رویداد گلکسی آنپکد 2021 سامسونگ
نوشته شده توسط : rondbaz

رویداد گلکسی آنپکد 2021 سامسونگ

تمامی ما برای خرید یک گوشی تلفن همراه فیلتر ایی را روبروی خود قرار می دهیم برای مثال قیمت گوشی کیفیت دوربین قدرت باتری و… و از بین گوشی های رد شده از میان این فیلترها یکی را به دلخواه انتخاب می کنیم  و اگر چنین تجربه ای را داشته باشید متوجه میشوید در نهایت در بین گوشی های تایید شده بیشترین گوشی متعلق به کمپانی سامسونگ میباشد چراکه متنوع ترین گوشی ها را هر ساله به بازار جهانی تقدیم میکند و برخلاف کمپانی اپل صرفا برای یک گروه و سلیقه ی خاصی اقدام به طراحی گوشی نمیکند و تلاش می کند مورد پسند تمامی اقشار جامعه واقع شود 

 این روزها شرکت سامسونگ، آماده برگزاری بزرگترین رویداد تابستانی خود یعنی Samsung Unpacked 2021 یا همان گلکسی آنپکد می شود. تاریخ رسمی اعلام شده برای این رویداد که معمولا طیف گسترده ای از محصولات این شرکت کره ای در آن معرفی می گردد، 11 آگوست ( 20 مرداد ماه ) خواهد بود و همانند سال گذشته به صورت آنلاین برگزار می گردد.

عدم حضور محصولی از خانواده گلکسی نوت در رونمایی امسال، باعث دلخوری بعضی از طرفداران این سری گردیده است . چرا که طی دهه ها، این رویداد بر رونمایی از مدل جدید گلکسی نوت متمرکز بود، اما شنیده ها نشان می دهد که که گوشی های پرطرفدار گلکسی نوت جدید در سال 2021 عرضه نخواهد شد.

در صدر فهرست محصولات این شرکت" Z Fold 3 و Z Flip 3" قرار دارد. گلکسی زد فولد 3 ؛ جدید ترین تلفن همراه تاشو با شبکه 5G دارای دو نمایشگر سوپر امولد است . این گوشی موبایل از یک باتری 4500 میلی آمپری تشکیل شده است.

"گلکسی زد فولد 3 "از قلم هوشمند S Pen پشتیبانی می کند و این شرکت تلاش کرده است تا جای خالی گوشی جدید از سری نوت را با قرار دادن S Pen پر کند تا شاید باعث آرامش خاطر طرفداران سری گلکسی نوت شود. از آنجا که " S Pen یا S Pen Pro " به عنوان لوازم جانبی اختیاری برای "گلکسی زد فولد" در نظر گرفته شده و محل اختصاصی برای قرار گرفتن S Pen روی دستگاه تعبیه نشده، باید تا برگزاری رویداد آنپکد منتظر ماند و دید چه تعداد از طرفداران سری نوت از این اتفاق راضی خواهند بود.

خبرها حاکی از آن است که رونمایی از گوشی گلکسی" S21 FE 5G "که قرار بود در روزهای آینده شاهد معرفی آن باشیم؛ نیز تا زمان رویداد گلکسی آنپکد به تاخیر افتاده ؛که علت تاخیر ؛ کمبود جهانی تراشه، بیان شده است.

 "گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک" به همراه" گلکسی بادز 2 " نیز در فهرست محصولات در انتظار معرفی این رویداد قرار دارد.

 

 





:: برچسب‌ها: سامسونگ , آیفون , گوشی های هوشمند , سایت رندباز , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: