هدیه نصب جدید ترین نسخه اپلیکیشن همراه من
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید کرونا برای همه بد بود بسیاری از مردم  عزیزان خود را از دست دادند اما از طرفی هم خوب بود وان استفاده از اینترنت بود بسیاری به خاطر کار ها مجبور به یادگیری اینترنت بودند. از طرفی هم  اپراتور ها تصمیم  گرفتند که خدمات خود را به نحو دیگری ارائه دهند.یکی از این اپراتور ها اپراتور همراه اول که خدمات خود را برای کسانی که سیم کارت های همراه اول را دارند ارائه میدهند.اپ همراه من  مرجع کلیه خدمات غیر حضوری برای کسانی است که همراه اول را دارند.یکی از قابلیت های خوبی که این دارند که دیگر لازم به  حافظ شماره شارژ نیست و بسیار این کار برای کسانی که شارژ می خواهند خریداری کنند بسیار کاربردی می تواند باشد. اپ همراه من یکی از کاربردی ترین  چیز هایی است که همراه اول در این سال ها برای مشترکان خود رونمایی کرده اند.

چرا نسخه جدید اپلیکیشن همراه من بهتر است؟

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، در راستای بهره مندی از تمامی خدمات و اطلاع از طرح های تشویقی و کاربردی همراه اول، در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول قرار گرفته و تلاش کرده تا با یک محیط کاربری ساده اما پیشرفته، به راحتی پاسخگوی کلیه نیازهای مشترکین همراه اول باشد. در این نسخه، کاربران به راحتی می توانند خدمات و سرویس های متنوعی را دریافت کرده و با استفاده از کیف پول، عملیات پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بسته های مختلف اینترنت و ترکیبی را انجام دهند.

بنابراین کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که دارای گوشی هوشمند می باشند، می توانند با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، نه تنها به بهترین و کامل ترین قابلیت ها و امکانات این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند؛ بلکه یک بسته اینترنت 10 گیگابایت سه روزه هدیه بگیرند.

 

ویژگی های نسخه جدید اپلیکیشن همراه من

در اپلیکیشن همراه من امکانات به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول امکاناتی که پس از ثبت نام در دسترس کاربر قرار می گیرد و دسته دوم امکاناتی هستند که دسترسی به آنها به رمز دوم نیاز دارد.

برخی از امکانات کلی اپلیکیشن همراه من که بلافاصله بعد از نصب، قابل اجرا می باشد؛ به شرح ذیل است:

·        وصول آنی قبض همراه اول برای مشترکین دائمی

·        کیف پول یکپارچه با اپلیکیشن آوانو

·        انتقال اعتبار به دوستان

·        امکان تقسیط بدهی

·        ثبت درخواست ردیابی گوشی هوشمند

·        دسترسی به باشگاه فیروزه ای مشتریان همراه اول

·        تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

·        دریافت خلاصه کارکرد خطوط

·        انتقال اعتبار از خطوط دائمی و اعتباری به خطوط اعتباری

·        جامع ترین سامانه فروش بسته های اینترنت همراه اول

·        قطع و وصل مصرف اینترنت تعرفه آزاد

·        امکان قطع و وصل خط و سلب مالکیت سیم کارت

·        5% اعتبار بیشتر در خرید شارژ برای خطوط اعتباری

 

برای دریافت رمز دوم نیز می توانید در صفحه اصلی از منوی موجود در بالا، سمت چپ گزینه رمز دوم را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، امکان فعال سازی رمز دوم وجود دارد. خدماتی که پس از دریافت رمز دوم می توان به آنها دسترسی داشت؛ به شرح ذیل هستند:

·        انتقال اعتبار

·        مشاهده مشخصات مشترک

·        مشاهده کامل ریز مکالمات

·        مشاهده مشخصات کاربر

·        قطع و وصل خط تلفن همراه

·        مشاهده پین کد و PUK

 

نحوه دریافت هدیه خوش آمد همراه من

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند؛ با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، با انتخاب حالت پیشرفته اپلیکیشن، در صفحه اصلی گزینه طرح های تشویقی را انتخاب نمایند. سپس در این قسمت تب هدیه همراهی را کلیک کرده و هدیه 10 گیگابایت اینترنت رایگان را دریافت نمایند. البته در صورتی که مشترک قبلا این هدیه را دریافت نکرده باشد، تب هدیه برای او به نمایش در خواهد آمد.

مشترکین توجه داشته باشند؛ لازم نیست تب هدیه خوشامد همراه من را بلافاصله بعد از نصب نسخه جدید اپلیکیشن، فعال نمایند. زیرا در حال حاضر این امکان برای مشترک وجود دارد که در زمان دلخواه به این قسمت مراجعه نموده و آن را فعال نماید. حتی امکان اشتراک گذاری این بسته هدیه با دیگران نیز برای مشترک وجود دارد که کاربر می تواند در صورت تمایل از آن استفاده نماید.

 

شرایط و قوانین مهم:

·        بسته هدیه 10 گیگابایت اینترنت، از زمان فعال سازی تنها به مدت 72 ساعت قابل استفاده می باشد و بعد از پایان یافتن اعتبار زمانی ملغی خواهد شد.

·        بسته هدیه 10 گیگابایت اینترنت قابلیت تمدید خودکار ندارد.

·        هر مشترک دائمی و اعتباری همراه اول تنها یک بار امکان استفاده از این هدیه را خواهد داشت.

·        امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی به صورت همزمان با بسته هدیه خوشامد همراه من وجود دارد.

·        استعلام بسته از طریق درگاه  # 10 * 100 *  ( ستاره  100 ستاره 10 مربع ) و نسخه جدید اپلیکیشن همراه من امکان پذیر است.

 

نحوه نصب نسخه جدید همراه من

اپراتور همراه اول، اپلیکیشن همراه من را برای دو سیستم عامل اندروید و  ios عرضه کرده است و مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند؛ برای نصب جدید ترین نسخه آن از روش های ذیل استفاده نمایند:

1.     شماره گیری کد دستوری # 1111 *  ( ستاره 1111 مربع )

2.     مراجعه به صفحه اختصاصی اپلیکیشن همراه من

به طور کلی اپلیکیشن همراه من که برای سیستم عامل های اندروید و ios  عرضه شد، امکانات بی نظیر و خدمات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که علاوه بر دسترسی آسان و سریع، در وقت و هزینه مشترکین نیز صرفه جویی خواهد کرد. به همین خاطر اگر به دنبال دریافت خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن هستید و دلتان می خواهد بدون فوت وقت و صرف زمان در صف های انتظار، خدمات مختلفی مانند تعویض سیم کارت، ردیابی گوشی هوشمند، قطع و وصل کردن خط، آوای انتظار و ..... را دریافت کنید؛ فقط کافی است اپلیکیشن پرکاربرد همراه من را نصب کنید و از اجرای خدمات آن لذت ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: