جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من
نوشته شده توسط : rondbaz

از زمانی که گوشی های هوشمند آمده اند تا به امروز همه چیز را تغییر داده اند توانسته اند جایگزین بسیاری از وسایلی شوند که در گذشته مردم از آنها استفاده می کردند. این روز ها گوشی ها به وسیله جدا ناپذیر از زندگی مردم شده اند و مردم هم به راحتی از این گوشیها دل نمی کنند. این روز ها ایرانسل از طریق اپ ایرانسل من که بسیار برای کسانی که سیم کارت های ایرانسل را دارند دسترسی را اسان تر کرده است به طوری که  محصولات متنوع ایرانسل را به راحتی میتوان خریداری کرد و به راحتی از آنها استفاده کرد.این اپ ایرانسل من بسیار کارها راحت تر کرده است و همین طور جشنواره و طرح هایی که ایرانسل برگزار میکند از طریق این اپ انجام میشود و از طریق همین اپ  هدایای  ویژه ایی را تحت عناوین مختلفی در اختیار آنها قرار می دهد که بسیار برای مردم جذاب است.

جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، جدیدترین جشنواره این اپ همه کاره می باشد که مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در صورت تمایل در آن شرکت نمایند.

 

جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من چیست؟

در این جشنواره که از تاریخ 1 دی ماه 1401 تا  تاریخ 31 فروردین ماه 1402 برگزار می شود، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با خرید و استفاده از هر یک از خدمات طلایی ایرانسل از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، در این جشنواره شرکت نموده و یکی از برندگان خوش شانس 3 دستگاه گوشی هوشمند آیفون 13 باشند.

با توجه به این که به ازای استفاده از هر یک از خدمات طلایی، مشترک یک امتیاز دریافت می کند، طبیعی است؛ هر چه امتیاز مشترک بیشتر باشد، شانس برنده شدن نیز بیشتر خواهد شد.

 

نحوه کسب امتیاز در جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

برای کسب امتیاز و شرکت در قرعه کشی هیجان انگیز جشنواره آیفون 13، مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل باید از طریق بخش خدمات طلایی سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، خدمات مختلف مانند اسنپ، اسنپ فود، پیشواز، اعتبار بانکی، بیمه بازار و اسنپ اکسپرس را استفاده نماید تا در قرعه کشی شرکت داده شود.

علاوه بر این روش، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 210*  ( ستاره 210 مربع ) به صورت میانبر به بخش خدمات طلایی سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، دسترسی پیدا کرده و از این خدمات بهره مند گردند.

البته اپراتور ایرانسل، برای تشویق بیشتر مشترکین برای استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، امکانات و هدایای ویژه دیگری نیز تدارک دیده که برخی از آنها به شرح ذیل می باشد:  

 

*    هدیه نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

اگر تا به حال سوپر اپلیکیشن قدرتمند ایرانسل من را بر روی گوشی هوشمند خود نصب ننموده اید، با اولین نصب و ورود به نسل جدید این اپ، علاوه بر شانس شرکت در قرعه کشی، یک بسته اینترنت 50 گیگابایتی با اعتبار همان روز به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

البته اگر قبلا هدیه اولین ورود را با نصب نسخه های قدیمی تر اپلیکیشن ایرانسل من دریافت کرده بودید، هدیه بسته اینترنت 50 گیگابایتی در ورود به نسل جدید اپلیکیشن، به شما تعلق نمی گیرد.  

 

*    هدیه دعوت از دوستان

در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، امکان دعوت از دوستان برای نصب و استفاده از این اپ کاربردی وجود دارد که مشترک می تواند با استفاده از گزینه دعوت از دوستان آنها را به این کار تشویق نماید.

بعد از نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و اولین ورود دوست دعوت شده، یک گیگابایت اینترنت هدیه به شما ( با اعتبار همان روز ورود ) و 50 گیگابایت اینترنت هدیه به آنها ( با اعتبار همان روز ورود) تعلق می گیرد.

 

*    هدیه استقبال از بازگشت

اگر در 30 تا 90 روز گذشته، به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نکرده اید، اپراتور ایرانسل برای بازگشت دوباره شما، یک گیگابایت اینترنت و 100 دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان به اعتبار همان روز و به مناسبت ورود مجدد به شما هدیه می دهد. البته اگر این فاصله بیشتر از 90 روز باشد، با اولین ورود مجدد به ایرانسل من، تنها یک گیگابایت اینترنت با اعتبار همان روز، هدیه خواهید گرفت.

توجه داشته باشید؛ این هدیه ها به افرادی تعلق می گیرد که از نسخه های اندروید یا وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من (برای کاربران ios) استفاده نمایند و به مشترکینی که از نسخه تحت وب ایرانسل من استفاده می کنند؛ تعلق نمی گیرد.

 

نحوه نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

برای نصب این سوپر اپلیکیشن کاربردی، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل باید با توجه به نوع سیستم عامل گوشی هوشمند خود اقدام نمایند.

*    کاربرانی که از گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند؛ می توانند سوپر اپلیکیشن ایرانسل من را از  گوگل پلی، اپ گالری، مایکت و یا چارخونه دانلود کنند.

*    کاربران گوشی های هوشمند آیفون نیز که از سیستم عامل ios استفاده می کنند؛ می توانند از نسخه تحت وب بهره مند گردند.

 

امکانات سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من به عنوان یک سوپر اپ، امکانات و خدمات گسترده ای را در اختیار کاربران ایرانسل قرار می دهد که نه تنها انجام امور را برای آنها تسهیل و تسریع می بخشد، بلکه آنها را از نصب اپلیکیشن های مختلف دیگر بی نیاز می سازد.

امکانات مختلف سوپر اپلیکیشن ایرانسل من به چند دسته کلی تقسیم می شود:

 

1.     خرید و پرداخت

·        خرید بسته های اینترنت و مکالمه

·        خرید شارژ و شارژ شگفت انگیز از طریق درگاه های بانکی

·        پرداخت قبض

·        خرید انواع مودم های ثابت و همراه

·        اهدای بسته های اینترنت

·        ساخت و خرید بسته های چند کاربره و به اشتراک گذاری اینترنت با دوستان و آشنایان

·        پرداخت امن و آسان هزینه های ایرانسلی با کیف پول جیب جت ( بدون نیاز به رمز دوم پویا )

 

2.     مدیریت حساب ایرانسلی

·        نمایش اطلاعات حساب، باقیمانده حد مجاز مصرف، موجودی بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت

·        نمایش باقی مانده بسته اینترنت

·        تمدید خودکار بسته های اینترنت در صورت پایان حجم یا انقضای اعتبار زمانی بسته

·        افزودن و مدیریت شماره های ایرانسلی با مودم همراه و TD- LTE بدون محدودیت در تعداد

·        مدیریت حساب چند کاربره ( فعال سازی، خرید بسته، افزودن یا حذف کاربران)

·        مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده، فعال و امکان لغو عضویت در آن

·        ویرایش مشخصات کاربری ( نشانی، آدرس ایمیل و .. )

·        مدیریت روش دریافت پیام های سیستم درباره مانده بسته های اینترنت و ...

·        نمایش و فعال سازی طرح های تشویقی بر اساس میزان مصرف شما در قسمت پیشنهادها

·        دسترسی به حساب کاربری TD- LTE

 

3.     راهنمایی و پشتیبانی

·        تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل

·        طرح و پیگیری شکایات

·        ارجاع و پیگیری درخواست ها و بازبینی آنها

·        تماس با مرکز تماس

·        دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی ایرانسل

با توجه به این که امکانات و خدمات این سوپر اپلیکیشن روز به روز پیشرفته تر و کاربردی تر خواهد شد، خدمات این اپ به مواردی که در بالا بیان شد، محدود نبوده و کاربران ایرانسل می توانند با نصب آن، فرصت بهره مندی از خدمات بی نظیر و فوق العاده ای را در شرایط ایده آل و آسان تجربه کنند.







:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: