سیم کارت اقتصادی و دانش آموزی انارستان
نوشته شده توسط : rondbaz

در حال حاضر قیمت سیم کارت ها مرز حداقل صد هزار تومان رو نیز رد کرده است و شما برای خرید یک سیم کارت معمولی و غیر رند باید مبلغی بیش از صد هزار تومان پرداخت کنیم و این تنها بخش ابتدایی ماجرا است و برای مکالمات و اینترنت باید هزینه ای بیش از آن بپردازیم مخصوصا در بخش اینترنت چراکه هزینه ای فرای تصور دارد و شما همواره در حال شارژ کردن بسته های اینترنتی خود می باشد به همین دلایل طرح ها و بسته های تخفیف دار و رایگان نعمت و فرصت مناسبی برای کاهش هزینه ها است البته دانش آموزان و دانشجویان در حال حاضر بیشترین مصرف و هزینه ی اینترنت را دارند چراکه تمامی کلاس ها و آموزش هایشان از طریق اینترنت صورت میگیرد

رایگان کردن سامانه شاد یکی از مهمترین اقدامات دولت برای کاهش این بخش از هزینه های خانوارها بود. ولی با توجه به این که دغدغه های این بخش پایان ناپذیر است، مسئولان و مدیران مشغول در این حوزه تلاش کردند تا در کنار کاهش هزینه های مربوط به اینترنت؛ به فکر ایمن سازی فضای اینترنت برای کودکان و نوجوانان دانش آموز هم باشند و بالاخره بعد از تلاش فراوان ، سیم کارت دانش آموزی انارستان را به جامعه در حال تحصیل کشور معرفی کردند.

مدیر پروژه سیم کارت انارستان، جناب آقای جعفر زیاری، بیان داشتند که تعرفه های این سیم کارت تا 35 درصد ارزان تر از تعرفه عادی می باشد و در بخش محتوای ویژه این سیم کارت، میلیون ها ریال تخفیف در برنامه های آموزشی ویژه کاربران در نظر گرفته شده است. ایشان ابراز امیدواری کردند که با توجه به رایگان بودن سیم کارت انارستان؛ کاهش محسوسی در هزینه های اینترنت خانوارها دیده شود.

هر سیم کارت دانش آموزی انارستان شامل 63 گیگابایت اینترنت 9 ماهه ( هر ماه 7 روز 7 گیگابایت اینترنت رایگان ) می باشد که کاربران می توانند با اولین خرید شارژ ( حداقل 1000 تومان ) از یک بسته خوش آمد که شامل 3 گیگابایت اینترنت، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 عدد پیامک داخل شبکه با مهلت استفاده یک ماهه می باشد، برخوردار شوند.

دانش آموزان علاقمند به خرید این سیم کارت می توانند به همراه والدین خود به صورت حضوری به دفاتر همراه اول کل کشور مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاه همراه اول این سیم کارت را به صورت آنلاین سفارش دهند. برای فعال سازی این سیم کارت رایگان نیز فقط کافیست پدر یا مادر شناسنامه خود و کارت ملی فرزند خود را به همراه داشته باشند.

در صورتی که دانش آموزان یا والدین گرامی برای دریافت سیم کارت احتیاج به راهنمایی بیشتر دارند؛ می توانند کد 220 را به شماره 30006860 پیامک کرده تا پشتیبانی های لازم در این خصوص را دریافت کنند. 

 





:: برچسب‌ها: سیم کارت دانشجویی+سیم کارت دانش آموزی + سیم کارت انارستان+رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: