تابستانی متفاوت با هدایای اینترنتی رایتل
نوشته شده توسط : rondbaz

همیشه در فصل تابستان  به خاطر تعطیلی مدارس اینترنت بسیار مهم می شود. در این این چند سال اینترنت یکی از ارکان مهم بوده به خاطر پاندمی کرونا و اکثر مشاغل و دانشگاه و مدارس با اینترنت به فعالیت می پرداختند. این روز ها که اکثر مشاغل به کار خود برگشتند و پاندمی کرونا تقریبا تمام شده و اکثر مردم به روال عادی زندگی برگشتند . حال  اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که با دادن سرویس های عالی و هدایا ویژه رضایت مشتریان شان را بگیرند. در این میان اپراتور های فعالی بسیار کار راحتی دارند. یکی از این شرکت های اپراتور رایتل است. رایتل در این چند ماه با دادن سرویس های بسیار جذاب و جالب توانسته است که رضایت کسانی که سیم کارت های رایتل را دارند کسب کند.. رایتل در این تابستان در تلاش است که  سهم بزرگ تری را در بازار سیم کارت به دست آورد و با دادن سرویس های بسیار جذاب مخاطبانش را زیاد تر بکند

با شروع فصل تابستان و آغاز تعطیلات تابستانی که طبیعتا استفاده بیشتر از اینترنت را به دنبال خواهد داشت، اپراتورها را بر آن داشت تا با ارائه طرح ها و سرویس های متنوع، حس مثبتی در کاربران ایجاد کرده و زمینه ساز تابستانی متفاوت و هیجان انگیز باشند. در همین راستا اپراتور رایتل به عنوان اپراتور سوم و سراسری تلفن های همراه در ایران به منظور ایجاد رفاه بیشتر و بالا بردن سطح رضایتمندی مشترکین خود، با شروع فصل تابستان، هدایای جذابی را برای خانواده رایتل در نظر گرفته است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی رایتل، کاربران رایتل می توانند از اول تیرماه تا پایان شهریورماه 1401 یک روز در هفته از طریق طرح روزهای رایتلی، هدایای جذابی دریافت کنند. اپراتور رایتل که در اجرای طرح های مقرون به صرفه و جشنواره های هیجان انگیز، سابقه درخشانی دارد، جشنواره روزهای رایتلی خود را در بازه زمانی تابستان 1401 اجرا می کند و به مشترکین خود از 200 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت هدیه می دهد.

 

شرایط و نکات طرح هدیه روزهای رایتلی:

 

·        تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی رایتل که سیم کارتشان فعال میباشد، می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

·        هدایا به شکل کاملا تصادفی به مشترکین رایتل تعلق می گیرد.

·        مهلت استفاده از تمامی بسته ها صرف 24 ساعت یا یک شبانه روز بعد از فعال سازی می باشد.

·        هر شماره رایتلی در طول هفته، تنها یک بار امکان استفاده از هدیه رایتل را خواهد داشت.

·        تا زمان منقضی شدن بسته دریافتی، امکان دریافت بسته مجدد وجود نخواهد داشت.

 

با توجه به این که شرط لازم و کافی برای بهره مندی از هدایای طرح روزهای رایتلی، فعال بودن سیم کارت می باشد، بنابراین لازم است کاربران سیم کارت های دائمی رایتل که به دلیل بدهی سیم کارتشان قطع می باشد، نسبت به پرداخت بدهی و فعال نمودن سیم کارت دائمی خود اقدام نمایند. مشترکین اعتباری رایتل نیز که سیم کارتشان به دلیل عدم وجود اعتبار ریالی، مسدود می باشد، باید نسبت به پرداخت بدهی اقدام نموده و یا با خرید شارژ نسبت به فعال سازی سیم کارت اقدام نمایند تا بتوانند از طرح تابستانی رایتلی ها استفاده نمایند.

 

به همین منظور کاربران سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل می توانند با مراجعه به اپلیکیشن رایتل من و یا شماره گیری کد دستوری 211 از وضعیت سیم کارت خود آگاهی پیدا کنند. البته این امکان در سایت رایتل نیز وجود داشته و کاربران می توانند بعد از مراجعه به این وب سایت به آدرس www. Rightel. ir ، در صفحه استعلام وضعیت سیم کارت مراجعه نموده و وضعیت سیم کارت خود را پیگیری نمایند.

در نهایت مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل که از سیم کارت فعال این اپراتور استفاده می کنند، برای دریافت هدیه می توانند از طریق " اپلیکیشن رایتل من" اقدام نمایند.

 





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: