سیم کارت رند آیینه ای به چه نوع سیم کارتی میگویند؟
نوشته شده توسط : rondbaz

امروزه سیم کارت های رند خواهان زیادی دارند و بسیار جذابند ولی برای یک عده از دوستان سوا پیش میاد که چرا انقدر سیم کارت های رند جذابند خوب از نظر خیلی از دوستان همکاران و کارشناسان سیم کارت سیم کارت های رند باعث جلب توجه میشود و یکی دیگر از علت های این موضوع می تواند این باشد که به راحتی در ذهن میماند و میتوان خیلی راحت این نوع سیم کارت ها را حفظ کرد به دلایلی که همه ما میدانیم سیم کارت های 912 همراه اول قیمت های بالا و باور نکردنی دارند طوری که قیمت این نوع سیم کارت به میلیارد ها تومن رسیده و در بازار سیم کارت حتی معاوضه با خانه ماشین و ابزار های گران قیمتی معامله می شود. امروزه دغدغه بسیاری از دوستانی که توان خرید سیم کارت های رند 912 دارند ولی بخاطر شرایط شغلشان و یا هرچیز دیگری نیاز به یک خط ارزان قیمت و بسیار رندی دارند که اپراتور های ایرانسل رایتل و حتی خوده همراه اول این امکان را به مشتریان داده اند که از خط های رندشان استفاده کنیم و به صورت دستی  با چند کلیک ساده سیم کارت اعتباری رند خود را به دائمی تبدیل کنیم

قیمت یک سیم کارت دائمی 0912 همراه اول با کد یک در برخی شرایط دهها میلیون با یک شماره دائمی 0912 معمولی با کد 4 فرق دارد؛ حتی این نوع سیم کارت ها از شرایط فروش بسیار بهتری در بازار برخوردار هستند. البته در مورد شماره های رند شرایط بسیار پیچیده تر و غیر قابل پیش بینی تر خواهد بود؛ چون شماره های رند به خودی خود قیمت بالایی دارند؛ حال اگر متعلق به کدهای پایین سیم کارت دائمی 0912 همراه اول باشند؛ به قدری پرطرفدار و محبوب خواهند شد که ارزش گذاری بر روی آنها کار آسانی نخواهد بود.

ولی در بین سیم کارت های رند، برخی شماره های رند مثل رند آینه ای قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به بقیه شماره های رند داشته و می توانند برای شروع یک کسب و کار مناسب باشند. بنابراین اگر به عنوان مدیر یا صاحب یک کسب و کار به دنبال یک شماره رند با قیمت مناسب می گردید؛ می توانید در این مطلب همه ویژگی های شماره های رند آینه ای را بخوانید و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

 

چرا شماره های رند جذابند؟

به طور کلی اعداد و ارقام رند در ذهن افراد واکنش های مثبت ایجاد می کنند و باعث جلب نظر می شود؛ به همین خاطر داشتن یک شماره رند تقریبا برای همگان جذاب و دوست داشتنی می باشد. البته داشتن شماره رند از آن جهت که به راحتی حفظ می شوند و تقریبا در حافظه ی همه افراد تا مدت ها باقی می مانند نیز مهم هستند. زیرا کسانی که خصوصا به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند و قصد دارند که به کسب و کارشان رونق بخشند، به دنبال شماره هایی هستند که نیاز به یادداشت نداشته و تنها با یک بار شنیدن برای همیشه در ذهن ها حک  شوند.

تاثیر سیم کارت رند بر تصویر سازی از شخصیت یا برند شما در ذهن مخاطب نیز بسیار زیاد است؛ زیرا یک شماره ی رند نه تنها نشان می دهد که شما به کوچکترین جزئیات مانند شماره تلفن همراه اهمیت می دهید؛ بلکه برایتان متمایز بودن هم مهم است و می خواهید همیشه خاص و منحصر بفرد باشید.

 

سیم کارت رند آینه ای چیست؟

به شماره ای که در آن علاوه بر تکرار اعداد، ساختار اعداد به صورت آینه ای عمل می کند؛ سیم کارت رند آینه ای می گویند. مثلا اگر دو عدد 23 و 32 در شماره های یک عدد تکرار شوند، به آن سیم کارت رند آینه ای گفته می شود. بنابراین در این نوع شماره اعداد مانند آینه به صورت وارونه تکرار می شوند.

البته در این نوع شماره ها، در صورتی که تکرار اعداد به صورت وارونه در ابتدای شماره باشد به آن رند آینه ای از ابتدا گفته می شود؛ مانند 09128558111 و در صورتی که این تکرار در انتهای شماره اتفاق بیفتد؛ به آن رند آینه ای از انتها می گوییم. مانند 09121115885.

 

مزایای خرید سیم کارت رند آینه ای

خرید سیم کارت رند آینه ای که از مهم ترین دسته بندی های شماره های رند محسوب می شود؛ از مزایای زیر برخوردار است:

·        به یاد سپاری آسان

با توجه به این که مهم ترین ویژگی سیم کارت رند آینه ای تکرار اعداد به صورت وارونه می باشد؛ با به خاطر سپردن تنها دو عدد امکان حفظ شماره وجود دارد؛ مثلا شماره 09125995111 به راحتی به خاطر سپرده می شود. البته در این نوع شماره هر چقدر تکرار اعداد به صورت آینه ای بیشتر باشد؛ سیم کارت محبوب تر و گران تر خواهد شد.

·        قیمت میان رده

به طور کلی در بازار خرید و فروش سیم کارت ایران، سیم کارت رند آینه ای در ردیف سیم کارت های اقتصادی قرار می گیرد که از قیمت مقرون به صرفه و مناسب تری نسبت به سایر شماره های رند برخوردار است.

·        مناسب برای برند سازی

با توجه به این که در این نوع سیم کارت، اعداد به صورت وارونه تکرار می شوند؛ این شماره ها بسیار برای برند سازی مناسب هستند. زیرا به راحتی در خاطره ها می مانند و می توانند خیلی زود باعث رونق کسب و کار شما شوند. پس اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید، می توانید با خرید یک سیم کارت رند آینه ای که از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است؛ کسب و کار خود را گسترش دهید.

·        سرمایه گذاری مناسب

قطعا خرید یک سیم کارت رند در هر شرایطی می تواند به صرفه باشد؛ زیرا تجربه نشان داده که خرید سیم کارت 0912 همراه اول در طول سی سال فعالیت این اپراتور، همواره روند صعودی داشته و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

·        شرایط فروش آسان

در بازار سیم کارت ایران، سیم کارت رند دائمی همراه اول محبوب ترین و پرطرفدارترین سیم کارت های موجود در بازار می باشند که به محض عرضه به فروش می رسند. قطعا چنین شرایطی برای سیم کارت رند آینه ای که به راحتی به خاطر سپرده می شوند؛ نیز وجود دارد.

 

معایب خرید سیم کارت رند آینه ای

یکی از مهم ترین معایب سیم کارت رند آینه ای این است که نوع رندی در نوشتار مشخص می شود و شما باید نوع رندی را با نوشتن در معرض دید مخاطب قرار دهید. به همین خاطر به این سیم کارت ها در اصطلاح رند پنهان می گویند.

قطعا هر چقدر تکرار عدد در این نوع شماره بیشتر باشد؛ این مشکل کمرنگ تر خواهد شود.

 

سیم کارت رند آینه ای مناسب چه کسانی است؟

به طور کلی سیم کارت رند یا Memorable sim card در دنیا با قابلیت ماندگاری در ذهن شناخته می شوند که این امر به تنهایی یک مزیت بزرگ و ویژه برای صاحبان مشاغل، وکلا، پزشکان و مدیران به حساب می آید. با توجه به این که مهم ترین مزیت سیم کارت رند آینه ای به خاطر سپاری آسان آن می باشد؛ استفاده از این نوع سیم کارت در کارت های ویزیت بسیار هوشمندانه است. زیرا القای چنین نکته مثبتی تنها با ارائه ی یک کارت ویزیت، تصویری مثبت و قابل اعتماد از شما می سازد که می تواند تا مدت ها شما و برندتان را در ذهن کارفرمایان حک کند.

ضمن این که قیمت میان رده سیم کارت آینه ای، یک ویژگی منحصر بفرد برای این شماره محسوب می گردد و این امکان را به متقاضیان می دهد تا با پرداخت یک قیمت اقتصادی صاحب یک سیم کارت رند و استثنایی شوند.

 

 

 







:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: