سرویس راینواز رایتل
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید موسیقی برای بعضی ها همه چیز است و بسیاری از آهنگ ها برای مردم خاطره باشد و برای بعضی ها اهنگ ها زندگی آنها باشد. قشری از جامعه همیشه دوست دارند که از راه موسیقی کسب درآمد کنند و خودشان را در جایگاه بهترین نوازنده های تاریخ می دانند .این روزها اپراتور ها در حال استفاده از موسیقی برای سرویس آوای انتظار هستند. اما اولین بار این ایده توسط اپراتور ایرانسل انجام شد و بازخورد بسیار مثبتی را  در جامعه داشت و پس از آن اپراتور های سیم کارت از این ایده استفاده کردند. این سرویس یکی از بهترین و شناخته ترین شده سرویس اپراتور ها است.البته پیشرفت تکنولوژی و استقبال بی نظیر مشترکین از این سرویس باعث شده تا خدمات ارائه شده در  این سرویس، بسیار متنوع و هیجان انگیز باشد.

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور ، سرویس آوای انتظار پر طرفدار خود را تحت عنوان سرویس راینواز در اختیار مشترکین دائمی و سیم کارت اعتباری رایتل قرار می دهد. در سرویس راینواز رایتل تنوع بی نظیری از موسیقی های کلاسیک، سنتی، پاپ، متن فیلم، سریال و ... وجود دارد که مشترکین می توانند با توجه به علاقه و سلیقه خود، راینواز مورد نظر خود را جستجو و انتخاب نمایند.

 

سرویس راینواز در ابتدا مانند همه سرویس های آوای انتظار؛ برای جایگزینی بوق تلفن همراه طراحی شده بود و کاربران با استفاده از آن می توانستند؛ لذت شنیدن یک موسیقی یا یک آوای زیبا را با مخاطبان خود شریک شوند، ولی امروزه این سرویس خدمات خاص و منحصر بفردی را ارائه می دهد که آنها را به چیزی فراتر از شنیدن صدای یک آهنگ تبدیل نموده است. مثلا یکی از قابلیت های کاربردی این سرویس، حالت های پخش آهنگ می باشد که امکان پخش موسیقی هم به صورت تک آهنگی و هم به صورت چند آهنگی را برای کاربران فراهم می کند. در حالت پخش تک آهنگی برای تمام تماس گیرندگان با مشترک؛ تنها یک آهنگ پخش می شود ولی در حالت پخش چند آهنگی، امکان انتخاب چندین راینواز برای تماس گیرندگان مختلف وجود دارد.

 

هزینه خرید هر راینواز برای یک بازه زمانی مشخص حداکثر، 5،000 ریال ( 500 تومان ) بوده و مشترکین رایتل می توانند در صورت تمایل با استفاده از روش های ذیل نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایند:

1.     مراجعه به  وب سایت راینواز به آدرس rbt.rightel.ir

2.     شماره گیری کد دستوری # 210 *  ( ستاره 210 مربع )

3.     ارسال دستور کد راینواز ON  به سامانه پیامکی 2030 مانند ارسال  133 ON به سامانه 2030

 

از بین روش های فوق ارسال کد دستور به شماره 2030 به عنوان آسان ترین و پرکاربردترین روش از سوی مشترکین اپراتور رایتل، شناخته می شود؛ به همین خاطر در جدول ذیل برخی از پرکاربردترین کدهای دستوری برای دسترسی به این سرویس را بیان کردیم:

 

 

علاوه بر قابلیت های بیان شده؛ در پورتال راینواز ( rbt.rightel.ir )  صدها، آهنگ و موسیقی روز دنیا موجود می باشد که مشترکین می توانند به صورت رایگان به آنها گوش داده و در صورت تمایل نسبت به خریداری آنها اقدام نمایند. زیرا در این پرتال برای راحتی مشترکین و سهولت جستجو، امکان جستجوی راینواز بر اساس نام صاحب اثر، نام آهنگ و کد آهنگ موجود می باشد.

گستردگی خدمات ارائه شده در سرویس راینواز رایتل بسیار هیجان انگیز و منحصر بفرد می باشد. برخی از خاص ترین این خدمات به شرح ذیل می باشد:

·        هدیه دادن راینواز به سایر مشترکین رایتل

·        کپی کردن راینواز با سایر مشترکین با استفاده از کد # 7 ( مربع 7 )

·        اختصاص یک یا چند راینواز به شخص یا گروهی از اشخاص در زمان دلخواه

·        عدم پخش راینواز برای فرد یا گروهی از افراد

 

هدیه راینواز:

هدیه راینواز به عنوان یکی از پرطرفدارترین خدمات این سرویس، به مشترکین رایتل این فرصت را می دهد تا در صورت تمایل آوای راینواز مورد علاقه خود را به دوستان یا عزیزانشان هدیه دهند. برای فعال سازی این سرویس، مشترک می تواند از روش های ذیل استفاده نماید:

1.     مراجعه به پورتال راینواز

2.     شماره گیری کد دستوری  # 210 * ( ستاره 210 مربع )

3.     ارسال پیام کوتاه با این دستور : شماره مشترک هدیه گیرنده + کد راینواز + Gift

 برای فعال کردن این هدیه نیز، هدیه گیرنده باید به قسمت پروفایل من مراجعه نموده و در بخش هدیه های دریافتی، هدیه خود را فعال نماید. هزینه هدیه خرید راینواز بر عهده هدیه دهنده باشد

 

نکات و قوانین مهم:

·        دوره اعتبار هر راینواز 30 روز می باشد که در صورت عدم حذف راینواز توسط مشترک، پس از پایان هر دوره به صورت خودکار تمدید می گردد.

·        هزینه خرید هر راینواز 500 تومان بوده و هیچ گونه هزینه اضافه مانند هزینه ماهیانه، هزینه فعال سازی یا هزینه تغییر تنظیمات را برای مشترک در بر نخواهد داشت.

·        هزینه خرید هر راینواز به صورت حساب پایان دوره مشترک سیم کارت دائمی رایتل اضافه شده و از حساب ریالی مشترک اعتباری رایتل کسر می گردد.

·        تنظیمات راینواز در شبکه تلفن همراه رایتل ذخیره میشود و ارتباطی با تنظیمات گوشی تلفن همراه مشترک ندارد.

·        در صورتی که مشترک تمایلی به تمدید سرویس راینواز ندارد، باید پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف این سرویس اقدام نماید.

 

سرویس راینواز رایتل به عنوان یکی از جذاب ترین سرویس های این اپراتور به کاربران این امکان را می دهد تا صدای بوق انتظار در هنگام تماس را با یک آهنگ یا آوای خاص جایگزین کنند و نوای یک موسیقی را در چنین لحظاتی به مخاطبان خود هدیه دهند. استفاده از این سرویس در تمام گوشی هایی که قابلیت پشتیبانی از نسل سوم شبکه تلفن همراه را دارند، امکان پذیر بوده و مدل گوشی یا قابلیت های متفاوت تلفن همراه، هیچ اهمیتی در استفاده از این سرویس پر طرفدار ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: