بازگشت پاره آجر نوکیایی بعد از 20 سال
نوشته شده توسط : rondbaz

همه ی ما میدانیم که گوشی های موبایل در ابتدا با ابعادی بسیار بزرگ و وزنی بسیار بالا روانه ی بازار شدند به شکلی که حتی حکل آن ها بسیار مشکل بود و برای این کار باید کیفی بزرگ را حمب میکردی و یا آن را باید به وسیله ای مخصوص به کمربند خود وصل می نمودی چراکه در جیب جا نمی شد به همین دلیل کمپانی های سازنده ی گوشی که در آن زمان نیز بسیار محدود بودند اقدام به ساخت گوشی های با ابعاد کوچکتر کردند که به جرات میتوان گفت موفق ترینشان در آن زمان نوکیا بود گوشی هایی که علاوه بر ابعاد کوچک خود و وزن پایینشان مقاومت بسیار بالایی داشتند به طوری که افراد میتوانستند آن را همراه خود در محل کار گردش ورزش ببرند و اصلا نگران خراب شدندش نباشند و به عبارتی کاربران این گوشی ها دیگر نگرانی هایی را که ما به عنوان کاربران گوشی های هوشمند داریم را نداشتند و بهترین گزینه برای استفاده ی روزانه بوند

 

نخستین بار گوشی 6310 نوکیا در ماه مارس سال 2001 به بازار معرفی شد و اکنون قرار است، شرکت نوکیا نسخه به روز شده این تلفن را در سال 2021 معرفی کند. خبری که سروصدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده و عکس العمل بسیار زیاد کاربران ( خصوصا آن هایی که مدل قبلی را به یاد دارند ) را به همراه داشته است.

شرکت اچ ام دی گلوبال ادعا کرده است که مدل جدید 6310 ، با مقاومت بالا و عمر طولانی باتری، کاملا شبیه به اجداد خود روانه بازار می شود و تغییرات ایجاد شده در آن مناسب دوران مدرن زندگی می باشد. بر اساس ادعای نوکیا، مدل 6310 جدید به اندازه کافی محکم بوده و شارژ باتری آن تا سه هفته دوام خواهد آورد.

هرچند که این مشخصات میتواند برای هر کاربری، بسیار نوستالژیک باشد ولی برخی امکانات مدل جدید 6310، کاملا به روز رسانی شده است. در وب سایت شرکت نوکیا بعد از اعلام خبر بازگشت مدل 6310 آمده است :

" نوکیا 6310 جدید، ظاهر و طراحی بسیار پرطرفدار نسخه اصلی را حفظ کرده و آن را با برخی موارد جدید مانند نمایشگر بزرگتر و خمیده، خوانایی و دسترسی بهتر به روز کرده است. "

صفحه نمایش نوکیای جدید از 1/8 اینچ به 2/8 افزایش یافته و وضوح پیکسل نمایشگر از 160×120 پیکسل به 320 در 320×240 ارتقا یافته است. مدل جدید گوشی نوکیا دو سیم کارته و با 16 مگابایت رم و 8 مگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

نوکیای کلاسیک جدید با باتری لیتیوم یونی 1150 میلی آمپر ساعتی، دارای صفحه کلید، چراغ قوه، صفحه نمایش رنگی و رادیو می باشد که در سه رنگ مشکی، زرد و سبز تیره وارد بازار خواهد شد.

بازگشت این گوشی محبوب، کاربران فضای مجازی را هیجان زده کرده است، چرا که برای دنیای مدرن امروز، دیدن یک گوشی موبایل آشنا در پشت ویترین مغازه ها که همچنان دارای بازی محبوب و خاطره انگیز مار ( Snake ) باشد، می تواند به اندازه کافی غیرمنتظره باشد.

شرکت نوکیا امیدوار است که مدل 6310 جدید، حتی با ظاهر متفاوت و ویژگیهای بیشتر یادآور خاطرات کاربران بوده و از استقبال بسیار خوبی برخوردار گشته و فروش خوبی داشته باشد. هرچند که قیمت ارزان آن ( 82 دلار ) نیز بی تاثیر نخواهد بود.

 





:: برچسب‌ها: نوکیا , گوگل , اندروید وان , گوشی موبایل , رندباز , نوکیا6310 ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: