اینترنت 30 گیگابایتی دانشجویی فعال شد
نوشته شده توسط : rondbaz

درست است که هرچند وقت یکبار از طرف دولت هدایایی همچون اینترنت رایگان یا مکالمه های رایگان به مردم اعطا میشود اما بدلیل اطلاع رسانی اشتباه و نادرست بسیاری از افراد از استفاده ی این خدمات محروم میمانند به همین دلیل ما در این محتوا روش فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی را خدمت شما بیان میکنیم

 

با توجه به پایان یافتن زمان ثبت نام، از امروز اپراتورها بسته اینترنت هدیه متقاضیانی که در روزهای ابتدایی طرح، نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند، فعال کرده و فعال سازی بسته هدیه سایر متقاضیان نیز در چند روز آینده انجام خواهد گرفت.

البته از سوی اپراتورها، تمهیداتی در خصوص ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاهها و متقاضیانی که بنا به هر دلیلی (مثلا کامل نبودن اطلاعات) ثبت نام خود را تکمیل ننموده اند، در نظر گرفته شده و امکان ثبت اعتراض برای کلیه افرادی که کد ملی آنها در سامانه وجود ندارد، پیش بینی شده است.

بسته اینترنت هدیه پس از طی مراحل فنی به زودی برای کلیه افرادی که توانسته اند با موفقیت ثبت نام کنند، فعال خواهد شد. متقاضیانی که درخواست اعتراض خود را در سیستم ثبت نموده اند نیز؛ بسته اینترنت هدیه خود را پس از اخذ تایید نهادهای متولی و طی مراحل فنی مرتبط، دریافت خواهند کرد.

اپراتور همراه اول اعلام کرده است که بسته هدیه اینترنت ویژه دانشجویان و طلاب مطابق با لیست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال شده است. بسته هدیه اینترنت همراه اول که شامل 60 گیگابایت اینترنت ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، 40 گیگابایت اینترنت ویژه معلمان و 30 گیگابایت اینترنت ویژه دانشجویان و طلاب می باشد، به متقاضیانی تعلق می گیرد که در سامانه ictgifs.ir ثبت نام کرده اند.

اپراتور ایرانسل نیز بسته اینترنت هدیه را مطابق فهرست دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای کاربران خود فعال نموده است. مهلت استفاده از بسته هدیه اینترنت ایرانسل، شش ماه می باشد.

اپراتور شاتل موبایل هم اعلام کرد: هنوز لیست شماره ها از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شاتل موبایل اعلام نشده است و به محض دریافت این فهرست، بسته اینترنت هدیه شش ماهه این شرکت به سیم کارت شاتل موبایل کلیه دانشجویان، معلمان و اساتید گرانقدر به صورت خودکار تخصیص می یابد.

بسته هدیه این شرکت شامل 60 گیگابایت اینترنت ویژه اساتید دانشگاه ها، 40 گیگابایت اینترنت برای معلمان و 30 گیگابایت اینترنت برای دانشجویان می باشد که به کلیه اساتید، معلمان و دانشجویان مشترک سیم کارت شاتل تعلق می گیرد.

کاربران توجه داشته باشند که در هنگام فعال شدن بسته، این موضوع از طریق پیامک به اطلاع افراد خواهد رسید.





:: برچسب‌ها: اینترنت هدیه , اینترنت رایگان , اینترنت همراه اول , همراه اول , رندباز , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: