آیا شیپور و دیوار بستر مناسبی برای فروش سیم کارت هستند؟
نوشته شده توسط : rondbaz

در زمان های گذشته مبادله کالا به کالا بسیار راحت بود و مردم در تلاش بودند تا کالایی به وجود آورند و گذران زندگی کنند. با ورود تکنولوژی زندگی بشریت بسیار عوض شد و آدم ها به راحتی می توانستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و وسیله هایشان را در روزنامه های کثیر الانتشار پخش کنند . اما این روز ها اینترنت بسیار فضای جامعه را عوض کرده است و باعث این شده است که مرد م در اپ های مختلفی وسایل شان را به فروش بگذارند. شیپور و دیوار دو اپ هایی هستند که مردم می توانند که وسیله ایی را که می خواهند را برا فروش بگذارند. با این که این نوع اپ ها مزیت هایی دارد اما فضا و بستر کلاهبرداری و سود جویان را برای جامعه باز می گذارد  و اگر مردم مراقب نباشند ممکن است که با غفلت  متحمل ضررهایی بسیار بزرگ و غیر قابل جبران پذیر بخورند  پس لازم است قبلا از هر معامله شرایط را بررسی کنند.

خرید و فروش سیم کارت در دیوار و شیپور

چند سالی است که خرید و فروش سیم کارت های کارکرده در بستر سایت هایی مانند دیوار و شیپور صورت می پذیرد که با توجه به این که این سایت ها از مراکز خرید و فروش کالای دست دوم به شمار می آیند، این امر بسیار طبیعی و رایج می باشد. ولی دردسرها و مشکلاتی که برای افراد به وجود آمده ما را بر آن داشته تا با یک نگاه تخصصی مزایا و معایب این کار را بررسی کنیم.

دیوار به عنوان بزرگترین سایت پربازدید خرید و فروش کالای دست دوم و نو معمولا بهترین سایت برای ثبت نام فروش آگهی سیم کارت و یا خرید سیم کارت دست دوم و یا نو می باشد. زیرا در گام اول هزینه ثبت نام و درج آگهی در آن بسیار ناچیز می باشد. به همین خاطر شما به راحتی می توانید حتی چندین آگهی را در طول یک روز ثبت نام نمایید.

 

 البته توجه به این نکته نیز الزامی است که با توجه به این که در سایت دیوار در صورت ثبت آگهی جدید در دسته بندی شما، آگهی شما پایین تر می رود و امکان دیده نشدن آگهی وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید آگهی شما دیده شود و راحتتر و سریعتر سیم کارتتان را بفروشید، باید آن را بروز رسانی نمایید که با توجه به مبلغ کم هزینه دریافتی این موضوع ناخوشایند نخواهد بود. ولی قطعا تکرار آن می تواند ناخوشایند باشد، زیرا اگر سیم کارت شما به فروش نرسد، با توجه به استقبال بسیار زیاد از این سایت، آگهی های ثبت شده بسیار زیاد است و شما تقریبا مجبور خواهید بود، هر روز آگهی خود را بروز نمایید. بنابراین در طولانی مدت این کار هم خسته کننده و هم هزینه بر خواهد بود.

 البته می توانید با اضافه کردن برچسب فوری آگهی خود را خاص تر کنید و بهتر دیده شوید. ولی با این روش نیز امکان دارد سودجویانی با شما تماس بگیرند که فکر می کنند شما پول لازم هستید و بخواهند سیم کارتتان را مفت بخرند که این موضوع هم کم آزار دهنده نخواهد بود.

 

نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که بعد از ثبت آگهی فروش در دیوار پیامکی از سوی دیوار برای شما ارسال می گردد که جنبه اطلاع رسانی داشته و ثبت آگهی شما را تایید می نماید. از آنجا همیشه کلاهبرداران در کمین هستند تا در هر شرایطی سوء استفاده های خودشان را داشته باشند، یکی از کلاهبرداری های رایج در این زمینه بدین صورت می باشد که بعد از ثبت و انتشار آگهی برای شما پیامی ارسال می شود و با ایجاد تغییرات جزئی در متن برای شما درگاه بانکی تقلبی ارسال کرده و از شما میخواهند که هزینه ثبت آگهی که معمولا رقمی ناچیز می باشد را در لینک ارسالی آنها واریز نمایند.

بدین ترتیب شما در دام کلاهبرداران افتاده و با پرداخت یک هزینه ناچیز اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار آنها قرار داده اید. با توجه به این که سایت دیوار هیچ تضمینی برای عدم سوء استفاده از کاربران ندارد و بر اساس قوانین درج شده کاربر باید قبل از درج اگهی قوانین را با دقت مطالعه نموده و مراقب باشد تا در دام کلاهبرداران نیفتد، در صورت بروز مشکل نیز این سایت کمکی به شما نکرده و عملا کار خاصی از دست شما بر نمی آید.

 

از آنجا که که سایت دیوار به عنوان یک سایت خرید و فروش اجناس دست دوم منزل شناخته می شود و کمتر به صورت تخصصی در زمینه سیم کارت فعالیت می کند، مورد توجه حرفه ای های بازار خرید و فروش سیم کارت نبوده و این افراد قطعا حضور در بازارهای تخصصی را ترجیح می دهند. علاوه بر این تعداد سیم کارت هایی که در این سایت موجود می باشد، در حدی نمی باشد که به عنوان مرجع معتبر و منحصر بفردی برای قیمت گذاری و خرید و فروش سیم کارت در بین حرفه ای ها شناخته شود.

در حال حاضر بیشترین آمار شکایت و مشکلات اصالت سند مربوط به سایت دیوار می باشد که نه از ضمانتی برخوردار است و نه کمکی در زمینه عدم سوء استفاده از افراد می کند. البته شما می توانید آگهی خود را در سایت شیپور و دیگر سایت های فروش اجناس دست دوم هم ثبت کنید که از تعداد بازدیدکنندگان کمتری برخوردارند ولی قطعا همان مشکلات و دردسرهای مربوط به دیوار را خواهند داشت.

 

با توجه به این که کلاهبرداری و اسناد جعلی در سایت هایی مانند دیوار بسیار می باشد، بهتر است به دنبال یک راه امن و مطمئن برای خرید و فروش سیم کارت خود باشیم که نه تنها از سابقه درخشانی در این زمینه برخوردارند بلکه به طور رسمی نیز به عنوان مرجع قیمت گذاری سیم کارت مورد تائید حرفه ای های این حوزه می باشد. سایت رندباز یکی از معتبرترین سایت هایی است که به صورت کاملا تخصصی در مورد خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارد که روزانه هزاران بازدید کننده عادی دارد. علاوه بر این فروشندگان حرفه ای هم در این سایت حضور دارند که مورد تایید این وب سایت می باشند.

 

آگهی فروش سیم کارت در رندباز کاملا رایگان بوده و شما می توانید با خیال راحت و بدون دردسر سیم کارتتان را آگهی کنید و مطمئن باشید مورد بازدید هزاران خریدار واقعی و حرفه ای این حوزه قرار می گیرد. ولی نکته حائز اهمیت، دقت و نکته سنجی شماست که از بین تماس های مختلفی که با شما گرفته می شود بهترین و مطمئن ترین خریدار را پیدا کنید. زیرا در رندباز مسئولیت فروش سیم کارت با خود شماست، البته رندباز کلیه امکانات لازم برای یک معامله بی دردسر و سودآور را در اختیار شما قرار می دهد. زیرا در این وب سایت فروشندگان مورد اعتمادی وجود دارند که مورد تایید این وب سایت بوده و در صورت معامله با آنها کلیه مراحل خرید و فروش مورد تایید رندباز بوده و از ضمانت این وب سایت برخوردار است. ولی اگر بخواهید آن را به خریداران عادی بفروشید، توصیه می شود با دقت عمل و تیز بینی خاصی نسبت به این کار اقدام نمایید.

 

یکی دیگر از مزیت های اعتماد به رندباز، قیمت گذاری سیم کارت به صورت واقعی و کارشناسانه خواهد بود که کاملا بر اساس نوسانات بازار و قیمت روز سیم کارت صورت می پذیرد. از آنجا که مهمترین دغدغه در رندباز این است که مراجعه کنندگان بتوانند سیم کارت خود را به بالاترین قیمت و کمترین دردسر بفروشند، این وب سایت تلاش نموده است تا با عملکردی درست و کارآمد، اعتماد مسئولین خرید و فروش سیم کارت در دفاتر پیشخوان دولت و یا فروشندگان سیم کارت و کاربران عادی را جلب نموده و فضایی کاملا ایمن و دوستانه را ایجاد نماید تا تجربه ای لذت بخش از یک خرید یا فروش فوق العاده را به مراجعه کنندگان هدیه دهد. قطعا با در نظر گرفتن این شرایط، قیمت اعلامی در این سایت کاملا منصفانه و منطقی می باشد، به طوری که اگر شما قیمت اعلامی رندباز را با سایر سایت ها مقایسه کنید، قطعا قیمت ذکر شده بالاترین قیمت سیم کارت شما خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: