آوای انتظار بی کلام همراه اول
نوشته شده توسط : rondbaz

بسیاری از مردم این روز ها علاقه خاصی به هنر و فرهنگ دارند و توانسته اند که بسیاری از آن ها به خاطر علاقه شان به موسیقی به سمت هنر و رشته موسیقی رفته اند. این روز ها موسیقی زبان مشترک اکثر مردم است و توانسته است که مردم را به م نزدیک تر کند برای همین اپراتور های سیم کارت در صدد استفاده از آهنگ های برای گوشی ها استفاده می کنند.ایرانسل اولین اپراتوری بود که توانست از آهنگ های محبوب برای اهنگ های پیشواز استفاده کند که برای ایرانسل محبوبیت بسیاری به همراه داشت . اپراتور های سیم کارت این روز ها در تلاش هستند که برای اینکه دیگر مردم از صدای مزاحم آور بوق راحت شوند.. در حال حاضر همه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتورها می توانند با مراجعه به وب سایت اپراتور خود، به راحتی آوای مورد نظر خود را انتخاب نموده و به جای بوق انتظار از آن استفاده نمایند.

در این بین اپراتور همراه اول نیز مانند سایر اپراتورها تلاش نمود تا با ایجاد قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفرد، سرویس آوای انتظار خود را بسیار جذاب تر و هیجان انگیزتر از دیگران در اختیار کاربران قرار دهد. به همین خاطر همراه اول در این سرویس، آواها و موسیقی های متنوع و بی نظیری را با در نظر گرفتن سلایق مختلف جمع آوری و دسته بندی نموده که به کاربران این امکان را می دهد تا در شرایط و مناسبت های مختلف، به جای بوق انتظار از موسیقی مورد علاقه خود استفاده نمایند.

برای اطلاع از آهنگ ها، مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند به سایت آهنگ های پیشواز همراه اول به آدرس rbt.mci.ir   مراجعه نموده و در بخش جستجوی پیشواز دلخواه، آوای مد نظر خود را از طریق کد آوا، نام آوا و یا صاحب اثر جستجو کنند. هر کدام از این دسته بندی ها برای راحتی حال کاربران ایجاد شده و این امکان را به آنها می دهد تا آوای مورد نظر خود را از بین صدها آهنگ و موسیقی موجود در سایت پیدا کنند.

علاوه بر این در همین صفحه مشترکین همراه اول می توانند با مراجعه به بخش آواهای برتر، پیشوازهای محبوب کاربران دیگر را مشاهده نموده و در صورت تمایل از آنها استفاده نمایند. علاوه بر این بروز ترین و جدید ترین کد آهنگ پیشواز همراه اول نیز به صورت لیستی در این صفحه قرار داده شده که می تواند در انتخاب آوای مورد نظر کاربران کمک کننده باشد.

 

آوای پیشواز بی کلام

 

وب سایت آهنگ های پیشواز همراه اول با قابلیت ها و ویژگی های متفاوت و خاصی که در آن وجود دارد، استفاده از آهنگ پیشواز را به یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین سرویس های این اپراتور تبدیل کرده است. در این سایت موسیقی و آواهای انتظار در سبک های مختلفی مانند پاپ، محلی، موسیقی فیلم، کودکانه، مذهبی، کلاسیک، ورزشی، مناسبتی، بی کلام، بین المللی و ... وجود دارد و کاربران می توانند بسته به سلیقه خود بخش مورد نظر را کلیک کرده و تمامی آواهای مربوط به آن بخش را مشاهده نمایند. در اینجا امکان پخش و شنیدن آنلاین آواها بعد از فشردن دکمه پخش نیز وجود دارد.

یکی از پرطرفدارترین سبک های موجود در وب سایت، موسیقی بی کلام می باشد که شامل یک لیست از زیباترین و قشنگ ترین پیشوازهای موسیقی بدون کلام ایرانی و خارجی ( گیتار، ویولن، پیانو و ... ) می شود و علاقمندان به موسیقی بی کلام می توانند با انتخاب آنها، به مخاطبان خود در هنگام انتظار تماس، آوایی دلنشین و جذاب را هدیه دهند.

 

گزیده ای از آهنگ های پیشواز بی کلام همراه اول

 

 

 

 

ساز گیتار

قطعه اول کد 64197

قطعه سوم کد 87307

قطعه چهارم کد 87308

گیتار عرفانی ژان فیلیپ ادن کد 75948

 

ساز ویولن

جان مریم بهروز پناهی قطعه سوم  کد 82639

قطعه اول جان مریم کد 39677

قطعه دوم جان مریم کد 39678

آهنگ شاد کد 77882

ساز تار

تکنوازی تار کد 86582

ساز سنتور

تکنوازی سنتور کد 77586

 

 

 

ساز پیانو

قطعه سوم کد 56329

قطعه دوم کد 87544

قطعه اول کد 56323

درنه جان فریبرز لاچینی کد 24811

از خودم بدم میاد فریبرز لاچینی کد 24823

از سرزمین شمالی کد 63434

عشق در باران کد 63476

 

 

سایر

طرحی از تو کد 99459

دعای عشق کد 99457

پرتقالی کد 99456

غمگین ترین کد 99454

محبتی زیبا کد 99450

خوب و زیبا کد 99452

 

لازم به ذکر است؛ موسیقی بی کلام موجود در وب سایت همراه اول بسیار متنوع تر و بیشتر از موارد ذکر شده در جدول بالا می باشد و توصیه می شود، حتما پیش از انتخاب آوا، به وب سایت همراه اول مراجعه نمایید.

برای فعال سازی سرویس آوای انتظار همراه اول، مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول  باید کدهای پیشواز بی کلام همراه اول را به شماره 8989 ارسال نمایند، هزینه فعال سازی برای یک ماه 300 تومان می باشد که این مبلغ به صورت حساب پایان دوره مشترکین دائمی اضافه شده و یا از اعتبار ریالی مشترکین اعتباری کسر می گردد.

در صورتی که مشترک بعد از فعال سازی آهنگ تمایل به تعویض آهنگ داشته باشد، می تواند نسبت به تعویض رایگان آن اقدام نماید، البته به شرطی که از زمان خرید آهنگ فعلی که فعال می باشد، پانزده روز نگذشته باشد. برای تعویض آهنگ نیز؛ تنها کافی است مشترک کد مورد نظر را به سر شماره 8989 پیامک کند.





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: