سیم کارت 0912 ارزان در بازار کدام است؟
نوشته شده توسط : rondbaz

همراه از زمانی که شروع به فعالیت کرد تا به امروز زمان زیادی می گذرد و توانسته در حوزه سیم کارت جز سرآمد ها بشود . در این چند سال اخیر سیم کارت های همراه اول  همیشه جز بیشترین خرید و فروش در بازار سیم کارت بوده اند اما یکی از خط های اپراتور همراه اول بسیار متفاوت بوده و بسیاری از افراد خواهان این سیم کارت بوده اند . این سیم کارت که 0912 است بسیار علاقه مند و طرفدار در حوزه سیم کارت دارد و متقاضی برای این سیم کارت بسیار بالا است. این سیم کارت جز گرانترین سیم کارت های همراه اول در بازار است . این سیم کارت در بازار بسیار محبوب بوده و با رقم های بسیار جالبی به خرید و فروش می رسد .همراه در تلاش است که بتواند سیم کارت های 0912 با رقم های بسیار معقول جابجا شود و برای همین با این نوع سیم کارت 

با رقم های بسیار جالب سیم کارت تولید می کند

در حال حاضر سیم کارت های 0912 از بیشترین اعتبار نسبت به سایر سیم کارت ها در بازار برخوردارند و همین امر باعث شده تا تقاضا برای خرید شماره های قدیمی تر و رند این پیش شماره بسیار بالا باشد. با توجه به این که در بازار همواره رابطه مستقیمی بین عرضه و تقاضا وجود داشته و در صورت عدم عرضه ی کافی یک کالا، قیمت آن افزایش می یابد، سیم کارت های  0912  همراه اول که بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، در حال حاضر گران ترین سیم کارت های موجود در بازار می باشند. به طوری که شماره های رند و کد های یک تا چهار این پیش شماره با رقم های گاها نجومی به فروش می رسند.

با این وجود کم نیستند افرادی که به دنبال استفاده از مزایای سیم کارت های 0912 همراه اول بوده و نمی توانند مبلغ گزافی برای خرید این سیم کارت ها بپردازند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم در این مطلب همه اطلاعاتی که این افراد برای خرید سیم کارت 0912 ارزان نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم.

 

 

سیم کارت های ارزان 0912 کدامند؟

 

با توجه به شرایط بازار خرید و فروش سیم کارت در ایران، همه ما می دانیم که قیمت سیم کارت های رند و کدهای قدیمی تر 0912 بسیار زیاد بوده و تقریبا هر کسی امکان خرید این نوع سیم کارت را ندارد. ولی اگر به خاطر مصرف شخصی، قصد خرید سیم کارت 0912 را دارید، می توانید با کمی صرف وقت، یک سیم کارت ارزان و دائمی 0912 را پیدا کنید که مانند همه کدهای این پیش شماره از ارزش و اعتبار خوبی هم برخوردار باشد.

در بین سیم کارت های 0912، سیم کارت های غیر رند و کارکرده این پیش شماره با کدهای 7 و 8 با زنگ خور بالا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. ولی ارزان ترین قیمت سیم کارت های 0912 متعلق به سیم کارت های کد صفر و کد نه این پیش شماره می باشد که به راحتی قابل خریداری است. از آنجا که مدت زمان زیادی از عرضه ی این سیم کارت ها نمی گذرد، شماره های صفر و کارنکرده این پیش شماره ها در بازار یافت می شوند که نه تنها به خاطر زنگ خورهای مداوم، کلافه کننده نخواهد بود، بلکه از همان ابتدا شماره شما محسوب می شوند.

 

 

مزایای خرید سیم کارت های ارزان 912

 

مزایای خرید یک سیم کارت 0912 بر کسی پوشیده نیست و همین امر سبب گردیده تا بسیاری از صاحبان مشاغل در شهرهای مختلف برای اعتبار بخشیدن به کسب و کار خود به دنبال خرید سیم کارت های رند و کد پایین 0912 باشند که  از قیمت بسیار بالایی هم برخوردارند. البته خرید یک سیم کارت 0912 ارزان برای استفاده های شخصی و حتی تجاری هم می تواند مزایای فراوانی داشته باشد که به آن اشاره می کنیم:

 

·        تنوع در شماره

با توجه به این که سیم کارت کد صفر 0912 و سیم کارت کد نه 0912، به تازگی وارد بازار شدند، از تنوع و گستردگی بسیار زیادی برخوردار بوده که به خریدار حق انتخاب بهتر و بیشتری از جهت فراوانی و انتخاب شماره می دهند. به طوری که خریدار می تواند با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر، شماره های رند این کدها را انتخاب نموده و از آنها برای رونق بخشیدن به کسب و کار استفاده نماید.

 

·        عدم تفاوت در خدمات

 همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور در کشور، در حال حاضر از بیشترین تعداد مشترک در بین اپراتورها برخوردار بوده و خدماتی که به مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی خود ارائه می دهد در بسیاری از شرایط کاملا برابر بوده و تفاوت زیادی در ارائه خدمات و امکانات برای سیم کارت های مختلف این اپراتور وجود ندارد.

البته کیفیت خدمات و سرویس های دریافتی برای کلیه سیم کارت های 0912 در سراسر کشور کاملا یکسان است و هیچ تفاوتی بین سیم کارت های ارزان و یا سیم کارت های لوکس و گران این اپراتور وجود ندارد.

 

·        صفر بودن سیم کارت

این سیم کارت ها که اخیرا به بازار عرضه شدند، سیم کارت های صفر و کار نکرده ای هستند که بسیار برای مصارف شخصی، خصوصا سیم کارت اولی ها مناسب می باشد. زیرا نه تنها کلیه خدمات همراه اول را ارائه می دهد بلکه به خاطر کار نکرده بودن، زنگ خور و مزاحمت برای مشترک نخواهند داشت.

 

·        ارزان بودن

مهمترین مزیت خرید این سیم کارت ها، قیمت ارزان آنها می باشد که این امکان را به خریدار می دهد با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر، مالک یک سیم کارت دائمی همراه اول شده و از کلیه خدمات این اپراتور بهره مند گردد. ضمن این که هزینه تماس، پیامک و اینترنت در سیم کارت های ارزان کد صفر و نه 0912، نسبت به سیم کارت اعتباری همراه اول کمتر می باشد.

به طور کلی سیم کارت های کد صفر و یا کد 9 همراه اول، که دارای پیش شماره 0912 می باشند، مانند بقیه پیش شماره های این سیم کارت معتبر بوده و فرد می تواند با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر از این ارزش و اعتبار بهره مند گردد. البته با در نظر گرفتن این موضوع که سیم کارت های عرضه شده کد صفر و نه دائمی می باشند، قیمت این سیم کارت ها مانند روال گذشته روز به روز بیشتر شده و افراد می توانند به عنوان سرمایه گذاری نیز اقدام به خرید این سیم کارت ها نمایند.

 

شاید این روزها که مراکز خرید و فروش سیم کارت بسیار زیاد شده، انتخاب یک مرکز معتبر که دارای مجوز رسمی بوده و خیال خریدار را از جانب قیمت راحت نماید، بسیار کار سخت و پر دردسری باشد. زیرا در این حوزه نیز مانند هر بازار دیگری کلاهبرداران و شیادانی حضور دارند که از لحظه ای غفلت خریدار سوء استفاده کرده و ضررهای مالی فراوانی را به آنها تحمیل می کنند. به همین خاطر توصیه می شود به هیچ وجه به خاطر قیمت ارزان یک سیم کارت، بلافاصله به افراد اعتماد نکرده و حتما بعد از استعلام قیمت از مراکز معتبر خرید و فروش سیم کارت نسبت به خرید اقدام نمایید.

 

البته خرید از وب سایت های معتبر و تخصصی مانند رند باز که از سابقه درخشان و خوبی نیز در این زمینه برخوردارند و مورد توجه و اعتماد حرفه ایهای این بازار می باشند، فرصتی است مغتنم که به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده خریدی راحت و بی دردسر را تجربه کنید. زیرا در حال حاضر با توجه به اعتباری که رندباز در بازار خرید و فروش سیم کارت ایران کسب نموده است، به شما این امکان را می دهد تا با مراجعه به این وب سایت، به راحتی شماره های مختلف را از نظر پیش شماره، کد، قیمت و... بررسی نموده و در نهایت شماره ای را که از همه نظر مورد تایید تان می باشد را انتخاب نمایید و در یک فضای کاملا ایمن نسبت به خرید سیم کارت اقدام کنید.

 

رندباز با روزانه هزاران بازدید کننده، مرجع حضور خریداران و فروشندگانی است که در بازار سیم کارت ایران به دنبال قیمت های واقعی و منصفانه می باشند. به همین خاطر در این وب سایت خریداران می توانند هم سیم کارت های غیر رند و کارکرده 0912 که از قیمت مناسبی برخوردار هستند را انتخاب نمایند و هم سیم کارت های کد صفر یا نه 0912 که در وضعیت کنونی اقتصادی کشور مقرون به صرفه تر هستند.

بنابراین اگر قصد خرید سیم کارت های 0912 ارزان را دارید، با مراجعه به وب سایت رند باز  به آدرس https://www.rondbaz.com/  به راحتی می توانید شماره ای که مد نظرتان است را بیابید. زیرا در این وب سایت حق انتخاب زیادی برای خریدار وجود داشته و آنها می توانند با مقایسه قیمت ها و شرایط فروش، اقدام به خرید بهترین و اقتصادی ترین سیم کارت نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: