چگونه سیم کارت ارزان 0912 با کد یک بخریم؟
نوشته شده توسط : rondbaz

همراه اول اسمی که دیگر برای همه آشناست و بسیار هم در جامعه محبوب است و توانسته که در این سال ها خدمات بسیار جالبی را به کسانی که سیم کارت های این اپراتور داشته اند بدهد.بسیاری از مردم در این سال ها به خاطر شماره های رند و محبوب همراه اول در این سال ها  توانسته است خدمات خوبی را ارائه دهند. همراه اول در این سال ها در بازار سیم کارت به راحتی توانسته است که در بازار سیم کارت محبوب شود و  جز پر طرفدار ترین سیم کارت های در داخل بازار است و توانسته است که حسابی محبوب شود همراه اول  این روز ها با طرح های جذاب توانسته است که بازار را برای خود کند.البته بدیهی است؛ بعضی از پیش شماره های سیم کارت دائمی همراه اول، از جایگاه خاص و ویژه ای در بین مردم برخوردارند. این شماره ها که از نظر قیمت هم در رده نسبتا بالایی قرار می گیرند، معمولا مربوط به پیش شماره 0912 می باشد.

علاوه بر این در بعضی شرایط سیم کارت هایی تحت عنوان سیم کارت صفر سلب امتیاز شده با پیش شماره 0912 و کد یک از سوی مخابرات عرضه می شوند که به علت بدهی و عدم پرداخت آبونمان سلب امتیاز شده اند که در این صورت بر روی پاکت سند خط عبارت "صفر سلب امتیازی" نوشته شده است. بدیهی است که قیمت این سیم کارت ها نیز از سیم کارت کارکرده بیشتر خواهد بود. 

پس اگر به دنبال یک سیم کارت دائمی ارزان با کد یک و پیش شماره 0912 می گردید، بهتر است شماره های کارکرده ی این پیش شماره را انتخاب کنید.

 گران ترین سیم کارت 0912 کدام است؟

پیش شماره 0912 تنها سیم کارتی است که نوع اعتباری نداشته و تمام شماره هایی که با این پیش شماره شروع می شوند، در رده سیم کارت دائمی همراه اول قرار می گیرند. البته این موضوع، تنها دلیل جذابیت این سیم کارت های خاص نیست و قدمت این سیم کارت ها نیز در این محبوب نقش مهمی ایفا می کند. به طوری که هر چه پیش شماره ای قدیمی تر باشد، گران تر و پرطرفدارتر نیز می باشد.

به همین خاطر اولین پیش شماره همراه اول، یعنی کد یک 0912؛ گران ترین سیم کارت دائمی موجود در بازار است. البته در دسته بندی های این پیش شماره، هر چه شماره ای رند تر باشد، طبیعتا با ارزش تر و گران تر نیز می باشد.

 

چرا باید سیم کارت 0912 با کد یک خرید؟

با توجه به این که سیم کارت های کد یک همراه اول به طور کلی رنج قیمتی نسبتا بالایی دارند، اصلا چرا باید این سیم کارت را خرید؟

سیم کارت 0912 کد 1 به عنوان قدیمی ترین سیم کارت، معتبرترین سیم کارت موجود در بازار هم محسوب می گردد. به طوری که معمولا مدیران و صاحبان مشاغل از این شماره برای جلب اعتماد و اعتبار استفاده می کنند. البته نباید از جذابیت های منحصر بفرد این شماره برای کسب پرستیژ غافل بود. زیرا بسیاری از افراد سرشناس و پولدار از طریق این شماره برای خود جایگاه اجتماعی کسب می کنند.

علاوه بر این سیم کارت دائمی همراه اول در کشور ما یک کالای سرمایه ای محسوب شده و مانند سکه و طلا همیشه روند صعودی قیمت را تجربه می کند. به همین خاطر افرادی که به دنبال یک سرمایه گذاری امن و مطمئن هستند، با خرید این سیم کارت سرمایه خود را چند برابر می کنند.

 

ارزان ترین سیم کارت کد یک 0912 کدام است؟

قبل از هر چیز لازم است به این نکته توجه داشته باشید که سیم کارت ارزان قیمت 0912 با کد یک، هم چنان نسبت به خیلی از سیم کارت های سایر اپراتورها گران تر هستند، حتی در برخی موارد قیمت این شماره ها با سیم کارت دائمی 0912 با کدهای بالاتر هم، برابری نمی کند و قیمت سیم کارت کد یک 0912 هم چنان یک سر و گردن بالاتر از همه شماره ها می ایستد. ولی با این وجود؛ باز هم می توان با در نظر گرفتن آیتم هایی در این بین سیم کارت ارزان تر کد یک را پیدا کرد.

برای رسیدن به این مهم، لازم است در مرحله اول بدانیم سیم کارت های کد یک بر چه اساسی قیمت گذاری می شوند تا در گام بعدی با در نظر گرفتن آنها به یک سیم کارت ارزان قیمت دست پیدا کنیم.

 

نحوه قیمت گذاری سیم کارت دائمی 0912 با کد یک:

به طور کلی سیم کارت دائمی همراه اول با کد یک، اولین کد ارائه شده توسط شرکت ارتباطات سیار ایران بود که این شماره به علت قدمتی که دارد، از اعتبار و ارزش ریالی بسیار بالایی برخوردار است. زیرا بسیاری از افراد در کل کشور از این پیش شماره برای جلب اعتماد و اعتبار بخشیدن به کسب و کار خود استفاده می کنند.

از آنجا که تمام سیم کارت های دائمی 0912 با کد یک از نظر نوع اپراتور، نوع سیم کارت و نوع پیش شماره با هم برابر هستند، تفاوت قیمت در آنها به آیتم های دیگری بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

 

·        میزان کارکرد شماره:

در بازار خرید و فروش سیم کارت ایران، سیم کارت ها از نظر میزان کارکرد به سه دسته سیم کارت صفر، کم کارکرد و کارکرده تقسیم می شوند. در این بازار، معمولا قیمت سیم کارت صفر 30 درصد گران تر از سیم کارت های کارکرده می باشد.

از آنجا که از مدت زمان ارائه سیم کارت کد 1 0912، تقریبا 30 سال می گذرد، پیدا کردن سیم کارت کد صفر این پیش شماره تقریبا محال است، ولی با این وجود ارزش این شماره های دست دوم و کارکرده بسیار بیشتر از شماره های صفر سایر اپراتورهاست. البته شاید بتوانید با کمی جستجو سیم کارت کم کارکرد 0912 با کد یک بیابید، ولی مطمئن باشید این شماره ها از نظر ریالی گران تر از سیم کارت های کارکرده هستند.

علاوه بر این در بعضی شرایط سیم کارت هایی تحت عنوان سیم کارت صفر سلب امتیاز شده با پیش شماره 0912 و کد یک از سوی مخابرات عرضه می شوند که به علت بدهی و عدم پرداخت آبونمان سلب امتیاز شده اند که در این صورت بر روی پاکت سند خط عبارت "صفر سلب امتیازی" نوشته شده است. بدیهی است که قیمت این سیم کارت ها نیز از سیم کارت کارکرده بیشتر خواهد بود. 

پس اگر به دنبال یک سیم کارت دائمی ارزان با کد یک و پیش شماره 0912 می گردید، بهتر است شماره های کارکرده ی این پیش شماره را انتخاب کنید.

 

·        میزان رندی شماره:

یکی از اصطلاحات رایج در بازار سیم کارت ایران، اصطلاح شماره های رند می باشد که بر اساس آن هر چقدر عددهای یک شماره، بیشتر تکرار شوند، شماره مورد نظر سلیس تر، رند تر و گران تر خواهد بود. البته دسته بندی شماره های رند بسیار گسترده و وسیع می باشد، ولی به طور کلی شماره های رند با هر درجه ای از سیم کارت های معمولی گران تر و پرطرفدارتر هستند. حال اگر این شماره رند مربوط به سیم کارت دائمی همراه اول با پیش شماره 0912 و کد یک باشد، قیمت به قدری نجومی خواهد بود که بهتر است اصلا به خرید آن فکر هم نکنید.

بنابراین در گام بعدی پیدا کردن سیم کارت ارزان، باید به دنبال یک شماره معمولی با پیش شماره 0912 و کد یک باشید، که هیچ نوع رندی نداشته باشد.

 

·        توجه به سرشماره:

اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور در کشور، در نخستین سال های فعالیت خود، سیم کارت های دائمی را با پیش شماره های مختلف به صورت استانی عرضه کرد. از بین پیش شماره های عرضه شده، سیم کارت دائمی 0912 متعلق به استان های تهران، البرز، زنجان، قم، قزوین و سمنان می باشد.

بنابراین قیمت سیم کارت 0912 با کد یک با در نظر گرفتن سرشماره مشخص می شود و در صورتی که سرشماره مربوط به تهران باشد، سیم کارت پرطرفدارتر و گران تر خواهد بود. برای شناسایی این که یک شماره 0912 با کد یک به کدام استان تعلق دارد، باید محل پرونده خط را مشخص نمود.

 

البته یک قانون کلی برای سرشماره ها وجود دارد و هر استان به تفکیک دارای سرشماره مخصوص به خود می باشد. این سرشماره های استانی به شرح ذیل می باشد:

·        البرز: 160، 161 ، 162، 163، 164، 165، 166، 167، 168، 169

·        سمنان: 131، 174، 173

·        زنجان: 141،142

·        قم:151، 152، 153

·        قزوین: 181 ، 182

بنابراین سرشماره های باقی مانده مانند 111، 112، و ... متعلق به شهر تهران هستند. حال اگر به دنبال یک شماره ارزان 0912 با کد یک هستید، به هیچ وجه شماره ای با سرشماره شهر تهران انتخاب نکنید.

به طور کلی می توان نتیجه گرفت، ارزان ترین شماره کد یک 0912، یک سیم کارت کارکرده با شماره معمولی است که شماره پرونده اش متعلق به شهر تهران نباشد.

 

چگونه می توان سیم کارت ارزان 0912 با کد یک را خرید؟

با وجود همه آنچه که گفتیم، باز هم نمی توان قیمت سیم کارت 0912 با کد یک را به صورت دقیق و کامل پیش بینی کرد، زیرا این سیم کارت ها مانند هر کالای سرمایه ای دیگری در شرایط اقتصادی کنونی جامعه قیمت ثابتی ندارند. حتی ممکن است در بعضی شرایط میزان استقبال از یک شماره، به طرز حیرت آوری قیمت یک شماره خاص را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

البته در چنین اوضاعی باز هم امکاناتی وجود دارند که می توانند گره گشا باشند. خرید راحت و مطمئن از وب سایت های معتبر خرید و فروش سیم کارت مانند رندباز که نه تنها شرایط خرید را تسهیل می بخشد بلکه با ایجاد فرصت ها و بسترهای مناسب، امکاناتی ایجاد کردند که به شما کمک می کند تا شماره مورد علاقه خود را بخرید.

 

چرا رندباز؟

زیرا در حال حاضر عملا سیم کارت صفر 0912 با کد یک از سوی اپراتور همراه اول عرضه نمی گردد و تقریبا تمام شماره های موجود در بازار دست دوم هستند. به همین خاطر برای خرید این شماره ها باید تنها به وب سایت های معتبر خرید و فروش عرضه سیم کارت مانند رندباز مراجعه نمایید. وب سایت هایی که با ایجاد بستر مناسب و ایمن خرید و فروش، فارغ از حضور کلاهبرداران و دلالان، بی واسطه دستان شما را در دستان فروشنده قرار داده و تجربه یک خرید بی دغدغه را به شما هدیه می دهند.

 

با توجه به این که در حالت عادی؛ قیمت یک شماره معمولی و کارکرده ی سیم کارت دائمی 0912 با کد یک، از بسیاری شماره های دیگر سایر اپراتورها بیشتر می باشد، وب سایت رندباز با ارائه طرح خرید اقساطی سیم کارت فرصتی به شما می دهد تا با مراجعه به این وب سایت، بعد از انتخاب شماره تنها با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت، صاحب سیم کارت مورد علاقه خود شوید.

 

در این طرح، خریدار می تواند بدون واسطه با فروشنده ارتباط برقرار کرده و در خصوص قیمت سیم کارت، شرایط اقساط و تعداد آنها به توافق برسد. سپس با حضور در یک دفتر معتبر، بدون پرداخت چک و یا سفته، تنها با پرداخت مبلغ مورد توافق، قرارداد تضمینی خرید قسطی سیم کارت را امضا نموده و صاحب سیم کارت گردد. بر اساس این قرارداد؛ خریدار متضمن می گردد تا تمامی اقساط را در موعد مقرر پرداخت نماید. فروشنده نیز ضامن است پس از پایان اقساط، سیم کارت را به نام خریدار نماید.

 

این فرصت به عنوان یک شرایط منحصر بفرد برای همه شماره های سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتورها اعم از سیم کارت دائمی کد یک همراه اول وجود داشته و شما می توانید به راحتی در قسمت جستجو، از بین هزاران شماره موجود، شماره مورد نظر خود را انتخاب و تنها با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت، صاحب سیم کارت شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: