عیدانه ایرانسل برای نوروز 1402
نوشته شده توسط : rondbaz

بسیاری این روز ها لحظه شماری می کنند که سال به پایان برسد و سال جدید و عید نوروز شروع شود. بسیاری از مردم در این چند لحظه شماری می کنند که  عید نوروز بیایید تا بتوانند به دید بازدید بپردازند.از طرفی هم عیدی دادن و گرفتن بسیار برای مردم می تواند هیجان انگیز باشد. از طرفی هم  اپراتور های سیم کارت برای آغاز سال جدید و شروع بهار می خواهند مانند سال های گذشته به مشترکان خود عیدی دهند که بسیار این کار جذاب است.یکی از اپراتور های سیم کارت که می خواهد به مشترکانش عیدی بدهد اپراتور ایرانسل است .ایرانسل که در این سال ها توانسته است بسیار محبوب باشد و سرویس های بسیار جذاب و جالب را به مردم ارائه می دهند.اپراتور ایرانسل در تلاش است که بهترین خدمات  رو به مشترکان خود بدهد تا بتواند که رضایت مشترکان خود را به وجود آورد

تمامی مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402 می توانند از تخفیف های ویژه ای که برای این آیین تعیین شده است بهره مند شوند.

 

بسته تخفیفی نوروزی

اپراتور ایرانسل اولین رکورددار سرعت و ارائه دهنده 5G در ایران، می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

 

۱۴هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

 





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: