جدیدترین امکانات وب سایت ایرانسل ویژه مشترکین ناشنوا و کم بینا
نوشته شده توسط : rondbaz

ایرانسل که در این سالها توانسته با اینترنت پر سرعت و با قیمت مناسب توانسته بود که سمه قابل خوبی را از مشتریان به دست آورد. در این سالها اپراتور ایرانسل توانسته است در رقابت با اپراتورهای دیگر بین مردم محبوب شود و توانسته از این اعتماد مردم به خوبی استفاده کند. اپراتور ایرانسل در این سال ها توانسته است با خلق تجربه های متفاوت و ارزش آفرینی برای کسانی که سیم کارت های ایرانسل را دارند امکانات بسیار جذاب و جالبی را بدهد. اپراتور ایرانسل در تلاش است که  از همه نیروی خود برای همه جامعه استفاده کند.. در همین راستا اپراتور ایرانسل، امکانات جذاب و مفیدی را به وب سایت ایرانسل اضافه نموده که بر اساس آن مشترکین ناشنوا و کم بینا می توانند از قابلیت ها و خدمات وب سایت راحت تر و آسان تر استفاده نمایند.

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران در قسمت پایین سمت چپ وب سایت ایرانسل امکاناتی مانند افزایش سایز متن، بزرگ نمایی، فاصله و ... اضافه شده که به افراد کم بینا کمک می کند تا با استفاده از این قابلیت ها به تنهایی بتوانند از خدمات مختلف موجود در سایت بهره مند گردند.

البته ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به کلیه مشترکین، برای کاربران کم شنوا نیز در قسمت پایین سمت راست صفحه، گزینه "گفتگوی تصویری ویژه ناشنوایان" را قرار داده است که مشترکین ناشنوا می توانند با استفاده از آن با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و درخواست های خود را بیان نمایند. بنابراین از این به بعد مشترکین ناشنوا می توانند از طریق ارتباط ویدئویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از زبان اشاره پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

 

البته در راستای ارائه خدمات بهتر، اپراتور ایرانسل در سال های اخیر سرویس"  آوای ناشنوای ایرانسل"  را برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند و یا  اختلالات کلامی دارند، فعال نموده است که این افراد می توانند با فعال سازی این سرویس به تماس گیرنده خود اطلاع دهند تا به جای تماس صوتی، از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشند. با توجه به این که فعال سازی این سرویس کاملا رایگان می باشد، مشترکین می توانند برای فعال سازی پیام صوتی آوای ناشنوا، عدد 15 را به 7575 ارسال نمایند. اطلاع رسانی به تماس گیرنده نیز از طریق متن یا پیام صوتی با مضمون زیر صورت می گیرد:

 

"سلام. شما با یک فرد ناشنوا یا کم شنوا تماس گرفته اید. در صورت تمایل لطفا برای برقراری ارتباط، از طریق پیامک انتقال نمایید. "

 

با توجه به این که جامعه افراد کم توان مانند ناشنوایان و کم بینایان، شاید در ظاهر محدودیت هایی در زمینه استفاده از حواس پنجگانه داشته باشند ولی این افراد در عمل ثابت کردند که در استفاده از سایر حواس بسیار توانمند تر بوده و لازم است که کسب و کارهای خصوصی و دولتی، خدمات خود را طوری ارائه کنند که همه افراد خصوصا این قشر جامعه از آنها استفاده نمایند. قطعا توسعه و گسترش هر چه بیشتر چنین خدماتی باعث می شود تا هیچ قشری احساس کمبود و تفاوت در دریافت خدمات نداشته باشد و عدالت اجتماعی در جامعه برقرار گردد

 





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: