کدهای دستوری پرکاربرد رایتل
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها دیگر زندگی نسبت به چندین سال گذشته بسیار متفاوت تر شده است و زندگی های بسیار راحت تر شده است . این روز ها آن هایی که گوشی های هوشمند دارند به دنبال راه هایی هستند که بتوانند از گوشی های خود بهره  لازم را ببرند و از کد های دستوری برای این کار استفاده می کنند. اپراتور های سیم کارت این روز ها برای اینکه افراد بتوانند از سیم کارت های خود بهره وری لازم را کنند .یکی از آن اپراتور هایی که این روز ها کد های دستوری را برای مشترکانش فراهم کرده است اپراتور رایتل است. رایتل در این سال ها در تلاش بوده است که همواره به مشترکان خود امکانات بسیار جذاب و جالبی دهد تا انها به راحتی استفاده کنند.استفاده از کدهای دستوری برای اجرای دستورات و خدمات مختلف یکی از راحت ترین و در دسترس ترین روش های اجرایی است که نه تنها کار را برای مشترکین آسان تر می سازد؛ بلکه آنها را از انجام دستورالعمل های پیچیده و خسته کننده بی نیاز می کند.

اگر مشترک سیم کارت دائمی رایتل یا سیم کارت اعتباری رایتل هستید، در این مطلب می توانید لیست کاملی از پرکاربردترین کدهای دستوری مورد نیاز خود را پیدا کنید:

 

·        کد دستوری خرید بسته و شارژ

کد دستوری # 200 * ( ستاره دویست مربع ) به عنوان یکی از پرکاربردترین کدهای دستوری رایتل است که این امکان را به مشترکین اعتباری رایتل می دهد تا نسبت به خرید شارژ و خرید بسته اینترنت اقدام نمایند. این کد دستوری همچنین امکان اعلام وضعیت بسته اینترنت، شارژ یا صورت حساب پیامک و مکالمه را نیز برای مشترک فراهم می کند.

 

·        کد دستوری شارژ شورانگیز

مشترکینی اعتباری رایتل که تمایل دارند تا 25 درصد شارژ بیشتر دریافت کنند؛ می توانند کدهای دستوری # 200 *  ( ستاره  200 مربع )، # 724 *  ( ستاره  724 مربع )،  # 780 * ( ستاره  780 مربع ) و  # 789 *  ( ستاره  789 مربع ) را شماره گیری نموده و از این شارژ بیشتر برای ارسال پیامک، مکالمه و اینترنت استفاده کنند.

 

·        کد دستوری بسته مکالمه نامحدود

بر اساس این طرح، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانند از ساعت 12 ظهر پنج شنبه تا 12 ظهر روز جمعه به مدت 24 ساعت به صورت نامحدود با تمامی خطوط فعال در کشور مکالمه نامحدود داشته باشند. کد دستوری # 225 * ( ستاره 225 مربع ) کد مورد نیاز علاقمندان به این طرح می باشد که بعد از شماره گیری، تنها با پرداخت 5 هزار تومان فعال شده و تا 90 درصد هزینه مکالمات مشترکین را کاهش می دهد.

 

·        کد دستوری مدیریت سرویس تماس از دست رفته

شاید شما هم تمایل داشته باشید تا بدانید در زمانی که بنا به هر دلیلی گوشی تلفن همراهتان خاموش بوده و یا از دسترس خارج شده بود؛ چه کسانی با شما تماس گرفته اند. این امکان برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل با شماره گیری کد دستوری # 130 *  ( ستاره 130 مربع ) وجود دارد.

 

·        کد دستوری مدیریت گزارش تماس

 کد دستوری # 130 *  ( ستاره 130 مربع ) قابلیت جدیدی را در اختیار مشترکین اعتباری رایتل قرار می دهد و برای آنها این امکان را ایجاد می کند تا بعد از هر تماس پیامی مبنی بر هزینه تماس، مدت مکالمه و باقی مانده اعتبار خود را دریافت کنند. البته این سرویس به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین رایتل فعال می باشد، اما مشترک اعتباری با شماره گیری این کد دستوری امکان انجام تنظیمات مرتبط با این سرویس را خواهند داشت.

 

·        کد خرید بسته های پیشنهاد دست دوز

بسته های پیشنهادی مکالمه و اینترنت که بر اساس نیاز و الگوی مصرف مشترک به صورت کاملا تخصصی برای هر مشترک در نظر گرفته می شود؛ بسته دست دوز رایتل نامیده می شود.

 کد دستوری برای فعال سازی این سرویس مقرون به صرفه و هیجان انگیز # 222 *  ( ستاره 222 مربع ) می باشد که بعد از شماره گیری آن، هر مشترک می تواند بسته های پیشنهادی اپراتور رایتل که بر اساس الگوی مصرف کاربر می باشد را مشاهده نموده و با ارسال شماره مورد نظر نسبت به فعال سازی آن اقدام نماید.

 

·        کد دستوری رومینگ بین الملل

سرویس رومینگ بین الملل به عنوان یک سرویس پرکاربرد در سفرهای خارج از کشور، این امکان را برای مشترک ایجاد می کند تا بدون خرید سیم کارت کشور میزبان، سرویس رومینگ بین الملل را فعال کرده و با شماره خود با دوستان و آشنایان در ایران ارتباط برقرار کند.

امکان برقراری ارتباط و ارسال پیامک در بیش از 140 کشور دنیا در اپراتور رایتل به راحتی با شماره گیری کد دستوری # 210 * ( ستاره 210 مربع ) فراهم می شود.

 

·        کد دستوری اعلام وضعیت سیم کارت

با شماره گیری کد دستوری # 210 *  ( ستاره 210 مربع ) مشترکین رایتل می توانند از تعداد سیم کارت دائمی یا اعتباری که به نام آنها ثبت شده است، مطلع شده و شماره های آن را مشاهده نمایند. بعد از مشاهده شماره، مشترک می تواند در صورت تمایل سیم کارتی که از آن بی اطلاع است را سلب امتیاز کند.

 

·        کد دستوری سرویس راینواز

سرویس هیجان انگیز راینواز که به جای صدای خسته کننده بوق انتظار، موسیقی مورد نظر مشترک را برای مخاطبین پخش می کند با شماره گیری کد دستوری # 210 *  ( ستاره 210 مربع ) فعال می شود.

 

·          کد دستوری مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده

اگر به عنوان مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری رایتل تمایل دارید تا از سرویس خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده خود مطلع شوید؛ کد دستوری # 800 *  ( ستاره 800 مربع ) یا  # 195 *  ( ستاره 195 مربع ) را شماره گیری کنید. 

پس از شماره گیری این کد دستوری گزینه خدمات فعال، قطع تبلیغات، قطع خدمات محتوایی، تبلیغ از خط شخصی و هزینه خدمات ارزش افزوده برای مشترک به نمایش در خواهد آمد.

 

·        کد دستوری انتقال اعتبار

در اپراتور رایتل برای مشترکین دیتا و اعتباری رایتل این امکان وجود دارد تا با شماره گیری کد دستوری # 133 * ( ستاره 133 مربع ) از خط خود به مشترکین اعتباری دیگر اعتبار ریالی انتقال دهند.

 

·        کد دستوری صورت حساب

کد دستوری # 140 *  ( ستاره 140 مربع ) به مشترکین اعتباری این فرصت را می دهد تا از میزان اعتبار باقی مانده خود مطلع شوند. البته مشترکین سیم کارت دائمی رایتل نیز می توانند با شماره گیری این کد دستوری صورت حساب پایان دوره خود را مشاهده نمایند.

 

·        کد دستوری هدیه تولد

بر اساس اعلام اپراتور رایتل، کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانند در روز تولدشان با شماره گیری کد دستوری  # 232 * ( ستاره 232 مربع ) 2 گیگابایت اینترنت رایگان یا یک ساعت مکالمه رایتلی و غیر رایتلی هدیه بگیرند.

 

·        کد دستوری به جای من

اگر به عنوان مشترک رایتل در شرایط اضطراری قرار گرفتید و به شارژ احتیاج دارید اما موجودیتان کافی نمی باشد؛ می توانید با شماره گیری کد دستوری # 444 * ( ستاره 444 مربع ) از یک نفر دیگر بخواهید؛ هزینه مکالمه شما را پرداخت نماید.

 

·        کد دستوری سرویس کودک و نوجوان

در این سرویس اپراتور رایتل این امکان را برای والدین فراهم نموده است تا با اطمینان بیشتری دسترسی فرزندان خود را به اینترنت مدیریت کنند. برای این کار والدین می توانند کد دستوری # 456 * ( ستاره 456 مربع ) را شماره گیری نموده و گزینه فعال سازی اینترنت کودک و نوجوان را انتخاب نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: