        همراه یار ( سرویس خدمات در محل همراه اول )

 

سیم کارت دائمی 09912 بخرم یا نه؟

با توجه به این که سیم کارت دائمی 09912 اخیرا وارد بازار سیم کارت ایران شده، به خوبی در بین مردم شناخته شده نیست که همین امر سبب گردیده تا این نوع سیم کارت برای کسانی که می خواهند با خرید سیم کارت به یک جایگاه اجتماعی و اعتبار کاری دست پیدا کنند؛ مناسب نباشد. علاوه بر این سیم کارت دائمی 09912 بعد از کارکرده شدن، افت قیمت شدیدی پیدا می کند که باعث می شود؛ این سیم کارت ها برای سرمایه گذاری مناسب نباشند.

عرضه شدن سیم کارت 09912 به دو صورت دائمی و اعتباری هم معضل بزرگی است که استقبال از این نوع سیم کارت را به شدت کاهش داده است. زیرا برای فردی که به دنبال خرید یک سیم کارت دائمی است، مشخص بودن رنج شماره مهم است و نمی خواهند به همه توضیح دهند که این شماره، یک شماره دائمی است.

البته این پیش شماره به عنوان ارزانترین پیش شماره دائمی همراه اول یک گزینه مناسب برای کسانی که قصد یک خرید ارزان و اقتصادی را دارند؛ محسوب می گردد.

 

آیا سیم کارت دائمی 09912، جایگزین شماره های 0912 خواهد شد؟

شماره دائمی 0912 همراه اول به عنوان گران ترین و پرطرفدارترین سیم کارت های موجود در بازار کشور، اولین و قدیمی ترین شماره های عرضه شده از سوی اپراتور همراه اول می باشد که در طول سه دهه، همواره روند صعودی قیمت را تجربه کرده است. از آنجا که این پیش شماره ها مربوط به استان تهران بوده و تنها به صورت دائمی عرضه شدند؛ از نظر اعتبار و جایگاه اجتماعی نه تنها در بین بازاریان و مدیران معتبر می باشند؛ بلکه در بین افرادی که به دنبال پرستیژ هستند؛ نیز محبوب و پرطرفدار می باشند. به همین خاطر تاکنون هیچ پیش شماره ای نتوانسته، جایگزین این شماره های خاص و منحصر بفرد شوند.

 

کدام سیم کارت دائمی 0912 همراه اول، برای سرمایه گذاری مناسب تر است؟

با توجه به این که افزایش قیمت سیم کارت دائمی 0912 برای همه کدهای این پیش شماره با ارزش به یک اندازه نبوده و کدهای قدیمی تر مانند یک، دو، سه و چهار بیشترین افزایش قیمت را در طول این سالها تجربه کردند؛ در حال حاضر این کدهای قدیمی گران ترین سیم کارت موجود در بازار هستند. ولی در این بین شماره های 0912 با کد صفر و نه، که ارزان ترین سیم کارت دائمی 0912 محسوب می شوند؛ برای سرمایه گذاری مناسب تر هستند. زیرا در بین شماره های کد صفر و نه، سیم کارت صفر ( کارنکرده) و رند بیشتری وجود دارند که حق انتخاب زیادی را به مشتری می دهند و سبب می گردند تا در یک بازه زمانی مشخص، سود سرمایه گذاری بر روی این سیم کارت ها بسیار بیشتر از سود سرمایه گذاری بر روی کدهای قدیمی تر پیش شماره 0912 باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: