وبلاگ اختصاصی هواوی و رویداد 21 اکتبر وین
نوشته شده توسط : rondbaz

یکی از مهم ترین دلایل ترند شدن گوشی های هواوی در سال های اول فعالیتش آن بود که گوشی های میان رده ای را وارد بازار میکرد که تمامی امکانات گوشی های سامسونگ را از نظر دوربین قدرت باتری و.. داشتند اما قیمتشان چیزی حدود نصف گوشی های سامسونگ بود و خب این درست در زمانی بود که گوشی های هوشمند تازه روانه ی بازار شده بودند و اکثریت مردم قصد خرید یک گوشی هوشمند با قیمتی متوسط را داشتند تا بتوانند نیازهای اولیه خود را برآورده کنند اکنون چندین سال از آنروزها میگذرد و برند هواوی دیگر به تولید گوشی های میانرده اکتفا نکرده است و حال دارد گوشی هایی را تولید میکند که با پرچمداران برندهای معتبر مانند سامسونگ اپل و… رقابت میکند

 

 

پیش از این چهار مدل از اعضای این خانواده به نام های نوا 5G 8، نوا 8 پرو 4G، نوا 8 پرو 5G و نوا SE 8 به بازار عرضه شده بود. شنیده ها حاکی از آن است که احتمال معرفی گوشی های هوشمند نوا 8i و نوا 9 به بازار جهانی بسیار زیاد است.

 

گوشی هوشمند هواوی نوا 9

 

این مدل هم که در ماه سپتامبر سال جاری میلادی در کشور چین معرفی شده بود، از جمله محصولاتی است که انتظار می رود در رویداد 21 اکتبر شاهد آن باشیم تا به همراه نوا 8i روانه بازارهای اروپایی گردد.

گوشی هوشمند هواوی نوا از نمایشگر اولد 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتزی بهره می برد.

در پنل جلویی این مدل دوربین سلفی 32 مگاپیکسل و در پنل پشتی ماژول دوربین چهارگانه قرار دارد که متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور RYYB می باشد. در کنار این دوربین اصلی، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج 2 قرار دارد.

این گوشی هوشمند دو سیم کارته از نسخه 4G چیپست اسنپدراگون 778 بهره می برد که برای آنلاک کردن آن، لازم است تا کاربر حسگر اثر انگشت را که زیر نمایشگر قرار دارد، لمس کند.

انرژی گوشی هوشمند نوا 9 از یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از فناوری شارژ سریع 66 وات برخوردار است.

شرکت چینی هواوی گوشی هوشمند نوا 9 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی را در رنگ های آبی، بنفش، سبز و مشکی روانه بازار خواهد کرد.

 

گوشی هوشمند نوا 8i

 

هرچند که گوشی هوشمند نوا 8i در تاریخ 7 جولای 2021 در کشور مالزی رونمایی شده بود، به نظر می رسد که این شرکت تصمیم دارد تا این مدل را به زودی روانه بازارهای اروپا کند.

گوشی هوشمند نوا 8i از یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع LCD IPS با رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است که در لبه سمت راست آن حاشیه های 1.3 میلی متری و در قسمت بالای آن حاشیه 1.35 میلی متری دیده می شود.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه دایره ای شکل با سنسور 64 مگا پیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.9 دیده می شود که با دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمقی همراهی می شود.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند با دریچه دیافراگم f/2.0 در یک بریدگی قرص مانند در بخش بالایی صفحه نمایش قرار دارد.

هواوی در گوشی هوشمند نوا 8i از تراشه اسنپدراگون 662 استفاده کرده است که انرژی آن را یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند و مدت زمان شارژ کامل آن فقط 38 دقیقه می باشد.

گوشی هوشمند دو سیم کارته نوا 8i از حسگر های شتاب سنج،ژیروسکوپ، سنسور مجاورت ، قطب نما و سنسور اثر انگشت (کنار گوشی) استفاده می کند و از حافظه 8/6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

این شرکت چینی در این مدل از سیستم عامل اندروید 10 در کنار رابط کاربری EMUI 11  استفاده کرده و این مدل را در رنگ های نقره ای، آبی و مشکی به بازار عرضه می کند.

 

 





:: برچسب‌ها: هواوی , گوشی هوشمند , گوشی موبایل , رندباز , هارمونی , تبلت هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: