چگونه به سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ انتقال دهیم؟
نوشته شده توسط : rondbaz

همراه اول دیگری کسی در ایران نیست که با این برند معروف سیم کارت نا اشنا باشد و در بازار سیم کارت هم این برند بسیار محبوب تر نسبت به سیم کارت های دیگر است و در بازار سیم کارت های دائمی این اپراتور با قیمت ها بسیار عجیبی معامله می شوند.اما بسیاری از مردم هم از سیم کارت های  اعتباری این برند استفاده می کنند .اما بزرگ ترین مشکلی که برای کسانی که سیم کارت های اعتباری دارند و بزرگ ترین معضل همیشه برای آنها بوده است اتمام شارژ بوده است که هر از گاهی برای مشترکان بسیار گران تمام می شود.از این رو اپراتور ایرانسل در تلاش است که بتواند که این مشکل را به نحوی حل کند مردم دیگر دچار مشکل نشوند.علاوه بر خرید مستقیم شارژ توسط خود کاربر، روش هایی را نیز برای انتقال اعتبار از یک مشترک دیگر در نظر گرفته است که این امکان را برای مشترکین سیم کارت اعتباری فراهم می کند تا در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 سرویس انتقال شارژ در اپراتور همراه اول

سرویس انتقال اعتبار ریالی سرویسی است که به مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول این امکان را می دهد تا در زمانی کوتاه به یک سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ یا اعتبار ریالی منتقل کنند.

 

روش های انتقال شارژ در اپراتور همراه اول

 در حال حاضر مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند علاوه بر روش های مرسوم خرید شارژ، به دو روش دیگر نیز شارژ یا اعتبار ریالی خود را افزایش دهند:

روش اول: سیم کارت دائمی به اعتباری

روش دوم: سیم کارت اعتباری به اعتباری

 

1.     انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی همراه اول به سیم کارت اعتباری همراه اول

در گذشته فقط مشترکین اعتباری همراه اول امکان انتقال شارژ به یک سیم کارت اعتباری دیگر داشتند؛ ولی در حال حاضر کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول نیز می توانند در صورت تمایل با استفاده از روش های انتقال شارژ، برای خطوط اعتباری همراه اول انتقال شارژ را انجام دهند.

 هزینه هر انتقال در این سرویس 40 تومان بعلاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد که در پایان دوره به همراه مبلغ منتقل شده بر روی قبض مشترک سیم کارت دائمی محاسبه خواهد شد.

 

روش های انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی همراه اول به سیم کارت اعتباری همراه اول

سرویس انتقال اعتبار ویژه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین فعال می باشد و کاربران سیم کارت دائمی همراه اول در صورت تمایل می توانند با استفاده از روش های ذیل نسبت به انتقال اعتبار اقدام نمایند:

1.     شماره گیری کد دستوری # 141 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 141 مربع )

2.     استفاده از اپلیکیشن همراه من ( آیکون خدمات شارژ،  انتقال اعتبار )

3.     استفاده از وب سایت همراه من ( منو صورتحساب من ، انتقال اعتبار )

شرایط و قوانین سرویس انتقال اعتبار برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول :

·        این سرویس مخصوص مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول بوده و امکان انتقال شارژ از این طریق به سیم کارت های اعتباری سایر اپراتورها وجود ندارد.

·        در زمان استفاده از این سرویس، اگر سیم کارت مقصد در شبکه وجود نداشته باشد و یا بنا به هر دلیلی غیر فعال نامیده شود، امکان انتقال شارژ وجود ندارد.

·        مبلغ شارژ باید به ریال وارد شود.

·        مبلغ انتقالی در این سرویس باید مضربی از 10،000 ریال و  بین 10،000 ريال تا 100،000 ريال باشد.

·        فارغ از مبلغ انتقال داده شده، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده حداکثر 90 روز می باشد.

·        سقف انتقال از سیم کارت دائمی همراه اول به اعتباری در هر ماه 500،000 ريال می باشد.

·        پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار ارسال می گردد.

·        برای انتقال اعتبار نیاز به رمز نبوده و مشترکین سیم کارت دائمی می توانند بدون رمز انتقال، از این سرویس استفاده نمایند.

·        مشترکین دائمی همراه اول با شرایط غیر نرمال، امکان استفاده از این سرویس را ندارند.

·        مشترکین دائمی همراه اول با رسیدن بدهی به 60 درصد ودیعه شان، امکان بهره مندی از این سرویس را تا زمان وصول بدهی از دست می دهند.

·        برای مشترکین دائمی همراه اول مبلغ انتقال اعتبار به علاوه کارمزد باید کمتر از میزان 60 درصد سقف بدهی مجاز مشترک انتقال دهنده اعتبار باشد. 

 

2.     انتقال اعتبار از سیم کارت اعتباری همراه اول به یک سیم کارت اعتباری دیگر

انتقال اعتبار از یک سیم کارت اعتباری همراه اول به یک سیم کارت دیگر یکی از رایج ترین روش های انتقال شارژ در بین کاربران همراه اول می باشد. این سرویس که به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول فعال می باشد به راحتی امکان پذیر است.

هزینه هر انتقال اعتبار 400 ریال بعلاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده میباشد که مبلغ انتقال داده شده در این سرویس، در لحظه انتقال از حساب مشترک اعتباری انتقال دهنده کسر می گردد.

 

روش های انتقال اعتبار از سیم کارت اعتباری همراه اول به سیم کارت اعتباری همراه اول

روش های انتقال اعتبار برای مشترکین اعتباری همراه اول بسیار شبیه مشترکین سیم کارت دائمی بوده و به روش های زیر انجام می گیرد:

1.     شماره گیری کد دستوری # 142 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 142 مربع )

2.     استفاده از اپلیکیشن همراه من ( آیکون خدمات شارژ،  انتقال اعتبار )

3.     استفاده از وب سایت همراه من ( منو  شارژ من ، انتقال اعتبار )

پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار ارسال می گردد.

شرایط و قوانین سرویس انتقال اعتبار برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول :

·        این سرویس مخصوص مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول بوده و امکان انتقال شارژ از این طریق به سیم کارت های اعتباری سایر اپراتورها وجود ندارد.

·        در زمان استفاده از این سرویس، اگر سیم کارت مقصد در شبکه وجود نداشته باشد و یا بنا به هر دلیلی غیر فعال نامیده شود، امکان انتقال شارژ وجود ندارد.

·        مبلغ شارژ باید به ریال وارد شود و مقدار اعتبار انتقال داده شده باید ضریبی از 10،000 ریال و بین 10،000 تا 100،00 ريال باشد.

·        بعد از انتقال اعتبار، باید حداقل 5،000 ریال ( 500 تومان ) در اعتبار مشترکین اعتباری باقی مانده باشد.

·        فارغ از مبلغ اعتبار انتقالی، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده، 90 روز است.

·        حداکثر مبلغ انتقال در طول یک ماه 500،000 ریال ( 50،000 تومان ) می باشد.

·        برای انتقال اعتبار نیاز به رمز نبوده و مشترکین سیم کارت اعتباری می توانند بدون رمز انتقال، از این سرویس استفاده نمایند.

از آنجا که بر اساس قوانین، مسئولیت انتقال اعتبار به خطوط دیگران، بر عهده ارسال کننده اعتبار می باشد، لذا توصیه می گردد در حفظ و نگهداری از تلفن همراه خود نهایت دقت را به عمل آورید.

 





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: