بسته های اقتصادی همراه اول برای مکالمات بین الملل
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها ارتباطات بسیار متفاوت شده است و مردم به راحتی می توانند با همدیگر ارتباط داشته باشند .اما این روزها به واسطه این که محدودیت هایی برای اپ های ارتباطی گذاشته شده است  از این رو افرادی که آشنایان خودشان اگر در خارج کشور داشته باشند با سختی می توانند با هم دیگر ارتباط برقرار کنند .هزینه های ارتباطی می توانند و برای ارتباط از ایران بسیار سخت است و هزینه های گزاف بسیار زیاد است و برقراری مکالمه بسیار سخت می شود و بسیاری از مردم هزینه گزاف برای ارتباط است. از این رو می توان برای برقراری ارتباطات میتوان که هزینه را بسیار کم کند این است که از بسته های  مکالمه بین الملل بسیار کمتر می تواند باشد و برای مردم هم بسیار عالی است برای کسانی هزینه های کمتری را پرداخت می کنند و به راحتی می توانند که با آشنایان خود ارتباط برقرار کنند.

بسته های ویژه مکالمه بین الملل

به همین خاطر اپراتور همراه اول که از بیشترین تعداد مشترک در کشور برخوردار می باشد؛ برای نخستین بار بسته های ویژه اقتصادی مکالمه بین الملل را ارائه نموده است.

به نقل از اداره کل ارتباطات سیار ایران، این سرویس با هدف کاهش هزینه های مشترکین و در راستای رفاه حال کاربران تدارک دیده شده است. بسته های ویژه اقتصادی مکالمه بین الملل همراه اول که برای مقاصد عراق، ترکیه، قطر، امارات، امریکا و کانادا در نظر گرفته شده، فرصتی است برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول تا با صرف هزینه ای به مراتب کمتر و اقتصادی تر، تماس های بین المللی خود را برقرار سازند.

بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند؛ با تهیه بسته های اقتصادی مکالمه بین الملل ( تماس از ایران با دو صفر ) از داخل کشور با شماره های ثابت و موبایل کشورهای عراق، ترکیه، قطر، امارات، امریکا و کانادا با قیمت ترجیحی تماس برقرار کنند.

 

انواع بسته های ویژه مکالمه بین الملل:

اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با توجه به نیاز مشترکین همراه اول به تماس با خارج از کشور، بسته هایی را طراحی نمایید؛ که هم مشترکین عادی ( کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ) و هم تجار از آن بهره مند گردند. به همین منظور از سوی این اپراتور دو نوع بسته ویژه مکالمه بین الملل معرفی شده که هر کدام از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند.

 

بسته اول: بسته ویژه تجار

این بسته ویژه که بیشتر برای تجار، مشترکین و شرکت هایی تدارک دیده شده که با کشورهای منطقه در ارتباط هستند؛ از ویژگی های زیر برخوردار است:

·        با اعتبار 70 روزه

·        30 دقیقه مکالمه بین الملل از ایران با شماره تلفن ثابت و همراه کشورهای قطر، امارات، ترکیه و عراق

·        60 دقیقه مکالمه با شماره های همراه و ثابت امریکا و کانادا ( به جز آلاسکا و هاوایی )

·        قیمت: 250 هزار تومان

 

بسته دوم: بسته ویژه امریکا و کانادا

این بسته که برای تماس با کشورهای امریکا و کانادا در نظر گرفته شده است، از ویژگی های ذیل برخوردار می باشد:

·        با اعتبار 30 روزه

·        50 دقیقه مکالمه بین الملل با شماره های همراه اول ثابت کشورهایی آمریکا و کانادا

·        قیمت 350 هزار تومان

 

نحوه خرید بسته های ویژه مکالمه بین الملل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که تمایل به خرید بسته های ویژه مکالمه بین الملل را دارند؛ می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

1.     مراجعه فروشگاه آنلاین همراه اول

2.     استفاده از اپلیکیشن همراه من

3.     شماره گیری کد دستوری # 2923 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2923 مربع )

 

شرایط و نکات مهم:

·        سرویس مکالمه بین الملل ( امکان تماس از داخل ایران با شماره های ثابت و همراه خارج از کشور)، برای کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول وجود دارد.

·        شرکت ها در صورت خرید بسته های ویژه مکالمه از فروشگاه آنلاین همراه اول و یا اپ همراه من، امکان دریافت فاکتور را خواهند داشت.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه مکالمات و پیامک بین الملل در سایت همراه اول با آدرس: mci.ir//international-call#buyPackage مراجعه نمایند.

 

کمپین نوروزی همراه اول

علاوه بر این، اگر با نزدیک شدن به فصل بهار و شروع تعطیلات نوروز، از آن دست خانواده هایی هستید که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید؛ می توانید در کمپین نوروزی همراه اول شرکت کرده و از بسته های ویژه رومینگ بین الملل در این ایام استفاده نمایید.

این بسته ها که به صورت ویژه و جداگانه برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و سیم کارت دائمی همراه اول که قصد سفر به کشورهای امارات، قطر، عراق و ترکیه را دارند، ارائه گردیده، شامل شرایط خاص و مقرون به صرفه ای می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بسته های ویژه رومینگ کشورهای منطقه می توانید به وب سایت همراه اول مراجعه فرمایید.

 

بسته رومینگ ویژه دور دنیا

البته در این بین، همراه اول بسته های ویژه ای تحت عنوان دور دنیا ارائه نموده که همه مشترکین جهانگردی که قصد سفر به چند کشور متفاوت اروپایی و آسیایی را دارند؛ می توانند از آن استفاده نمایند.

این بسته ها که تا پایان تعطیلات نوروز 1402 اعتبار دارند، این امکان را به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می دهد تا بدون دردسرهای خرید سیم کارت در هر کشور، به راحتی بتوانند از بسته های مقرون به صرفه اینترنت یا مکالمه استفاده نمایند. در بسته های دور دنیا، با تغییر اپراتورها و کشور، هم چنان امکان استفاده از حجم باقی مانده بسته ها در اپراتورهای طرف قرارداد، وجود دارد.

بسته های اینترنت بین الملل دور دنیای همراه اول از ویژگی های زیر برخوردار است:

 

نام بسته

اینترنت

مدت زمان اعتبار

قیمت

دور دنیا

یک گیگابایت

14 روزه

450 هزار تومان

دور دنیا

300 مگابایت

14 روزه

180 هزار تومان

دور دنیا

15 گیگابایت

30 روزه

3 میلیون و 450 هزار تومان

دور دنیا

3 گیگابایت

14 روزه

950 هزار تومان

 

علاوه بر این، همراه اول برای جهانگردان و مسافران دور دنیا، بسته های ویژه مکالمه نیز در نظر گرفته است که در کشورهای منطقه مانند عراق، قطر، ترکیه و امارات نیز قابل استفاده می باشد.

 

نام بسته

مدت زمان اعتبار

مکالمه

پیامک

قیمت

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

25 دقیقه

25 پیامک هدیه

220 هزار تومان

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

60 دقیقه

60 پیامک هدیه

440 هزار تومان

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

180 دقیقه

180 پیامک هدیه

990 هزار تومان

 

در هر صورت اگر در ایام نوروز قصد سفر به خارج از کشور را دارید و با این قیمت های نامتعارف ارز، نمی خواهید سیم کارت کشور مقصد را بخرید، بهترین روش، فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل و استفاده از بسته های دور دنیای همراه اول مخصوص سیم کارت دائمی و اعتباری می باشد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل کشورهای طرف قرارداد بسته های اینترنت و مکالمه دور دنیا، به وب سایت همراه اول به آدرس mci.ir مراجعه نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: