همه چیز راجع به دانا پلاس ایرانسل
نوشته شده توسط : rondbaz

 

سیستم دانا سیتمی بود که برای تسهیل آموزش مجازی و داشتن یک سامانه ی منظم و یکپارچه طراحی شده بود که به دلیل وقت کم و فشار زمانی و البته ضعف سیستم برنامه نویسی ایران دچار باگ ها و خطاهای بسیار زیادی بود که کار را برای دانشجویان و اساتید به شدت دشوار میکرد و همین باعث میشد که بسیاری از کلاس ها خارج از این سامانه برگزار شود هرچند که این کار برخلاف قوانین دانشگاه بود به همین دلیل بقیه ی شرکتها و موسسات و حتی اپراتورهای سیم کارت  به کمک این سیستم آموزش مجازی و به اصطلاح برگزاری دانشگاه ها در تلفن همراه دانشجویان کردند

 

در همین راستا "شبکه دانا"، به عنوان زیر ساخت اختصاصی ایجاد مدارس هوشمند در کشور با هدف تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی شروع به کار کرد. این شبکه با هدف تسهیل در استفاده یکپارچه از سامانه های آموزشی، امکان دسترسی به انواع خدمات و محتوای مختلف آموزشی را فراهم می کند. 

"دانا پلاس ایرانسل" به عنوان یکی از پلتفرم های اصلی "شبکه دانا" در قالب آیین بهره برداری از طرح های ملی، روستایی و عشایری در تاریخ 14 مهرماه 99 با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت، افتتاح شد.

ایرانسل در قالب این پروژه، زیرساخت مدارس هوشمند در مناطق شهری و روستایی را برنامه ریزی کرد که بر اساس آن مراکز آموزشی می توانند سامانه مدیریت آموزشی خود را به بستر دانا پلاس متصل کرده و از سرورهای این پلتفرم برای برگزاری کلاس های آنلاین بهره مند شوند.

پلتفرم اصلی این شبکه برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست های مجازی و وبینار می باشد که امکان شخصی سازی برند، لوگو و فایل ارائه موجود روی صفحه را برای موسسات آموزشی و اشخاص فراهم می کند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران، طرح C+ این پلتفرم را به جای 550 هزار تومان به صورت رایگان در اختیار مشترکان جدید خود قرار می دهد. این طرح که تا تاریخ 15 مهرماه 1400 قابل فعال سازی بوده و به مدت یک ماه از زمان فعال سازی قابل استفاده است، یک پیشنهاد ویژه برای دریافت خدمات رایگان از این پلتفرم می باشد.

دانا پلاس، ذیل برنامه ایران هوشمند، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست های مجازی و جلسات با حضور 150 نفر شرکت کننده همزمان و استفاده همزمان 5 وب کم در دسترس مراکز آموزشی قرار گرفته است.

این طرح که همزمان با شروع سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها ارائه شده، تلاش کرده است تا با ارائه امکانات متعدد پاسخگوی نیازهای مختلف سیستم آموزشی کشور باشد. امکاناتی همچون تخته سیاه و سفید، ابزارهای نوشتاری، ایجاد کلاس زیر مجموعه، تعریف و پیگیری تکالیف و پروژه ها، آزمون و کوئیز، برگزاری نظر سنجی و به اشتراک گذاری انواع فایل ها و .. می باشد که در این صورت، مراکز آموزشی نیاز به ایجاد مجدد حساب کاربری برای دانش آموزان و معلمان و تعریف محتوای دروس نخواهند داشت.

 





:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت , اپراتور دیجیتال , سیم کارت ایرانسل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: