سیم کارت های 0912، سرمایه ای مطمئن برای صاحبان مشاغل
نوشته شده توسط : rondbaz

در این سالها که از آمدن گوشی های میگذرد و روز به روز تکنولوژی هم پیشرفت می کند و سیم کارتها هم به سمت نانو و کوچک تر شدن می روند. در این سال ها اپراتور های بسیاری تشکیل شده اند که توانستند جایگاه خوبی را در میان مردم پیدا کنند. همراه اول یکی از آن اپراتور هایی است که توانسته در این سال ها بین مردم جایگاه خوبی داشته باشد و در بین سیم کارت های موجود در بازار سیم کارت 0912 محبوب ترین مابین بقیه سیم کارت ها باشد . از شروع فعالیت تا به امروز همراه همیشه سعی داشته که با دادن سرویس های بسیار عالی و خیلی خوب و مقرون به صرفه  بین کسانی که سیم کارت همراه اول را دارند خیلی خوب باشد. همراه اول در این سالها همیشه در تلاش بوده است که بهترین خدمات را به مردم در این سالها برساند و جز برند های محبوب در دنیای سیم کارت بین مردم باشد

همزمان با فروش سیم کارت های 0912 که مختص استان های تهران ( در آن زمان استان البرز هم جزء استان تهران محسوب می شد)، قم، سمنان، قزوین و زنجان بود، سیم کارت های دیگر اپراتور همراه اول نیز در دسترس متقاضیان قرار می گرفت، ولی از همان دوران افراد ترجیح می دادند که از پیش شماره 0912 که به نوعی بیانگر پایتخت نشینی بود، استفاده نمایند. حتی با وجود آن که در آن روزها هنوز طرح یکسان سازی هزینه ها، اجرا نشده بود و افراد در صورتی که از سیم کارت های همراه اول در استانی به غیر از استان مربوط به پیش شماره استفاده می کردند، مجبور بودند هزینه ی جابجایی بپردازند، باز هم استفاده از سیم کارت 0912 خصوصا در بین صاحبان مشاغل بسیار رایج بود.

 

این روزها که تقریبا سیم کارت 0912 به پایان رسیده، عطش استفاده از این سیم کارت همچنان در بازار ایران وجود داشته و افراد حاضرند حتی به قیمت های گزاف مالک یک سیم کارت 0912 شوند. قطعا هر کسی بنا به دلیلی یک سیم کارت می خرد و این دلیل می تواند از برقراری یک ارتباط ساده تا اهداف تجاری را شامل شود، ولی در این بین آنچه که باعث می شود بازار خرید و فروش سیم کارت همواره داغ باشد، اهداف فرعی مانند سرمایه گذاری در این بازار می باشد.

 

سیم کارت های موجود در بازار به دو دسته ی کلی سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول تقسیم می شوند که سیم کارت های اعتباری نسبت به سیم کارت های دائمی از اعتبار و ارزش ریالی کمتری برخوردار هستند. از بین سیم کارتهای دائمی فعال در کشور نیز ارزش سیم کارتهای دائمی همراه اول بیشتر از سیم کارت های دائمی ایرانسل می باشد. ولی آنچه که باعث رونق بازار سیم کارت در ایران می شود، پیش شماره محبوب و پر طرفدار 0912 است که کمتر کسی پیدا می شود که برای سرمایه گذاری به دنبال خرید این پیش شماره نباشد.

 

قیمت سیم کارت های 0912 از همان روزهای آغاز عرضه ی سیم کارت بسیار بیشتر از سیم کارت های دائمی دیگر همراه اول بود و این اختلاف قیمت به مسائل مختلفی مربوط می شد. به عنوان مثال ارائه ی پیش شماره 0912  برای صاحبان کسب و کار این پیام را به مخاطب القا می کند که این شماره برای ارتباط با شخص و کسب وکار در پایتخت استفاده می شود و همین موضوع به نوعی باعث اعتبار به آن حرفه می گردد.

این موضوع در ابتدا باعث رونق گرفتن بازار خرید و فروش سیم کارت های 0912 گردید ولی در دراز مدت که تناسب بین عرضه و تقاضا از بین رفت باعث گران تر شدن این شماره ها شد. به طوری که امروزه به دلیل عدم فروش سیم کارت هایی با کد یک تا سه، این سیم کارت ها با قیمت هایی گزاف در بازار به فروش می رسند. البته تمام شدن عرضه ی سیم کارت 0912 نیز بر این افزایش قیمت تاثیر بسیار زیادی داشته است. البته در حال حاضر تقریبا همه ی سیم کارت های 0912 ( پیش شماره 1 تا 9) گران هستند، ولی از آنجا که پیش شماره های 1 تا 3 قدیمی تر هستند و برای کسب و کار مناسب ترند، این شماره ها گرانتر هستند.

 

در بازار خرید و فروش سیم کارت آنچه بیشتر از پیش شماره های دیگر ارزش سرمایه گذاری را دارد، شماره های رند 0912 می باشد. ارزش شماره های رند در گام نخست به دلیل تاثیر آن بر اعتبار شخص می باشد و در گام بعدی باعث رونق کسب و کار افراد می گردد، به همین خاطر تقریبا همه تاجران و مدیرانی که در مسیر پیشرفت قرار دارند، خرید یک سیم کارت با شماره رند را ضروری و واجب می دانند.

به طور کلی مزایای خرید یک سیم کارت رند 0912 برای کسب و کار در موارد زیر خلاصه می شود:

 

·        تاکید بر فعالیت در پایتخت

·        امکان برقراری ارتباطی سریعتر و آسان تر با مخاطب

·        افزایش اعتبار و جایگاه برند کسب و کار یا برند شخصی

·        استفاده از مزایای تجملاتی این خطوط

·        ماندگاری در حافظه

·        حفظ ارزش مالی سیم کارت

 

در سال های اخیر، اخبار خرید و فروش این سیم کارت ها با قیمت های نجومی، باعث شده تا داشتن یک شماره رند 0912 به رویایی دست نیافتنی بدل گردد. البته طرح فروش اقساطی سیم کارت های رند که از سوی وب سایت رند باز در حال اجراست، به عنوان یک راهکار بسیار کارگشا بوده و باعث شده تا بسیاری از صاحبان مشاغل تنها با مراجعه به وب سایت رند باز به آدرس https://www.rondbaz.com/ و انتخاب شماره ی مورد نظر از بین هزاران شماره رند موجود در این وب سایت صاحب یک شماره رند 0912 شدند.

 

در طرح فروش اقساطی رندباز، خریدار بعد از انتخاب شماره، با مالکان سیم کارت تماس گرفته و با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت به صورت نقدی، قراردادی را با مالک تنظیم کرده که در آن متضمن می گردد تا مابقی مبلغ را به صورت اقساط پرداخت نماید. مبلغ اقساط و تعداد ماهها کاملا توافقی بوده و لازم نیست خریدار برای ضمانت چک و سفته پرداخت نماید. فروشنده نیز موظف است بعد از اتمام اقساط، سیم کارت را به نام خریدار نماید. علاوه بر این رندباز به عنوان یک مرجع تخصصی خرید و فروش سیم کارت، روزانه هزاران بازدید کننده خواهد داشت که همین موضوع تنوع شماره های عرضه شده در این وب سایت را بسیار زیاد کرده است. تنوع شماره ها، تنها مزیت خرید از رند باز نیست و این تنوع به نوعی این بازار را به صورت رقابتی در آورده و قیمت های اعلامی در این وب سایت کاملا واقعی و منطقی می باشد.

بنابراین اگر واقعا قصد خرید سیم کارت رند یا معمولی 0912 را دارید، طرح فروش اقساطی رندباز فرصت مناسبی است برای سیم کارت دار شدن شما.





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: