برای سرمایه گذاری بهتر است؛ چه سیم کارتی بخریم؟
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها افراد به دنبال این هستند که به خاطر وضع نابسامان به دنبال سرمایه گذاری در جامعه هستند که بتوانند سرمایه خود را به نحوی افزایش دهند. این روز ها که به شدت پول ملی کشورمان بسیار بی ارزش شده و هر روز قیمت ها تغییر پیدا می کند همین مسئله باعث شده است که افراد جامعه دنبال سرمایه گذار باشند تا بتوانند که سرمایه خود را چند برابر کنند. یکی از این سرمایه گذاری هایی که بسیار برای مردم هیجان انگیز بوده است و در این چند وقت هم بسیار سرمایه گذار پیدا کرده است سرمایه گذاری روی سیم کارت های موبایل بوده است.شاید بزرگ ترین ایرادی که وجود دارد این است که افراد جامعه نا آشنا هستند با این کار و ممکن است حتی ضرر های بزرگی هم دهند. پس بهتر است با یک جست و جوی بسیار ساده  آگاهی در مورد بازار سیم کارت پیدا کنیم  تا در آن بتوانیم سرمایه گذاری کنیم.

آیا سیم کارت سرمایه محسوب می شود؟

به راستی پرسیدن چنین سوالی نشان دهنده هوش سرشار شما خواهد بود؛ زیرا در هیچ کجای دنیا، سیم کارت به عنوان یک کالای سرمایه ای در نظر گرفته نمی شود. ولی به لطف سیاست غلط دولتمردان در ایران برخی سیم کارت های عرضه شده در کشور ما نه تنها کالای سرمایه ای محسوب شده، بلکه سود سرمایه گذاری بر روی آنها از بازار ارز و سکه بهتر و بیشتر می باشد.

 

کدام سیم کارت ها، سیم کارت سرمایه ای محسوب می شوند؟

در حال حاضر از بین سیم کارت های موجود در بازار، سیم کارت دائمی همراه اول پرطرفدارترین و محبوب ترین سیم کارت به شمار می آید که از بین پیش شماره های این اپراتور، پیش شماره 0912 به عنوان یک کالای سرمایه ای، از گران ترین قیمت در بازار برخوردار می باشد.

 

سرمایه گذاری بر کدام شماره های 0912 سود آور تر است؟

برای پاسخ به این سوال باید چند فاکتور مهم را در نظر گرفت. زیرا برای یک سود خوب، در گام نخست باید یک خرید مقرون به صرفه و مناسب داشت. برای داشتن یک خرید خوب نیز باید بازار را به خوبی بشناسید؛ تا با در نظر داشتن میزان عرضه تقاضا، نوسان قیمت و .... شماره ای را خریداری کنید که از همه آیتم های مهم محبوبیت برخوردار بوده و البته قیمت مناسبی هم داشته باشد.

برای رسیدن به چنین آگاهی و شناختی نیز، پیشنهاد می شود؛ ابتدا اطلاعات خود را در مورد سیم کارت دائمی 0912 و عوامل تاثیر گذار بر قیمت این نوع سیم کارت کامل کنید تا بتوانید خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

سیم کارت دائمی همراه اول نخستین بار در سال 73  به صورت استانی عرضه گردید. به همین خاطر پیش شماره 0912 متعلق به استان های تهران، قزوین، البرز، قم، زنجان و سمنان می باشد. از آنجا که در آن زمان هنوز طرح رومینگ ملی اجرا نشده بود و هزینه های جابجایی در قبض های پایان دوره منظور می گردید، افراد معمولا ترجیح می دادند از پیش شماره استان خود استفاده کنند؛ ولی اکنون بعد از اجرا شدن طرح رومینگ ملی و حذف هزینه های جابجایی، استفاده از همه پیش شماره های همراه اول در هر جای کشور، هزینه های یکسان خواهد داشت.

 

عوامل تعیین کننده قیمت سیم کارت دائمی 0912

برای این که بتوانید شناخت خود از پیش شماره های 0912 را کامل کنید، باید بدانید همه کدهای این سیم کارت از محبوبیت و قیمت یکسانی برخوردار نیستند. نوسان قیمت در این بازار به قدری زیاد است که ارزش سیم کارت های پیش شماره 0912 بین 10 میلیون تا چند میلیارد می رسد. علاوه بر این برخی سیم کارت های این پیش شماره به محض عرضه، صفی از متقاضیان پیدا می کنند که حاضرند قیمت های نجومی برای خرید آن بپردازند.

برای آن که بدانید کدام سیم کارت 0912 چنین شرایطی دارد؛ ابتدا باید از زیر و بم های شرایط قیمت گذاری بر سیم کارت دائمی 0912 مطلع شوید که به شرح ذیل می باشد:

 

·        سیم کارت دائمی 0912 متعلق به تهران است یا شهرستان؟

با توجه به این که این پیش شماره نیز، مانند بقیه پیش شماره های سیم کارت دائمی همراه اول به صورت استانی عرضه شد، سیم کارتی گران تر و پرطرفدارتر است که کد آن مربوط به شهر تهران باشد. به همین خاطر توصیه می شود؛ برای سرمایه گذاری هیچ شماره ای را تنها به این خاطر که با 0912 شروع می شود، خریداری نکنید و قبل از خرید سیم کارت 0912 حتما از طریق شماره پرونده مطمئن شوید که سیم کارت متعلق به شهر تهران می باشد.

 

·        میزان کارکرد

سیم کارت ها نیز مانند ماشین، هرچه کم کارکرد و صفر باشند؛ با ارزش ترند. با این تفاوت که سی سالی از عرضه اولین سیم کارت دائمی همراه اول در کشور می گذرد و تقریبا عرضه تمامی کدهای پیش شماره 0912 به پایان رسیده است. به همین خاطر پیدا کردن کد صفر کاری سخت و دشوار می باشد. البته در کدهای صفر و کد 9 که کمتر از یک دهه از عرضه آنها می گذرد؛ می توان کد صفر و کارنکرده بیشتری پیدا کرد که با توجه به قیمت مناسب برای سرمایه گذاری گزینه مطمئنی می باشند.

ولی از بین پرطرفدارترین کدهای مربوط به پیش شماره 0912، پیدا کردن کد صفر تقریبا محال است. البته بعضی از شماره ها تحت عنوان شماره های کم کارکرد یا در حد صفر در بازار موجود هستند که برای سرمایه گذاری مناسب تر هستند. این شماره ها که برای مدت طولانی خاموش بوده و از زنگ خور پایینی برخوردارند؛ دردسرهای سیم کارت کارکرده را نداشته و هم از لحاظ قیمت و از لحاظ محبوبیت در جایگاه بالاتری نسبت به سیم کارت های کارکرده قرار می گیرند.

 

·        میزان رندی شماره

این بخش به عنوان جذاب ترین و تاثیر گذارترین آیتم، اهمیت بسیار زیادی برای سرمایه گذاری شما دارد. با توجه به این که این بازار نیز مانند هر بازار سرمایه ای دیگری در ایران از فوت و فن های مخصوص به خود برخوردار است؛ اگر می خواهید سود خوبی نصیبتان شود؛ شش دانگ حواستان را به این بخش بدهید.

در تعریف، به تکرار شماره های عدد یک سیم کارت، رندی شماره می گویند که طبیعتا هر چه این تکرار بیشتر باشد و باعث ماندگاری بهتر در حافظه گردد؛ با ارزش تر و گران تر می باشد. ولی در عمل تشخیص نوع رندی و میزان رندی یک شماره بسیار کار پیچیده ای است. زیرا جذابیت این بخش سبب گردیده تا در طول این سالها، دسته بندی های زیادی از شماره های رند ارائه گردد که هر کدام به تنهایی مثنوی هفتاد من است.

درست است که شماره های رند 0912 گران ترین سیم کارت های موجود در بازار ایران هستند؛ ولی سرمایه گذاری بر روی آن نیز، بسیار مطمئن و ایمن می باشد. بررسی ها نشان می دهد در ماه های اخیر که قیمت ها در کشور صعودی بوده، همه شماره های سیم کارت دائمی 0912 افزایش قیمت داشتند؛ ولی بیشترین میزان این افزایش مربوط به شماره های رند 0912 بوده است.

البته این نوسان بالای قیمت را می توان به این خاطر دانست که از یک طرف تعداد شماره های سیم کارت رند محدود می باشد که همین محدودیت سبب محبوبیت می شود؛ علاوه بر این عرضه کم و تقاضای بالا هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت و نوسان بالای قیمت این سیم کارت ها می باشد. زیرا تجربه نشان داده که این شماره ها به محض عرضه، خریداران فراوانی پیدا می کنند که منجر به تشکیل یک فضای رقابتی شده که تا حد زیادی بر قیمت نهایی سیم کارت موثر است.

 

·        از کجا سیم کارت سرمایه ای بخریم؟

اگر شماره رند 0912 را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید، حتما از وب سایت های معتبری مانند رندباز که قابل اعتماد بوده و شرایط استعلام قیمت دارند؛ استفاده کنید و بعد از این که از قیمت واقعی سیم کارت مطمئن شدید نسبت به خرید اقدام نمایید.

علاوه بر این در پلتفرم های با سابقه ای مانند رندباز شرایط خرید اقساطی سیم کارت هم وجود دارد که این تسهیلات شامل همه شماره های موجود در این وب سایت می شود. بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری را دارید، به راحتی می توانید با مراجعه به وب سایت رندباز و انتخاب یک شماره دائمی 0912، سیم کارت مورد نظر خود را به صورت اقساطی تهیه کنید و صاحب سیم کارت شوید.

این امکان ویژه فرصتی بسیار مناسب برای سرمایه گذاری بر روی یک سیم کارت دائمی 0912 است. زیرا از یک طرف شما تنها با پرداخت یک سوم مبلغ و تضمین الباقی قیمت سیم کارت به صورت اقساطی صاحب سیم کارت شده اید و از طرف دیگر در بازه زمانی پرداخت اقساط، قطعا قیمت سیم کارت افزایش پیدا کرده و در هنگام اتمام اقساط، شما با پرداخت کمترین هزینه، مالک یک سیم کارت 0912 شده اید که نه تنها سرمایه شما را افزایش داده بلکه معتبر و با ارزش نیز می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: