باران سکه در جشنواره سکه بارون ایرانسل
نوشته شده توسط : rondbaz

ایرانسل از سالی که شروع به فعالیت کرد تا به امروز زمان زیادی میگذرد و در حوزه سیم کارت جز محبوب ترین برند ها است .اپراتور ایرانسل در این سالها توانسته با بهره گیری از اینترنت پرسرعت توانسته جز محبوب ترین اپراتور شود. ایرانسل در سال جدید با تغییر رویکرد همراه بوده و با دادن سرویس های مناسب و بسته های اینترنت بسیار عالی و مقرون به صرفه در میان کسانی که سیم کارت های ایرانسلرا دارند ابزار رضایت کرده اند . ایرانسل این روزها جشنواره ایی را دارد برگزار می کند که بسیار برای کسانی که سیم کارت ایرانسل را دارند جذاب است. در جشنواره ی سکه بارون سوپر اپلیکیشن ایرانسل من شرکت کنند و از جوایز طلایی آن بهره مند گردند. این جشنواره از تاریخ 28 خرداد شروع به فعالیت کرده است و تا پایان تیر هم ادامه خواهد داشت. ایرانسل در این جشنواره به قید قرعه به کسانی که برنده بشوند ربع سکه طلا خواهند داد

برای شرکت در قرعه کشی لازم است مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل ابتدا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و سپس بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایند. در مرحله بعد کاربر باید به بخش سرویس طلایی ایرانسل من در قسمت خدمات ویژه مراجعه کرده و علاوه بر استفاده از خدمات، امتیاز کسب کرده و در قرعه کشی 30 ربع سکه بهار آزادی شرکت داده شوند. از جمله خدماتی که در بخش سرویس طلایی سوپر اپلیکیشن ایرانسل من موجود می باشد، می توان به اسنپ، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ هتل، بیمه بازار، اسنپ اکسپرس، اعتبار بانکی، پیشواز، پستکس، بازیگوشی و اسنپ فلایت اشاره کرد.

 

مشترکین برای کسب امتیاز لازم است ضمن استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، از خدمات ذکر شده در بخش سرویس طلایی این اپ استفاده نمایند. استفاده مشترک از هر کدام از این خدمات در بازه زمانی ذکر شده، برابر با یک امتیاز بوده و کاربر می تواند با کسب امتیاز بیشتر، شانس خود را برای برنده شدن در جشنواره را افزایش دهد.

 

این جشنواره که با هدف کمک به رشد و توسعه ی کسب و کارهای دیجیتال، امکان حضور این کسب و کارها را در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، فراهم نموده است فرصتی است برای صاحبان مشاغل دیجیتالی تا در یکی از پر بازدیدترین اپلیکیشن های ایرانی دیده شوند. بنابراین صاحبان کسب و کار در صورت تمایل می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست معرفی خدماتشان در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من به وب سایت ایرانسل به آدرس irancell.ir/ p /292874/p  مراجعه نمایند.

 





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: