نحوه فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید در جامعه امروزی  موسیقی مهم ترین و جز لاینفک زندگی و ابزار برای بیان احساسات می باشد و افراد جامعه بسیار برایشان بعضی از موسیقی ها خاص هستند و شاید خاطرات بسیار جذاب و جالبی برایشان زنده شود. از این رو اپراتور های سیم کارت برای اینکه مردم از بوق های ممتد خلاص شود  بسیاری از آهنگ های را تبدیل به اهنگ های پیشواز کردند که مردم بتوانند این اهنگ و موسیقی ها را به عنوان اهنگ پیشواز استفاده کنند. شاید این کار جذاب و جالب برای مردم باشد و همین طور برای اپراتور ها سیم کارت هم طرح بسیار جالب و جذابی باشد که به مردم ارائه داده اند تا از این طرح مردم به خوبی  استفاده کنند و حتی برای بعضی از افراد  موسیقی و نوا های بسیار جالبی باشد.استقبال فوق العاده و بی نظیر از این سرویس سبب گردید تا در حال حاضر همه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری کلیه اپراتورها بتوانند از این قابلیت فوق العاده استفاده کنند.

سرویس آوای انتظار در اپراتور همراه اول

اپراتور همراه اول که از بیشترین تعداد مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری در کشور برخوردار است و خدمات مختلف را با بهترین کیفیت در اختیار مشترکین قرار می دهد؛ با در نظر گرفتن نیاز کاربران و سلایق مختلف آنها، سرویس آوای انتظار را طراحی نموده و در دسترس مشترکین خود قرار داد. به همین خاطر آنها می توانند در صورت تمایل سرویس آوای انتظار خود را فعال نمایند تا کسی که با مشترک تماس می گیرد؛ به جای صدای بوق انتظار، آهنگ انتخابی مورد نظر مشترک را بشنود.

 

امکانات سرویس آوای انتظار

سرویس آوای انتظار همراه اول به عنوان یک سرویس هیجان انگیز، کاملا بر اساس سلیقه و نیاز مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول طراحی شده است و از امکانات و قابلیت های بی نظیری برخوردار است. در حال حاضر در وب سایت آوای انتظار بیش از هزاران موسیقی در دسته بندی های سنتی، مذهبی، پاپ، ورزشی، کلاسیک، موسیقی فیلم، کلاسیک و ...  موجود می باشد که کاربر باید از بین آنها، آهنگ پیشواز دلخواه خود را پیدا کرده و کد مربوط به آن را مشاهده نماید.

علاوه بر این مشترک می تواند با کلیک روی هر آهنگ پیشواز،  ابتدا موسیقی را گوش کرده و در صورت تمایل آن را انتخاب نماید. البته با کلیک بر روی اثر نام صاحب اثر، دسته بندی و قیمت آن نیز برای مشترک به نمایش در خواهد آمد.

نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار

 

1.     روش اول: ارسال پیامک یا SMS

فعال سازی سرویس آوای انتظار همراه اول با استفاده از پیامک، به عنوان یکی از راحت ترین و ابتدایی ترین روش های پیشنهادی، به صورتی که در زیر آمده، قابل اجرا می باشد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای فعال سازی این سرویس لازم است؛ مشترک کد آوای مورد نظر خود را به سر شماره 8989 ارسال نماید. سپس پیامکی مبنی بر فعال سازی و مدت زمان اعتبار برای مشترک از سوی اپراتور ارسال می گردد.

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

اگر مشترک سیم کارت دائمی همراه اول یا سیم کارت اعتباری همراه اول تمایل به تغییر اهنگ سرویس آوای انتظار خود را داشته باشد، تنها کافی است تا کد آوای جدید را به سر شماره 8989 ارسال نمایید تا این تغییر صورت پذیرد.

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس:

در صورتی که مشترک تمایل داشته باشد تا سرویس آوای انتظار را حذف کند؛ باید عدد 5 را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

 

2.     روش دوم: استفاده از تلفن گویا یا IVR

یکی دیگر از روش های مورد استفاده مشترکین همراه اول برای ثبت درخواست های مختلف سرویس آوای انتظار، استفاده از تلفن گویا می باشد که به روش های ذیل قابل اجرا می باشد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

در این روش مشترک لازم است؛ ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهد: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2، بعد 2، سپس 1 و در انتها کد آوای مورد نظر و کلید مربع را فشار دهد. ( 2،2،1،2،2،1، کد آوا، مربع )

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

در این روش نیز مشترک باید با استفاده از تلفن همراه خود، ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهد: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2  و بعد 1 و در انتها کد آوای جدید مورد نظر و کلید مربع را فشار دهد. (2،2،1،2،1، کد آوای جدید، مربع )

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای این کار نیز مشترک باید از طریق تلفن همراه خود با شماره 9990 را تماس گرفته و ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 2 و سپس 2 را شماره گیری نماید.

 

3.     روش سوم: با استفاده از کدهای دستوری یا USSD

 استفاده از کدهای دستوری یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین روش اجرای درخواست های مختلف می باشد که برای سرویس آوای انتظار به روش زیر اجرایی می گردد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول برای اجرای این درخواست تنها کافی است؛ کد دستوری # کد آهنگ * 221 * 10 * را شماره گیری نمایند. سپس پیامکی مبنی بر فعال سازی آهنگ پیشواز و مدت زمان آن برایتان ارسال می گردد.

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

در صورت تمایل مشترک به تغییر آهنگ، کاربر باید، درخواست خود را این گونه ارسال نماید:

# کد آهنگ جدید * 222 * 10 *

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای غیر فعال سازی این سرویس نیز، مشترکین باید کد دستوری مقابل را شماره گیری نمایند: # 223 * 10 * ( ستاره 10ستاره 223 مربع )

 

4.     مراجعه به اپلیکیشن همراه من

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به اپلیکیشن یا نسخه وب همراه من نسبت به فعال سازی آهنگ پیشواز خود اقدام نمایند. برای این کار باید پس از مراجعه به اپ همراه من، گزینه" خدمات" را انتخاب نموده و در صفحه جدید بر روی" آوای انتظار" کلیک نمایند. در این بخش از فهرست نمایش داده شده یا بخش جستجو، آهنگ پیشواز مورد نظر خود را انتخاب نموده و گزینه فعال سازی را کلیک نمایند. 





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: