هدیه نوروزی 1402 رایتل
نوشته شده توسط : rondbaz

فصل بهار فصلی که همه مردم منتظرش هستند کم کم دارد از راه می رسد و همه منتظر هستند تا در سال جدید بهترین اتفاقات را رقم بزنند. فصل بهار از طرف دیگر هم برای بچه ها فصل بسیار جذاب و جالبی هست علاوه بر دید و بازدید آن هم گرفتن عیدی از بزرگ تر های خانواده است که خود می تواند باعث خوش حالی کودکان شود. امسال هم اپراتور های سیم کارت مانند سال های گذشته تصمیم دارند که  به مشترکان خود عیدی دهند. یمی از این اپراتور ها رایتل است که تصمیم به این گرفته است که مانند سال های گذشته خدماتی را به عنوان هدیه به مشترکان خود بدهد. رایتل که در این سال ها همیشه به عنوان یکی از اپراتور های خوب کشور معرفی شده است بسیار از مردم هم سیم کارت های رایتل را دارند در تلاش است که بهترین خدمات را ارائه کند تا مشترکان سیم کارت از رایتل راضی باشند

هر ساله اپراتور رایتل به مناسبت عید نوروز جوایزی را در قالب بسته های اینترنتی و یا مکالمات رایگان به کاربران خود اعطا می کند.

اپراتور رایتل ضمن تبریک سال 1402 یک بسته اینترنت همراه هدیه تا 100 گیگابایت در نظر گرفته است که مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل مشمول دریافت این هدیه می باشند.

 

مشترکین رایتلی می توانند از تاریخ 27 اسفند الی 5 فروردین با مراجعه به اپلیکیشن یا سامانه رایتل من، منوی " نوروز رایتلی " شانس خود را برای دریافت هدیه امتحان کنید.

 

روش های دریافت هدیه:

1- اپلیکیشن رایتل من

2- سامانه رایتل من

 

به رسم هر سال و فرارسیدن نوروز، رایتل طرح ویژه ای شامل بسته های تخفیفی به مشترکین خود ارائه میدهد.

در روزهای 2،3،12،13 فروردین ماه، می توانید بسته های اینترنت تخفیفی ویژه خود را با کد دستوری #227* خریداری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: